Mus. Allereerst welkom. Bij ons in het ziekenhuis doen ze het niet graag 2 terugplaatsen alleen als je boven de 35 bent geloof ik of je moet er zelf op staan. In welk ziekenhuis loop je?
@mus82.....we zijn er nog niet helemaal uit of we er weer 2 terug laten plaatsen eigenlijk. Wordt nog even wikken en wegen. @jessy1983.....ik ben niet boven de 35jaar en heb er niet op hoeven staan Welke zkh lopen jullie?
Nou, ik heb een test gedaan, kon het niet meer houden.. Nadeel is wel, had om 6 uur al geplast. Dus ga straks nog 1 tje wagen met een langer ophoudperiode haha.. Maaarr.. ik heb wel een superr licht streepje, maar hij is wel aanwezig.. Ik hoop zo dat hij donkerder word. Is dat normaal dat het streepje zo licht is, of had hij al donkerder moeten zijn? ¡
@Firefly: Steep = steep zeggen ze altijd, dus alvast een voorzichtige gefeliciteerd. Je zit nu 10 dagen na tp ? Iedereen maakt anders hcg aan, dus of zo een licht streepje normaal is kan ik niet zeggen. Heb je niet een foto ?
Ik weet trouwens niet of het verstandig is om straks alweer te testen ... ochtendurine is natuurlijk het beste en helemaal als je voor de testdatum test. Ik zou het morgenochtend nog een keer doen.
Nou, ik zie hem duidelijk hoor firefly! Vanaf hier ook een voorzichtige gefeliciteerd!!!!! Morgenochtend gewoon nog een keer testen!
Nee ik zie hem zelf ook bijna niet op de foto hahaha... Maar hier op de test is hij al licht, was al bang dat je hem op de foto niet zou zien, moet ook zeggen dat ik geen super camera heb hoor..
Het nare aan de situatie is.. Ik dacht dat ik een bloedonderzoek zou krijgen in het zkh. Maar dat doen ze niet. En daar baal ik wel heel erg van. Zou het gewoon heel erg fijn vinden. Al die klote testjes!
@ Jessy83, bij ons geloof ik ook en ik ben (nog maar ) 28 dus daar val ik nog niet onder en we hebben natuurlijk al een zoon, dus vandaar dat ze er niet zo open voor staan, we zitten trouwens in Tilburg. Maar goed, als we er zelf aan uit zijn en we willen er twee dan gaan we daar natuurlijk wel ons best voor doen, we wachten eerst maar af hoeveel emmy's we überhaupt hebben! @ Heros, same here! Succes! @ Firefly, spannend!! Hopen dat die streep alleen maar duidelijker wordt! Wanneer moet je bloed laten prikken of is dat niet bij jullie? (wij moeten standaard bloed laten prikken, om te kijken of het toch niet misschien een bbzw is, maar zag bij 'babyboom' dat dat niet overal is! )
Wanneer is je officiele testdag ? Kan je het niet aanvragen in het ziekenhuis ? En anders gewoon naar je HA gaan.
@Firefly; mooi man dat streepje, die was van 10 dagen na tp? Hoeveel cellig was je emmy? Ik zit nu op 6 dagen na tp, morgen dus een week geleden. Hoe voel je je? Misschien kunnen we vergelijken. Ik heb last van onderbuik links (steeds op dezelfde plek) en vlagen van misselijkheid. Ik heb ook groter wordende borsten, maar geleidelijk aan zeg maar. Omdat ik een cryo heb heb ik gen pregnyl gespoten dus daar kan het niet vakn komen. Ik gebruik Progynova en Lutinus. Ik hoop het voor je!
@ Kate, hier en 8 cellig toppertje klasse 1.. En heb idd 10 dagen na tp getest.. Ik heb ook regelmatig een steek in mijn onderbuik. Ook veel geborrel en gepruttel, met vlagen misselijk. Borsten zijn ook nog steeds erg gevoelig. Hier ook geen pregnyl maar utrogestan. Ben ik overigens gisterenavond mee gestopt. Verder vind ik het erg lastig om te beoordelen, welke symptomen zijn nu te vertrouwen, en welke niet.
@ Mus, hier geen bloedonderzoek. Vind dat wel jammer. Weet niet wanneer dat is als je dat wel zou krijgen? En is het dan 1 keer of meerdere keren?
Welkom nieuwe dames! En natuurlijk heel veel succes! Ik las iets over emmy's tp.. bij ons standaart 1.. en als je boven de 35 bent willen ze er nog wel eens voor kiezen om er 2 terug te plaatsen. En bij ons was ook geen sprake van ivf, meteen icsi. Vriendlief had bij de punctie ook maar 400.000 zaadjes. @firefly: ik zie het streepje ook niet maar in het echt is het toch anders!! gewoon morgenvroeg of anders overmorgen want hcg verdubbeld zich om de dag.. Spannend, ga duimen hoor voor je!!! Hier maandag de tp gehad! nu alweer 3 dagen verder dus.. hopelijk heeft ons wondertje zich gister ingenesteld(doen ze meestal op dag 6 na de punctie) We hadden dus 8 bevruchte eicellen, 1 daarvan was 'redelijk' hij liep precies op schema kwa deling maar had lichtelijk fragmentatie. Voor ons een toppertje hoor!! haha en deze hebben ze teruggeplaatst.. helaas waren de andere 7 matig en slecht.. dus niets in de vriezer.. Dus ik ga duimen en hopen dat dit hem gaat worden!! En dan wachten tot maandag de 15e... dan mag ik testen.
@firefly: mocht je al stoppen met die bollen ja? bij mij is gezegt doorgaan tot een posi test of totdat ik ongi wordt.. dus neem aan dat ik door moet gaan tot me testdatum Vind het overigens rotdingen bleegh. geen kwalen er verder van.. gelukkig. Wij hebben bij ons in het ziekenhuis ook geen bloedtest.. alleen thuis testen en doorbellen naar het zh