wie ook in juli/augustus'11 iui/ ivf/icsi behandeling of cryo tp?

Discussion in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' started by one of kind, May 12, 2011.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Mus82

Mus82 Actief lid

Aug 2, 2011
    235
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik ook! ;)

2. Mus82

Mus82 Actief lid

Aug 2, 2011
    235
    0
    0
    NULL
    NULL
    Na hoeveel dagen hadden jullie ongeveer de punctie?
    En voor degene die meerdere pogingen hebben gehad (helaas) was het de tweede keer ongeveer net zo lang als de eerste keer?

3. Kanshebber

Kanshebber Fanatiek lid

Oct 23, 2010
    1,647
    2
    0
    communicatieadviseur
    Randstad
    In aanvulling op de vraag van Mus: voor degenen die voor de ivf/icsi al IUI hebben gedaan: was jullie iui-dag gelijk aan de punctiedag die je nu bij ivf/icsi hebt? Of duurt het nu wat langer?
    Ik had altijd IUI op dag 11 of 12, ben benieuwd of ik daar nu ook op kan 'rekenen'.

4. Minniemouse1974

Minniemouse1974 Fanatiek lid

May 14, 2011
    3,570
    55
    48
    Hallo,

Dank jullie wel kanshebber en mus.

@Mus; De eerste keer raadde de arts het bij mij ook af, een tweeling is natuurlijk leuk als ze er zijn, maar de zwangerschap en bevalling zijn zwaarder. De arts dacht dat ik de eerste keer meteen zwanger zou zijn. Maar helaas...
    Ik had 6 eitjes bij de punctie, en zijn alle 6 goed aangeslagen,was een super goede score!! 1 werd er teruggeplaatst en 2 werden cryo's.
    De terugplaatsing op 27 mei is niet aangeslagen, wat een teleurstelling was dat. Maar nog hoop; ik had nog 2 cryo's. Helaas kreeg ik 's morgens een telefoontje dat ze niet teruggeplaatst konden worden, daar had ik helemaal niet opgerekend, dus dat was een behoorlijke klap. Nu dus weer opnieuw....het spuiten vind ik niet erg, maar de punctie zie ik wel tegen op... Woensdagochtend word ik terug gebeld en ik denk bij de volgende menstruatie dat ik weer kan beginnen met de pil enz....weer die stress periode..hopelijk komt het dit keer wel goed, want ik had eigenlijk bij ICSI 1 maar 1 kans gehad, terwijl er toch 14 eitjes waren gerijpt, maar ze konden er maar 6 uithalen, en van die 6, heb ik maar 1 kans gehad...vandaar dat ik nu voor 2 ga, want als de cryo's weer niks worden dan moet ik het hebben van 1 terugplaatsing.

Fijn dat er iemand is die ook in Tilburg gaat!
    Ik hoop dat het bij jou ook goed gaat!!

5. Kanshebber

Kanshebber Fanatiek lid

Oct 23, 2010
    1,647
    2
    0
    communicatieadviseur
    Randstad
    :( Ik kan het me niet herinneren van 'vroeger' toen ik nog de pil slikte, maar ik heb nu echt veel bms. Bah. Dikke slierten. Ik slik nu ongeveer anderhalve week. Hebben jullie dat ook? Gek dat ik me niet kan herinneren of ik dat voorheen ook had.

Ik heb trouwens vandaag de VU nog maar even gebeld over de deca, het prikken ervan en de timing. Ben weer helemaal bij :cool:

6. firefly

firefly Fanatiek lid

Jan 29, 2010
    1,845
    1
    38
    Hoi meiden.

Wilde even kate feliciteren. Wat goed meid. Nu lekker genieten.

Hier gaat het goed. Bloedverlies is minimaal.. Moet van het ziekenhuis morgen testen en dan de uitslag doorbellen. Ben benieuwd. Al ga ik uit van negatief..

7. Kanshebber

Kanshebber Fanatiek lid

Oct 23, 2010
    1,647
    2
    0
    communicatieadviseur
    Randstad
    Succes morgen Firefly... Ik hoop dat het positief uitvalt.

8. Loontje85

Loontje85 Fanatiek lid

Sep 19, 2008
    3,465
    0
    36
    Sales-/Logistic-Assistant
    Purmerend
    Succes Firefly, hopelijk goed nieuws morgen ... ik duim nog steeds voor je !

9. Timon

Timon VIP lid

Sep 4, 2008
    10,015
    0
    0
    Gelderland
    Kate, mooie foto. Nu nog donkerder worden.

Mari, ik heb een gestimuleerde poging gehad. Eerst de pil, 10 dagen later de deca erbij, 1 week later stoppen met de pil en de week erna starten met progynova.

Minnimouse, fijn om weer wat van je te lezen. Hopelijk kan je eind van de maand starten. Helaas weer het hele traject door.

Man, valt het hier ineens met bakken uit de lucht!!!!! Bliksem en onweer.

Hoe is het eigenlijk met de zwangere dames als Lief en Lady Zorra?

Firefly, veel succes morgen. Dat je een positieve test zal houden.

Hier geen nieuws.

10. Loontje85

Loontje85 Fanatiek lid

Sep 19, 2008
    3,465
    0
    36
    Purmerend
    @Jessy: Is alles goed gegaan gister ?

@Firefly: Nogmaals heel veel succes !

@Kate: Hoe voel jij je meid ?

@ego: Ik heb eigenlijk best wel een goed gevoel, alleen word ik erg onzeker door me rug. Als ik ga testen word het op zijn vroegst pas zondag.
    Zooooo dit is mijn 1111ste bericht :)

11. firefly

firefly Fanatiek lid

Jan 29, 2010
    1,845
    1
    38
    Hai meiden. Test was negatief hoor.. Het zkh vind het vreemd dat ik bijna niet vloei. Het is nu al zo goed als gestopt. Herkennen jullie dit?
    Ze dacht evt nog aan een bbz. Maar kan dit eigenlijk wel? Dan.zou ik me toch anders moeten voelen? Positieve is wel.. Dat ik donderdag al op de poli mag komen voor een gesprek over de nieuwe tp! !

12. KateK

KateK VIP lid

Dec 26, 2008
    5,185
    0
    36
    Drenthe
    @Mus; de eerste keer wilden mijn follikels niet groeien (ik had er maar 5) dus toen duurde het wel langer. De tweede keer had ik er 20 en groeiden ze beter alsof mijn lichaam de hormonen accepteerde en het eindelijk aansloeg. Toen 15 eicellen, 7 bevrucht, een verse en 2 cryo's. Verse mislukt, Cryo nu positest. een cryo over. Bij tweelingen moet je natuurlijk ook aan het financiele plaatje kijken, alles moet wel dubbel natuurlijk.

@Kanshebber; bij mij wisselde het af. De ene maand was heviger dan de andere. Vroeger was ik zowiezo heftig ongi, was daarom ook aan de pil gegaan.

@Firefly; dank je meid, maar ben er nog niet natuurlijk. Balen dat je nega hebt getest en gek dat het toch niet doorzet. Ben benieuwd wat ze in het zk kunnen betekenen. Knuf, hoop dat het nog goed komt..

@Timon; dank u. Testje vandaag is weer ietsje donkerder (niet met eerste plasje)

@Loontje; niet al te best, maar dat heb ik er wel voorover, heb nu zere rug en benen. Voel mijn buikje niet meer op het moment. Of de rug en been pijn overheerst :) spannend voor jou ook meid. Die rugpijn heb ik al sinds enkele dagen. Beetje boven de billen/stuitje idee en straalt wat naar de billen. De pijntjes in de buik vind ik wel anders dan ongi pijn als ik naar mijzelf kijk.
    Hoop dat het bij jou ook raak is!!!! :D

13. mari

mari Fanatiek lid

Jun 9, 2007
    1,078
    0
    0
    noord-holland
    minniemouse: heel veel suc-6 voor je volgende icsi, ik hoop dat ie raak is. ik ga voor je duimen.

firefly: wat ontzettend balen! knuff. wel fijn dat je donderdag al mag komen in het zh.

mus: ik wist het ook niet meer precies na hoeveel dagen ik toen een tp had, maar ik heb het opgeschreven in me agenda.
    ik had toen 23 okt punctie en 26 okt tp. en 10 nov de uitslag (was in 2009)

ff ego: nog geen ongi gezien hier...

14. one of kind

one of kind VIP lid

Feb 14, 2006
    22,149
    278
    83
    Heh nee Mari.
    Ik denk ze komt zeggen ben eindelijk ongi.

15. firefly

firefly Fanatiek lid

Jan 29, 2010
    1,845
    1
    38
    @ Mari, jeetje meis.. Nog steeds geen ongi?? Ben je niet gewoon heel stiekum zwanger ;) !!?

16. mari

mari Fanatiek lid

Jun 9, 2007
    1,078
    0
    0
    noord-holland
    dat is helaas onmogelijk omdat het zaad van mijn man niet via de gewone weg gaat. het zaad zit in de bijbal en is operatief weggehaald en zaad is opgeslagen.

17. firefly

firefly Fanatiek lid

Jan 29, 2010
    1,845
    1
    38
    Okee, sorry dat wist ik niet ..

18. butterfly80

butterfly80 Actief lid

Jun 21, 2010
    112
    0
    0
    @firefly,
    wat vreselijk balen zeg!!!!!! Bah had t zo voor je gehoopt.. We hebben allebei een licht posi test gehad en uiteindelijk toch niet goed... Misschien dus ook allebei wel even een innesteling gehad (licht posi test) maar is het daarna mis gegaan.. :( Hier ook nog niet ongie, misschien duurt dat nu wat langer ofzo of loopt t wat anders door korte innesteling....?
    Ik moest na mijn verse TP 1 ronde natuurlijke cyclus hebben voordat ik door mocht. Baalde daar eerst goed van maar kwam er wel achter dat mijn cyclus helemaal in de war was na de hormonen. Ben altijd netjes 28 a 29 dagen maar die 'wachtcyclus' 39 dagen!! Was achteraf dus blij dat ze in die cyclus dus ook geen cryo hadden gedaan. Daarna was cyclus weer netjes. Schijnt heel vaak te gebeuren en daarom doen de meeste ziekenhuizen 1 wachtronde tot cryo! Heel veel succes verder!

Dames ik "breek weer uit"
    Ik lees af en toe met jullie mee ;);)

19. Loontje85

Loontje85 Fanatiek lid

Sep 19, 2008
    3,465
    0
    36
    Purmerend
    @Firefly: Balen meis :( ... dikke knuffel van mij !

@Kate: Wat super dat je test vandaag weer donkerder was, zo moet het blijven gaan :) En als die pijntjes bij een zwangerschap horen dan mogen ze gerust ff blijven hangen hé hihi !

@Mari: Jeetje nog geen ongi, balen zeg !! Op welke CD zit je nu ?

20. mari

mari Fanatiek lid

Jun 9, 2007
    1,078
    0
    0
    noord-holland
    firefly: je hoeft geen sorry te zeggen hoor ;) knuff

loontje: ik zit nu op cd 33
    ik hoop niet dat hij net zoals de vorige keer tot 40 gaat...

Share This Page