Dank je Jessey, ik hoop het.. Vanaf vanmiddag is alles in de war, voel vanalles maar kan het niet plaatsen, is het ongi? Huilbuien dat ik het niet zie zitten. Manlief is machteloos en denkt dat ik hevige pijnen moet doorstaan. Eigenlijk valt het wel mee, maar kan het gewoon niet meer aan. Ongi pijntjes wil ik niet voelen, die wezen de vorige keren ook al op die verrekte duivels.. Ik haat ze de bastards! Het trekt nu wat in mijn linker lies en bil. Ik weet niet wat ik er mee moet, van onderen voelt het wat nattig maar heb geen afscheiding. bleh.. ik haat het zo en ik ben zo bang. Heb mijn afspraken voor vandaag ook afgezegd, trek het even niet.
Nog even een vraagje meiden, herkennen jullie spierpijn in schouders en nek? Heb er nu 3 dagen goed last van.. begint erg vervelend te worden.
@ Heros ben wel wat moe maar verder gaat het goed hoort er bij ... @ Loontje wij zitten bij het vumc en thx... @ mar en mus thx Vraagje hebben jullie ook last van ja hoe moet ik zegge lijkt wel op opvliegers uit het niets heb ik het bloedje heet ...pfff word er gek van. En firefly ik leef echt met je mee ik weet zelf nog niet hoe dat is maar ik kan je goed begrijpen succes en hopen dat je ongie weg blijft....
ja vooral bij de eerste poging had ik dat, de tweede poging had ik er minder last van. Die opvliegers horen bij de deca. Ze brengen je lijf zeg maar in de overgang, dus met de moodswings en opvliegers er gratis bij..
Klote hè al die bijwerkingen. Maar allemaal voor t goede doel meiden! Ik had dat ook van de deca en enorme hoofdpijn
@kate: het is ook allemaal niet niks, wil je een dikke knuf geven! begrijp je gevoel goed! @firefly: ik heb standaard zo'n soort pijn haha.. heb mijn schouder/nek altijd vast zitten. blijf voor je duimen wat betreft de posi test! @cashewnoot: jaa dat komt door de deca haha.. ik had het ook, en verschrikkelijke hoofdpijn! werd er niet goed van!
Jeetje meiden, wat kunnen jullie kletsen!! En wat houden jullie het allemaal spannend... Ik kon vandaag niet makkelijk het zh bellen maar zal het maandag even doen. Ik denk dat ik niet speciaal hoe langs te gaan want dat prikken gaat wel lukken, maar telefonisch een paar vragen stellen zal wel helpen
vlinder; denk dat dat nog van de punctie is? Heb nu ook wel een opgezette buik, maar dat komt vooral door het lekkere eten, weinig bewegen etc in de vakantie Volgens mij kan het ook van de hormonen komen. We lopen gelijk op zo'n beetje. Hoe voel jij je?
hey meiden bedankt voor jullie reactie nou weet ik dat het niet raar is hahaha @ kanshebber jij zit toch ook bij het Vu ik heb speciaal een prikinstructie afspraak gehad en daar hebben ze me uitgelegd van hoe of wat!!!
Wow, veel bijlezen... Schatjes, bedankt voor de felicitaties. Loontje, ik lees nu pas dat je man een ongeluk heeft gehad. Hoe is het inmiddels met hem? Niets na de hand gekregen? Hoe gaat het met je nu je de emmy bij je heb? Char, lief dat je even langs kwam. Hoe is het met je? Ik zie dat je 12 weken bent. Heb je de echo al gehad? OW, balen dat je ongi bent geworden. Je heb gelijk dat je dankbaar bent voor jullie wonder. Bloedonderzoek: In het umcu krijgen wij dat ook niet. Thuis testen en resultaat doorbellen. Sex na tp doen wij ook pas na enkele dagen. Al moet het niets uitmaken voor de emmy. Mari, ben jij al ongi geworden? Joanita, welkom hier. Kanshebber, al minder aan het stuiteren door de pil? Ben je al met de cursus begonnen? Ben benieuwd of het je echt kan helpen. Vlinder, jij heb de tp gehad. Alles goed? Heros, leuk je hier weer te zien. Jammer dat het jou nog niet is gelukt. Geef de moed niet op. Wij hebben ook getekend voor invriezen. In de ochtend van de tp krijg je het telefoontje. Daarbij vertelden ze mij hoeveel er goed waren en ingevroren zouden worden. De brief volgde dagen later met de reeds bekende informatie. Als je geen brief heb ontvangen kan het zijn dat je geen eskimo's had. Anders bel het zh om na te vragen. Liesje, flink balen dat je ongi bent geworden. Knuffel! Jackb, als jij niet eerder ongi word loop ik dik op je voor. Ik zag Loesie. Hoe is het? Joontje, alles goed? Mus, welkom bij de club. Voor een brusje aan de spuiten. Meid, succes! Zo heftig je ongi te hebben is zeker erg pijnlijk. Tp van 2 emmy's: In het Umcu is dat vanaf 36 jaar. Ik mag nu dus voor 2 gaan, maar dat doen we niet. Delia, ah heb ik niet eerder in Nederland vernomen. Wel in Dusseldorf. Kan zijn dat EMC 1 van de enige zal zijn die dit nu doet. Firefly, nog voor de testdatum getest. Ik ben voorzichtig, want heb dit ook gehad. Dus een heel voorzichtige gefeliciteerd. Jessy, getver... bloed verloren. Gelukkig heb je een bloedtest gehad. Kanshebber, gefeliciteerd met de mooie uitslag van je schildklier. Vanuit het Umcu moeten we tussen 16.00 en 20.00 spuiten. Deca vind ik geen fijne spuit. Ons was ontluchten wel aangeraden. Deca en Gonal spuiten was gewoon ieder een kant van de buik. Manlief darten en ik spuiten. Nog een nieuwe; Cashewnoot... welkom! Veel succes. Kate en Forefly, sterkte in deze onzekere tijd. Vanmorgen vroeg had ik ongi gevoel in de buik. Da's niet erg, maar op het werk klapte ik zowat dubbel van de krampen. Yep, ipv later ongi ben ik veel eerder! Het zh is gebeld en de echo gepland (14-8). Ik had op z'n vroegst 18-8 verwacht. Alles loopt dus anders.
wie, wat, waar la femme nikita, cryo tp van 2e ivf, endokrinologikum hamburg (d) firefly, icsi 1; umcu ons wondertje, iui behandeling voor een brusje, jette belgië katek; icsi 2; umcg; 1 cryo's over ladyzorra, cryo tp van 1e ivf, vumc loontje85: Icsi 3, vumc liesje82: Isci 1, mck mari: Intakegesprek cryo, amc 27 juni matroosje: Ivf bronovo/lumc vlinder21: Icsi 1, enschede/zwolle biancaatje1980: Icsi 2 haga zkh/lumc minnie mouse 1974: Icsi 2 aug st. Elisabethe ziekenhuis tilburg kanshebber: Ivf 1 vumc djuuzie: Icsi 1, gelderse vallei ede i.s.m. Umc st radbout nijmegen timon: Cryo tp icsi 2, umcu joontje: Cryo tp icsi 1 jessy: Cryo tp icsi 1, amphia breda icm ez tilburg angelica ivf 2 lumc of uzgent jacky: Icsi lumc mus82: Icsi 2, tilburg wanneer starten lfn: Ergens in juni matroosje: Start deca 10 juni 2011 ladyzorra: 18 juni 1e dag jacky:18juni start deca 19juni start gonal 225mg loontje85: 21-6 beginnen met pil => 5-7 deca => 17-7 gonal-f vlinder21: Deca start 25-6 ow: 4 juli eerste dag cyclus, iui rond 16 a 18 juli biancaatje1980: Startgesprek 7-7-2011 liesje 82: 9 juli katek; 11 juli progynova firefly: Start 11 juli delia: Halverwege juli start deca en puregon 150 angelica eind juli begin aug ivf2 kanshebber: Pilstart eind juli timon: 28 juli gesprek gyn ivm cryo in eigen cyclus ipv in gestimuleerde cyclus mari: Volgende cyclus begin augustus start cryo behandeling mus82: start 2 augustus minnie mouse 1974: Augustus beginnen met hormonen Timon: 5 augustus ongi en starten djuuzie: Eind augustus/begin september start behandeling punctie echo/fm afspraken matroosje: Uitgangsecho 30 juni 2011/ fm 8 juli ons wondertje: 14 juli echo/ fm cd 11 + bloedtest liesje82: 17 juli eerste fm katek; 21 juli echo Timon: 14 augustus echo punctie: la femme nikita: 8 juli jacky:30juni matroosje: 11 juli liesje82: 20 juli firefly: 22 juli vlinder: 28 juli loontje85: 30 juli tp la femme nikita: 11 juli jacky: 3juli matroosje: 14 juli => 2 ons wondertje 17 juli iui liesje82: 23 juli firefly 25 juli katek: 29 juli vlinder: 1 augustus loontje85: 2 augustus testen la femme nikita: Uiterlijk 25 juli jacky: Bloedtest 15 juli matroosje: 26 juli ons wondertje 31 juli liesje82: 6 augustus firefly: 8 augustus katek: 12 augustus vlinder: 15 augustus Loontje85: 15 augustus bloedtest zwanger lief! En zelfs zonder hulp. Ladyzorra spontaan!! La femme nikita jessy niet zwanger ons wondertje Liesje82 mk of ma Even mijn gegevens toegevoegd... starten en echo.
Had gisterenavond een beetje.super licht bruinverlies.. Zou het al game over zijn? heb verder geen krampen oid? ? Zo werken.. Perfecte timing maar niet heus. Baal als een stekker.
@ Jessy, o, dat maakt niet uit hoor! Ik kan het zelf ook niet bijhouden! Was gewoon effe nieuwsgierig, heel veel succes maandag!! @Kate, sterkte meis, hoop dat het goed gaat!! Verschrikkelijk he, dat je zo van alles voelt en niet weet waar je het moet plaatsen, wachten duurt lang! @Vlinder21, ik heb dat nu vooral nu ik aan het spuiten ben, echt niet normaal! Ben nu vier dagen bezig, maar mijn buik ziet er uit of ik drie maanden zwanger ben . Beetje jammer inderdaad ja, aangezien mensen nu ook opmerkingen gaan maken  Dus voorlopig maar weer even wijde truitjes aan Vorige keer heb ik dat eigenlijk de hele periode gehad hoor, vanaf het prikken tot ik ongi werd @Kanshebber, succes!! @Timon, thanks! We gaan even overleggen wat ze in het ziekenhuis vinden, maar als het aan ons ligt willen we toch proberen twee terug te plaatsen, vooral omdat we vorige keer helemaal niets in de vriezer hadden, nou ja, eerst maar eens even kijken hoeveel we er hebben! Grappig om te lezen dat sommige meiden helemaal niet zitten te wachten op hun ongi en sommige blij zijn als het eerder komt! Spannend Timon, dat komt al dichtbij! Ik zit er (ondanks de pijn) ook op te wachten hoor! @ minnie mouse, hier nog niet gezien, maar zie in het lijstje dat wij allebei in Tilburg zitten en op dezelfde dag zijn begonnen met hormonen! @ Firefly, Ow, wat balen zeg, hoop echt voor je dat het niet is wat je denkt dat het is Heb je nog een keer getest? Spannend meid, sterkte!!
@timon, begrijp dat je weer begonnen bent? Veel succes! Wij kregen de dag van de TP daar te horen dat er 3 ingevroren konden worden. Maar, zal maandag eens bellen of we daar een brief over krijgen....geen idee! Lijkt me dat als het niet gelukt zou zijn dat ze dat wel even laten weten toch? Heb zelf helemaal geen last gehad van de decapeptyl, puregon en pregnyl. Kon vrolijk alles doen daar was vooral mijn man erg blij mee! Had wel even voor en na de punctie nog een tijdje een opgezette buik maar ja dat lijkt me normaal. Er gebeurt dan even heel veel daar. De 1e x ging de punctie vrij makkelijk en had ik vrijwel geen napijn. De 2e x ging de punctie zwaarder en pijnlijker maar mijn follikels waren een stuk groter omdat ik 2 dgn langer door moest spuiten. Daarna ook een week napijn gehad maar ja we hadden wel meer embryo's.
Firefly; zolang het bruin is is er niks aan de hand. Schijnt dat de BM iedere maand wel wat blijft samentrekken rond de nod-tijd en het mogelijk is dat je wat bruin/rood verliest. Mijn moeder en schoonzusje bleven ook vaak een beetje bloeden terwijl ze zwanger waren. Zo lang er geen bloed is is het goed schat, maar ik begrijp je angst! Knuf lieverd!