wie ook in juli/augustus'11 iui/ ivf/icsi behandeling of cryo tp?

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door one of kind, 12 mei 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. KateK

KateK VIP lid

26 dec 2008
    5.185
    0
    36
    Drenthe
    wow Timon wat knap! Ik herken dat wel; je laten leiden door de mmm en jezelf onderweg een paar keer vergeten. Ik duim zo voor jullie dat het snel raak mag zijn.

ego: heb zojuist getest, kon het niet aan, misselijk, labiel. Wilde weten of het spanning was of wat anders. Heb een sensitest dipstick gedaan en deze was licht positief! :D heb nog nooit zo goed moeten kijken en nog nooit zo staan trillen. Heb mijn man erbij geroepen en samen hebben we even gehuild van blijdschap. Moet je je voorstellen; je man heeft geen zaad, en toch raak je na 3 jaar zwanger. Het is nu al een wonder. We hopen zo dat het goed mag blijven gaan, het is nog steeds erg spannend!!!!!

2. Timon

Timon VIP lid

4 sep 2008
    10.015
    0
    0
    Gelderland
    #942 Timon, 7 aug 2011
    Laatst bewerkt: 7 aug 2011
    Echt waar? En dat met 10 dagen na tp? Hoe fijn om 2 streepjes te zien, een mooi wonder. Een voorzichtige gefeliciteerd.

3. firefly

firefly Fanatiek lid

29 jan 2010
    1.845
    1
    38
    @ Kate, fijn hoor meid. Alvast een voorzichtige gefeliciteerd !

4. Heros

Heros Actief lid

13 feb 2011
    163
    0
    0
    NULL
    NULL
    @katek, spannend joh!! Blijf nog even duimen......

@timon, gespannen ben ik eigenlijk niet....daarvoor moet je bij mn man zijn. Laat me door de mmm niets in de weg staan. Ben gewoon lekker aan het werk en neem mn rust maar doe ook zeker de leuke dingen die ik wil doen. Mn lichaam voelt goed, mn cyclus verloopt ook nog steeds zoals het zou moeten. Ga 1x per week naar de acupuncturist. Ga morgen floaten en uiteten met mn man....dan zijn we twee jaar getrouwd dus gaan we er even een leuke dag van maken.

Maar, goed dat jij voor jezelf hebt kunnen zeggen en nu is het even klaar!! Hoop dat het zijn vruchten afwerpt met je cryo tp deze maand.

5. Mus82

Mus82 Actief lid

2 aug 2011
    235
    0
    0
    NULL
    NULL
    @timon, begrijp dat heel goed, dat is inderdaad ook voor mij de reden geweest om even rust te nemen. Ben nu ook echt weer klaar voor de volgende poging! (dus die ongi mag wel komen nu! ;)) Veel succes deze week!
    @ heros, inderdaad wachten op de pijn… ja alles went zullen we maar zeggen. Maar goed, hoe eerder het komt hoe eerder ik er weer vanaf ben (hopelijk voor minstens 9 maanden! ;)) Fijne dag morgen!
    @katek, ooo wat spannend!! Nou klinkt wel goed toch, 10 dagen na de tp al een licht streepje… duim voor je!

6. jessy1983

jessy1983 Fanatiek lid

30 jul 2008
    1.593
    1
    0
    Noord Brabant
    Katek. Wat spannend. Het zou zo echt raak kunnen zijn. Hoop t echt voor je

Ben ook voor firefly aan t duimen

Hier super zenuwachtig morgen een echo na ons bloedverlies van vorige week

7. Cashewnoot

Cashewnoot Actief lid

4 aug 2011
    107
    0
    0
    NULL
    Hoofddorp
    @ kate oh wat spannend duim voor je

@ Firefly duim ook voor je

hier nog steeds last van opvliegers pfffffffff maar het is voor een goed doel ....

8. mari

mari Fanatiek lid

9 jun 2007
    1.078
    0
    0
    noord-holland
    firefly: wat ontzettend balen, :( heel veel sterkte

katek: alvast een hele voorzichtige felicitatie. ik hoop dat de streep straks duidelijk te zien is.

timon: spannend hoor, heel veel suc-6

jessy: heel veel suc-6 voor morgen en ik hoop dat de echo goed is.

cashewnoot: vervelend van de opvliegers, hoop dat het straks minder word.

hier helaas nog geen ongi :(

9. firefly

firefly Fanatiek lid

29 jan 2010
    1.845
    1
    38
    @ Mari, verschrikkelijk is dat he.. Wil je een ongi, krijg je hem niet ! Het is allemaal maar een raar iets die MMM.
    Ik hoop voor je dat je ongi gauw komt meis !

@ All, meiden bedankt voor alle lieve reacties. Ik ben er gelukkig goed onder. Morgen het zkh maar bellen hoe en wat nu verder !

10. Kanshebber

Kanshebber Fanatiek lid

23 okt 2010
    1.647
    2
    0
    communicatieadviseur
    Randstad
    @ firefly: succes morgen!
    @ Katek: Wauw... Hihi, je zenuwinzinkin klonk al een beetje zwanger... ik hoopte het al zo voor je!
    @ Mari: gek hoor, dat je zo lang moet wachten op je ongi. Irritant lijkt me!
    @ Timon: ik heb tijdens mijn IUI's acupunctuur gedaan. Toen was ik veel meer gespannen dan nu, nu ben ik bang voor de punctie maar het traject zelf vind ik verder niet zo spannend. Toen was ik ook veel meer ermee bezig. Ik denk dat dat tijdens de IVF wel weer komt, maar ik weet nu dat dat maar een paar weken duurt. Daarna hebben we duidelijkheid. Ik hoef nu ook niet meer zo nodig achter elkaar door. Als het helaas mislukt deze keer, gaan we pas volgend jaar verder (misschien nog een cryo voor de tijd als we dat geluk hebben). We hebben namelijk een reis van twee maanden naar Australië en NZ gepland. Ik heb inmiddels veel meer geaccepteerd dat het leven ook leuk kan zijn zonder kinderen. Nu net de visite uitgelaten en wat is de stilte dan heerlijk... Het was erg gezellig en ik heb me nauwelijks ongelukkig gevoeld bij de dikke dames. En heerlijk getut met de peuter. En nu is het goed dat ze weer weg zijn. Ik weet nog hoe ik me voelde tijden het tweede en derde jaar van onze kinderwens, toen we net met de MMM gestart waren. Wat was ik boos en verdrietig dat het niet lukte. Nu is het eerder andersom, soms twijfel ik of ik nog wel kinderen wil. Dat kan ook een bescherming zijn voor mijzelf, voor als het allemaal echt niet gaat lukken. Maar ik ben er blij om dat ik me er minder door laat leiden dan voorheen.

11. KateK

KateK VIP lid

26 dec 2008
    5.185
    0
    36
    Drenthe
    dank jullie dames, blijf ook wel voorzichtig hoor, het moet allemaal ook nog maar goed blijven gaan. Vandaag was trouwens 9 dagen na tp, dus redelijk snel. Zal morgen ochtend even testen ipv in de middag.. spannend hoor. De misselijkheid blijft trouwens flink doorzetten.. bleh, kan daar niet aan wennen die vlagen.

12. Timon

Timon VIP lid

4 sep 2008
    10.015
    0
    0
    Gelderland
    Jessy, veel succes morgen met de echo.

Kate, die vlagen misselijkheid zijn niet leuk, maar als dit zwangerschap betekend....;)

Firefly, jij zit toch in het UMCU en morgen is het toch de testdatum? Dan is het morgenochtend nogmaals testen en dan bellen. Ik blijf voor je hopen dat je zwanger bent en blijft.

Heros, alvast gefeliciteerd met jullie trouwdag. Floaten lijk me heerlijk. Geniet er maar lekker van met je mannetje.

13. Loontje85

Loontje85 Fanatiek lid

19 sep 2008
    3.465
    0
    36
    Sales-/Logistic-Assistant
    Purmerend
    Jeetje wat is er veel geschreven in het weekend !

@Kate: Wauw op 9 dagen na tp al licht positief, ik ga duimen dat hij steeds donkerder wordt !! Vandaag ook nog getest ? Heb je ook foto's van de tes ?

@Firefly: En hoe was je test meis ? Ik zie in je onderschrift dat het niet gelukt is :( balen, heel veel sterkte .. dikke knuffel ! Normaal gesproken moet je na een verse poging altijd een maand rust houden, zodat je lichaam kan herstellen.

@Heros: Gefeliciteerd met jullie 2 jarig huwelijk, heel veel plezier vandaag. Floten is echt heerlijk, waar gaan jullie ? Als wij gaan, gaan we altijd in Den Haag !

@Mari: Jeetje nog geen ongi, hopelijk komt het nu wel snel !

@Jessy: Heel veel succes met de echo, ik duim dat alles goed is !

@Cashewnoot: Vervelend dat je zo een last hebt van opvlieger, ik heb dat zelf gelukkig niet gehad ... tenminste ik kan het me niet meer herinneren.

@Kanshebber: Wij zijn trouwens ook begin 2008 begonnen en in maart 2009 de mmm in gegaan, toevallig dat dat hetzelfde is.

Sorry voor degene die ik vergeten ben :)

14. KateK

KateK VIP lid

26 dec 2008
    5.185
    0
    36
    Drenthe
    Fotow in mijn albumpje :D

15. Loontje85

Loontje85 Fanatiek lid

19 sep 2008
    3.465
    0
    36
    Purmerend
    We moeten eerst vriendjes worden, maar die smilie zegt mij al genoeg :) :)

16. KateK

KateK VIP lid

26 dec 2008
    5.185
    0
    36
    Drenthe
    Oh ik had het album openbaar gemaakt dacht ik..

17. Loontje85

Loontje85 Fanatiek lid

19 sep 2008
    3.465
    0
    36
    Purmerend
    Wauw wat is hij mooi !! Echt een stuk donkerder dan gister. Alvast een voorzichtige gefeliciteerd !

18. KateK

KateK VIP lid

26 dec 2008
    5.185
    0
    36
    Drenthe
    :) merci. Hoe voel jij je meid?

19. Loontje85

Loontje85 Fanatiek lid

19 sep 2008
    3.465
    0
    36
    Purmerend
    Ik voel me wel goed, buik gaat een stuk beter. Heb alleen sinds zaterdag weer af en toe last van me onderrug en meestal betekend dat niet veel goeds, maar we wachten het gewoon af. Heb ondertussen wel geleerd dat ik me niet gek laat maken !

20. KateK

KateK VIP lid

26 dec 2008
    5.185
    0
    36
    Drenthe
    nee dat dacht ik ook. Ik heb ook last van mijn onderrug. Nu ook alsof ik zwaar heb lopen tillen ofzo.

Ik zie in je onderschrift dat je 2 x een vmk hebt gehad. Had je toen ook posi getest voor de testdatum?

Deel Deze Pagina