wie ook in juli/augustus'11 iui/ ivf/icsi behandeling of cryo tp?

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door one of kind, 12 mei 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Loontje85

Loontje85 Fanatiek lid

19 sep 2008
    3.465
    0
    36
    Sales-/Logistic-Assistant
    Purmerend
    Timon wat goed dat hij zegt dat jullie nu op een natuurlijk manier zwanger zouden kunnen raken.
    Wat een heerlijk gevoel zal het zijn als je weet dat je lichaam weer helemaal in balans is.
    Ik vroeg het omdat ik ook altijd heel erg moe ben en ze kunnen helemaal niets vinden ....

Beterschap trouwens, hopelijk gaat je verkoudheid snel over ... in ieder geval voor de tp !!

2. Timon

Timon VIP lid

4 sep 2008
    10.015
    0
    0
    Gelderland
    Dat had ik dus ook. werd gewoon gestopt in mijn lopen en de ha kon geen oorzaak en dus oplossing vinden. Mee leren leven, bleh!!!

3. mari

mari Fanatiek lid

9 jun 2007
    1.078
    0
    0
    noord-holland
    Loontje: ik duim voor je dat je de 15e een goede uitslag hebt.

kanshebber: balen dat je het vu niet kon bereiken. is het inmiddels gelukt?

Kate: ik zie inderdaad dat ze donkerder worden :)

timon: ik ga voor je duimen

vlinder: wat balen dat het waarschijnlijk toch mislukt is :( toch hoop ik dat het een innestelings bloeding is en dat je straks een positieve test hebt

firefly: ik hoop dat je poging in september slaagt, dat zou een mooi verjaardagskado zijn. suc-6

hier komt volgens mij de ongi, in ieder geval iets bruin verlies gespot. dus ik hoop dat het doorzet. dan kan ik morgen het zh bellen voor een afspraak voor een echo

4. Loontje85

Loontje85 Fanatiek lid

19 sep 2008
    3.465
    0
    36
    Purmerend
    @Mari: Eindelijk hƩ, ik hoop ook dat het doorzet !!

5. Heros

Heros Actief lid

13 feb 2011
    163
    0
    0
    NULL
    NULL
    @timon, hier gaat het goed hoor! Alleen mijn man heeft het er wel zwaar mee. We moeten inderdaad nog een weekje wachten op het tel. consult.

@firefly ik denk dat wij ook in sept voor een cryo tp gaan. Zo dacht ik ook eerst maar, op een gegeven moment werd het een beetje veel bijgeloof en nu zijn we er helemaal van afgestapt want het heeft toch geen zin. De 2e icsi had mijn moeder de 1e deca. gezet en mijn zusje de laatste pregnyl.....ook dat mocht niet baten :(

6. Kanshebber

Kanshebber Fanatiek lid

23 okt 2010
    1.647
    2
    0
    communicatieadviseur
    Randstad
    ONGELOOFLIJK :$:$ Wat kunnen jullie kletsen in een dag :D:D
    Kom net uit mijn werk en moet echt pagina's ver teruglezen ;);)

@ Mari: Hoera, nu mag je bijna beginnen! Ik heb inmiddels al drie dagen licht bloedverlies. Gisteravond VU inderdaad maar gemaild, vanmiddag antwoord gekregen dat het niet erg is. De pil doet zijn werk wel maar is niet sterk genoeg om de bloeding tegen te houden. Beetje irritant maar niet erg.

@ Vlinder: Ik hoop voor je dat het niet doorzet en dat er over een paar dagen alsnog hcg in je bloed zit! De kans is niet heel groot denk ik, maar we kennen allemaal de verhalen en ik ken zelf iemand bij wie het echt pas na lange tijd kon worden aangetoond dat ze al een tijdje zwanger was.

7. Cashewnoot

Cashewnoot Actief lid

4 aug 2011
    107
    0
    0
    NULL
    Hoofddorp
    @ Mari fijn dat je ongi word.

@ vlinder hoop dat het geen bloed gaat worden :(

@ loontje spannend hoor nog 2 dagen of eigenlijk ander halve dag en dan kan je testen...:)

@ Kate mooi dat je test steeds donkerder word.:)

@ Firefly succes alvast in september.

Vandaag echo gehad ze hebben een aantal FM gedaan zag er goed uit moet zondag weer terug voor een echo dan gaan ze weer verder meten hopen dat ze dan goed gegroeid zijn.:)

8. Timon

Timon VIP lid

4 sep 2008
    10.015
    0
    0
    Gelderland
    Cashew, hoe laat mag je zondag? Misschien mogen we bijna gelijk. Ik mag om 8.50, alleen wel in Utrecht.;)

9. KateK

KateK VIP lid

26 dec 2008
    5.185
    0
    36
    Drenthe
    Check foto, is dat zwanger of nie? :D

10. mari

mari Fanatiek lid

9 jun 2007
    1.078
    0
    0
    noord-holland
    Cashew: ik hoop dat ze zondag mooi gegroeid zijn. heel veel suc-6!

kanshebber: gelukkig dat het niet erg is.

kate: jaaa!! je bent zwanger! gefeliciteerd!

en mijn ongi is doorgezet :D
    heb vandaag amc gebeld en vannochtend eerste progynova geslikt. 25 aug krijg ik de eerste echo om te kijken hoe mijn bms is.

11. KateK

KateK VIP lid

26 dec 2008
    5.185
    0
    36
    Drenthe
    Dank je Mari! Jij veel succes met je cryo TP!

12. kwinta

kwinta Lid

22 jun 2010
    8
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo dames,
    Ik val zo maar even binnen in jullie gezellige forum!
    Ook ik heb een IUI gehad deze maand > afgelopen zondag was het onze 3e poging. Zaadjes van manlief zijn niet denderend; we zaten onder de 1 milj goede zwemmers dus eigenlijk wilden ze niet insemineren.

Nu is het vrijdag en sinds gisteren heb ik last van mijn onderrug, een zeurende pijn constant op 1 plaats, pijn lijkt op ongi pijn maar is het niet. Vanmorgen ook ineens veel witverlies gevonden, normaal naar eisprong ben ik altijd 'droog' tot 1 dag voor menstruatie.
    Verder geen opvallende klachten alleen extreem moe, dacht eerst dat het van de HcG spuit kwam, die heb ik vorige week vrijdag gehad maar die is al voor de helft uit mijn lijf.

Zijn jullie bekend met dit soort klachten? zou het een teken van innesteling kunnen zijn?

Lieve groetjes
    Kwinta

13. Loontje85

Loontje85 Fanatiek lid

19 sep 2008
    3.465
    0
    36
    Purmerend
    @Kate: Die is super duidelijk, geen twijfel over mogelijk ! Gefeliciteerd meid !!

14. Heros

Heros Actief lid

13 feb 2011
    163
    0
    0
    NULL
    NULL
    @katek gefeliciteerd joh!! Heel mooi!

15. Timon

Timon VIP lid

4 sep 2008
    10.015
    0
    0
    Gelderland
    Kate, jij bent duidelijk zwanger. Zo 1 wil ik over zo'n 3 weken ook hebben.:D

Mari, wat fijn dat je eindelijk ongi bent en gelijk kan starten.

Kwinta, wanneer heb je de IUI gehad? De pregnyl is meestal 10 dagen na zetten van de spuit uitgewerkt. Geen idee of de klachten voor innesteling staan.

16. mari

mari Fanatiek lid

9 jun 2007
    1.078
    0
    0
    noord-holland

17. Cashewnoot

Cashewnoot Actief lid

4 aug 2011
    107
    0
    0
    NULL
    Hoofddorp
    Timon ik moet om 09:10 maar in het Vu wel bijna gelijk...

18. Timon

Timon VIP lid

4 sep 2008
    10.015
    0
    0
    Gelderland
    Spannend!:D

19. Cashewnoot

Cashewnoot Actief lid

4 aug 2011
    107
    0
    0
    NULL
    Hoofddorp
    @ kate dat is over duidelijke zwanger gefeliciteerd :D:D:D

@ Mari goed dat je ongi is doorgezet ...

20. Timon

Timon VIP lid

4 sep 2008
    10.015
    0
    0
    Gelderland
    Hoe is het eigenlijk met de zwangere dames? Ik heb de meesten al even niet meer gezien.

Deel Deze Pagina