timon: wat fijn do tp. suc-6! la femme: heel veel suc-6 voor morgen. ik hoop dat het er allemaal goed uit ziet. kate: goed van je mannetje. ik hoop dat het allemaal goed blijft gaan en je 2 sept een kloppend hartje ziet. ik ga voor je duimen. hier nog wachten tot do. de eerste echo om te kijken hoe mijn bms is.
Timon, spannend joh bijna de tp! Katek, jeetje 80km rijden om naar je zkh te gaan maar, sterkte met afwachten! Cashewnoot, en is de tp goed gegaan? Nu geduld hebben! Mus82, hoop ook voor je dat je punctie snel is! Voor de andere die ik vergeet (nou ja niet echt) heel veel succes en sterkte!! Hier vandaag gebeld door het medisch centrum; Zodra mijn menstruatie begint in sept. bellen en op dag 14 van de cyclus de 1e echo. Zal dus half of eind sept worden voor de tp van 1 of 2 cryo's. Ligt eraan hoeveel ze per rietje hebben gedaan. Aangezien we de vorige keer 2 tp's hadden. Die 2tp's waren 11 en 7 cellig en de cryo's zijn 10, 8 en 11 cellig. Dus de deling is volgens schema gegaan toen. Maar, ja dat zegt ook niet alles helaas!
@katek, wat fijn dat je meteen langs mocht komen in het zh, hopelijk blijft alles goed gaan, maar inderdaad kan van alles zijn! Succes de komende week! @heros, dank je wel, vandaag weer gekeken en de rechterkant was goed gegroeid, aan de linkerkant ook twee follikels, maar die zijn nog wel een stukje kleiner. Woensdag weer kijken en dan de punctie waarschijnlijk vrijdag! Fijn dat jullie ook al weer snel verder kunnen en gelukkig heb je nog eskimos, weer een kansje extra! Succes en hopen dat de ongi snel doorzet!
Hier nog altijd geen ongi... het bloedverlies lijkt zelfs minder te worden... * zucht * Dus ik loop uit. Loopt mijn hele rekenschema in de war... met alle afspraakvrije ochtenden op mijn werk enzo. Grrr.
kan het niet zo zijn dat een beetje bloed soms al voldoende is? Had nl na de eerste tp een dag bloedverlies en dat stelde echt niks voor, maar dat was het achteraf wel. Merk dat door de hormonen rommel mijn menstruatie niet altijd was als voor de hele mmm. Je bloed nu toch al wel een paar dagen toch kanshebber?
@ Kate: het probleem is dat ik al bloed sinds ik een week de pil slikte. Geen dag meer zonder geweest. Ik vroeg me al af of er nog wel bloed over zou zijn om ongi te worden en of ik het wel als ongi zou herkennen. Daarom heb ik gisteren het zh gebeld. Het zh heeft me gezegd dat ik moet bellen als ik een week na de pilstop nog niet ongi ben geworden. Als het bloeden minder wordt (zoals nu), moet ik gewoon wachten tot een week na de pilstop. Als ik alsnog echt ongi wordt, moet ik doen zoals iedereen. Het schijnt geen kwaad te kunnen om te wachten, vanwege de deca gebeurt er niets onwensenlijks. Maar irritant is het wel.
nou zeker irritant, hoop dat er snel wat veranderd meid! Niets heerlijker dan duidelijkheid (al is die in de mmm erg schaars!)
@La Femme succes morgen met de echo @ Mus mooi dat je follikels goed aan het groeien zijn. @ Kate Ojee nou ik duim voor je dat je 2 sep een hartje ziet kloppen.. @ Timon wat goed donderdag een tp @ Kanshebber balen dat je ongi niet doorzet @ Loontje en Heros het was echt mooi om te zien hoe je Emmy eruit ziet we hebben een foto van gemaakt. de tp zelf was goed gegaan nou duimen dat het warmpjes in nestelt best raar hoor zo heb je niks in je buik en 10 min. later heb je zo iets pure& mooi in je buik
Mus, hopelijk worden de kleintjes snel groot en doen ze mee met de punctie. Enig idee hoe groot die 4 zijn? Morgen weer koekeloeren. Succes! Nikita, succes morgen. Probeer te genieten. Kate, je man was duidelijk bezorgd en fijn dat hij zo heeft gehandeld. Erg prettig dat het zh meewerkte. Ben je nu wat meer gerustgesteld? Mari, jij mag donderdag gaan koekeloeren. Spannend. Heros, jij gaat dus over zo'n 2 weken ongi worden en dan verder voor je cryo. Hopelijk blijft die wel zitten, want jij heb wel mooi ontwikkelde emmy's. Kanshebber, balen dat het anders gaat lopen dan je had bedacht. Maar, uit ervaring, is dat vaker zo. Cashew, jij heb je emmy ontvangen. Meid, ook nog je uk gezien! Dat krijgen we in het UMCU niet.
wie, wat, waar la femme nikita, cryo tp van 2e ivf, endokrinologikum hamburg (d) firefly, Cryo TP icsi 1; umcu ons wondertje, iui behandeling voor een brusje, jette belgië katek; icsi 2; umcg; 1 cryo's over ladyzorra, cryo tp van 1e ivf, vumc loontje85: Icsi 3, vumc liesje82: Isci 1, mck mari: Intakegesprek cryo, amc 27 juni matroosje: Ivf bronovo/lumc vlinder21: Icsi 1, enschede/zwolle biancaatje1980: Icsi 2 haga zkh/lumc minnie mouse 1974: Icsi 2 aug st. Elisabethe ziekenhuis tilburg kanshebber: Ivf 1 vumc djuuzie: Icsi 1, gelderse vallei ede i.s.m. Umc st radbout nijmegen timon: Cryo tp icsi 2, umcu joontje: Cryo tp icsi 1 jessy: Cryo tp icsi 1, amphia breda icm ez tilburg angelica ivf 2 lumc of uzgent jacky: Icsi lumc mus82: Icsi 2, tilburg Cashewnoot ICSI 1 Vumc Adventure: Ivf 1, Geertgen wanneer starten lfn: Ergens in juni matroosje: Start deca 10 juni 2011 ladyzorra: 18 juni 1e dag jacky:18juni start deca 19juni start gonal 225mg loontje85: 21-6 beginnen met pil => 5-7 deca => 17-7 gonal-f vlinder21: Deca start 25-6 ow: 4 juli eerste dag cyclus, iui rond 16 a 18 juli biancaatje1980: Startgesprek 7-7-2011 liesje 82: 9 juli katek; 11 juli progynova delia: Halverwege juli start deca en puregon 150 angelica eind juli begin aug ivf2 kanshebber: Pilstart eind juli timon: 28 juli gesprek gyn ivm cryo in eigen cyclus ipv in gestimuleerde cyclus mari: Volgende cyclus begin augustus start cryo behandeling mus82: start 2 augustus minnie mouse 1974: Augustus beginnen met hormonen Timon: 5 augustus ongi en starten djuuzie: Eind augustus/begin september start behandeling punctie Cashewnoot 22 juli begonnen met Deca, 4 augustus begonnen met Gonal-F Adventure:12 augustus start Deca Firefly: Cryo TP in sept echo/fm afspraken matroosje: Uitgangsecho 30 juni 2011/ fm 8 juli ons wondertje: 14 juli echo/ fm cd 11 + bloedtest liesje82: 17 juli eerste fm katek; 21 juli echo Cashewnoot:11 augustus echo Timon: 14 augustus echo 1 Timon: 15 augustus echo 2 Cashewnoot: 16 augustus echo 2 Timon: 17 augustus echo 3 Mus82: 18 augustus eerste fm Timon: 19 augustus echo 4 + bloedtest Timon: 20 augustus echo 5 + bloedtest Timon: 21 augustus bloedtest Mari: 25 augustus echo bms punctie: la femme nikita: 8 juli jacky:30juni matroosje: 11 juli liesje82: 20 juli vlinder: 28 juli tp la femme nikita: 11 juli jacky: 3juli matroosje: 14 juli => 2 ons wondertje 17 juli iui liesje82: 23 juli katek: 29 juli vlinder: 1 augustus Timon: 25 augustus testen la femme nikita: Uiterlijk 25 juli jacky: Bloedtest 15 juli matroosje: 26 juli ons wondertje 31 juli liesje82: 6 augustus katek: 12 augustus vlinder: 15 augustus zwanger lief! En zelfs zonder hulp. Ladyzorra spontaan!! La femme nikita ( van 2 wondertjes ) KateK niet zwanger ons wondertje Liesje82 Firefly Loontje85 mk of ma Jessy Even mijn afspraken toegevoegd.
Kate. Lees dat je bloedverlies Hebt gehad. Hoop dat het bij jou niets is. Ik had alleen bloedverlies met afvegen. En dat was een keer en bij ons is dat het voorteken geweest dat het vruchtje is gestorven. Dus ik hoop zo dat het goed is bij jou. Het hoeft niets te betekenen. Ik draai hier duimen
Heros: spannnend, ik hoop dat je ongi snel komt. mus: morgen weer echo spannend. ik hoop dat je dan vrij de punctie hebt. suc-6 kanshebber: wat balen! misschien was dat dan wel je ongi? en dat het nu anders is. ik hoop dat je snel wat zekerheid hebt. timon: ja ik mag do kijken , ben benieuwd. en jij dan de tp spannend hoor, suc-6! ik lees ook in het andere topic van sept/okt dat lady zorra een ma heeft gehad heel veel sterkte!
Hoi meiden, Hier nog altijd geen ongi. Morgen ga ik maar weer eens kijken of ik in het zh mag langskomen. Ik denk nl niet dat er nog een ongi gaat komen. Alle krampen zijn geweest en inmiddels bloed ik niet meer. Ik denk dus dat er gewoon geen bloed meer was voor een echte ongi, nadat ik al weken bloedde tijdens de pil. Ik ben het wachten zat en wil nu graag verder. Maar ja, of het zh daar gevoelig voor is?? @ Ladyzorra, als je dit leest: wat erg! Ik weet gewoon niet wat ik moet zeggen. @ Lafemmenikita: hoe was de echo vandaag?
Kanshebber, gewoon bij het zh neerleggen. Jij weet nu wat je lichaam heeft gedaan. Ooo, wat erg om het nieuws van Lady Zora te lezen. Meid, sterkte en een enorm dikke knuffel!! Nog 2 nachtjes slapen....
wie, wat, waar la femme nikita, cryo tp van 2e ivf, endokrinologikum hamburg (d) firefly, Cryo TP icsi 1; umcu ons wondertje, iui behandeling voor een brusje, jette belgië katek; icsi 2; umcg; 1 cryo's over ladyzorra, cryo tp van 1e ivf, vumc loontje85: Icsi 3, vumc liesje82: Isci 1, mck mari: Intakegesprek cryo, amc 27 juni matroosje: Ivf bronovo/lumc vlinder21: Icsi 1, enschede/zwolle biancaatje1980: Icsi 2 haga zkh/lumc minnie mouse 1974: Icsi 2 aug st. Elisabethe ziekenhuis tilburg kanshebber: Ivf 1 vumc djuuzie: Icsi 1, gelderse vallei ede i.s.m. Umc st radbout nijmegen timon: Cryo tp icsi 2, umcu joontje: Cryo tp icsi 1 jessy: Cryo tp icsi 1, amphia breda icm ez tilburg angelica ivf 2 lumc of uzgent jacky: Icsi lumc mus82: Icsi 2, tilburg Cashewnoot ICSI 1 Vumc Adventure: Ivf 1, Geertgen wanneer starten lfn: Ergens in juni matroosje: Start deca 10 juni 2011 ladyzorra: 18 juni 1e dag jacky:18juni start deca 19juni start gonal 225mg loontje85: 21-6 beginnen met pil => 5-7 deca => 17-7 gonal-f vlinder21: Deca start 25-6 ow: 4 juli eerste dag cyclus, iui rond 16 a 18 juli biancaatje1980: Startgesprek 7-7-2011 liesje 82: 9 juli katek; 11 juli progynova delia: Halverwege juli start deca en puregon 150 angelica eind juli begin aug ivf2 kanshebber: Pilstart eind juli timon: 28 juli gesprek gyn ivm cryo in eigen cyclus ipv in gestimuleerde cyclus mari: Volgende cyclus begin augustus start cryo behandeling mus82: start 2 augustus minnie mouse 1974: Augustus beginnen met hormonen Timon: 5 augustus ongi en starten djuuzie: Eind augustus/begin september start behandeling punctie Cashewnoot 22 juli begonnen met Deca, 4 augustus begonnen met Gonal-F Adventure:12 augustus start Deca, 24/8 start gonal Firefly: Cryo TP in sept echo/fm afspraken matroosje: Uitgangsecho 30 juni 2011/ fm 8 juli ons wondertje: 14 juli echo/ fm cd 11 + bloedtest liesje82: 17 juli eerste fm katek; 21 juli echo Cashewnoot:11 augustus echo Timon: 14 augustus echo 1 Timon: 15 augustus echo 2 Cashewnoot: 16 augustus echo 2 Timon: 17 augustus echo 3 Mus82: 18 augustus eerste fm Timon: 19 augustus echo 4 + bloedtest Timon: 20 augustus echo 5 + bloedtest Timon: 21 augustus bloedtest Adventure:23augustus uitgangsecho Mari: 25 augustus echo bms adventure: 29 augustus 1ste FM punctie: la femme nikita: 8 juli jacky:30juni matroosje: 11 juli liesje82: 20 juli vlinder: 28 juli tp la femme nikita: 11 juli jacky: 3juli matroosje: 14 juli => 2 ons wondertje 17 juli iui liesje82: 23 juli katek: 29 juli vlinder: 1 augustus Timon: 25 augustus testen la femme nikita: Uiterlijk 25 juli jacky: Bloedtest 15 juli matroosje: 26 juli ons wondertje 31 juli liesje82: 6 augustus katek: 12 augustus vlinder: 15 augustus zwanger lief! En zelfs zonder hulp. Ladyzorra spontaan!! La femme nikita ( van 2 wondertjes ) KateK niet zwanger ons wondertje Liesje82 Firefly Loontje85 mk of ma Jessy Hey ladies, Ben even een aantal daagjes niet online geweest, er zijn weer een hoop berichten bijgekomen. Ga ze morgenavond op mijn gemak eventjes doorlezen. Heb vandaag zelf mijn uitgangsecho gehad en start morgen met de gonal moet maandag terugkomen voor de eerste FM, spannend! heb verder niet zoveel last van bijwerkingen gehad tot nu toe van de decapeptyl( op wat hoofdpijn en soms wat buikpijn na)
@timon spannend hoor donderdag TP ga voor je duimen dat die lekker blijft plakken. @ kanshebber wat vervelend dat je nog steeds geen echte ongi hebt gehad, zou het ook bij het zkh neerleggen hoe nu verder. Morgen meteen even bellen.....? Hoop dat je snel verder kan met de behandeling nu!