wie ook in juli/augustus'11 iui/ ivf/icsi behandeling of cryo tp?

Discussion in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' started by one of kind, May 12, 2011.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Liesje82

Liesje82 Lid

May 10, 2011
    59
    0
    0
    NULL
    NULL
    @firefly: gefeliciteerd! Mooie score hoor! Nu op naar maandag.

Liefs

2. LadyZorra

LadyZorra VIP lid

Mar 6, 2007
    10,048
    5
    38
    Firefly: mooie score! Nu op naar een hele mooie tp as maandag!!

KateK: mooi BMS!!! Nog een weekje, wow wat spannend weer!

Nou MvM is geweest, ik ga vanaf volgende week weer volop piesen voor iedereen!!:D

3. KateK

KateK VIP lid

Dec 26, 2008
    5,185
    0
    36
    Drenthe
    @Firefly; we kunnen elkaar de hand schudden. Ik heb ook nog nooit een "relaxte/goed te doen" punctie gehad. Bleh. Of ben ik gewoon kleinzerig uitgevallen? Zou kunnen.

4. Siertje

Siertje Lid

Jul 22, 2011
    33
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo allen

mag ik mij hier aansluiten :)

Ik zal mezelf even voorstellen. Ik heet Siertje en ben afkomstig uit omgeving Antwerpen/belgie. Wij zijn 2 jaar geleden gestopt met de pil en het was meteen prijs.. zwanger van de eerste keer: we konden het niet geloven. Heen snel zijn we van de roze wolk gehaald want op 6 weken kreeg ik al een miskraam. Sindsdien is onze wens onbeantwoord gebleven maar wel des te groter. Na een aantal testen etc is er geen verklaarbare reden gevonden waarom het ons niet meer wou lukken Na overleg met onze arts hebben we dan besloten om KI te proberen.

Onze eerste inseminatie was begin dit jaar in natuurlijke cyclus, zonder positieve gevolg. Juli 2011 was onze eerste maand met FSH, de inseminatie vond plaats op 8 juli nu juist 15dagen geleden...

5. La femme Nikita

La femme Nikita Fanatiek lid

Mar 21, 2009
    3,088
    0
    0
    katek, bij mij is het soms toch echt wel een rommel hoor...dan is een kruisje niet genoeg...

Ladyzorra...super goed van je...

firefly...goed gedaan meid...je bent een kanjer...:Dnu lekker rustig aan doen in het week-end, en dan op naar goed nieuws maandag...
    denk dat je gelijk hebt, en dit zou dan de tweede keer zijn dat ik het krijg...wacht nog even af...gelukkig weet ik een goede harts die in het week-end spreekuur heeft, dus we houden het goed in de gaten...veel drinken, en de hele dag niksen...:(

Siertje..welkom meid...maar dan mag je nu toch eigenlijk al testen...of lees ik over iets heen??

meiden...de punctie is gewoon pijnlijk...ik krijg narcose...en ben er elke keer als ik wakker wordt blij om...mijn buik voelt dan zo beurs aan, dat ik me niet eens voor wil stellen hoe pijnlijk het is...en dan ben ik eigenlijk ook geen zeur...

6. Siertje

Siertje Lid

Jul 22, 2011
    33
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dank je wel La femme Nikiita, ik mag inderdaad testen. .alleen durf ik het niet goed. Ik lees veel reacties dat de NOD langer dan 14dage is bij velen, dus ik wil me nog niet voor de gek houden en heb besloten nog even te wachten om die teleurstelling niet meteen te krijgen.. beetje last van chickenitis ::)

Ik zie dat jij nog even op wachtbankje zit.. cross my fingers!

7. La femme Nikita

Mar 21, 2009
    3,088
    0
    0
    ow meid...wat spannend...maar wel herkenbaar dat je niet goed durft te testen...zo lang mogelijk op die roze wolk blijven, toch?? ;)

8. Siertje

Siertje Lid

Jul 22, 2011
    33
    0
    0
    NULL
    NULL
    precies, het weer is al grijs genoeg.. Laat me nog even genieten.. Als het dit weekend nog droog blijft bij mij, dioe ik maandag de test...

Fijn weekend allen, ik kap ermee voor vandaag

9. mari

mari Fanatiek lid

Jun 9, 2007
    1,078
    0
    0
    noord-holland
    liesje: wat een goed resultaat. suc-6 morgen!

firefly: vervelend dat die ene kant zeer deed. ik hoop dat er wat mooie eitjes bevrucht zijn.

KateK: wat spannend, weer een stapje verder. heel veel suc-6

siertje: welkom, ik hoop dat je straks een posi test hebt.

10. one of kind

one of kind VIP lid

Feb 14, 2006
    22,149
    278
    83
    Firefly wat een mooie opbrengst hoor!!!Proficiat!

Katek mooi bms nu op een mooie innesteling!!!

Siertje welkom.
    In welk zh loop je in Antwerpen?
    Doen ze daar geen bloedtest dan?
    Ik duim iig voor je!

Ik ga eerst testen voor de bloedtest zodat ik al voorbereid ben;)
    En niet met valse hoop loop;)

Hier dag 5 na de iui pfff soms toch nerveus:(
    Ik voelde vandaag steken in mijn liezen en dan slaat mijn fantasie weer op hol:(
    Je probeert herkenning te zoeken van de mk en van de zwangerschap van S.
    Maar we wachten rustig af ;)

11. jackb

jackb Actief lid

Mar 30, 2011
    118
    0
    16
    hey,
    weer even bijgelezen..jeetje wat een hoop informatie..
    voor een ierder sucses!!
    en voor la femme nikita..een voorzichtige felicitatie ziet er fantastisch goed uit meis die test..ik duim voor je..

ik ben afgelopen woensdag naar het ziekenhuis geweest..in de volgende cyclus wordt de cryo teruggeplaatst dus dat zal eind augustus zijn ik heb er weinig vertrouwen in.. ik heb 1 cryo.. 50procent kans dat tie overleeft en dan na terugplaatsing gaat het bij 8van de 10 mis.. maar ja beter een heeeel klein kansje als niet...

voor een ieder een hele dikke knuf

jacky

12. Timon

Timon VIP lid

Sep 4, 2008
    10,015
    0
    0
    Gelderland
    Liesje, fijn dat de punctie goed is verlopen en jullie zoveel eitjes en zwemmers hadden. Maar 'gewoon' 9 emmy's!!!! Superresultaat!:D Veel succes morgen!

Jo, welkom! Ik heb meer van het Ines onderzoek gehoord. Die extra kansen zijn meegenomen, maar ik hoop dat jullie snel zwanger mogen raken. Veel succes hiermee.

Nikita, ik duim voor je dat je nu blijvende streepjes zal hebben. het is je zo gegund na alle nare ervaringen.
    Moest je deze dagen nog werken? Lijk me niet prettig met hoe jij je voelt.

KateK, jij gaat de goeie kant op. Mooi bms! Vrijdag is het zover.

Met de mutsenbollen gebruik ik wel inlegkruisjes, want er kan genoeg smurrie uitkomen. Onderbroeken wisselen vind ik absoluut niet fijn!

Firefly, je heb de punctie gehad. Ik herken je pijnlijke ervaring wel. Echt niet fijn! Maar jee, super score! :D Doe jij lekker rustig aan? Maandag de tp, spannend.

Vlinder, je moet een punctie zelf ervaren. De ervaring is zo verschillend per persoon.

Zorra, ga jij even lekker veel pissen!!! :p:p

Siertje, welkom bij deze topic. Jullie hebben ook al gevulde rugzak. Klets hier maar lekker mee. Succes met deze poging.

OW, ik hoop en duim voor je dat het goed zit.

Jack, we zullen dan bijna gelijk uitkomen voor de cryo tp, mits ik dan bezig mag gaan. Ik ga er wel vanuit.
    Waarom ben je nu al negatief over de poging? Dan kan je net zo goed niet ervoor gaan. Maar goed, zo denk ik erover.;)

13. KateK

KateK VIP lid

Dec 26, 2008
    5,185
    0
    36
    Drenthe
    Volgens onze arts was het 90% kans dat het goed zou ontdooien. Vind dat zelf nog wel een redelijk percentage! Onze cryo is nu 8 cellen. We hebben er nog twee en kiezen ervoor om 1 terug te laten plaatsen ipv 2.

14. mari

mari Fanatiek lid

Jun 9, 2007
    1,078
    0
    0
    noord-holland
    jackb en timon: zijn we alle 3 in dezelfde periode :)

arts zei tegen mij ook dat de kans 90% was

15. firefly

firefly Fanatiek lid

Jan 29, 2010
    1,845
    1
    38
    Bedankt voor alle reacties meiden, erg lief !
    Heb gelukkig goed geslapen, alleen nog wel pijn.. Ben benieuwd hoelang dat gaat duren !
    Weten jullie op je de utrogestan op vaste tijdstippen moet inbrengen? Moet 3x daags 2 tabletten inbrengen..

Verder gaan deze 2 weken erg lang duren denk ik .......

16. Liesje82

Liesje82 Lid

May 10, 2011
    59
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hey meiden!

Jeetje, wat een grote kans dat de embryo's goed ontdooien zeg! Hen wel eens gehoord dat dit 50/50 is... Top!

Ik heb vanmorgen de terugplaatsing gehad. Was geheel pijnloos :). Wel heb ik sinds gisteravond erge pijn in mijn onderbuik... PDF, echt vreselijk! Ipv 9 embryo's zijn er 10 embryo's, wat een verrassing! Alle 10 even goed. Nu dus 1 teruggeplaatst waarvan alle cellen actief zijn. Is blijkbaar positief. Tja, en 9 de vriezer in :). Het wachten is
    begonnen!

Jullie veel succes allemaal!!

17. Vlinder21

Vlinder21 Actief lid

Oct 21, 2010
    393
    0
    0
    NULL
    NULL
    @liesje: wauw, 9 in de vriezer! wat super zeg! En een hele mooie teruggeplaatst gekregen!
    Ik ga duimen vooor je, heel veel succes deze 2 weken! en doe lekker rustig aan

@firefly: Fijn dat je zo goed geslapen hebt. Ik denk dat die pijn wel normaal is.. je hebt ook 16 eitjes gehad!
    Nu op naar maandag! Rustig weekend meid

@Katek: dat is een mooie percentage zou je zeggen 90%! Nu dus 1 tp en dan nog 1 in de vriezer..
    hopen dat deze emmy mag blijven plakken!

@timon: ja dat is ook zo, iedereen ervaart de punctie anders. Ik laat het op me af komen!
    Nu jij dus ook op naar de Tp, spannend

@jack: wie weet wordt deze emmy het wel! positief blijven! al is dat niet altijd makkelijk;)
    Elke tp heeft een kans!

@onswondertje: steken in de liezen is altijd hoopvol he, al hoeft dat niet altijd wat te betekenen helaas.
    Maar ik duim zeker voor je! ik hoop dat er snel een brusje mag komen!

@siertje: Ik ben erg benieuwd, hopen op die positieve test!

@la femme: fijn dat je onder narcose mag tijdens de punctie. Ik denk maar zo, zoveel meiden overleven
    de punctie zonder narcose, dan moet het mij ook lukken! Haha.. maar die narcose zal heel prettig zijn;)

@ladyzorra: We zullen weer gretig gebruik gaan maken van al die pies van de zwangere dames! haha
    Mooie test van mvm?

hier wel last van de buik, vooral de liezen.. erg vervelend gevoel. Vooral als ik druk ben geweest(nouja druk, wat huishouden of het bed opmaken is al voldoende) dan voel ik het goed hoor..
    Me buik is ook lichtelijk opgezet, geen gewichtstoename verder en voel me verder wel redelijk goed. Dus ben benieuwd maandag met de FM!

Spuiten is ook steeds pijnlijker, maar opzich logisch lijkt me.. buik wordt van binnen uit steeds beurzer

18. firefly

firefly Fanatiek lid

Jan 29, 2010
    1,845
    1
    38
    @ Liesje, en nu lekker broeden meis.. Wanneer mag je een testje doen??
    Is dat ech pijnloos de TP, ben echt benauwd door die punctie.. Kreeg gisteren nog een lichte paniekaanval van die pijn.. Al was het al achter de rug. Wil er ook echt niet aan terug denken, maar dat blijft wel ff bij denk ik ..

@ Vlinder, tijdens het spuiten had ik ook veel pijn als ik druk was geweest, en het spuiten verschilde echt per keer. Licht er idd aan waar je spuit.. Soms net die beurse plek .. auw ..
    Spannend hoor maandag. Ben benieuwd !

19. La femme Nikita

Mar 21, 2009
    3,088
    0
    0
    Nou meiden...hier zit er weer eentje met een behoorlijk overstimulatie...ben vanochtend toch maar naar het ziekenhuis gegaan, nadat de harts me meteen doorverwees.
    De urinetest in het ziekenhuis was ook weer licht, net als mijn eigen test vanochtend, dat is onverklaarbaar...maar uit de bloedtest komt tocht echt alweer een HCG van 700...dus een goed begin is er al...nu maar hopen dat het zich verdubbeld maandag.
    Heb echo`s gehad, en de eierstokken zijn weer enorm, en ook zit er weer los vocht in mijn buik...maar omdat ik al trombose spuitjes neemt, en alle waardes en de dikte van het bloed ok. waren mocht ik gelukkig naar huis...al stonden ze op het punt me op te nemen...
    Nu maar hopen dat we maandag weg kunnen rijden op vakantie meteen na de bloedtest in de FA kliniek...daarvoor moet ik dan wel `s ochtends meteen alle receptjes meekrijgen...even kijken of ze dat doen...

Spannend Siertje...hopelijk blijft het droog...

Ons wondertje...heel begrijpelijk zeg...al wil je het niet...je let toch op van alles...

Jackb, als je cryo het overleeft is het een super sterke hoor, en heeft hij een goede kans...

Timon...nee...heb lekker vrij en vakantie...

katek en mari...echt, jullie hebben 90% kans dat de cryo goed ontdooit...wow dat is veel...bij ons was het ook minder hoor...3 hebben het gehaald van de 10 cryo`die we hadden...

Firefly...ik probeer het wel zo ongeveer elke 8 uur te doen...soms is het een half uurtje later of eerder, maar niet te veel verschil...
    TP doet echt niet zeer, alleen is de eendenbek soms wat minder prettig...

jeetje Liesje...wat super een extra emmie...daar wordt je blij van...

Vlinder...nog even doorbijten meid...je bent er bijna...

Zo, ga nog maar wat bank hangen, water drinken en manlief rond commanderen...;);)

20. firefly

firefly Fanatiek lid

Jan 29, 2010
    1,845
    1
    38
    @La femme, dan denk ik dat ik je mag feliciteren?!
    Het klinkt iig geval hoopvol, wel kl*te van die overstimulatie..
    Ik ben benieuwd meis !!

Share This Page