@la femme, geniet van je weekendje weg! @firefly, ga je nu dan weer voor een cryo, of wacht je nog een maandje? @joanita, ook (deels) in tilburg zie ik?! Hoop dat het snel een beetje gaat groeien! @mari, gewoon nog even bellen, kan nooit kwaad toch! Heb je ook geen infomap of zo waar zoiets in staat? Succes dinsdag! Nou, net weer fm meting gehad, twee hele grote van boven de dertig, twee van boven de twintig, twee van rond de twintig en 5 rond veertien mm gaat dus lekker gelijk op not! Maar goed vanavond nog een keer spuiten en maandag om 8.15 (!!) de punctie donderdag de terugplaatsing spannend, maar ben wel blij dat ik nu in ieder geval weet wanneer. t Is zonde mijn mannetje, moet hij al om 8.00 uur s ochtends zijn best gaan doen Zou er niet aan moeten denken, haha! O ja, en het is dus wel een blaasontsteking, maar dat kon verder geen kwaad voor de behandeling zeiden ze .ik hoop hat maar!
Ik hoop dat de ongi al snel doorbreekt. Is dat normaal dat die sneller komt? Als ik nu ongi word ga we beginnen met de cryo !
@mus...ja wachten duurt lang hahaha maar voel me goed laatste drie dagen beetje ongi gevoel gehad maar nu niks meer...spannend nog 1 weekje
Mus, wat klote dat ze 2 groten op willen geven voor de kleineren. Als die groten springen heb je toch je eisprong gehad? Hopelijk heb je geen blaasontsteking. Wow, lees net je grote follikels. Heftig, zo groot. Maandag de punctie, lekker vroeg. Succes!!! Nikita, geniet van het weekendje weg. Firefly, misschien is je lichaam wat van slag omdat je even geen medicijnen gebruikt. Heerlijk dat de rust je goed heeft gedaan. Joanita, succes met het groeien van je eitjes. Hopelijk is deze eenheid goed voor je. Mari, ik ga voor een echo altijd plassen. Ken geen volle blaas waar ze op kunnen drukken. Krijg je pas bij aankomst te horen of je cryo goed is ontdooit? Wij krijgen 's ochtends een telefoontje. Het is dat we gisteren onze emmy hebben opgehaald, maar echt ermee bezig zijn heb ik eigenlijk niet. Vandaag wel minder getild op het werk, maar verder niets anders. Ik hoop van ganse harte dat onze emmy ons blijvend kleintje zal worden.
mus: wat een verschil in grote. wel spannend volgende wk punctie en tp. oh, je hebt een oude lijst gebruikt de laatste update was die van mij
Hoi, Een paar dagen niet geweest en even vluchtig gelezen. Timon, een heerlijk 8-cellig toppertje aan boord. Nu maar lekker broeden de komende acht maanden. La femme, fijn weekendje Firefly, jullie gaan nu ook beginnen aan een cryo tp? Katek, hoe was de echo??? Hier gisteren bloed laten prikken en ben zwanger We zijn erg blij, HcG was 336 dus dat is netjes. Nu volgende week vrijdag een echo en dan zien we of het er 1 of 2 zijn heel fijn weekend en iedereen heel veel succes met broeden en eitjes laten groeien..
@ Joontje: gefeliciteerd! Ik ben heel benieuwd of het er één of twee zullen zijn . @ Mus: hebben ze je nog uitgelegd waarom ze zeggen dat ze de grote exemplaren opgeven? Volgens mij is het dat te grote follikles overrijpe eitjes kunnen hebben waar je niets meer aan hebt. Maar het was bij jou de moeite om nog even door te gaan want er zijn er nu veel meer! @ Firefly: je cyclus zal wel van slag zijn deze keer. Of... - dat zou natuurlijk een wonder zijn -het is een innesteling. Ego: manlief voelt zich vandaag niet lekker. Maar hij mag nu niet ziek worden! Ik heb hem zojuist twee paracetamol gegeven, koorts kunnen we nu niet gebruiken . Zelf heb ik vandaag lekker geshopt. Ik wilde niet teveel kopen omdat ik natuurlijk hoop dat ik binnenkort uit mijn kleren groei. Maar ik heb toch lekker veel gekocht .
@ joontje gefeliciteerd ben benieuwd of en het er 1 of 2 zijn... @ Mus hoop dat de rest van je follikels goed groeien.... @ La femme fijn weekend @ Kanshebber hoop dat je man geen koorts krijgt en snel weer beter word... @ Firefly is je ongi al doorgebroken??? hier is alles rustig ben nog steeds in afwachting tot ik kan testen pfff geduld is een schone zaak ...
@Timon, volgens de arts konden ze niet springen (misschien omdat ik die lucrin ook steeds nog moest spuiten?) maar als ze overrijp worden kan het zijn dat ze niet goed meer zijn, maar het kan ook zijn dat ze nog wel goed zijn, dus dat hopen we maar! En ja ik vond het ook balen, maar aan de andere kant, als de rest goed groeit heb ik er natuurlijk wel veel meer! En helaas wel blaasontsteking, maar dat kon volgens de artsen verder geen kwaad En hoop het ook voor jullie! @Mari, ja inderdaad heel verschillend in grote, de artsen stonden er ook wel van te kijken, waren er ook niet echt blij mee maar ja geen idee wat er aan te doen is! O ja, sorry, niet goed gekeken.. @Joontje, Gefeliciteerd! Hoop dat alles goed gaat! @Kanshebber, dat was inderdaad de reden ja! En shoppen helpt altijd! @Cashew, succes met wachten! Vanavond de pregnyl gespoten, mijn handen weer open gehaald aan die stomme mengflesjes, dus zeg tegen mijn broer, die toevallig bij het bedrijf werkt waar het gemaakt wordt, dat ze daar eens iets anders op moeten verzinnen. Zegt hij, ja je moet dat ook met een paar zakdoekjes erom heen doen . Inderdaad waarom kom ik daar dan zelf weer niet op!  Maar goed, het zit erin, mijn buik ziet er in ieder geval al uit alsof ik 6 maanden zwanger ben (hopelijk is dat een teken! ) Nu op naar maandag!
@Joontje; de echo was goed, een bloeduitstorting veroorzaakt het rood/bruin verlies. Is nu gelukkig al een stuk minder. Ben wel gewaarschuwd dat het niet groter/meer moet worden want dan kan de BM een grote schoonmaak houden en alles eruit gooien.. heb nu een weekje vrij, dus ga lekker rustig aan doen!
@ Kate: wat een opluchting! Hoe kom je aan een bloeduitstorting op die plek @All: ik heb vandaag mn kledingkast uitgemest. En kwam tot de verrassende conclusie dat ik veel kleren weer pas waar ik een tijd geleden niet in paste. Op de weegschaal: ja hoor, ben iets afgevallen. Ik ben de afgelopen twee maanden vrij geleidelijk een kilo of vier kwijtgeraakt. Da's mooi, want ik had een beetje gelogen over mijn gewicht in het zh omdat ik wist dat ik iets te zwaar ben. Kinderachtig hè? Ik stond er zelf van te kijken dat ik dat deed. Nu ben ik lichter dan ik daar heb gemeld . Ik denk erover om dat niet te melden bij de punctie, zodat ik de pijnstilling krijg voor iets zwaardere personen. Hoewel die twee kilo niet veel verschil zal maken denk ik. En dat is misschien ook maar beter, want het moet natuurlijk wel veilig zijn. En wie weet kom ik de komende dagen nog wel flink aan door de hormonen.
Joontje: GEFELICITEERD! zwanger! kanshebber: hoop dat je man zich snel beter voelt. misschien door zenuwen? en heerlijk hoor shoppen! mus: auw, vervelend dat je bezeerd hebt aan zo'n flesje. is inderdaad vervelend. op naar maandag! spannend hoor kate: heerlijk genieten van je weekje vrij en lekker rustig aan doen. ik hoop dat je snel af bent van de bloeduitstorting. hier een beetje zenuwachtig voor dinsdag. als er een terugplaatsing is ( als het goed ontdooid) dan heb ik woe en do vrij van me werk. planning heeft dat als ziek gerekend. ik werk nl elke woe en do
@kanshebber; is eigenlijk een gesprongen ader, kan door verschillende redenen snel gebeuren. Schijnt wel vaker voor te komen. Wat super dat je bent afgevallen @Mus; ik heb er eens eentje kapot geknepen tussen mijn vingers.. pfff. gelukkig had ik er nog eentje in de koelkast! Vind het ook maar niks dat glas. @Mari toi toi toi!!!!
@ Kate en Mus: Ik heb drie van de IUI's met menopur gespoten. Dat moet je elke dag zelf mengen met van die glaasjes... 's Ging me steeds beter af. En idd: een zakdoekje of wattenschijfje erom doet wonderen. Maar: een prikpen of voorgevulde spuit is veel makkelijker. @ Mari: fijn dat je je daarna mag ziekmelden. Ik ben sowieso wel benieuwd hoe jullie dat doen, meiden: gaan jullie op de dag van de terugplaatsing (en de dagen erna) gewoon naar je werk, sporten etc.? Ego: Mijn partner is vandaag weer op de been. Geen koorts gehad, ik hoop verder ook geen effect. Ik loop al de hele dag te stuiteren door mijn gewichtsverlies. Maar ik stuiter sowieso nogal sinds de deca... Ben extreem nerveus bij kleine tegenvallers en dus - gelukkig - extreem blij met meevallers.
@joontje gefeliciteerd! @mari overMorgen TP, spannend hoor. Suc-6 @mus Succes met je punctie, hoop voor jou dat ze alles kunnen gebruiken. @Kate geniet lekker van je weekje vrij, rustig aan doen en hoop dat je gesprongen ader snel geneest. Sinds het gebruik van de gonal wel meer last van bijwerkingen gekregen. Hoofdpijn, vermoeidheid en voel me opgezet, dit zullen voor jullie vast geen vreemde dingen zijn. Morgen FM , ben benieuwd of mijn eitjes goed aan het groeien zijn
@kanshebber daar ben ik ook benieuwd naar, ga zelf niet werken op de dag van de TP heb ik met mijn werkgever afgesproken. En de dag erna denk ik ook niet.
@ Adventure: zijn dat dagen waarop je je ziekmeldt of die je opneemt van je vrije dagen? Ik zie dat Mari ze krijgt als ziekmelding.