firefly ik hoop zo dat je straks een posi test is en dat het bruinverlies niks is. katek: voor jou hoop ik ook op een posi test, eigenlijk wens ik dat iedereen hier toe timon, spannend de echo. heel veel suc-6 hier helaas nog geen ongi
Goedemorgen ladies, Net een drukke ochtend gehad met boodschappen en schoonmaken. Zometeen staat er bezoek op de stoep; ze blijven het hele weekend. Wij zijn dan met 7 volwassenen en een kind. En de twee vrouwen die komen zijn beide hoogzwanger. Ik hoop dat ik dat trek, maar ik voel me sterk dus volgens mij komt het wel goed. Ze zijn ook allemaal van onze situatie op de hoogte en zullen niet de hele tijd over baby's en zwangerzijn praten. @ Katek: hoe is het vandaag? Ben je nog zo onzeker als gisteren of heb je je herpakt? Nog even geduld... @ Firefly: is het bruinverlies gestopt? Ik hoop zo voor je dat het vruchtje blijft zitten... @ Heros: klinkt goed, geen bijwerkingen . Tijdens de IUI had ik emotioneel helemaal geen bijwerkingen, maar de dosis is dan ook een stuk lager. Ik voelde toen al wel de follikels enorm groeien de laatste dagen voor de IUI. Niet echt pijnlijk, maar aanwezig. Na de Pregnyl had ik buikpijn tot en met de ongi. Ook dat was niet heel erg, maar het zorgde ervoor dat ik me er continu bewust van was en mezelf moeilijk kon afleiden. @ Timon: Heb nu vier keer zelfhypnose gedaan. Het is eigenlijk een soort meditatie. Maar ik heb er nu al geen zin meer in, ook al moet het eigenlijk tien keer voordat het echt zou werken. Je zou tijdens het doen niet in slaap moeten vallen (de stem zegt ook: je valt niet in slaap...) maar van de vier keer ben ik twee keer in slaap gevallen . Nou ja, dat betekent dat het in elk geval ontspannend is. Ik merk wel dat ik de negatieve denkspiraal heb doorbroken, ik hou me minder met de punctie bezig en heb ook wat geruststellende verhalen gehoord. Na het weekend pak ik de hypnose weer op; ik heb ook nog een ander cd'tje liggen met ontspanningsoefeningen, misschien doen ik die. @ cashew: Nee, ik heb geen prikinstructie gehad. Misschien omdat ik eerst al in een ander zh onder behandeling ben geweest, dat ze denken dat ik het allemaal al weet. Dat geldt ook voor alle injecties, behalve voor de deca. Maar eigenlijk lijkt me dat geen probleem, na jullie uitleg. Stiekem heb ik het idee dat ik na de fm vorige week nog even langs de balie had gemoeten. Maar is mij niet gezegd... Ik heb medicijnen gehaald en bloed geprikt en ben vertrokken. Ik bel ze dus maandag maar even
Timon wat spannend zeg!!! Heel veel geluk deze maand ik duim voor je!! Ik ben zo dankbaar voor ons heerlijke ventje. Zo verliefd op hem
@Kanshebber; jeetje pittig hoor. Ik weet nog van een varjaardag waar iedereen zwanger was, behalve ik en de ouders (50+) van de jarige. Steeds dat gepraat over zwanger zijn, kinderen bla bla.. ik voelde me enorm buiten gesloten. Wel fijn dat ze bij jullie wel op de hoogte zijn van jullie situatie. Veel sterkte dit weekend meid! Hier gaat het weer wat beter, dacht gister echt dat ik gek werd. Vandaag voel ik me weer wat rustiger gelukkig. Weet alleen niet hoe ik het ga trekken als ik niet zwanger blijk, voel me er in iedergeval wel naar. Maarja, mijn lichaam kan me goed voor de gek houden dus wie weet.
@mari stom he....het ene moment hoop je dat de ongi komt en het andere moment hoop je dat het heeeeeeel ver weg blijft. @kanshebber ik ben bezig met acupunctuur ongeveer 1x per week. Fijn he als mensen van je situatie afweten?!! Maar, toch twee dikke buiken een heel weekend en een kleine.....sterkte! @katek Hoop voor je dat deze cryo blijft plakken!! Wij gaan ook voor de 1e cryo tp uit de 2e icsi. Moest je een maand wachten en kreeg je daarna de tp? Kreeg je nog medicatie?? Denk dat wij na de volgende ongi de tp zullen hebben dus dat zal sept zijn. @mus82 Hebben jullie een rustmaand gehad?? Wij hadden ook in april de 1e icsi en in juli de 2e icsi gehad. Ik wil er echt geen rustperiode tussen. Gewoon doorgaan.....dan weten we des te sneller waar we aan toe zijn. (ieder moet doen wat goed is, maar dit is onze mening) Mijn lichaam kan het ook gelukkig aan!
@heros, ja wij hebben even een rustpauze gehad, ik had vorige keer (ook april) nogal veel last van de hormonen, zat totaal niet lekker meer in mijn vel en was 6 kilo aangekomen. Ik wilde graag even mijn lichaam (en hoofd ) rust geven, in overleg met de gyn heb ik in tussentijd de pil doorgeslikt i.v.m. de pijnen van de endo en mochten we zelf bepalen wanneer ik er weer aan toe was, daarnaast gingen we ook nog op vakantie (wat door het bedrijf van mijn man normaal heel moeilijk is) en ik zag het totaal niet zitten om dan weer vol hormonen te zitten, dus vandaar! Wij hadden ook geen cryo's anders hadden we dat tussendoor misschien wel gedaan hoor. En ach, we zijn al zo lang bezig, een maandje extra maakt dan ook niet veel meer uit. Ik was heel blij dat ik even rust heb gehad en ben nu weer helemaal klaar voor de tweede poging! Maar wat je zegt dat is voor iedereen persoonlijk natuurlijk! Ik kan me ook voorstellen dat je in een keer door wilt, maar ik was dus wel heel blij met een rustpauze.. @Kate, duim voor je! @Kanshebber, jeetje heftig weekendje voor de deur dan, wel fijn dat mensen ervan weten. Wij zijn er de eerste keer vrij open over geweest (en toen zijn we eigenlijk niet eens zover gekomen) en hadden nu bij de tweede eigenlijk afgesproken dat niet zo te zijn, maar goed ik kan nou eenmaal mijn mond niet zo goed houden en de vervelende opmerkingen zijn in ieder geval wel klaar! Succes van het weekend!
Er zit wel rood bij. Heb alleen geen krampen en me borsten doen ook nog steeds pijn. Weet het gewoon even niet meer.. Help..
@mus82, snap t helemaal dat je dan die keuze maakt. "tussentijd de pil doorgeslikt i.v.m. de pijnen van de endo"??? Wat voor pil en wat is de endo?? @firefly, hoe moeilijk ook....het zkh kan nu ook niets voor je doen en zal toch zeggen dat je moet afwachten. Wanneer mag je officieel testen?? Sterkte @cilek....hier iig niet....waarom wil je een klacht indienen dan?
hoi heros ik ben heel erg kwaad en teleurgesteld in het onderwerp wie heeft er tips hoe je via IVF een dochter kan krijgen en vind het zo ongepast om dat hier te plaatsen bij allemaal meiden die al jaren proberen om zwanger te worden hier vraagt dus een ****** hoe ze een dochter kan krijgen want ze heeft al een zoon zo onbegrijpelijk dat iemand uberhaupt het lef heeft om zo iets te vragen onder deze forum
jeetje wat vervelend firefly sterkte! kanshebber: das ook moeilijk tussen de zwangeren zitten. ik hoop dat je het trekt allemaal. sterkte. ja, gek he...de ene wil niet ongi worden en de ander wacht erop...
@mari @heros ik begrijp het ook echt niet en ben er erg kwaad om ik probeer al 6 jaar zwanger te worden kan het niet beseffen dat er zulke mensen rondlopen