wie, wat, waar la femme nikita, cryo tp van 2e ivf, endokrinologikum hamburg (d) firefly, icsi 1; umcu ons wondertje, iui behandeling voor een brusje, jette belgië katek; icsi 2; umcg; 1 cryo's over ladyzorra, cryo tp van 1e ivf, vumc loontje85: Icsi 3, vumc liesje82: Isci 1, mck mari: Intakegesprek cryo, amc 27 juni matroosje: Ivf bronovo/lumc vlinder21: Icsi 1, enschede/zwolle biancaatje1980: Icsi 2 haga zkh/lumc minnie mouse 1974: Icsi 2 aug st. Elisabethe ziekenhuis tilburg kanshebber: Ivf 1 vumc djuuzie: Icsi 1, gelderse vallei ede i.s.m. Umc st radbout nijmegen timon: Cryo tp icsi 2, umcu joontje: Cryo tp icsi 1 jessy: Cryo tp icsi 1, amphia breda icm ez tilburg angelica ivf 2 lumc of uzgent jacky: Icsi lumc wanneer starten lfn: Ergens in juni matroosje: Start deca 10 juni 2011 ladyzorra: 18 juni 1e dag jacky:18juni start deca 19juni start gonal 225mg loontje85: 21-6 beginnen met pil => 5-7 deca => 17-7 gonal-f vlinder21: Deca start 25-6 ow: 4 juli eerste dag cyclus, iui rond 16 a 18 juli biancaatje1980: Startgesprek 7-7-2011 liesje 82: 9 juli katek; 11 juli progynova firefly: Start 11 juli delia: Halverwege juli start deca en puregon 150 angelica eind juli begin aug ivf2 kanshebber: Pilstart eind juli timon: 28 juli gesprek gyn ivm cryo in eigen cyclus ipv in gestimuleerde cyclus mari: Volgende cyclus begin augustus start cryo behandeling minnie mouse 1974: Augustus beginnen met hormonen timon: Half augustus starten djuuzie: Eind augustus/begin september start behandeling punctie echo/fm afspraken matroosje: Uitgangsecho 30 juni 2011/ fm 8 juli ons wondertje: 14 juli echo/ fm cd 11 + bloedtest liesje82: 17 juli eerste fm katek; 21 juli echo punctie: la femme nikita: 8 juli jacky:30juni matroosje: 11 juli liesje82: 20 juli firefly: 22 juli vlinder: 28 juli loontje85: 30 juli tp la femme nikita: 11 juli jacky: 3juli matroosje: 14 juli => 2 ons wondertje 17 juli iui liesje82: 23 juli firefly 25 juli katek: 29 juli vlinder: 1 augustus loontje85: 2 augustus testen la femme nikita: Uiterlijk 25 juli jacky: Bloedtest 15 juli matroosje: 26 juli ons wondertje 31 juli liesje82: 6 augustus firefly: 8 augustus katek: 12 augustus vlinder: 15 augustus Loontje85: 15 augustus bloedtest zwanger lief! En zelfs zonder hulp. Ladyzorra spontaan!! La femme nikita jessy niet zwanger ons wondertje Liesje82 mk of ma Ik heb mijn testdatum er bij gezet en Liesje helaas bij niet zwanger neergezet
@loontje: hoe voel jij je? we hebben dezelfde dag als testdatum(jij dan in het zh) erg spannend, mijn buik is ook gigantisch opgezet, ik lijk wel 3 maand zwanger haha. verder nergens last van, dit maakt me onzeker stom he.. had de dag van innesteling wel last van duizelig, misselijk etc. maar dat kan natuurlijk ook tussen de oren zitten haha. Ik deed altijd de decapeptyl en puregon aan 1 kant, en dan elke dag afwisselen. De decapeptyl hoef je niet te ontluchten is mij verteld tijdens de spuitinstructie. Dit ook niet gedaan. Ik spoot altijd dezelfde tijd savonds om half 10 (dit zodat ik savonds ook nog gewoon eerst weg kon zonder afhankelijk te zijn van de spuit)
Kanshebber; *deca is een doorzichtig spuitje waar je alleen de dop hoeft af te halen en injecteren. Dopje erop en weggooien. * puregon zit in een pen met een patroon. De pen moet je aan de onderkant draaien naar de IE die het ziekenhuis heeft opgegegeven. * pregnyl moet je mengen. Je hebt 2 flesjes. eentje met vloeistof en eentje met poeder. Uit je verhaal kan ik niet opmaken welke jij hebt. Je beschrijft deca maar in je verhaal lees ik iets over pen en mengen? Ben ook wel benieuwd of Firefly nog eens heeft getest!
Jessy: he bah wat vervelend een bloeding. hopelijk is het niks. sterkte! kanshebber: wat fijn dat je schildklier oke is. ik zou inderdaad ook het zh bellen om te vragen voor een prikinstructie. cashewnoot: welkom hier en heel veel suc-6. ik hoop dat deze poging slaagt. hier nog steeds geen ongi
Ego, meiden.. hier weer een hele lichte test. Streep is wel aanwezig. Maar moet ik me zorgen maken, of ben gewoon nog te vroeg? Ik ga nu maandag of dinsdag pas weer testen. Dan is het dag 14 en 15 na tp.. dat moet dan toch goed zitten? Ik zit nu op dag 14 na punctie, en 11 dagen na tp..
misschien is het nog te vroeg? ik heb er niet zoveel ervaring mee. maar omdat ze de bloedtesten ook vaak na 14 dagen pas doen lijkt me dat het met een eigen test wel vroeg. ik duim dat je maandag een vette streep hebt!
het is een streep firefly.. maandag/dinsdag nog maar eens meid! Is hij echt hetzelfde als de eerdere test?
@ Kate, ja hij is het hetzelfde.. Ben gewoon zo bang .. Maar gevoel zit nog steeds goed. Is allemaal zo raar ! Weet ook niet wanneer in nu mijn evt ongi zou kunnen verwachten..??
hcg verdubbeld binnen de 48 uur telkens. Dus nog niet te veel zorgen maken, morgen zal hij duidelijker zijn
Ben gewoon een beetje emotioneel.. Weet niet of het is gelukt. Al zegt mijn lijf en mijn gevoel van wel. Alleen die klote test, had gewoon verwacht dat ik hem duidelijk zou kunnen zien. Meiden, zit er gewoon een beetje doorheen.. Hou er ook graag rekening mee dat ik wel ongi kan gaan worden. Wanneer zou ik deze evt kunnen verwachten, weten jullie dit??
Firefly je test heeft 2 streepjes , misschien heeft je lichaam ff nodig ( of eigenlijk het vruchtje) om hcg aan te maken
zo lang het niet afneemt is er niks aan de hand meid.. zoals ow al zegt; over een paar dagen weer testen! Ik ben vandaag de hele dag al misselijk, voel me echt niet lekker, een wrak om het maar zo t zeggen. Heb wat lichte pijn in onderrug/bil en wat buikkrampjes van links naar rechts. Weet echt niet wat te verwachten.. straks is mijn ongi wel in aantocht Nog 4 dagen en ik zit op cd 29. Toen ging het de vorige keer ook mis.
Klinkt stom, al die onzekerheid, die pijn.. ken wel janken.. Had gewoon gehoopt op een vet posi-test. Ook stom van mezelf natuurlijk om te vroeg te testen. Het is allemaal ook angst.. Sorry hoor meiden voor mijn gezeur..
je zeurt niet meid, je bent gewoon bang en onzeker. Welke testen heb je? Ik was de vorige keren niet zo misselijk en moe als nu. De eerste keer ben ik twee dagen misselijk geweest met vlagen en de laatste verse tp helemaal niet. Dit duurt nu al 4 dagen. Ben ook niet iemand die makkelijk overgeeft ofzo. Voel me nu ook een aardappelzak, te moe en lui om iets te doen terwijl ik de vorige keren blaakte van de energie en vanalles (teveel) deed. We moeten afwachten, vind het ook erg spannend. Ik duim voor je meid dat het streepje sneller donker mag worden. Ik begrijp je frustratie wel. Ik zou net zo reageren. x
Ik heb de testen van kv, de 2 voor 5 euro.. Heb ook nog testjes liggen van zwanger en kids, die dipsticks. Het klinkt goed meis, hier sinds gisteren ook echt super moe, al 2 dagen heel erg misselijk, vooral in de avond. En sinds vandaag barstende koppijn. Kan ook de spanning zijn. En die boobs blijven maar gaan.. Jij moet ook nog ff volhouden om niet te testen.. Krijg jij wel een bloedtest in het zkh?
@ firefly, kun je ook niet gewoon bij de HA een bloedtest aanvragen? Ik denk inderdaad dat het nog niet zo duidelijk is, omdat je vrij vroeg hebt getest, ik mocht niet voor 14 na de TP testen... heb ik uiteindelijk niet hoeven doen want ik was al ongi Maar snap dat het superspannend is!! Ik zou gewoon inderdaad over een paar dagen nog eens testen, een streep is een streep zeggen ze toch! Hoop het voor je! O en je zeurt natuurlijk niet, dat is toch heel normaal, het is allemaal al zo spannend! En dat is het voordeel van zo'n forum, iedereen hier kent dat gevoel hoor! Komt vast goed, na het weekend nog eens testen, wedden dat het dan een vette streep is! @Casewnoot, welkom en veel succes! @Jessy83, hoe is het nou? Hier gewoon fijn aan het prikken , ben nu drie dagen bezig en mijn buik is al weer helemaal opgezet... Hebben meer mensen daar last van? Baal daar zo van, net of ik zwanger ben en dat ben ik nou juist niet! Maar goed, we doen het er maar mee... Zie trouwens veel verschillende medicijnen zeg, dat is ook echt in elk ziekenhuis anders he, ik gebruik lucrin en gonal f, zou daar allemaal nog veel verschil inzitten?
@ Mus, als ik maandag geen betere test heb en geen ongi, dan ga ik gewoon het zkh bellen en dan zorgen ze maar voor een bloedonderzoek Met het prikken had ik ook al vrij vlot een dikke en gezwollen buik.. Ik had gonal-f en cetrotide.. Succes meis ! @ All, bedankt voor de hele lieve antwoorden !!
Mus. Sorry kan het hier gewoon niet bij benen ben zo beroerd dat ik vaak wel lees maat gewoon de puf niet heb om te reageren. En dan heb ik die kleine man ook rond kruipen. Haha Ik ben echt zooooo nerveus voor maandag. Wachtn duurd lang Firefly. Jou reactie is gewoon normaal. Klinkt zelfs zwanger haha. Ik heb dat ook maar van de hormonen. En een streep is een streep. Kijk morgen of je streep donderder is. Die kv testen zijn heel gevoelig. En de een maakt sneller hcg aan als de ander. Dus het hoeft niets te betekenen Meis test morgen nog een keer Kate hetzelfde voor jou. Ik denk met deze klachten dat de kans aanwezig is dat je zwanger bent.