Vandaag de brief over de cryo's ontvangen. We hebben 14 cryo's verdeeld over 8 rietjes, echt helemaal geweldig
@ firefly wat balen ze.. @ kate morgen weer wat donkerder.... @ loontje jeetje wat goed zeg @ minnie mouse succes @ mari duim dat je snel ongi word.. ik ben aan het wachten dat het donderdag is dat ik weer een echo krijg..ben nu een week dan gonal-f aan het prikken hoelang daarna kan ik de PU verwachten???na bijna 3 weken prikken en geen blauwe plekken te hebben raak ik gisteren een vat K*T wat doet dat pijn zeg en nog geen 10 min. later een dikke blauwe plek
haha cashew; dat kan op een gegeven moment gebeuren, ik had dat op het laatst ook steeds vaker. Vervelend he? loontje wat super! Gefeli met al je cryootjes!
hihi je had mij moeten zien tijdens de prikinstructies...janken! Ik ben zo;n schijtluis wat naalden betreft! Maar heb het wel gered en allemaal zelf gedaan
@ Loontje: wat een prachtige score. Maar die cryo's ga je helemaal niet nodig hebben, toch? We laten het gewoon bij de huidige poging @ Mari: Balen zeg, zo'n lange cyclus. @ Firefly: Wat jammer voor jullie. Ik hoop echt dat de volgende poging wel slaagt. @ Kate: Goed zeg! Op naar 40 prachtige weken met een mooi kindje als cadeautje aan het einde. Ego: Vandaag is cd14, en ik heb wat bruinig bloedverlies in het dikke slijm. Sorry voor het vieze verhaal. Ik heb geloof ik gelezen dat zo'n doorbraakbloeding geen kwaad kan? Het is dezelfde pil als ik voorheen slikte en ik weeg hetzelfde als toen dus ik denk niet dat de pil te licht is. Het is ook niet veel bloedverlies, je ziet het alleen bij het afvegen. Nog een paar dagen en dan begint het prikken. Vandaag stak de paniek voor de punctie weer even de kop op, maar ik heb het weer diep weggestopt.
Firefly, wat vreselijk jammer dat je negatief heb getest. Je mag wel lekker vlot op gesprek voor je cryo. Mari, nog niet ongi? Pfffff.... Kate, sterkte met je rug en benen. Wat goed dat de test weer donkerder is. Leuk dat Butterfly even aankwam. Loontje, wat een score! 14 eskimo's over 8 rietjes.. dat is 2 per stuk en 2 rietjes met 1. Ga je voor 2 per tp (mocht het nodig zijn)? Cashewnootje, het kan zomaar zijn dat je volgende week de punctie zal hebben. Prikken is zo geen lolletje. Kan je je man/vriend niet laten darten? Dat heb ik ook gedaan. Kanshebber, ben je voornamelijk bang voor de pijn? Je kan om extra verdoving vragen. Ik begin verkouden te worden. Vast door dit fijne weer.
@Timon: ik mag er maar 1 laten terugplaatsen. Mochten ze beide goed ontdooien dan wordt er 1 vernietigd
Nee heb het liever zelf in de hand kan ik ook mezelf de schuld geven als het pijn doet hihihi maar ongeveer een week na mijn echo kan ik een punctie krijgen ok laat het over me heen komen al hoor ik van anderen dat het best pijn doet...
Loontje, dat er maar 1 tp en de ander weggegooid wordt gaat er bij mij niet in. Waarom doen ze het toch zo????? Cashewnootje, als jij daar ligt met pijn dan kan en mag je jezelf niet de schuld geven. Niemand kan er namelijk iets aan doen als blijkt dat jij (erg) gevoelig bent. Ik hoop voor je dat je amper last zal hebben. Over je heen laten komen is eigenlijk ook het beste.
Kanshebber; oh.. haha dan weet ik ook niet van de doorbraakbloeding, dacht dat ik je anders misschien kon helpen. 1 cryo vernietigen? Dat meen je niet? Zo hey. Zij bepalden dat toch niet? Kan ik zo boos om worden!
Meerder zh doen dat, Kate. Ik vind het zo oneerlijk. Daar heb je dan zoveel voor gedaan. Doen zij er 2 in 1 rietje en jij mag er maar 1 terugkrijgen. :x Ik ben zo blij dat het UMCU ze apart invriezen.
Hoi iedereen, Na al enige tijd aangemeld te zijn op ZP, duik ik nu pas echt in het forum. Heb mezelf zolang mogelijk af proberen te lijden van het onderwerp(vandaar dat ik me nu pas toevoeg aan het onderwerp), is heel erg moeilijk als iedereen maar kinderen krijgt in je omgeving. FF mijn geschiedenis, 2008 gestopt met de pil, september 2010 start MMM, nu eindelijk start behandeling deze week. Heb mezelf al in het schema gezet. wie, wat, waar la femme nikita, cryo tp van 2e ivf, endokrinologikum hamburg (d) firefly, icsi 1; umcu ons wondertje, iui behandeling voor een brusje, jette belgië katek; icsi 2; umcg; 1 cryo's over ladyzorra, cryo tp van 1e ivf, vumc loontje85: Icsi 3, vumc liesje82: Isci 1, mck mari: Intakegesprek cryo, amc 27 juni matroosje: Ivf bronovo/lumc vlinder21: Icsi 1, enschede/zwolle biancaatje1980: Icsi 2 haga zkh/lumc minnie mouse 1974: Icsi 2 aug st. Elisabethe ziekenhuis tilburg kanshebber: Ivf 1 vumc djuuzie: Icsi 1, gelderse vallei ede i.s.m. Umc st radbout nijmegen timon: Cryo tp icsi 2, umcu joontje: Cryo tp icsi 1 jessy: Cryo tp icsi 1, amphia breda icm ez tilburg angelica ivf 2 lumc of uzgent jacky: Icsi lumc mus82: Icsi 2, tilburg Cashewnoot ICSI 1 Vumc Adventure: Ivf 1, Geertgen wanneer starten lfn: Ergens in juni matroosje: Start deca 10 juni 2011 ladyzorra: 18 juni 1e dag jacky:18juni start deca 19juni start gonal 225mg loontje85: 21-6 beginnen met pil => 5-7 deca => 17-7 gonal-f vlinder21: Deca start 25-6 ow: 4 juli eerste dag cyclus, iui rond 16 a 18 juli biancaatje1980: Startgesprek 7-7-2011 liesje 82: 9 juli katek; 11 juli progynova firefly: Start 11 juli delia: Halverwege juli start deca en puregon 150 angelica eind juli begin aug ivf2 kanshebber: Pilstart eind juli timon: 28 juli gesprek gyn ivm cryo in eigen cyclus ipv in gestimuleerde cyclus mari: Volgende cyclus begin augustus start cryo behandeling mus82: start 2 augustus minnie mouse 1974: Augustus beginnen met hormonen Timon: 5 augustus ongi en starten djuuzie: Eind augustus/begin september start behandeling punctie Cashewnoot 22 juli begonnen met Deca, 4 augustus begonnen met Gonal-F Adventure:12 augustus start Deca echo/fm afspraken matroosje: Uitgangsecho 30 juni 2011/ fm 8 juli ons wondertje: 14 juli echo/ fm cd 11 + bloedtest liesje82: 17 juli eerste fm katek; 21 juli echo Timon: 14 augustus echo Cashewnoot:11 augustus echo Mus82: 18 augustus eerste fm punctie: la femme nikita: 8 juli jacky:30juni matroosje: 11 juli liesje82: 20 juli firefly: 22 juli vlinder: 28 juli loontje85: 30 juli tp la femme nikita: 11 juli jacky: 3juli matroosje: 14 juli => 2 ons wondertje 17 juli iui liesje82: 23 juli firefly 25 juli katek: 29 juli vlinder: 1 augustus loontje85: 2 augustus testen la femme nikita: Uiterlijk 25 juli jacky: Bloedtest 15 juli matroosje: 26 juli ons wondertje 31 juli liesje82: 6 augustus firefly: 8 augustus katek: 12 augustus vlinder: 15 augustus Loontje85: 15 augustus bloedtest zwanger lief! En zelfs zonder hulp. Ladyzorra spontaan!! La femme nikita jessy niet zwanger ons wondertje Liesje82 mk of ma
Welkom Advernture. Spannend om binnenkort aan de deca te gaan... de 1e IVF. Heb je lang op IVF moeten wachten? Vragen etc kan je hier kwijt. Velen zijn inmiddels oude rotten te noemen, helaas.
@ casheew: stom hè, ineens een blauwe plek. dan ben ik de volgende dag ook iets banger! Ik had het bij de IUI ook een paar keer. @ Timon: volgens mij doen ze bij ons niet aan extra verdoven. Ik heb mijn angst al een paar keer besproken. Zh geeft wel aan dat VU al vrij grondig verdooft in verglejking tot andere zh. Daar houd ik me maar aan vast. Trouwens ook in het vriezen ze cryo's per twee in. Ik heb al gevraagd waarom, en of ze herinvriezen als beide goed ontdooien (want er worden er geen twee teruggeplaatst) maar zover zijn ze nog niet. Soms kan ik er erg boos om worden hoe weinig we zelf te zeggen hebben. Ik zou na grondige voorlichting graag sommige keuzes zelf maken, terwijl nu voor ons wordt beslist. @ Adventure: welkom! We beginnen vrijdag allebei met de deca! Ben benieuwd of we gelijk opgaan!
Kanshebber, het is ook oneerlijk hoeveel het zh voor jou beslist. Ik ben blij dat ik nog steeds het gevoel heb dat er naar mij geluisterd wordt. Vragen worden beantwoord en als ik in eigen cyclus wil kan het ook nog, zelfs zonder pregnyl. Het moet niet gekker worden!
wie, wat, waar la femme nikita, cryo tp van 2e ivf, endokrinologikum hamburg (d) firefly, icsi 1; umcu ons wondertje, iui behandeling voor een brusje, jette belgië katek; icsi 2; umcg; 1 cryo's over ladyzorra, cryo tp van 1e ivf, vumc loontje85: Icsi 3, vumc liesje82: Isci 1, mck mari: Intakegesprek cryo, amc 27 juni matroosje: Ivf bronovo/lumc vlinder21: Icsi 1, enschede/zwolle biancaatje1980: Icsi 2 haga zkh/lumc minnie mouse 1974: Icsi 2 aug st. Elisabethe ziekenhuis tilburg kanshebber: Ivf 1 vumc djuuzie: Icsi 1, gelderse vallei ede i.s.m. Umc st radbout nijmegen timon: Cryo tp icsi 2, umcu joontje: Cryo tp icsi 1 jessy: Cryo tp icsi 1, amphia breda icm ez tilburg angelica ivf 2 lumc of uzgent jacky: Icsi lumc mus82: Icsi 2, tilburg Cashewnoot ICSI 1 Vumc Adventure: Ivf 1, Geertgen wanneer starten lfn: Ergens in juni matroosje: Start deca 10 juni 2011 ladyzorra: 18 juni 1e dag jacky:18juni start deca 19juni start gonal 225mg loontje85: 21-6 beginnen met pil => 5-7 deca => 17-7 gonal-f vlinder21: Deca start 25-6 ow: 4 juli eerste dag cyclus, iui rond 16 a 18 juli biancaatje1980: Startgesprek 7-7-2011 liesje 82: 9 juli katek; 11 juli progynova firefly: Start 11 juli delia: Halverwege juli start deca en puregon 150 angelica eind juli begin aug ivf2 kanshebber: 12 aug start deca timon: 28 juli gesprek gyn ivm cryo in eigen cyclus ipv in gestimuleerde cyclus mari: Volgende cyclus begin augustus start cryo behandeling mus82: start 2 augustus minnie mouse 1974: Augustus beginnen met hormonen Timon: 5 augustus ongi en starten djuuzie: Eind augustus/begin september start behandeling punctie Cashewnoot 22 juli begonnen met Deca, 4 augustus begonnen met Gonal-F Adventure:12 augustus start Deca echo/fm afspraken matroosje: Uitgangsecho 30 juni 2011/ fm 8 juli ons wondertje: 14 juli echo/ fm cd 11 + bloedtest liesje82: 17 juli eerste fm katek; 21 juli echo Timon: 14 augustus echo Cashewnoot:11 augustus echo Mus82: 18 augustus eerste fm punctie: la femme nikita: 8 juli jacky:30juni matroosje: 11 juli liesje82: 20 juli firefly: 22 juli vlinder: 28 juli loontje85: 30 juli tp la femme nikita: 11 juli jacky: 3juli matroosje: 14 juli => 2 ons wondertje 17 juli iui liesje82: 23 juli firefly 25 juli katek: 29 juli vlinder: 1 augustus loontje85: 2 augustus testen la femme nikita: Uiterlijk 25 juli jacky: Bloedtest 15 juli matroosje: 26 juli ons wondertje 31 juli liesje82: 6 augustus firefly: 8 augustus katek: 12 augustus vlinder: 15 augustus Loontje85: 15 augustus bloedtest zwanger lief! En zelfs zonder hulp. Ladyzorra spontaan!! La femme nikita jessy niet zwanger ons wondertje Liesje82 mk of ma
@Timon: begin mei, toen op de wachtlijst ivm met al geplande vakantie van 3 1/2 week. Vorige maand gebeld waarom we nog niks gehoord hadden over het starten(bleek er iets verkeerd gegaan). Ben toen boven aan de lijst geplaats en kreeg 1 1/2 weken geleden het bericht dat ik mocht starten. @kanshebber: Vind het echt superspannend, beetje gemikste gevoelens(super blij dat je eindelijk mag starten, maar ook bang voor wat er komen gaat). Ben ook benieuwd of we gelijk op zullen gaan.Dit is trouwens dag 23 van mijn cyclus(lees overal dat starten op dag 21 is) maar de arts vond dit beter. P.s voel me echt super dom maar wat bedoelen jullie met de afkortingen FM, MA en mk in het schema???