wie ook in juli/augustus'11 iui/ ivf/icsi behandeling of cryo tp?

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door one of kind, 12 mei 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. alexandra80

alexandra80 Fanatiek lid

19 jan 2010
    1.973
    2
    38
    oosten van het land
    Inbraak voor firefly

Wat onzeker allemaal zeg :( :(
    Misschien te vroeg getest en was het streepje van pregnyalrestant..
    Of toch heel even innesteling en heeft het niet doorgezet (chemische zwangerschap)
    Wil je niet ontmoedigen en de hoop ontnemen maar je rood en bruin voorspellen helaas niet veel goeds en zijn helaas voor mij zeer herkenbaar en betekenden geen goede afloop.
    Heel veel sterkte met de dagen doorkomen en ik hoop en bid dat t toch nog de goede kant op zal gaan.

2. firefly

firefly Fanatiek lid

29 jan 2010
    1.845
    1
    38
    Dank je wel meis. Ik had ovitrelle ipv pregnyl. En dit was woensdag al 2 weken geleden. Daarvan kan het niet zijn. Ik ga ook van het ergste uit. Dan valt het altijd weer mee.. Maar dat neemt niet weg dat het ontzettend klote is! !

3. alexandra80

alexandra80 Fanatiek lid

19 jan 2010
    1.973
    2
    38
    oosten van het land
    Ovitrelle zit zelfde stof in als pregnyl ;)...

Het is gewoon zwaar klote...zou wat anders tegen je willen zeggen. Sterkte

4. Heros

Heros Actief lid

13 feb 2011
    163
    0
    0
    NULL
    NULL
    @cilek, volgens mij is het bericht eraf :D

5. firefly

firefly Fanatiek lid

29 jan 2010
    1.845
    1
    38
    Ik zat ook al te kijken. En het is er idd vanaf! !!

6. Heros

Heros Actief lid

13 feb 2011
    163
    0
    0
    NULL
    NULL
    @firefly, is de ongi doorgebroken?? Balen joh.....weet hoe jeje voelt!!

7. bri4

bri4 Lid

17 nov 2010
    90
    0
    0
    NULL
    gelderland
    Dames het spijt mij dat het zoveel verdriet doet bij jullie. Dat is nooit en dat meen ik echt nooit mijn bedoeling geweest. Ik heb nl. ongewenst mijn dochter levend moeten weghalen omdat ik anders zelf zou overlijden. Dit kwam omdat ik een buitenbaarmoederelijke zwangerschap had. Het komt nl. niet vaak voor dat een kindje nog leeft als het buitenbaarmoederlijk is en al helemaal af is. Dit is 2,5 jaar geleden gebeurt. Ik mis ons kindje echt heel erg en daarom kan ik jullie boosheid en verdriet heel goed voorstellen. Zwanger worden lukt niet meer omdat ik met spoed geopereerd ben zodat ik niet zou overlijden. Wij zijn nu aangemeld voor IVF als laatste poging.

Ik begrijp jullie reakties en als ik mijn eigen vraag zo terug lees is het ook ontzettend dom van mij.

Nogmaals mijn excuses en ik gun iedereen een kindje!

ik hoop dat jullie mij op een bepaalde manier kunnen vergeven en ik zal nooit meer zo ondoordacht handelen.

groeten brigitte

8. firefly

firefly Fanatiek lid

29 jan 2010
    1.845
    1
    38
    Ongi is nog niet doorgebroken. Snap er geen hout van

9. Mus82

Mus82 Actief lid

2 aug 2011
    235
    0
    0
    NULL
    NULL
    @firefly, dat is zeker zo, maar dacht misschien kan dat je wat gerust stellen, spannend hoor, hoop dat het niet doorzet! En er is zo moeilijk iets van te zeggen he, het kan van alles zijn! Ik denk inderdaad dat ze in het zkh ook zullen zeggen dat je even af moet wachten.. Maar dat het er nog niet echt is, is wel een beetje positief toch?!
    @heros, endo staat voor endometriose, dat heb ik en dat zorgt voor ontzettend veel pijn tijdens de menstruatie, vandaar dat ik in de rustpauze ‘’de pil’’ (gewoon een anticonceptiepil) heb doorgeslikt, dus geen menstruatie gehad en even geen pijn (wat ook wel een opluchting was trouwens hoor!) Nu ben ik aan het wachten tot tie komt… :(

10. Timon

Timon VIP lid

4 sep 2008
    10.015
    0
    0
    Gelderland
    Mus, vandaag ook nog lichte krampen gehad met wakker worden. Best irri als de wekker nog niet is gegaan.

Kanshebber, al raak je er maar ontspannen van. Doet al een hoop met je en het is goed. Niet in slaap vallen is moeilijk. Heb ik met meditatie ook weleens last van. ;)
    Veel plezier met je logé's!!! Laat je niet gek maken en probeer te genieten.

Heros, doorgaan (met oogkleppen) herken ik heel goed. De rust van Mus heb ik ook gevonden en ik moet zeggen dat veel prettiger is dan maar doorstomen.

Firefly, wat een verschrikkelijke dag voor jou. Het zal dan toch afwachten worden t/m maandag. Sterkte!! Door eigen ervaring van streepjes, ongi en erna negatief ben ik veel voorzichtiger geworden.

Dat Bri hier langskomt om zich over haar topic te verontschuldigen vind ik stoer. Meid, veel succes met jullie traject!

11. jessy1983

jessy1983 Fanatiek lid

30 jul 2008
    1.593
    1
    0
    Noord Brabant
    Even snel want jullie zijn niet bij te benen. Haha

Firefly het kan alsnog zijn dat je zwanger bent. Ik heb zulke verhalen vaker gehoord. Eerst bruinverlies test en dan posi.
    Ik zou testen.

12. Heros

Heros Actief lid

13 feb 2011
    163
    0
    0
    NULL
    NULL
    @bri4, naar verhaal maar, excuses aanvaard hoor......volgende keer wel beter nadenken ;) sterkte met je ivf traject!

@mus82, dat lijkt me heel naar!! Dus, nu wacht je op de pijn. Sterkte!!

@timon, nou ja doorstomen gaat toch niet echt.....want je moet steeds tussendoor zo lang wachten.

13. mari

mari Fanatiek lid

9 jun 2007
    1.078
    0
    0
    noord-holland
    bri: excuses aanvaard. wat naar dat je zoiets mee hebt moeten maken. heel veel suc-6 met de ivf

ik ga voor je duimen firefly dat je ma een posi test hebt. is het bloedverlies niet doorgezet?

14. KateK

KateK VIP lid

26 dec 2008
    5.185
    0
    36
    Drenthe
    @Heros; ja ongeveer een maand geloof ik. Ik moest de eerste cyclusdag beginnen met Progynova (tabletjes slikken) en 4 dagen voor de tp moest ik beginnen met Lutinus progesteron tabletten. 3 x d 1. Maar anderen krijgen gewoon utro. Hoop dat je snel verder kan!

Cilek; jemig wat een rot post zeg! Ik kan me niet voorstellen dat mensen daar serieus op in zullen gaan. Voor dit soort mensen willen ze de ivf pogingen aanpakken en daarmee verprutsen ze het voor ons vrouwen die echt niet zonder kunnen. Bah! (mijn mening voor ik de uitleg van Bri heb gelezen, haar forumpost was al verwijderd dus kon het niet lezen)

@Bri; ik begrijp je frustratie maar een verloren dochter kun je niet vervangen door een nieuwe dochter. Ik hoop van harte dat je zwangerraakt via IVF, het is een zwaar traject met ups (weinig) en veel downs. Ik denk dat we met zijn allen al heel blij mogen zijn dat het lukt. Laat staan wat het geslacht zal zijn. Denk dat dat het laatste is waar wij ons met zijn allen druk om maken.

@Firefly; wat apart! Snap er niks van! Zolang het rood bloeden niet doorzet blijf ik hoop voor je houden!

Ego: gister redelijke dag gehad. Heb zo'n enorm schild om me heen gebouwd, voel me mat en leeg. Ben zo bang, trek het niet meer en weet niet hoe ik het ga trekken als het mislukt. Heb het er zo mee gehd!!!! Ben gister helemaal geknapt en huilend op bed gegaan, kon niet stoppen. Vandaag voel ik me nog matter. Bleh. :( Morgen is het 10 dagen na tp. Toen ging het de vorige keer mis.

15. firefly

firefly Fanatiek lid

29 jan 2010
    1.845
    1
    38
    @ kate, meid wat vervelend dat jeje zo voelt.. Soms lucht huilen wel enorm op..
    Houd moed meid.. Ik duim super hard voor je.

@ all, er zit ook rood bij.. Alleen heb ik totaal geen krampen. Heel af en toe een flauwe kramp. Terwijl ik normaal de eerste dag echt helemaal krom loop. En dat vind ik vreemd.
    Misschien dat ik morgen ochtend nog wel een testje doe. Maar denk dat die negatief zal zijn..
    Wat ik wel wilde weten van jullie is, wanneer mochten jullie door voor de cryo tp in eigen cyclus? Mocht je meteen door, of moest je wachten?
    Ik wil het liefste meteen door. En hoe gaat dat in zijn werk?
    Heb gisteren even flink gehuild. Ook heb ik het nu aardig geaccepteerd voor mezelf.
    Baal natuurlijk nog steeds... Maar we moeten verder helaas..

16. KateK

KateK VIP lid

26 dec 2008
    5.185
    0
    36
    Drenthe
    @Firefly; gek is dat he.. heb de eerste tp ook maar 1 dag een beetje rood verlies gehad. De dagen ervoor en erna bruinverlies. Toen ook geen buikpijn gehad dus kon ook niet geloven dat het mislukt was. Achteraf duurde het daarma nog 33 dagen voor mijn ongi weer kwam, dus dat moest het wel zijn geweest. Ik zou morgen nog een testje wagen en wellicht even het zk bellen. Knap kl*te meid! :(

17. Timon

Timon VIP lid

4 sep 2008
    10.015
    0
    0
    Gelderland
    Kate en Firefly, mijn duimen draaien voor jullie. Dat het allemaal goed mag gaan en jullie de lijst mogen opvrolijken met zwangerschap.
    Firefly, je moet morgen toch testen (nog steeds spannend!) en de uitslag doorbellen?

18. KateK

KateK VIP lid

26 dec 2008
    5.185
    0
    36
    Drenthe
    :( ben misselijk.. bleh.. al sinds dinsdag dagelijks. Wordt nu wel steeds erger. Kan dat ook door de stress komen?

19. Heros

Heros Actief lid

13 feb 2011
    163
    0
    0
    NULL
    NULL
    @firefly en @katek, k*tgevoel he?! Moet zeggen dat ik op t moment nog weinig echte emoties heb....vorige week dinsdag hadden we neg.test maar, wist het al want zondagavond kreeg ik bruinbloedverlies en maandag was het er nog steeds. Zo begon het de keer daarvoor ook. 1x kort gehuild toen mijn lieve man me toch doorhad dat het er even uitmoest. Maar, verder probeer ik er zo weinig mogelijk aan te denken. Maar, dan ben ik een weekend vrij en zit ik veel te veel op dit forum dus ben ik er toch veel mee bezig want verder komt er weinig uit mn handen. Het liefst had ik ook gelijk doorgegaan na deze ongi met de cryo tp maar we hebben de 18e pas een tel.consult. Dus, dan zal het sept worden. Misschien dat ik toch maandag even bel of we echt een maand rust moeten houden.

Sterkte meiden!

20. Timon

Timon VIP lid

4 sep 2008
    10.015
    0
    0
    Gelderland
    Heros, wegstoppen kan een tijdelijk nut hebben. Je emoties komen toch, dus laat het stromen. Het mag. Probeer de rust te krijgen, een plaatsje te geven. Je gedachten verzetten, afleiding kan zo goed voor je zijn.

Sinds ik in oktober ongi werd na mijn cryo en wat later ziek werd ben ik gaan beseffen dat de mmm met mij aan de loop was ipv ik met de mmm. Oogkleppen op hebben en steeds weer direct door willen gaan, hoop en teleurstellingen te verwerken krijgen en je eigenlijke pad (de andere dingen in het leven) eigenlijk aan de kant schuiven. Nu is het andersom; mijn leven leven en daarbij hoort een stukje mmm. Ik kan niet altijd onder spanning leven. Mijn leven leven betekende dat ik eind mei acuut mijn cryo poging stop heb gezet (net niet aan de deca) om eerst een pillenkuur via de mesoloog te volgen. Ik koos voor mezelf. Geen enkel moment spijt van de keuze gehad. Nu ben ik van chronische vermoeidheid af en lijkt alles in mijn lichaam weer in balans te zijn. Nu lijkt mijn lichaam klaar om serieus mijn emmy te kunnen ontvangen. Dit gaan we over ong 1,5 week meemaken. Dan zal ik een cryo tp in volledig eigen cyclus hebben. Ik heb er zin in!

Deel Deze Pagina