wie wat waar La femme Nikita, cryo TP van 2e IVF, Endokrinologikum Hamburg (D) Firefly, intake 04-07 voor start ICSI. Lief, 23 juni intake/uitleg voor eerste IVF MNC, Zwolle Ons wondertje,28 juni intake gesprek voor nieuwe iui behandeling, Jette België wanneer starten LFN: ergens in Juni Lief: eind juli, begin augustus OW: rond 2 juli nod, iui rond 14 a 16 juli echo/FM afspraken punctie TP La femme Nikita: 21 Juni testen La femme Nikita. 5 Juli zwanger niet zwanger :x MK of MA :x H! Meiden, wat een stress zeg de afgelopen dagen... Moest veel werken, en jammer genoeg moet ik ook nog eens veel werken...maar na een hoop gebel, en extra afspraken met de gyn. voor een echo heb ik eindelijk een datum voor de TP... Dinsdag....jippie...al durf ik nog niet al te blij te zijn...want we hebben al genoeg meegemaakt, ook TP's die afgebroken werden....het enigste wat we nog niet meegemaakt hebben is dat er geen een cryo ontdooit...dus laten we hopen dat er tenminste 1 van de 4 het haalt...weet niet waarom, maar heb er een akelig gevoel bij deze keer, en sterk het gevoel dat dat juist gaat gebeuren, maar misschien is dat ook wel gewoon de nasleep van het hele jaar...heb er gewoon nog maar weinig vertrouwen in... Zo, heb jammer genoeg ook niet de tijd alles bij te lezen, maar ga een beetje terug lezen...vanaf volgende week doe ik het dan weer rustiger aan, en kan ik het hier elke dag bijhouden... Kanshebber...jeetje meid...jouw geduld wordt idd. wel heel erg op de proef gesteld...is allemaal erg frustrerend, omdat we al zo vaak moeten wachten hé....je wordt echt een kei in wachten zodra je een kinderwens hebt die niet zo makkelijk in vervulling gaat....kan er soms ook erg verdrietig om worden.... Lief...spannend...nog een week en je weet eindelijk meer... Biancaatje...je bent een sterke vrouw hoor, als je je alweer bij elkaar geraapt hebt... en voor je het weer mag je weer door... Haha...het is nog altijd vrij rustig hier zeg... En dat terwijl ik hier eigenlijk nog niet eens mag schrijven... Maar vind het niet zo leuk me nog op het laatste moment in een al lopend topic aan te melden, dus blijf ik lekker hier...
Het wordt vast nog drukker! Maar spannend zeg, jij hebt een gerichte datum dus nu. Ga voor je duimen dat alles goed gaat, maar heb inmiddels wel gelezen dat een poging zo vaak niet zomaar vanzelf gaat... snap dat je jezelf er nog een beetje voor beschermd. Ik heb mezelf eens ingelezen inmiddels (had ik eerder nog geen zin in) maar vandaag weer het eerste bruinverlies dus ronde 24 is ook weer voorbij. Vond ik tijd om me er maar eens in te gaan verdiepen Eerst nog even lekker 4 hele weken vakantie
La femme leuk als je volgende week weer meer tijd hebt om mee te kletsen Lief hoe is het met jou meid? Bruin zag ik Hier rekbaar slijm verlies dus eitje Netjes op tijd voor de ongi 2 juli
Ja bruin heb ik zonder de utro al op 9 dpo altijd.. word pas 13 dpo dan écht ongesteld hoor. En uiteraard keurig vandaag op 9 dpo de eerste beetjes lichtbruin hoor. Heb expres geen utrogestan gebruikt deze ronde, omdat ik niet ongesteld op vakantie wilde (utro rekt mijn cyclus zo 4-5 dagen). Ga heerlijk 8 dagen naar Turkije, lekker in de zon zitten en cocktails mét alcohol drinken (nu gaan we achteraf pas later weg, maar dat wist ik nog niet toen ik moest starten met de utro..) Maar natuurlijk is er wel teleurstelling, maar ja.. je stompt er wel van af vind ik qua gevoel, elke keer weer. Jij mooi op schema dus denk je dat je gelijk mag starten na het gesprek? Dan is het wel mooi getimed natuurlijk!
Toen de poging van ons ventje was het geen probleem. Volgens het lab zou ik ook direct mogen starten. Alleen te hopen dat de fert arts het ook goed vind 6.5 maand na de bevalling Oooh heerlijk vakantie. Al was onze laatste vakantie in Turkije niet geweldig maar dat kwam neit door het hotel enz maar door de discussies met s familie voor het eerst in al die jaren
Ik laat mijn (schoon)familie mooi hier hihi (maar begrijp dat jouw familie daar woont?) Gaan lekker 8 dagen samen relaxen, appartementen hebben superhoge score op zoover en er is zon, zee, strand, lekker eten en wij samen. Komt vast goed. Even opladen voor de behandelingen. Overigens heb ik 4 weken! vakantie.. dus ga nog veel meer leuke dingen in NL doen Nog maar 1 weekje werken.. 6,5 maand is idd wel snel! Maarja waarom zou het niet mogen eigenlijk.. meiden die op de natuurlijke manier zwanger worden kunnen er zo voor kiezen, waarom jullie dan niet. Hoorde wel dat je na ICSI een jaar moest wachten ofzo? Maar jullie doen natuurlijk IUI.. hopelijk krijgen jullie goed nieuws!
Mijn schoonfamilie woont daar. Ik ga de volgende keer hopelijk naar de hele andere kant van turkije hihihi
Lief voor isci hoef je niet een jaar te wachten. Ligt aan het ziekenhuis. Wij zijn ook bezig voor een brusje. En hebben isci gehad voor onze eerste en nu voor de tweede ook. Punctie had ik in maart. Poging was mislukt. Nu afwachten op mijn menstratue en dan de cryo tp Hier net ook op vakantie geweest. Dus sorry voor mijn afwezigheid. Maar ga nu me weer helemaal verdiepen in alles!!
Oke ja ik hoorde dat van Sinja (ken haar van een ander forum). Bij haar ziekenhuis zal het dan wel moeten? Raar eigenlijk die verschillen! Heb je veel cryo's?
Jessy lieverd welkom terug Was het een fijne vakantie?? Ik hoop het wel En nu met volle moed ertegenaan!
Hallo allemaal! Ik wil me ook graag aansluiten bij dit topic. Mijn man en ik beginnen in juli aan onze eerste icsi poging. Erg spannend! Als alles goed gaat hebben we rond 24 juli onze eerste terugplaatsing. Ongeveer 1,5 mnd geleden kregen we te horen dat mijn man zeeer weinig zaadcellen heeft, nu weten we al wanneer we mogen starten! Gelukkig gaat alles super snel en zien we de toekomst positief in... Mag ik met jullie meeduimen? Liefs Liesje
Welkom Liesje82, wat leuk dat je ook komt meeschrijven Wat fijn dat jullie zo snel kunnen starten en natuurlijk heel veel succes!!!
Lief...geniet maar van je vakantie...hopelijk wordt het weer een beetje beter, hier is het nl. niet veel op het moment... Herkenbaar trouwens wat je zegt dat je afstompt na al die tegenslagen...hier hetzelfde hoor... Ons Wondertje...fijn zeg om te weten dat je in ieder geval een goede cyclus hebt...en heel begrijpelijk dat je snel weer door wilt... zou onze wens ook zijn... Jessy...welcome back...spannend, jij ook een cryo TP...in je normale cyclus of een gestimuleerde?? Hier nog 4 cryo's en krijg morgen het spannende telefoontje van het lab. over hoe het ontdooien is gegaan... Liesje...welkom hier, en wat fijn dat je zo snel mag starten... was hier ook het geval, nog geen 2 maanden na de diagnose 2 potdichte eileiders had ik al een TP gehad...ging er zo heerlijk onbevangen maar wel onzeker in...ondertussen al wel weer genoeg meegemaakt, en dat maakt jammer genoeg alleen maar onzekerder... Tot morgen meiden...
@la femme nikita: ik hoop dat je positief nieuws krijgt morgen! Ik ga voor je duimen meis.... Ik ben echt aan het aftellen tot mijn volgende menstruatie. Wel onwijs onzekere tijden hoor. Angstig... Gelukkig lees je veel positieve verhalen maar helaas ook genoeg negatieve.
Bij mij duurde het zo'n 23 dagen van de eerste tot de laatste injectie en dat de punctie kon worden gepland. De injecties vond ik eerst er eng en pijnlijk, maar je went er snel aan. Bij de prikinstructie ga je jezelf injecteren met water. Moet je wel doen hoor, dat is de basis! Succes meid! Als je meer vragen hebt... ur welcome
Jeetje er is veel geschreven, kan het bijna niet volgen.. maar zal ook nog ff een korte intro doen aangezien er veel nieuwe mensen zijn die ik nog niet eerder heb "gezien".. Ik (31) en mijn manlief (30) zijn sinds 2008 bezig om een gezinnetje te stichten. In 2009 naar de huisarts na bijna een jaar proberen. Het blijkt dat mijn man obstructieve azospermie heeft. Dit houd in dat de zaadjes er niet uit kunnen. Middels een pesa is dit *god zij dank* gelukt. En een heleboel ook nog eens.. kunnen we een leven mee vooruit. We zijn onder behandeling in het UMCG Groningen. Onze tweede ICSI poging is afgelopen maandag mislukt. We zijn inmiddels al weer wat van de schrik bekomen en kijken nu vooruit naar onze 2 cryo's die op ons liggen te wachten. In juli hopenlijk een cryo tp! Tot zover Muppet80
@muppet: ook voor jou wordt juli dus een spannende maand ! Ik hoop dat de cryo's goed ontdooien... Mag je ze beiden terug laten plaatsen? Liefs