@timon, lijkt mij ook wel vreemd om alleen een tp te krijgen en niet het hele voortraject. Gebruik jij nu nog medicatie?? Hoop voor je dat het goed gaat en er niet ineens de vaart in komt! Zal voor je duimen!! Vandaag de rekening voor de cryo's binnen gekregen....gek idee! Nu maar hopen dat we betalen voor een goeie invriezing en vooral ontdooiing
Heros, ik zie je bovenaan niet op de lijst staan. In welk zh zit je waardoor je de rekening voor je eskimo's heb ontvangen? Ik gebruik helemaal niets. Vanmorgen gevraagd of ik iets kan gebruiken om bms en ei te laten groeien. Helaas werkt dat dus niet zo. Daarom hoop ik dat beiden nog een pietsie groeien en vrijdag op juiste dikte/grootte zijn.
Ow jeetje meid, lieve lieve Jessy, wat een klote-nieuws... Hopelijk vinden jullie allebei snel weer de kracht in de toekomst te kijken, maar eerst maar eens verwerken deze klap...♥♥♥ haha Timon...even vergeten dat je het wist... nou, mijn eigen werk mag ik dus niet doen, maar zodat ik wel doorbetaald kan krijgen tot de babypauze krijg ik een soort van werkverbod van de arts, waarin staat dat ik alleen lichte administratieve klusjes mag doen, en anders mag-kan ik lekker thuis blijven, bij vol salaris... maar op het moment hoef ik zelfs datte dus niet te doen... zo meiden...moet nu snel door met koken...strakjes of morgen reageer ik op de rest...
@ Jessy sterkte @ La femme wat geweldig dat je een tweeling krijgt en ja we kunnen niet anders dan op hun oordeel vertrouwen. @ Kanshebber balen dat je hoofdpijn heb... @ Kate wist niet dat je geen echo kreeg voor de PU maar je heb lekker zwangerschap kwaaltjes geweldig hoop dat ik ze ook mag voelen... @ Mari ja ik baalde goed gisteren:x hopen voor jou dat je bms snel gaat groeien. @Timon dat is balen dat ze niet gegroeid zijn ga duimen voor je dat ze vrijdag wel goed gegroeid zijn.. Vandaag telefoontje gehad en heb vrijdag mijn PU pfffff ben vet zenuwachtig/Blij vanavond pregnyl spuiten morgen niks en dan PU....was ff bang dat het er niet van zou komen maar nu heb ik een datum en tijd waar ik naar toe kan leven
@Jessy: heel veel sterkte ! @Heros: wij hebben ook een rekening ontvangen voor de cryo's. Bij ons is het nog net geen 40 euro, geen geld dus @Cashewnoot: spannend meis, vrijdag de punctie al ! @Timon: hopelijk ziet het er vrijdag goed uit. Gebruik je ook ovu testjes ? Anders kan je het zelf een beetje in de gaten houden. Sorry, meer heb ik ff niet onthouden ... Zo we hebben maandag 2 auto's gekocht. Onze auto was "totallos" niet officieel, want er was 2.500 euro schade te weinig. Maar een auto van 4 mnd oud en een schade van 21.000 euro hoeven we niet meer terug. Morgen kunnen we ons 2e handsje ophalen en in Januari de nieuwe
Jessy, wat ontzettend jammer, heel veel sterkte. Loontje, dus toch geen tweede streepje Hopelijk gaan de eskimootjes straks gewoon plakken/ KateK, fijn dat het allemaal zo goed gaat. je moet nog wel even wachten tot je eerste echo, 23 sept was het toch? La Femme, geweldig 2 hartjes, gefeliciteerd. Vooral het rustig aan blijven doen met twee van die wondertjes in je buik/ Timon, wat ontzettend spannend. Als het morgen wel goed is kan een tp dan deze week nog? 40 euri voor het invriezen van je cryos??? Wat een koopie, wij zijn 155 euro per half jaar kwijt Heros en Timon, pregnyl schijnt ter bevordering van de innesteling te zijn en deze muts moet daarnaast ook nog de bollen gebruiken en progynova. Daarnaast ook nog elke dag fragmin spuiten (ter bevordering van de doorbloeding van de baarmoeder) Tja wat zal ik zeggen, Duitse praktijken Maar ja ze zijn wel erg goed. Tot nu toe wel steeds een gevoelige buik en soms gewoon pijn in mn li eierstok (klinkt dom weet het) Enne hoe snel is dat pregnyl nu uit je lichaam? Heb vrijdag en zondag gespoten en moet morgen nog een keertje. Heb dan volgende week vrijdag mn bloedtest, is dus krap 8 dagen later en ik dacht dat het altijd 10 dagen duurde voordat het uit het bloed is. Fijne avond allemaal
Allereerst: @Jessy; ohjee.. wat erg.. sterkte meid en een knuffel!!!! @Timon; hoe werkt het dan, plaatsen ze de cryo terug als je ei net gesprongen is ofzo? Of kijken ze naar het BMS? @Kanshebber & Timon; gun het jullie ook meiden! *strooit wat hcg-tjes* @Heros; een rekening voor de cryo's, ben ook wel benieuwd in wel zkh dat is dan..
@Cashew; veel succes bij de punctie en heel veel plezier bij de TP! Maar we zien je vast wel verschijnen nog voor die tijd. Ook voor jou alvast wat hcg-tjes jou kant op! @Loontje; lekker man twee "nieuwe" auto's!!! @Joontje; echo is twee september, gelukkig niet pas op 23ste! Heb vandaag een afspraak bij MVM gemaakt voor volgende week woensdag! *hcg-tjes voor iedereen die ik ben vergeten!*
Nikita, wat fijn om betaald een verlengde vakantie te hebben. Dat dankzij je 2 ukkies. Cashew, vrijdag je punctie. Hoe spannend. Probeer wel te ontspannen, want je gaat het toch ervaren. Joontje, toe maar! Gewoon 2 auto's gekocht. Fijn dat jullie dan weer mobiel zijn. Pregnyl is na ong 10 dagen uit je lichaam. Spannend hoe die bloedtest dan zal zijn. Vanmiddag voor de ovu-testen gestaan en toch niet meegenomen. Misschien wel een idee om dit morgen alsnog te kopen. Ook wil ik het zh bellen waarom het naar vrijdag is verzet. Gaat het vrijdag goed dan zal de tp zondag zijn. Ze willen immers de eisprong laten gebeuren, maar dan wel dmv de echo's onder controle houden. Kate, zie hierboven. Ze kijken ook naar mijn bms, want die moet naar norm dik genoeg zijn en dat is in het UMCU blijkbaar 7 mm. Ik heb dus nog 2 mm te gaan. Maar maandag heeft een fa gezegd dat er ook vrouwen met minder zwanger zijn geraakt. *Timon is met haar netje in de weer om hcg te vangen. Oeps... het emmertje even pakken!*
Timon....tsja...die prinsessen hƩ...vind het wel geweldig voor haar, volgens mij is ze een lieve meid...maar iets klopt er niet...hier in Duitsland wordt gezegd dat het kindje misschien wel in Mei is ontstaan, maar dan kan het nooit in Maart worden geboren... Als ze nu 12 weken is, moet het kindje volgens mij al in Februari komen...maar ja...niet mijn probleem... En hier word geroddeld dat prinses Kate schijnbaar al een miskraam heeft gehad, als dat echt waar zou zijn, is dat natuurlijk heel erg voor hun...Hopelijk is vrijdag de echo helemaal toppie... Heros...dacht dat je in NL. de cryo`s ook vergoed kreeg?? Hier in Duitsland is dat niet het geval... Cashewnoot...ow, spannend hoor vrijdag...komt helemaal goed... Loontje...jeetje zeg, dat is flink balen van die nieuwe auto...maar meteen 2 nieuwe ervoor in de plaats...niet slecht hoor... Joontje, ben even kwijt waar jij nu precies in een behandeling zit, TP al achter de rug??...maar zoals ik lees loop jij ook in Duitsland...is dat omdat je er woont?? Hier hetzelfde...sinds TP moet ik Utrogest en Estrifam nemen, dit tot de 12e ZSW, en Fragmin + ASS tot de 18e ZSM voor de doorbloeding... Weet dat als je Pregnyl zet voor de EIsprong duurt het 10 dagen voordat het eruit is. maar het bouwt elke dag de helft af ofzoiets, en jij neemt het voor de innesteling als ik het goed begrijp, dan is de dosis misschien lager en dus ook sneller uit je lichaam.... KateK, super hoor MVM, wou dat er zoiets hier in Duitsland was...
Timon: balen dat het niet gegroeid is, ik hoop dat het goed komt en dat je dan zo de tp hebt. kanshebber: balen, en je hebt gelijk gewoon weer bellen. suc-6 kate: fijn dat je je goed voelt verder. en goed dat je mee doet aan mvm. krijg je ook nog een zwangerschapstestje. ( haarlak erop spuiten dan kan je hem bewaren) Jessy: neee! wat vreselijk! heel veel sterkte! knuff cashew: spannend hoor vrijdag de punctie, heel veel suc-6!
Oeps, kreeg een rekening niet voor de cryo's maar voor het invriezen van ze en bewaren. Dit was misschien niet helemaal duidelijk
@ All thx voor alle succesjes voor morgen... timon ik ga me proberen te ontspannen en alles over me heen te laten komen....KATE heb ze net als timon in een emmer gevangen de hcgtjes hoop dat het bij iedereen goed gaat met de medicijnen, echo's en de hormonen...vanavond hoef ik niet te spuiten dat is weer gek na bijna een maand gespoten te hebben.morgen vroeg op en dan gaan we er voor
@cashewnoot heel veel succes meid!! Hoop dat je goeie pijnmedicatie krijgt en dat het je allemaal meevalt!
Cashew, heb je wel een deksel op de emmer gedaan? Succes morgen!!!! Ik hoop dat het je allemaal meevalt en je een mooie opbrengst zal hebben. Heros, voor het invriezen van cryo's krijg ik geen rekening, want het zit in het basispakket. Dat is overal in Nederland. In Belgiƫ en Duitsland krijg je er wel een rekening voor. Vanmorgen het zh gebeld en gerustgesteld. Al zou ik vandaag mijn ovu hebben dan zien ze dat in mijn bloed morgen. Ook het gele lichaam van het ei (progesteron) is in het bloed terug te vinden. Mocht het zover zijn is het mogelijk om de volgende dag al een tp te hebben. Ik hoop dat alle positieve energie van jullie heeft geholpen om te groeien.