Kate kan hem ook niet zien. Misschien gewoon hier spammen. Ben zo benieuwd!! Ik had ook voor me testdatum getest. En ook positief. Ik had 8 dagen na tp al een licht positief
Hmm dan moet ik even kijken of dat lukt. Une momento. http://www.zwangerschapspagina.nl/members/27528-albums7511-picture41425.html
Nou zie ik ze wel. Je bent gewoon zwanger hoor meis!!!!! Ik zie 2 strepen die duidelijker worden!! Gaaaaaaaaf Hartelijk gefeliciteerd
dank, maar ik durf nog niet te juichen! Ben bang dat het de komende dagen alsnog misgaat.. maar moet wel posi blijven toch? Zo lang ze donkerder worden gaat het goed. Ik ga woensdag weer eentje doen en dan vrijdag de officiele
@ Heros: Gefeliciteerd met jullie trouwdag heel veel plezier vandaag. @ loontje we blijven duimen op een posi test.... @ firefly we blijven duimen dat het nog goed zit... @ Mari hoop dat je snel ongi word ... @ Kate een voorzichtige felicitatie @ kanshebber wij zijn ook sinds begin 2008 bezig maar zijn pas in 2010 naar de HA gegaan..toen zijn we in het traject beland van onderzoeken maar om ons heen werd bijna iedereen zwanger .... was niet en boos maar wel verdrietig waarom het ons niet lukte.. maar nu lijkt het veel minder als ik de kinderen van de anderen om me heen heb vind ik het echt super maar als ik ze weg breng of ze worden opgehaald lijk ik wel blij dat ik rust heb zal ook wel bescherming voor mezelf zijn...voor als het niet lukt ... nou ik ga stofzuigen krijg zo mijn liefste poppetje op bezoek ga oppassen
wij zijn in halverwege 2008 gestopt met de pil en in juni 2009 naar de HA gegaan. Firefly; hoest met jou nu meid??? Heros; gefeliciteerd met je weddingday! Ik ga ook even huisvrouw spelen!
@ Heros: gefeliciteerd! Lijkt me lekker, floaten... geniet ervan! @ Cashew: ik ben idd ook blij dat ik zoveel milder erover denk dan pakweg een jaar geleden. Ik heb altijd aangenomen dat ik moeder zou worden en had er aan het begin van het traject letterlijk alles voor over: behandelingen in het buitenland (is voor mij nogal ver), eicel- of spermadonatie, en als dat allemaal niet zou lukken wilde ik naar Afrika om in een weeshuis te werken. Nu zijn dat allemaal stappen die ik niet meer verwacht te maken (zeg nooit nooit). Pleegzorg is het alternatief voor ons. Ik geniet van alle kinderen van vrienden, en de vrienden die het weten laten me ook lekker aanrommelen met hun kids. Echt lief. Alleen jammer dat de meeste te ver wonen voor afentoe oppassen. Geniet lekker vandaag met oppassen!
firefly: hoe is het nu? katek: ja ik zie het ook, 2 streepjes! even een vraagje: voor de meiden die cryo doen. zijn jullie allemaal op cd 1 begonnen met de progynova? want op mijn schema van het ziekenhuis staat op dag 2 starten met de progynova. dus nu vraag ik me af wat ik moet doen.
Hallo allemaal, Ik ben de laatste tijd niet op het forum geweest. De laatste keer waren bij mij de 2 cryo's die ik nog had niet verder gegaan met groeien, dus geen TP helaas. Dit betekende dat ik een aantal maanden moest stoppen, ivm de zomerstop in het ziekenhuis, en mijn cyclus die daar natuurlijk weer niet op aansloot. Deze week ga ik het ziekenhuis bellen, en eind van de maand ga ik beginnen met ICSI 2. Helemaal weer van voor af aan. Dus het duurt nog wel even voor er weer een TP zal zijn. Dit keer is er hopelijk een TP van 2 embryo's. Ik heb express niet te veel op het forum gezeten, want dan duurt het wachten juist extra lang. Succes allemaal, ik zie een hoop nieuwe mensen op het forum! Groetjes Minnie Mouse
@ Katek, ja duidelijk twee streepjes!! hopen dat het goed blijft gaan! @ Minnie mouse, zag in het wie/wat/waar/wanneer lijstje dat je ook in Tilburg zit en ook nu weer gaat beginnen voor de tweede icsi poging, wij ook! Ben vorige week begonnen met spuiten en vandaag ben ik ongi geworden dus nu effe bellen wanneer ik voor de eerst FM mag komen. Ook bij ons is de eerste poging mislukt en hadden we geen cryo's.. wij zouden ook graag twee emmy's terug laten plaatsen nu, maar daar stonden ze niet heel erg voor open geloof ik, dus moeten we nog eens goed bespreken. Einde deze maand weer beginnen dus, spannend weer! Veel succes!!
wie, wat, waar la femme nikita, cryo tp van 2e ivf, endokrinologikum hamburg (d) firefly, icsi 1; umcu ons wondertje, iui behandeling voor een brusje, jette belgië katek; icsi 2; umcg; 1 cryo's over ladyzorra, cryo tp van 1e ivf, vumc loontje85: Icsi 3, vumc liesje82: Isci 1, mck mari: Intakegesprek cryo, amc 27 juni matroosje: Ivf bronovo/lumc vlinder21: Icsi 1, enschede/zwolle biancaatje1980: Icsi 2 haga zkh/lumc minnie mouse 1974: Icsi 2 aug st. Elisabethe ziekenhuis tilburg kanshebber: Ivf 1 vumc djuuzie: Icsi 1, gelderse vallei ede i.s.m. Umc st radbout nijmegen timon: Cryo tp icsi 2, umcu joontje: Cryo tp icsi 1 jessy: Cryo tp icsi 1, amphia breda icm ez tilburg angelica ivf 2 lumc of uzgent jacky: Icsi lumc mus82: Icsi 2, tilburg Cashewnoot ICSI 1 Vumc wanneer starten lfn: Ergens in juni matroosje: Start deca 10 juni 2011 ladyzorra: 18 juni 1e dag jacky:18juni start deca 19juni start gonal 225mg loontje85: 21-6 beginnen met pil => 5-7 deca => 17-7 gonal-f vlinder21: Deca start 25-6 ow: 4 juli eerste dag cyclus, iui rond 16 a 18 juli biancaatje1980: Startgesprek 7-7-2011 liesje 82: 9 juli katek; 11 juli progynova firefly: Start 11 juli delia: Halverwege juli start deca en puregon 150 angelica eind juli begin aug ivf2 kanshebber: Pilstart eind juli timon: 28 juli gesprek gyn ivm cryo in eigen cyclus ipv in gestimuleerde cyclus mari: Volgende cyclus begin augustus start cryo behandeling mus82: start 2 augustus minnie mouse 1974: Augustus beginnen met hormonen Timon: 5 augustus ongi en starten djuuzie: Eind augustus/begin september start behandeling punctie Cashewnoot 22 juli begonnen met Deca, 4 augustus begonnen met Gonal-F echo/fm afspraken matroosje: Uitgangsecho 30 juni 2011/ fm 8 juli ons wondertje: 14 juli echo/ fm cd 11 + bloedtest liesje82: 17 juli eerste fm katek; 21 juli echo Timon: 14 augustus echo Cashewnoot:11 augustus echo punctie: la femme nikita: 8 juli jacky:30juni matroosje: 11 juli liesje82: 20 juli firefly: 22 juli vlinder: 28 juli loontje85: 30 juli tp la femme nikita: 11 juli jacky: 3juli matroosje: 14 juli => 2 ons wondertje 17 juli iui liesje82: 23 juli firefly 25 juli katek: 29 juli vlinder: 1 augustus loontje85: 2 augustus testen la femme nikita: Uiterlijk 25 juli jacky: Bloedtest 15 juli matroosje: 26 juli ons wondertje 31 juli liesje82: 6 augustus firefly: 8 augustus katek: 12 augustus vlinder: 15 augustus Loontje85: 15 augustus bloedtest zwanger lief! En zelfs zonder hulp. Ladyzorra spontaan!! La femme nikita jessy niet zwanger ons wondertje Liesje82 mk of ma Ik heb mezelf ook ff aan het lijstje toegevoegd. zit uit te rusten op de bank, me poppetje is haar middag dutje aan het doen....