@ Adventure ik spuit nu 20 dagen de eerste 14 dagen allen de Deca en sinds 4 augustus ben ik de Gonal-F ook erbij aan het spuiten.... @mus vroeger werd ik ook gek van het bloedprikken en nu ben ik mezelf aan het prikken bijzonder he ... @ Timon had het niet echt slim neergezet bedoelde ook de cryo's van loontje .. @kanshebber thx dat je het een beetje heb uitgelegd over het feit waarom ze de cryo's per 2 invriezen........en minder dat je aan het vloeien bent @ loontje hoe voel je je nu??? @ Mari thx ben zo benieuwd hoe het morgen gaat bij de echo kan bijna niet wachten.... Ga morgen alleen mijn vriend kan helaas geen vrij krijgen dat was tot nu toe elke x gelukt
@Timon; in het umcg doen ze ook 1 per rietje. Maar ze zijn daar wel heel kritisch met invriezen, alleen de allerbeste die aan bepaalde criterwa voldoen mogen door. Slagingspercentage van de ontdooing is hier ook 90%. @Adventure; helaas welkom hier meid. Veel succes met je traject. Zoals al werd gezegd zijn we bijna experts te noemen, dus als je wat wilt weten, u roept maar! @Mari; hij wordt steeds donkerder. Ben nu door mijn Sensitestjes heen dus de komende dagen ga ik voor de KV. Vond de CB toch echt wat aan de dure kant. Ze verkopen de Zwanger/Niet zwanger alleen in pakjes van 3 stuks?? @Loontje; wat voel je dan meid dat je twijfelt? Ik voel me af en toe ook echt heel gek en denk dan ook dat het mis is. Gelukkig heb ik de streepjes nog. Vandaag dat ik nu iedere dag even kijk of het er nog opstaat. Ik dacht trouwens ook dat het niet gelukt was, vandaar die test zodat ik er rekening mee kon houden en een pakje peuken kon gaan halen om mijn verdriet weg te roken. @Cashew; succes met de echo morgen, balen dat je vriend niet mee kan. Maar alleen gaat je zeker lukken!
@Kate: Wat super goed dat je testjes steeds beter worden !! Ga je echt elke dag testen ? Het zijn vooral mijn suikers waardoor ik bang ben dat het niet gelukt is, helaas kan je daar snel aan merken of het wel of niet goed is, tenminste dat zijn de verhalen die je hoort. En voor de rest is het vooral mijn gevoel .... ik heb heus nog niet de hoop opgegeven !!
Allereerst dankjewel voor jullie warme welkom! @Kanshebber heb inderdaad nog geen enkele behandeling gehad, vrijdag is mijn vuurdoop, dus vind het inderdaad super spannend. Wat raar(en bovenal frusterend) dat je het VU niet kunt bereiken met je vragen, hoop dat je morgen meer geluk hebt. Dankjewel voor de priktips! @Cashew Heel veel succes morgen met de echo! @Loontje85 Echt vervelend dat ze dan een cryo gewoon gaan weggooien! Ben je superblij dat je 14 cryo's hebt , krijg je dat te horen. Nu hoop ik dat je die niet nodig hebt en dat je bloedtest maandag goed is. @KateK Zou zo dat hele pakje sigaretten met je mee willen roken. wachten op het definitieve testmoment moet vast om gek van te worden zijn. Hou nog even vol!
Adventure, ik krijg zondag de 1e echo om voor de cryo tp te gaan van onze 2e ICSI. Dat is cd 10 en ik heb meestal ei rond cd 14. Ik hoop erg dat ik donderdag de tp zal hebben. Duimen jullie mee? Mus, lekker in Plopsalangd geweest. Nog best goed weer gehad? Loontje, (sarcastisch) hebben ze niet genoeg plek in de vriezer om 14 rietjes erin te hangen? Waarom zouden ze een minder goeie bij een goeie in een rietje oen? Zo onlogisch. Ik kan er steeds weer :x over worden. Kanshebber, jij vertrouwt je partner niet met het prikken. Ik wel. Wij zijn dan al samen met het proces bezig en dus zit manlief niet alleen aan de zijlijn. Heros, zit je nu op de 18e te wachten? Hoe is het met je? Loontje, ik blijf voor je duimen voor wel een goede afloop. Kate, fijn dat 'ie nog steeds donkerder word. Ik had vorig jaar 1 eskimo en nu zelfs 3! Allemaal 8 cellig. De ontdooing vorig jaar was ook super gegaan, maar helaas geen geluk. Cashewnootje, veel succes met de echo morgen.
@Timon tuurlijk duim ik mee, nou maar hopen dat je volgende week donderdag een TP krijgt! Maar eerst de zondag nog ff afwachten, wat kruipen die dagen soms toch langzaam voorbij zeg, soms zou je willen dat je ze vooruit kon spoelen.
Loontje; ja ik ga elke dag testen omdat het nu eindelijk zover is mag ik dat van mijzelf.. en niemand die mij tegenhoud hahaha Maar na vrijdag is het wel klaar hoor, hihi
@Timon: krijg je dan op de dag van je eisprong de tp ? Of begrijp ik dat helemaal verkeerd ? Omdat als je pregnyl spuit er nog 6 dagen tussen zit. Wie weet hebben ze inderdaad niet genoeg ruimte in de vriezer ... ik kan me er ook nog behoorlijk boos om maken, maar ik heb het maar naast me neergelegd, ik schiet er toch helemaal niets mee op. @Kate: Ik zal je zeker niet tegenhouden hoor Maar ik wil wel fototjes zien ........
Hoi meiden.. We zijn er even tussenuit geweest. Even lekker een hotel geboekt. En meteen even ego want hier is het helaas niet gelukt. Vanaf maandag een week na tp al af en toe bruinverlies. Dit elke dag.. Om gek en onzeker van te worden. Gister ineens heel erg veel bruinverlies dus vandaag maar even voor de zekerheid getest. Negatief.. Hopen dat de ongi nu snel doorzet en straks even het ziekenhuis bellen. Mijn gevoel zei al dat het niet zo zal zijn.. Ik had kwaaltjes en maandag was ineens alle kwalen weg. En het gevoel eas zo sterk. Helaas dus gelijk. Meiden ik wens jullie het allerbeste!! En ik hou jullie nog even in de gaten op hopelijk mooie posi testen!!
Oh wat balen vlinder!!!! Goed dat jullie er even tussenuit zijn geweest, dat deden wij ook steeds als het was mislukt, even helemaal weg. Heb je nog cryootjes? Dikke knuffel voor jou schat.
Ik houd er niet zo van om dan nu meteen mijn posi testjes te spammen, dus voor degene die ze zien wil, ze staan in mijn blog - in de wachtweken 2-
Wauw Kate wat is hij mooi donker, gefeliciteerd hoor !!! Hoeveel weken ben je nu ? 4 weken en 2 dagen ?
@loontje en kate: dankje.. heb maandag mijn dip al gehad na het lichte bruinverlies.. voel me nu wel k*t maar het gaat oke. En nee ik heb geen cryo's.. helaas.. dus dat word een nieuwe icsi poging.. en ik blijf onzeker, door de bollen zal de menstruatie wel niet doorzetten ofzo? bruin verlies blijft.. het is absoluut geen bloeding te noemen. temp zit ook nog steeds op 37.3 Ja hoe kan je jezelf gek maken haha.. ik denk dan: kom op gewoon volop ongesteld ... ik wil weten waar ik aan toe ben!! hihi. Maar ik heb geen hoop meer hoor.. ik wacht nog af hoe het bloedverlies verloopt en anders maandag op de officiele datum nog een test.. ik zie het wel. de test had denk ik anders vandaag op 11 dagen na tp wel posi moeten zijn?
Hey Vlinder; het kan zijn dat wanneer je utro gebruikt deze de ongi tegenhoud (bij mij kwam die r altijd doorheen) dus mocht je stoppen dan zou het kunnen. Maar wie weet is het nog aan het innestelen. Waarom bel je het zk niet voor advies? Zoals ik begrijp heb je nog geen rood bloed gehad..
zit 14 dagen na punctie en oeps... geen 11 maar 10 dagen na tp (had op 1 aug. tp, 4 dagen na punctie) dacht zelfs een heel vaag schaduwstreepje te zien op de test, maak mezelf gek denk ik hahaha