Sorry. Ik wist het gewoon niet meer en via de iPhone is zo lastig terug kijken. Loontje ik had wel cystes op me eierstok na de punctie. Met vocht erin. Maar dat is niet hetzelfde toch? Nou meis hoop dat het niets ernstigs is maar als de gyn niets heeft gezegd. Kan ik me het bijna niet voorstellen.
Haha ja het is inderdaad heel lastig op de iPhone, je kan daar niet makkelijk lange stukken tekst typen en heen en weer bladeren. Het is inderdaad niet hetzelfde. Er zat nu "gewoon" wat vocht in me eierstok, ik neem ook aan dat het niets ernstigs is, anders had ze er wel wat over gezegd
@ Loontje: ik had met de iui vaak wat vocht maar weet niet meer zeker waar... (lekker nuttige info dus voor jou). Weet alleen nog dat het geen kwaad kon maar wel wat buikpijn kon geven. @ All: meiden, jullie hebben teveel gekletst voor mij... kan niet onthouden wie wat allemaal zei dus ik reageer even niet persoonlijk op iedereen. Hier: zit nog te wachte op ongi. Heb al dagen buikpijn maar verwacht de ongi niet eerder dan woensdag.
Jeeeeeeeeemineeeee wat zijn jullie actief!!!! Jo, gecondoleerd met je opa. Firefly, zit je embryo inmiddels lekker warm in je buikje? Jessy, ik wil ook een foto zien!!! Zal eens uitvogelen hoe je hier vriendjes kan maken Loontje, spannend, al wel veel mooie follikels zet em op. Loesie, dat domme lichaam ook!! Doet wat ie zelf wil. Nu dus eerst op vakantie, waar gaat de reis heen. En daarna heerlijk uitgerust zwanger worden. Voor iedereen die ik vergeten ben sorry, zit er nog niet helemaal in. Succes en zet em op!!!
Hallo allemaal. Ik ben Monique en ik ben net lid van dit forum. Ik heb gisteren ook geprobeerd een berichtje te plaatsen maar dat is volgens mij niet gelukt, want kan hem niet in de lijst terugvinden. Ik heb afgelopen vrijdag mijn 1e echo gehad. Ik had heel veel eitjes maar nog niet groot genoeg. Ik moet aankomende woensdag terugkomen voor ene nieuwe echo en dan maar hopen dat er enkele grote tussenzitten en dan op naar de 1e IUI. Ik vind het erg spannend allemaal en kan bijna niet wachten tot woensdag. Ik zal jullie vanaf nu regelmatig gaan volgen. Heel veel succes allemaal.
@ Monique: welkom! En succes natuurlijk... Bij mij gaat het plaatsen van berichten ook wel eens mis. Volgens mij klik ik dan op 'plaats reactie' boven het tekstvak in plaats van 'snel reageren' onder het tekstvak. Altijd balen!
@Monique: Welkom en heel veel succes ! Hopelijk zijn er een paar flink gegroeid woensdag. @Kanshebber: Thanks, denk ook dat het geen kwaad kan. Die buikpijn kan wel kloppen, want me buik is best gevoelig. Elke stap die ik neem voel ik, maarja dat kan ook weer te maken hebben met de follikels.
@ Jo, jeetje meid.. Gecondoleerd en veel sterkte in deze periode.. @ Monique, welkom !! @ Joontje, jaa ons emmy-tje zit lekker warm bij mij.. Vond het zo een raar idee toen ik uit het ziekenhuis liep.. Hadden jullie dat ook? @ All, net het zkh gebeld.. Kon gisterenavond mijn broek niet meer dicht krijgen, had veel gegeten, dacht dat het daar aan lag. Nu vanmorgen lijkt ik wel 5 maanden zwanger.. ik schrok me kapot haha.. ook veel pijn na stukjes lopen, ging juist beter gisteren !! De vplk zei, je heb een licht begin van overstimulatie, en als je zwanger aan het worden bent word het alleen maar erger.. Vandaag mag ik niet werken, en als het morgen niet veranderd is na rust, moet ik weer bellen.. pfoe..
@Jo; knuf voor jou meid @Monique; welkom en succes woensdag! @Loontje; je kunt heel goed last hebben van alle follikels die je nu bij je hebt. Ik had ook een hele opgezette buik en leek ook wel 3 mnd zwanger (minstens). Wel pijnlijk wanneer mensen je vragen of je zwanger bent op zo'n moment. Wat zeg je dan he? @Firefly; lekker genieten van je emmy-tje! Hoop dat de overstimulatie snel wegtrekt. Voldoende drinken he? Rustig aan meid en lekker broeden! @all; hier alles goed, wordt wel spannend. Ben zo bang dat het vrijdag niet doorgaat. Pff. wat onmenselijk deze situatie zeg.
Jo: gecondoleerd en heel veel sterkte! siertje: balen dat het niet gelukt is Loesie: ja klopt dit is de 2e. ik hoop wel dat ik niet zo heel lang hoef te wachten en dat deze cryo goed is. want een jaar wachtne op de volgende icsi poging zie ik niet zo zitten. heb voorheen al jaren en jaren in de mmm gezeten. ben heel erg blij met dit wonder dat we al hebben, en eigenlijk had ik er ooit wel 4 willen hebben maar dat is niet realistisch. ik denk wel dat meer meiden dit herkennen. kanshebber: ik hoop dat je ongi snel komt monique: volgens mij had ik wel een berichtje van je gezien. maar dat was vele pagina's eerder er word zoveel gekletst hier heel veel suc-6 voor woe! firefly: vervelend meid, lekker rustig aan doen. wondertje: ik hoop dat jij straks ook een mooie posi test hebt. hier denk ik pas over 2 weken ongi, ligt een beetje aan hoe mijn cyclus loopt
@Firefly: Doe rustig aan meid en inderdaad veel drinken. @KateK: Ik heb die vraag gelukkig nog niet gehad, weet ook niet zo goed wat ik zou zeggen, waarschijnlijk zou ik "was het maar zo" zeggen. Iedereen op mijn werk weet trouwens dat we in de mmm zitten. Ik duim voor je dat het doorgaat vrijdag !
@Loontje; ik zei dat ik een maaginfectie had waardoor mijn buik was opgezet. hihi, je moet dan wel snel wat bedenken. Zat vlak voor de punctie toen en had iets tever gelopen met een tas vol boodschappen. Had ik niet moeten doen, was echt too much zeg maar. Dat is inmiddels al een paar maand geleden dus als ik toen zwanger was geweest hadden ze het nu wel geweten.
Firefly, rustig aan doen hoor!! Ook niet teveel rondspringen en fietsen. Heb zelf ook een overstimulatie gehad (bij mij hadden ze 22 follikels uit 1 eierstok gepuncteerd) Enne soms is een overstimulatie juist een goed teken wat betreft zwangerschap.
wat een rust ineens hier!! alles oke met iedereen?? Hier gister de laatste spuit gezet! de pregnyl, ging erg goed.. deed geen pijn, alleen de vloeistof inspuiten was iets gevoelig. Vanavond heerlijk NIETS! En dan morgenvroeg de punctie, spannend.. laat het op me af komen.. Ben wel al vanaf maandag misselijk.. bleegh als ik gekookt hebt en die geur blijft nog even hangen word ik er echt giga misselijk van, leuk al die hormonen.. wil straks met alle liefde misselijk zijn door een zwangerschap! maar dit... haha Op naar morgen, mijn buik is VOL!
@Vlinder: Spannend morgen de punctie en heerlijk he dat je vanavond niets voor hoeft te spuiten. Alvast veel succes morgen ! Ik verheug me ook op de dag dat ik niet meer hoeft te spuiten .
Even niet spuiten... dat vond ik bij de IUI ook al heerlijk (en toen spoot ik heel wat minder dan bij ivf gaat gebeuren)! Zeker de eerste week... daarna begon de spanning of het gelukt zou zijn.