wie ook in juli/augustus'11 iui/ ivf/icsi behandeling of cryo tp?

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door one of kind, 12 mei 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. firefly

firefly Fanatiek lid

29 jan 2010
    1.845
    1
    38
    @ vlinder, ja we hebben toch maar even ontladen haha.. hij had al zo lang opgehouden, mijn gevoel zei dat dit wel goed was..
    Morgen idd de punctie.. spannend hoor! Heb alleen wel veel last van de eierstokken, is dit normaal??

2. Vlinder21

Vlinder21 Actief lid

21 okt 2010
    393
    0
    0
    NULL
    NULL
    @liesje: Verhoging is volgens mij wel normaal, maar bij koorts wel even bellen naar de afdeling! Rustig aan doen he meid! Hopen dat je je snel beter voelt, en spannend dat telefoontje!!

@firefly: dat is dan ook idd beter dat jullie dat gister nog wel gedaan hebben, heb je gisteravond ook de pregnyl gezet?
    Ik denk dat dat gevoel wel normaal is, Ik heb na 5 dagen puregon spuiten al een beurs gevoel bij me eierstokken haha

3. mari

mari Fanatiek lid

9 jun 2007
    1.078
    0
    0
    noord-holland
    firefly: suc-6 morgen!

liesje: spannend morgen, ik hoop op een goed resultaat.

la femme: ziet er goed uit, ik ga voor je duimen dat het inderdaad posi is

hier even gebeld naar apotheek of de medicatie op voorraad is, dan kan ik het nl zo halen. gelukkig wel.
    maar ik krijg van de progynova niet alles mee ivm de mogelijke bijwerkingen :(

4. Vlinder21

Vlinder21 Actief lid

21 okt 2010
    393
    0
    0
    NULL
    NULL
    @mari: fijn dat het op voorraad is.
    Ik moest vorige week bij het ziekenhuis de decapeptyl weer meenemen voor 1 weekje(aangezien ik een week uitstel had ivm de cyste) meteen van: goh, klopt dat wel voor een week?! haha.. ben ondertussen alweer 4 pakken verder pff

Hier gister tijdens de seks heel erg last van de eierstokken, erg vervelend... hebben meer dat? . we hebben maar rustig aan gedaan haha

5. firefly

firefly Fanatiek lid

29 jan 2010
    1.845
    1
    38
    @ vlinder, ik beb ovitrelle ipv pregnyl.. de injectie ging super goed. Heb eigenlijk nergens last van gehad..
    Ik heb ook pijn bij het vrijen. Normaal zonder mmm ook, altijd rond de eisprong..

6. Loontje85

Loontje85 Fanatiek lid

19 sep 2008
    3.465
    0
    36
    Sales-/Logistic-Assistant
    Purmerend
    @Firefly: succes morgen !

7. one of kind

one of kind VIP lid

14 feb 2006
    22.149
    278
    83
    firefly succes morgen!

8. KateK

KateK VIP lid

26 dec 2008
    5.185
    0
    36
    Drenthe
    Firefly succes meid!!!

9. Vlinder21

Vlinder21 Actief lid

21 okt 2010
    393
    0
    0
    NULL
    NULL
    Firefly: succes meid!!!

10. Liesje82

Liesje82 Lid

10 mei 2011
    59
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hi ladies,

Wij zijn zojuist gebeld door het ZH met de resultaten van de punctie. Van de 13 eitjes hebben ze er 12 kunnen injecteren en zijn er 9 embryo's ontstaan! Morgen om 11u15 de TP. Ben Zooooo blij!!!

@ firefly, sterkte vandaag!

Liefs

11. La femme Nikita

La femme Nikita Fanatiek lid

21 mrt 2009
    3.088
    0
    0
    ow Liesje...spanennde dag vandaag...en zou de verhoging even in de gaten houden...en evt. melden, maar denk niet dat het iets is om je zorgen over te maken...

Firefly...denk aan je vandaag...alles goed gegaan??

Mari, ja van Progynova kun je lekkere bijwerkingen krijgen...misselijk, hoofdpijn, moe, hartkloppingen geloof ik ook...is een klein pilletje, maar het doet van alles...

Vlinder....ja, dat heb ik ook, zeker naar het einde toe...doen jullie het nu ook met condoom??

Hier vanochted niet meer getest....we wachten tot het week-end...
    Dan is het meteen erop of eronder...
    Dikke buik en maagpijn zijn er nog altijd, en kan alleen met een hele hoop kussens in mijn rug in bed liggen of op de bank hangen...rechtop lopen gaat niet want dan trekt alles, en het zit gewoon vol in mijn buik....dus probeer de juiste positie tussen rechtop en ingezakt te vinden...
    Echt erger is het niet meer geworden, maar wel vermoeiend en vervelend...
    Zeker `s avonds...dan krijg ik rugpijn van kromlopen, en moet ik soms echt naar adem happen...

12. Vlinder21

Vlinder21 Actief lid

21 okt 2010
    393
    0
    0
    NULL
    NULL
    @la femme: nee je hoeft toch niet met condoom te vrijen ofwel? Is ons niets over gezegt, we mochten gewoon gemeenschap hebben.. Moet ook zeggen dat we nu vooral toch andere dingen doen dan daadwerkelijk geslachtsgemeenschap haha.

Wat ontzettend vervelend dat je je niet goed voelt zegt:(, ben benieuwd het weekend.. ik ga zeker weer voor je duimen!!

@liesje: ooh meid, wat een mooie score!! morgen dus de tp! ooh wat spannend.. we gaan weer duimen!!

13. KateK

KateK VIP lid

26 dec 2008
    5.185
    0
    36
    Drenthe
    @Liesje; wow wat een mooi aantal! Heel veel toi toi toi met de tp en ik hoop dat er veel cryo's blijven voor later!

@LeFemme; ik heb de eerste week buikklachten gehad van de progynova, maar dat is nu voorbij. Kan ook een buikgriepje zijn geweest. Nu eigenlijk geen bijwerkingen meer.
    Ik hoop voor je dat het weekend snel komt en je echt duidelijkheid hebt!

Gister echo gehad en BMS was 7mm dus tp gepland voor volgende week vrijdag!

14. Liesje82

Liesje82 Lid

10 mei 2011
    59
    0
    0
    NULL
    NULL
    @la femme: echt vervelend dat je je zo vervelend voelt zeg! Laten we hopen dat het voor een goed doel is. Het ziet er iig gunstig uit!

Gister had ik 37,2 netjes dus. Vanmorgen 37,6. Gaat al beter. Nog wel gevoelige onderbuik maar dat zal er wel bijhoren...

Liefs

15. Liesje82

Liesje82 Lid

10 mei 2011
    59
    0
    0
    NULL
    NULL
    Even een vraagje: hadden jullie ook zo extreem veel afscheiding tijdens het gebruik van die utrogestan bollen? Een inlegkruisje helpt dus niet He. Sorry voor de onsmakelijkheid. Weten jullie of je een tampon mag gebruiken?

16. La femme Nikita

La femme Nikita Fanatiek lid

21 mrt 2009
    3.088
    0
    0
    nee liesje...geen tampon gebruiken...regelmatig je slipjes wisselen, en even op je tanden bijten, dat is alles wat ik kan zeggen...

ben hier ook met de inlegkruisjes gestopt....en hier gaan er soms wel 4 onderbroeken per dag doorheen...

17. KateK

KateK VIP lid

26 dec 2008
    5.185
    0
    36
    Drenthe
    hmm. Had aan inlegkruisjes wel genoeg. Viel bij mij schijnbaar wel mee dan. Gewoon paar keer per dag een frisse en klaar is kate. ;)

18. firefly

firefly Fanatiek lid

29 jan 2010
    1.845
    1
    38
    Hallo meiden..

Nou hier is de punctie achter de rug.. Was erg spannend.
    Rechterkant ging vlekkeloos, geen pijn, dus was echt super fijn ;) !
    Linkerkant, was echt een ramp, schoot bij elke prik de lucht in en heb best hard liggen gillen... De gyn zegt je ziet vaak dat links gevoeliger is als de andere, maar die van mijn was zowat overgevoelig.. Geen pretje dus.
    Maar het resultaat mag er wezen, we hebben 16 eitjes eruit gekregen !
    Maar we moeten overstimulatie goed in de gaten houden, omdat je vanaf 15 al een verhoogde kans op..
    Zaad van manlief was ook goed.. Dus ik ben dik tevreden, maandag worden we tussen 10 en 11 gebeld hoeveel bevruchtingen er zijn, en dan dezelfde dag hebben we de terugplaatsing .. Spannend hoor..

@ Liesje, wat een super nieuws zeg !!!

@ La femme, heb je geen overstimulatie??

19. Vlinder21

Vlinder21 Actief lid

21 okt 2010
    393
    0
    0
    NULL
    NULL
    @firefly: wat fijn dat het weer achter de rug is!! mooie score 16 eitjes, hopen dat er heel wat goed bevrucht mogen worden en dan mooi gaan delen! Ga duimen voor je!
    Dit weekend maar lekker rustig aan doen meid, en spannend maandag dus telefoon en de tp! Spannend hoor!
    Oooh en links dus heel pijnlijk, bah ... zie wel tegen die pijn op.. maar voordat je het weet is het vast al voorbij hoop ik haha

20. firefly

firefly Fanatiek lid

29 jan 2010
    1.845
    1
    38
    @ Vlinder, nou de linkerkant is me vies tegengevallen, wist dat het niet pijnloos zou zijn, maar dit? Nee had ik niet verwacht..
    Maar we hebben het er voor over dus dan komt het wel goed.
    Jaa ga heel rustig aan doen, ga nu ff een tukkie doen !
    Kom straks wel ff lezen..

Deel Deze Pagina