Ja, ik wel...alleen de eerste keer ben ik na de testdatum meegestopt... alle andere keren, en nu dus ook moet ik het tot 12 weken nemen... maar dat branderige gevoel ken ik ook, al was het bij mij maar heel lichtjes, en alleen vlak nadat ik het in had gebracht...heb ik nu soms ook van de Utrogest... n ieder geval goed dat je even gaat bellen...
@ Kanshebber hahaha wat goed in een fietsenstalling ja de verpakking is niet een van de makkelijkste...maar de misselijkheid is weg hoor pfff denk dat het de combinatie van alles was de medicatie en de spanning die weg viel... @Kate ojee laten we het hopen dat er niks aan de hand is...
sis: welkom hier, balen dat je poging waarschijnlijk niet gelukt is. sterkte. timon: wat fijn dat het goed gaat. suc-6 cashew: gelukkig dat de punctie mee viel. ik hoop dat je straks een paar mooie hebt voor een tp. kanshebber: wat dapper om onderweg te spuiten. kate: ik hoop dat het niks is, goed dat je ma even gaat bellen.
hallo.. ik heb afgelopen vrijdag en cryo tp gehad dus nu twee weken wachten pfff kwaliteit was helaas maar een c maar you never now..toch liefs patricia
@ mama: spannend hoor, weer wachten. Jammergenoeg geen topper maar ook met n mindere kan je perfect kindje krijgen. Anders zouden ze niet eens terugplaatsen. Ego: ik ben nog in afwachting van mijn ongi. Wel buikpijn dus ik hoop dat t straks begint. Bel wel straks zh omdat ik t niet helemaal vertrouw omdat ik tijdens de pil steeds bloed verloor en t nu maar niet doorzet. Fijn dat ze ook in t weekend gewoon open zijn. Giesteravond vrij spontaan met Kansman even ergens gedanst. Doen we bijna nooit en das jammer want nu kan t nog en het was ook leuk.
@ MVD Spannend hoor wachten is altijd erg, maar ga voor je duimen.. @ Kanshebber dat is minder dat het niet door breekt je ongi. fijn he dat ze 7 dagen per week open zijn,dat vind ik ook zo fijn.... he maar wat gezellie lekker wezen dansen Vandaag met het vu gebeld om te horen of de Emmy's goed gedeeld waren en JJAAAAAAA morgen is de terugplaatsing pfff dit is best zenuw slopend zeg kan het niet anders zeggen...
Kanshebber morgen krijgen we ook te horen hoeveel Emmy's er goed gedeeld zijn en hoeveel er cryo's kunnen worden heb jij al gebeld???
kanshebber: lekker hoor even eruit geweest. hoop dat je ongi nu doorzet en dat je dan door kan. fijn dat ze in het weekend ook open zijn. al gebeld? mamavD: heel veel suc-6 in de wachtweken, ik ga voor je duimen cashew: wat spannend ma tp, heel veel suc-6!
mamavandanisha, het is zoals je het zegt, als er echt geen kans zou zijn zouden ze niet TPen... Kanshebber...blèh, wachten op je ongie...komt het bij jouw onregelmatig door de hormonen?? Cashewnoot...spannend hoor morgen...komt hememaal goed...TP is meestal een peuleschilletje na de punctie...goed ontspannen dan komt het helemaal goed...
Dank je wel allemaal! @mamavandanisha; spannend!! Succes! @la femme; dinsdag tweede echo zie ik, leuk! Hoop dat alles goed is! @heros; balen, weer een weekend wachten.. @timon; O, dan snap ik het wel gewoon..  Heb ik denk ik gewoon niet zo goed gelezen! Wat leuk dat je dat hebt mogen bekijken zeg! Heb je ze stiekem nog even iets ingefluisterd?  @cashew;Fijn dat je pu meeviel, jammer van de rest van de dag Nu hopen dat ze goed dr best gaan doen! Succes maandag en vooral de weken daarna!! Duim voor je! @kanshebber, had ook tijdens de pil steeds bloedingen en daarna liet de ongi even op zich wachten, maar hij kwam uiteindelijk wel..hoop dat het snel doorzet voor je! Hier morgen weer even kijken of mijn eitjes gegroeid zijn! Hoop het wel, des te eerder is de punctie ook weer achter de rug, zie er best tegenop nu, weet nu wat ik moet verwachten he.. Maar het meest nog tegen die wachtweken bleh!
@ Cashew: succes morgen. En geniet ervan dat je met een Echte Embryo in je buik het zh uitloopt! @ Mus: dank voor je verhaal. Ik hoop dat ik idd ook alsnog ongi word. Heb vandaag het zh gebeld en ze gaven aan dat het niet erg is als het lang duurt, het heeft verder geen consequenties zolang ik de deca spuit. Als ik een week na pilstop nog niet ongi ben, ga ik gewoon van start met de volgende fase. Succes morgen met je fm! @ Lafemme: hoe voel je je? Goed gevoel nog steeds? Dinsdag al weer een echo. Ben je al vaker zo ver in een zw gekomen? Ik zie in je onderschrift dat je een keer rond de 8 weken een ma had. Maar heb je vóór de MMM ook ervaring gehad met miskramen? Ik hoop dat je deze keer netjes de 40 weken (nou, met een tweeling is 37 weken ook heel goed) haalt!
@Cashewnoot: succes morgen ! Je kan je emmy op de foto nemen als je dat leuk vindt, dan laten ze hem op een beeldscherm zien. Ze kunnen meestal nog niet het exacte aantal cryo's vertellen, dit krijg je per brief te horen.
Cashew, fijn dat je geen pijnlijke punctie heb gehad, maar jeeee... erna blijven braken... Niet leuk! Nu weer bijkomen en genieten van je mooie opbrengst. Ik duim voor een geslaagde tp. Kanshebber, jij bent echt een junk! zomaar in een fietsenhok... Hopelijk zet de ongi toch eens door, want dit is onzekerheid. Nikita, wij hoeven met de echo's niet in de beugels. Kate, hopelijk is er niets aan de hand. Morgen gewoon bellen. MVD, veel succes en sterkte met de wachtweken. Heb je wel wat dingen omhanden zodat je je niet druk blijft maken? Mus, hoeveel follikels heb je? Spannend morgen... Iets toespreken kon niet, want ik weet niet in welke ton ze zitten. Gisteren de 5e echo gehad. Resultaat was verbluffend: bms 7 mm en ei 17mm! In m'n eentje een feestje gebouwd. Nog even bloed prikken ivm check op de LH piek (eisprong). 's Middags kreeg ik een telefoontje dat ik vandaag weer voor een bloedtest mocht komen. Mijn LH was nog niet naar wens. Vandaag even op en neer voor een bloedtest en YES!!! Gisteren toch de eisprong gehad (nu zichtbaar) en dus hebben we donderdag de tp! 's Ochtends een telefoontje van het lab hoe de ontdooiing is gegaan en hoe laat we verwacht worden.
@Timon, ik had er aan de rechterkant 4 en een paar kleintjes en aan de linkerkant alleen een paar hele kleintjes, morgen weer even kijken of die misschien een beetje wakker zijn geworden! Jij donderdag TP, fijn! Heel veel succes, wordt weer een spannende tijd! @Kanshebber, dat is wel fijn ja dat je toch gewoon verder kunt dan, maar voor je gevoel is het toch beter als je de ongi effe doorzet denk ik he! Succes!
Timon, wow meid...wat goed...nu even duimen voor goed ontdooien en goede emmies, maar dat komt helemaal in orde...en dan donderdag de TP...spanennd hoor... Kanshebber...nee, ben voor de MMM niet zwanger geweest...waren allemaal IVF zwangerschappen die de mist in zijn gegaan...dubbel balen dan... En meestal was de echo bij 7 weken niet goed, maar wilden ze het toch nog een weekje afwachten en hopen op een wonder... Dan bij 8 weken ben ik meteen gecuretteerd... Af en toe kun je met 7 weken nog geen hartje zien, maar is het er een paar dagen later wel... De FA en gyn. waren vorige week erg blij omdat we nog nooit zo`n prachige echo hebben gehad met 7 weken en dan 2 ♥♥tjes...dus eigenlijk zijn we idd. nog nooit zo ver gekomen... Maar ze houden me dus goed in de gaten... Ben wel al zenuwachtig voor morgen hoor...
Timon! Veel succes meid!! Manlief heeft gisteravond de stoute schoenen aangetrokken en het umcg gebeld en om een verloskundige gevraagd. Ze hebben even overlegt met de gyn en ze zeiden dat we wel langs mochten komen voor een echo, maar dat ze niet konden garanderen dat er iets te zien zou zijn en dat het dan nog geen garantie is dat het goed gaat of niet. Maargoed, wij dus 80km rijden om te checken hoe het zit, spannend was dat. Mijn ongi krampen bleven aanhouden en veegde ook al rood slijm na het plassen. Eenmaal daar zijn we super opgevangen door de verloskundige. Ze heeft een inwendige echo gedaan en we zagen een mooi rond vruchtzakje en in een hoekje zagen we iets wat ons beebje kon zijn, maar nog net iets te klein/vaag om het goed te zien. Het zat er dus allemaal nog. Ze kon niet goed zeggen waar het bloed dan vandaan komt. Er zijn zoveel mogelijkheden; adertje, oud bloed van iets, of het is het begin dat het misgaat.. Ze konden eigenlijk nog steeds niets zeggen. Maar het kon ook zeker zo zijn dat het goed zou blijven gaan als ik maar niet heel veel rood bloed zou verliezen met stolsels en dikke krampen zou hebben. Ik heb nu ongi krampen zoals je de dag ervoor wel zou hebben zeg maar, dat je voelt dat het eraan komt. Afwachten dus.. hopen dat de echo van 2 september een kloppend hartje laat zien..
KateK, wat lief van je mannetje, en wat fijn van het ziekenhuis... Oh meid...de komende dagen moeten wel heel erg spannend en zenuwslopend voor jullie zijn... Laten we hopen dat het bloeden snel stopt... Maar krijg je geen eerdere echo nu, blijft het bij 2 September?? Dat is nog lang...maar ja, dan heb je wel meteen zekerheid... Lieverd...heel veel sterkte hoor...en DUIMDUIMDUIM
Nee, het blijft wel zo staan.. dan kunnen ze ook pas iets nuttigs zeggen natuurlijk! Bedankt voor het duimen!