]wie, wat, waar la femme nikita, cryo tp van 2e ivf, endokrinologikum hamburg (d) firefly, Cryo TP icsi 1; umcu ons wondertje, iui behandeling voor een brusje, jette belgië katek; icsi 2; umcg; 1 cryo's over ladyzorra, cryo tp van 1e ivf, vumc loontje85: Icsi 3, vumc liesje82: Isci 1, mck mari: Intakegesprek cryo, amc 27 juni matroosje: Ivf bronovo/lumc vlinder21: Icsi 1, enschede/zwolle biancaatje1980: Icsi 2 haga zkh/lumc minnie mouse 1974: Icsi 2 aug st. Elisabethe ziekenhuis tilburg kanshebber: Ivf 1 vumc djuuzie: Icsi 1, gelderse vallei ede i.s.m. Umc st radbout nijmegen timon: Cryo tp icsi 2, umcu joontje: Cryo tp icsi 1 jessy: Cryo tp icsi 1, amphia breda icm ez tilburg angelica ivf 2 lumc of uzgent jacky: Icsi lumc mus82: Icsi 2, tilburg Cashewnoot ICSI 1 Vumc Adventure: Ivf 1, Geertgen wanneer starten lfn: Ergens in juni matroosje: Start deca 10 juni 2011 ladyzorra: 18 juni 1e dag jacky:18juni start deca 19juni start gonal 225mg loontje85: 21-6 beginnen met pil => 5-7 deca => 17-7 gonal-f vlinder21: Deca start 25-6 ow: 4 juli eerste dag cyclus, iui rond 16 a 18 juli biancaatje1980: Startgesprek 7-7-2011 liesje 82: 9 juli katek; 11 juli progynova delia: Halverwege juli start deca en puregon 150 angelica eind juli begin aug ivf2 kanshebber: Pilstart eind juli timon: 28 juli gesprek gyn ivm cryo in eigen cyclus ipv in gestimuleerde cyclus mari: Volgende cyclus begin augustus start cryo behandeling mus82: start 2 augustus minnie mouse 1974: Augustus beginnen met hormonen Timon: 5 augustus ongi en starten djuuzie: Eind augustus/begin september start behandeling punctie Cashewnoot 22 juli begonnen met Deca, 4 augustus begonnen met Gonal-F Adventure:12 augustus start Deca Firefly: Cryo TP in sept echo/fm afspraken matroosje: Uitgangsecho 30 juni 2011/ fm 8 juli ons wondertje: 14 juli echo/ fm cd 11 + bloedtest liesje82: 17 juli eerste fm katek; 21 juli echo Cashewnoot:11 augustus echo Timon: 14 augustus echo 1 Timon: 15 augustus echo 2 Cashewnoot: 16 augustus echo 2 Timon: 17 augustus echo 3 Mus82: 18 augustus eerste fm Mari: 25 augustus echo bms punctie: la femme nikita: 8 juli jacky:30juni matroosje: 11 juli liesje82: 20 juli vlinder: 28 juli tp la femme nikita: 11 juli jacky: 3juli matroosje: 14 juli => 2 ons wondertje 17 juli iui liesje82: 23 juli katek: 29 juli vlinder: 1 augustus testen la femme nikita: Uiterlijk 25 juli jacky: Bloedtest 15 juli matroosje: 26 juli ons wondertje 31 juli liesje82: 6 augustus katek: 12 augustus vlinder: 15 augustus zwanger lief! En zelfs zonder hulp. Ladyzorra spontaan!! La femme nikita ( van 2 wondertjes ) jessy KateK niet zwanger ons wondertje Liesje82 Firefly Loontje85 mk of ma H! meiden, zo, heerlijk op vakantie geweest, en als jullie het niet erg vinden ga ik niet helemaal terug lezen...ik spring er vanaf nu gewoon weer mee in, en blijf jullie bijhouden... Gister hebben we dus 2 hartjes gezien bij de FA...stiekem wisten we het op vakantie al, want i.v.m. de overstimulatie had de FA gezegd dat het beter was als ik op vakantie een echo liet maken. Toen waren er al 2 te zien, maar natuurlijk nog geen hartjes... Vandaag het goede nieuws bij mijn gyn. verteld, en die wilde natuurliji zelf ook meteen kijken...kreeg natuurlijk meteen weer de zenuwen, maar het zag er nog altijd super goed uit, en de kleintjes waren alweer 1,1 en 1,2 mm gegroeid...super goed dus... FA was erg blij, maar gyn. blijft nog wel wat voorzichtig met mijn neiging tot MK`s en MA`s...daarom volgende week ook weer terug voor een echo....AAAAAH schijt nu al 7 kleuren, en zou het liefst helemaal geen echo meer laten maken, maar dat kan natuurlijk niet... Moet het ook nog altijd erg rustig aan doen en mag niet werken, als overblijvsel van de overstimulatie zitten er nl. 2 grote cystes... Op weg naar huis moest ik een eigenlijk heel erg lichte boodschappentas de berg op dragen, maar moest onderweg pauzeren omdat ik steken kreeg in mijn zij...meteen gaan natuurlijk alle bellen rinkelen, maar ja...kon ook niet midden op straat blijven staan, dus ben heel langzaam verder gelopen en heb nog een aantal keer gepauzeerd... @Katek, je hebt nog maar pas positief getest dan als ik het goed uitreken....spannend hoor...zeker de eerste echo...maar die daarna ook... @Loontje...ow nee meid...dikke knuffel voor je...lukt het een beetje alles te verwerken?? @Timon, hoe loopt het bij jouw nu??
@ loontje, meid wat ontzettend klote zeg. Een hele dikke knuffel. @ la femme, meid wat een geluk. 2 wondertjes. Heerlijk, kan je een beetje genieten? @ kate, meid 5 weekjes alweer. Hoe gaat het bij jou? Spannend de eerste echo! @ all. Hier lees ik wel veel mee hoor. Hou me alleen een klein beetje afwezig. Ben lekker aan het werk. Meer dan normaal, maar dat is wel fijn. De tijd gaat super hard. Ondertussen kijk ik heel erg uit naar ons huis wat hopelijk november opgeleverd gaat worden en onze cryo. Heb de teleurstelling goed verwerkt gelukkig. Verder gaat het hier dus goed..
hoi allemaal, Zo even aan het bij lezen ben een aantal dagen niet op het forum geweest. @ joanita welkom op het forum! @timon succes morgen met de echo! hoop de de eitjes en het bms goed gegroied zijn. @kanshebber hoe gaat het met jou en de deca? ongi al doorgezet? @cashew hoe was het vandaag? @loontje balen dat het niet gelukt is, hopen dat je snel aan de slag kunt voor een cryo TP @LFN Dat moet wel een fijne vakantie zijn geweest als je dan in een keer 2 hartjes ziet op de echo. Wat vervelend dat je nog 2 van die grote cystes hebt van de overstimulatie,en dat je daardoor niet zoveel kan/mag. Hoop dat ze snel weggaan. @mari Het prikken gaat best goed heb al wel wat klachtjes gehad maar of die nu echt aan de deca liggen of aan mijn eigen cyclus nog, geen idee. Ben nu op dag 5 en zou normaal gezien over 2 dagen ongi worden. Gebruik jij alleen progynova? en hoe gaat dat?
@ Loontje balen zeg @ kate ik drink wel veel maar zou het daar aan liggen??? hoop het niet Vandaag weer een echo gehad zagen vier grote eicellen van rond de 22 mm en nog een aantal van 12 a 13 mm mijn bms was nog te dun kreeg geen score te horen alleen dat hij nog aan de dunne kant was.. maarja daarna moest ik bloedprikken en werd s'middags terug gebeld over hoe of wat ...moet vanavond nog de deca en gonal prikken en word morgen weer gebeld voor waarschijnlijk een PU afspraak! maar ik vind het een beetje raar morgen krijg ik denk geen echo hoe weten ze dan dat het goed is? pfff best frustrerend
Loontje, erg balen dat de test negatief was. Niet leuk om jou op de verkeerde plaats op de lijst te zien staan. Gelukkig heb je nog 14 eskimo's. Cashew, jammer dat ze niet hebben gezegd hoe dik je bms was. Wel spannend dat ze zonder echo weten wanner je de punctie zal hebben. Je heb al wel grote follikels. Spannend!! Kate, 5 weken is een heel mooi begin van de banner. Het is lastig rekenen als je het niet weet. Mari, de progynova slikken geeft je nog niet het gevoel echt bezig te zijn. Of heb je dat niet? Het is eigenlijk best gek dat ik deze ronde helemaal niets zal gebruiken. Alleen maar naar het zh gaan voor echo's en de tp, maar verder niets. Dus morgen voor de 3e keer koekeloeren. Ik hoop dat de bms en ei flink zijn gegroeid en ik zaterdag de tp zal hebben. Nikita, fijn dat de vakantie je goed heeft gedaan. Wat heerlijk dat je 2 hartjes heb gezien. Maar wel opletten. Direct niet meer werken... dat lijk me best gek. Ben je nu al die tijd vrijgesteld van je werk? Firefly, fijn dat jullie huis je aandacht nodig gaat hebben. Even los komen van de mmm. Adventure, ik ga voor 1 ei, want heb mijn cryo op te halen.
@ Nikita: een tweeling! Wat leuk! Doe maar goed rustig aan, je slaat jezelf voor de kop als je teveel doet en het misgaat. Mag ik vragen hoe je dat geregeld hebt met een echo in het buitenland? Mijn vriend en ik hebben namelijk deze winter een lange reis gepland en weten nog niet of deze door zal gaan als ik zwanger ben. Hoe regel je zo'n echo als je ergens anders bent? @ Loontje: echt jammer dat het niet gelukt is... Je hebt het blijkbaar goed aangevoeld. @ Adventure: op zich gaat t hier goed. Gisteren had ik flinke hoofdpijn, maar dat kan ook van het weer zijn gekomen ipv van de deca. Ik heb altijd al regelmatig hoofdpijn. Ik zou nog niet ongi moeten zijn, maar het is in feite zo dat ik tijdens de hele pilstrip misschien 3 dagen geen bloed heb verloren. Ik snap er niets van, vroeger had ik deze pil ook altijd en dan had ik nooit tussentijds bloedverlies. Ik ga straks de gyn nog maar even bellen, want op deze manier kan ik straks ook niet zeggen wanneer ik na de pilstrip ongi ben geworden... hoe moet ik immers het verschil met nu herkennen? En ga ik nog wel heviger bloeden of is bijna alles al weggestroomd? Ben benieuwd wat de gyn zal zeggen. Zelf stop ik het liefst nu al met de pil want meerdere weken ongi voelt echt niet fris.
Heh bah Loontje dit nieuws wilde ik niet lezen Dikke knuffel!! La femme wauw 2 hartjes geweldig, het moet goedkomen nu!
Le Femme Nikita; ja inderdaad spannend de eerste echo! Maarre wat super die twee kloppende hartjes!!! Wat fijn dat het goed gaat!!! Firefly; hier gaat het wel goed. Soms echt te moe om maar iets te doen. Kan er door mijn onregelmatige werk op zich wel vaak aan toe geven. Wat fijn dat jullie huis over een paar maanden wordt opgeleverd. Ik herken dat wel hoor, dat je je even op iets anders stort wanneer het is misgegaan.. Dikke knuf. Cashew; die van 22 zijn in iedergeval groot genoeg en waarschijnlijk is je BMS tegen de tijd van de punctie alweer iets gegroeid. Moet geloof ik minimaal 6/7 zijn als ik mij niet vergis. Hopelijk groeien die kleintjes nog gauw tot 18mm, maar ze nemen ze zowiezo mee in de punctie! Spannend hoor! Je krijgt nooit een echo een dag voor de PU, meestal een paar dagen eerder idd. Ze kunnen dat wel goed inschatten hoor nav de groei van de afgelopen tijd. Timon; dit moet volgens het ziekenhuis goed zijn. Vrijdag was 4,3 wk. Ook als ik het via Freya bereken klopt het zo, dus het moet zo juist zijn. Schiet al lekker op 5,1 wk! Hoop voor je dat je snel door mag! En natuurlijk hopen we op een plakker!
Firefly, dat helpt het beste tegen de lange wachtperiodes hé...jezelf lekker bezig houden...het weer wordt ook eindelijk weer beter de komende dagen...dus alles is super... Adventure...volgens mij schreef je nog niet meer voor mijn vakantie... Hoe gaat het Deca prikken, heb ik nooit hoeven doen gelukkig, maar hoor veel horror verhalen over die spuiten... THX Loontje en Onswondertje... Cashewnoot..we kunnen jammer genoeg niet veel meer doen dan op hun oordeel vertrouwen hé...we gaan er maar van uit dat ze goed weten wat ze doen, en alles goed in kunnen schatten, dan komt alles helemaal goed... Timon...ik heb best wel een speciaal beroep, en zal idd. vrij snel niet meer mogen werken...en nu geniet ik lekker van een verlengde vakantie... zeker als het weer beter wordt de komende dagen... Kanshebber...haha...schoonmama heeft alles geregeld, want de gyn. in het ziekenhuis was een oude schoolvriend van haar partner...heb ook niks hoeven betalen... Maar de FA had me het advies te geven gewoon te zeggen dat je bloedverlies hebt gehad, of rare krampen en vreest voor een miskraam, dan ben je een spoedje, en krijg je het ook nog eens vergoed als je verzekert bent... KateK, ja schiet lekker op hé zo`n banner...mijn zusje was zojuist mijn zwangerscha aan he narekenen en kwam op 5 weken uit...ze wist ook niet dat je de eerste 2 weken gratis erbij krijgt...
hallo allemaal. weer even wat terug gelezen. la femme: welkom terug van de vakantie. wat mooi 2 hartjes, ik hoop dat je ze volgende week weer ziet. wel vervelend van die 2 cystes. firefly: fijn dat het wel goed gaat met je. ik hoop dat je cryo poging straks slaagt. ik duim voor je. wat fijn dat je huis dan opgeleverd word. adventure: gelukkig dat het prikken goed gaat. hoop dat je niet te veel last hebt van bijwerkingen. ja, ik slik alleen de progynova en als mijn bms goed is dan mag ik met de utrogestan beginnen. cashew: jammer dat ze niet gezegd hebben hoeveel je bms was, anders nog een keer vragen van het hoe en wat als jij je er niet goed bij voelt. timon: nee, inderdaad timon heb nog niet echt het gevoel dat ik bezig ben. heb gelukkig niet echt last van bijwerkingen. alleen een beetje hoofpijn af en toe. ik hoop dat je bms en je ei goed groeien en dan za tp kanshebber: vervelend die onzekerheid over het bloedverlies. en je hoodpijn. heb je ze gebeld/gemaild? kate: hoe voel je je nu?
@Mari; voel me wel goed hoor, wel erg moe en pijnlijke borsten maar dat is het eigenlijk wel op dit moment!
@ Mari: zh gaf niet echt een duidelijk antwoord. Moest bellen als ik met de pil stop en dan niet zeker weet of ik ongi wordt. Jaja. Ik hang dus met een paar dagen weer aan de lijn daar. @ Kate: echte kwaaltjes! Jaloers!
Nikita, ik weet wat je doet en daarom dat ik dacht dat je al direct vrijgesteld was. Maar nog niet dus? Hoe gaat dat dan in z'n werk? Hmmm, heb je net zulk gezellig weer als wij hier? Ik zie vandaag gelukkig veel zon, op mijn vrije dag. Mari, je komt vanzelf aan het echte gevoel van bezig zijn. Zo'n pilletje stelt niets voor. Als je veel hoofdpijn heb mag je gewoon een molletje nemen. Kate, zwangerschap vreet duidelijk energie. Jouw kwaaltjes wil ik ook!!!! Tssss, ongelofelijk dat een prinses binnen het jaar na trouwen al zwanger is. Hebben zij nooit moeite ermee? Sorry, even grrrrr.... Jessy, nee!!!!! Wat vreselijk voor je. Dikke knuffel! Nou, vandaag de 3e echo gehad. Helaas hebben mijn bms en ei niet naar me geluisterd, want het was gelijk aan eergisteren (5 en 14 mm). Afspraak gemaakt voor morgen, maar ik werd vanmiddag gebeld dat het een dagje later zal zijn. Nu heb ik een klein beetje angst dat ik over de piek heen zal gaan en als ze dat te laat constateren deze ronde over zal zijn.
wie, wat, waar la femme nikita, cryo tp van 2e ivf, endokrinologikum hamburg (d) firefly, Cryo TP icsi 1; umcu ons wondertje, iui behandeling voor een brusje, jette belgië katek; icsi 2; umcg; 1 cryo's over ladyzorra, cryo tp van 1e ivf, vumc loontje85: Icsi 3, vumc liesje82: Isci 1, mck mari: Intakegesprek cryo, amc 27 juni matroosje: Ivf bronovo/lumc vlinder21: Icsi 1, enschede/zwolle biancaatje1980: Icsi 2 haga zkh/lumc minnie mouse 1974: Icsi 2 aug st. Elisabethe ziekenhuis tilburg kanshebber: Ivf 1 vumc djuuzie: Icsi 1, gelderse vallei ede i.s.m. Umc st radbout nijmegen timon: Cryo tp icsi 2, umcu joontje: Cryo tp icsi 1 jessy: Cryo tp icsi 1, amphia breda icm ez tilburg angelica ivf 2 lumc of uzgent jacky: Icsi lumc mus82: Icsi 2, tilburg Cashewnoot ICSI 1 Vumc Adventure: Ivf 1, Geertgen wanneer starten lfn: Ergens in juni matroosje: Start deca 10 juni 2011 ladyzorra: 18 juni 1e dag jacky:18juni start deca 19juni start gonal 225mg loontje85: 21-6 beginnen met pil => 5-7 deca => 17-7 gonal-f vlinder21: Deca start 25-6 ow: 4 juli eerste dag cyclus, iui rond 16 a 18 juli biancaatje1980: Startgesprek 7-7-2011 liesje 82: 9 juli katek; 11 juli progynova delia: Halverwege juli start deca en puregon 150 angelica eind juli begin aug ivf2 kanshebber: Pilstart eind juli timon: 28 juli gesprek gyn ivm cryo in eigen cyclus ipv in gestimuleerde cyclus mari: Volgende cyclus begin augustus start cryo behandeling mus82: start 2 augustus minnie mouse 1974: Augustus beginnen met hormonen Timon: 5 augustus ongi en starten djuuzie: Eind augustus/begin september start behandeling punctie Cashewnoot 22 juli begonnen met Deca, 4 augustus begonnen met Gonal-F Adventure:12 augustus start Deca Firefly: Cryo TP in sept echo/fm afspraken matroosje: Uitgangsecho 30 juni 2011/ fm 8 juli ons wondertje: 14 juli echo/ fm cd 11 + bloedtest liesje82: 17 juli eerste fm katek; 21 juli echo Cashewnoot:11 augustus echo Timon: 14 augustus echo 1 Timon: 15 augustus echo 2 Cashewnoot: 16 augustus echo 2 Timon: 17 augustus echo 3 Mus82: 18 augustus eerste fm Timon: 19 augustus echo 4 Mari: 25 augustus echo bms punctie: la femme nikita: 8 juli jacky:30juni matroosje: 11 juli liesje82: 20 juli vlinder: 28 juli tp la femme nikita: 11 juli jacky: 3juli matroosje: 14 juli => 2 ons wondertje 17 juli iui liesje82: 23 juli katek: 29 juli vlinder: 1 augustus testen la femme nikita: Uiterlijk 25 juli jacky: Bloedtest 15 juli matroosje: 26 juli ons wondertje 31 juli liesje82: 6 augustus katek: 12 augustus vlinder: 15 augustus zwanger lief! En zelfs zonder hulp. Ladyzorra spontaan!! La femme nikita ( van 2 wondertjes ) KateK niet zwanger ons wondertje Liesje82 Firefly Loontje85 mk of ma Jessy