Ik zou het zelf ook wel fijn vinden om even te mogen blijven liggen, maar dat doen ze dus niet in de VU.
@ kanshebber: haha! Wat een leuke uitleg! Klinkt op zich logisch. Pregnyl zit erin, best een gedoe nog. Nu hopen dat alles goed gaat. Toch nog wat slijmerig bloedverlies (sorry voor de onsmakelijkheid). Voel me eigenlijk best weer ok . Niets zo veranderlijk als een vrouwenlichaam!!
@ kanshebber, zo legde mijn gyn het ook uit hahaha, heb zo moeten lachen daarom. Kijk nu ook heel anders tegen mijn boterham met pindakaas en hagelslag aan hihihi
Wow, over dat liggen blijven...echt in Brussel één uur, en dan zelfs langer dan bij de IUI...bij ons moet je ook meteen opstaan...en staat de volgende alweer te popelen...hmm...liever zou ik ook wel willen blijvan liggen dan, maar ja, we gaan ervan uit de het echt niet nodig is...de vorige keer vergeleken ze het bij mij ook met 2 kussentjes, en het kan er echt niet uit...( moest heel dringend plassen na de TP, en wilde eigenlijk niet) Liesje...gelukkig was het bloedverlies niks ernstigs...dan alvats succes voor de puntie...alles goed gegaan met de Pregnyl spuit?? Firyfly...heel herkenbaar dat witverlies, hier ook altijd last van...
Okee gelukkig dat jullie het ook herkennen hihi. Soms is het best wel wat.. Ben erg benieuwd naar morgen ! @ Liesje, hoe voel jeje na de pregnyl? Ik heb ipv pregnyl, ovitrelle.. heeft iemand daar ervaringen mee?
@ firefly en la femme: pregnyl spuit vond ik heftig om te zetten! Voel me wel prima. Soms wat hoofdpijn maar verder niets te klagen. Boedverlies zet wel door maar volgens arts geen probleem. Morgen punctie, vind t zoo spannend! Ben soms bang dat ik daar morgen aankom en dat de eitjes al gesprongen zijn... Pure onzekerheid denk ik.. Firefly, spannend voor jou ook morgen! Ik hoop dat de kleintjes goed gegroeid zijn en dat je morgenavond de laatste spuit mag zetten... Liefs
@Liesje: alvast veel succes morgen. Ik ga duimen voor een mooie score. @Firefly: ik heb bij de 2e poging ovitrelle gespoten, maar het werkt hetzelfde als de pregnyl. Ik heb in ieder geval niets anders gemerkt.
@ liesje, heel veel succes morgen. Ik duim voor een mooie score. Ja daar ben ik ook bang voor, dat ze al gesprongen zijn.. maar kan dat wel? Liefs
Je word op je zhbed gelegd en terug naar je kamer gebracht. Het bed staat ook omhoog. Voor degene die babyboom hebben gekeken daar was het te zien dat dat meisje met het voeteneinde omhoog lag.
Hallo dames, Ik had me al aangemeld op het IUI forum, maar het blijkt dat we nu IVF in eigen cyclus gaan doen. Eind augustus gaan we starten... Mag ik met jullie meeschrijven? Liefs
Hoi meiden, ben ik weer even! Drukdrukdruk gehad... jee zeg.. Nu vakantie!! Vanaf zaterdag aan het spuiten met puregon, kwa gewicht val ik af, en de buik wordt ''dikker' haha. Hij is lichtelijk opgezet en voelt beurs aan.. Nog volhouden tot maandag de 25e.. dan mijn eerste FM.. ben benieuwd. vanaf na 9/10 dagen pas gestopt met bloeden(nouja was nog vooral oud bloed) een hele lange menstruatie dus. Maar daarmee is het van binnen wel goed schoon geworden gelukkig. Nu op na maandag. Hebben jullie ook na 4 dagen spuiten al last van een gevoelige buik? (van de puregon) en de decapeptyl spuiten doen nou ook iets pijnlijker, eerst helemaaal niet.
Jo1984: welkom, en heel veel suc-6 liesje: spannend hoor, ik hoop dat je een mooie score hebt en dat het allemaal meevalt. ik ga voor je duimen. Vlinder: fijn dat het nu gestopt is en alles schoon is. heel veel suc-6 voor maandag de 1e fm. spannend! en lekker dat je nu vakantie hebt.
Jo, welkom hier! @firefly: hoe was je echo? Mag je vanavond de pregnyl zetten? Ik heb zojuist de punctie gehad. Lig nu lekker thuis in bedje. Goede opbrengst, 13 eicellen en ook manlief had gelukkig voldoende!! Punctie was heftig maar ik had het erger voorgesteld. De artsen waren echt heel vriendelijk en geduldig, echt top! Ze kwamen zelfs na de punctie de tussenstand van het aantal gevonden eicellen doorgeven! Echt, niets dan lof. Mijn buik is wel gevoelig en heb flink last van bloedverlies. Maar de opluchting is groot! Nu op naar vrijdagochtend voor het telefoontje.... Liefs vanuit dromenland...
@liesje: wat goed zeg, 13 eicellen! nu nog hopen dat ze allemaal goed zullen gaan delen en bevrucht worden natuurlijk. Ik ga voor je duimen!! En wat fijn dat de punctie je mee is gevallen. Meid, rust maar lekker uit!
@Liesje: Wat een prachtige opbrengt zeg 13 eicellen ! Ik ga duimen dat ze allemaal mooi bevrucht worden en mooi gaan delen. Doe lekker rustig aan !!
@ liesje, wat fijn meissie. Rust lekker uit. Hier mag ik vanavond de ovitrelle spuiten, tijdstip word ik vandaag over gebeld. En dan vrijdag de punctie. Spannend hoor ! Ik had 17 grote follikels. Nu maar hopen dat ze wat te pakken kunnen krijgen..