ik sluit me ook aan bij dit topic, zal vanavond nog even alles doorlezen... wij hebben doormiddel van een tese-icsi vorig jaar een zoon gekregen. wordt 8 juli 1 jaar. 27 juni hebben we het eerste gesprek in het amc voor een nieuwe poging. we hebben nog 1 cryo, ik hoop dat die nog goed is.
Nee, omdat ik nog "jong" ben in de ogen van het umcg doen ze 1 cryo terugplaatsen. Ik heb ooit wel aangegeven wel 2 te willen, maar zij zien het als een risico.. we gaan het zien.. ik hoop dat ze beide goed ontdooien.. dat is het eerste drempel die we straks over moeten..
Muppet lieverd welkom! Ik had je liever zwanger gezien Juli moet een prachtige maand worden Mari ook weer welkom meid zitten we weer samen in een topic hihih net als 1.5 jaar geleden!
Wie/Wat/Waar Muppet80; ICSI 2; UMCG Wanneer Starten Muppet80; 2e helft juli cryo tp Echo/FM Punctie Terugplaatsing Testen Zwanger Niet Zwanger Miskraam Hierboven kunnen jullie invullen wat de afspraken in het zk huis zijn etc.
wie wat waar La femme Nikita, cryo TP van 2e IVF, Endokrinologikum Hamburg (D) Firefly, intake 04-07 voor start ICSI. Lief, 23 juni intake/uitleg voor eerste IVF MNC, Zwolle Ons wondertje,28 juni intake gesprek voor nieuwe iui behandeling, Jette België Muppet80; ICSI 2; UMCG wanneer starten LFN: ergens in Juni Lief: eind juli, begin augustus OW: rond 2 juli nod, iui rond 14 a 16 juli Muppet80; 2e helft juli cryo tp echo/FM afspraken punctie TP La femme Nikita: 21 Juni testen La femme Nikita. 5 Juli zwanger niet zwanger :x MK of MA :x Heb je bij de bestaande lijst ingevoegd
wie wat waar La femme Nikita, cryo TP van 2e IVF, Endokrinologikum Hamburg (D) Firefly, intake 04-07 voor start ICSI. Lief, 23 juni intake/uitleg voor eerste IVF MNC, Zwolle Ons wondertje,28 juni intake gesprek voor nieuwe iui behandeling, Jette België Muppet80; ICSI 2; UMCG LadyZorra, cryo TP van 1e IVF, VUmc wanneer starten LFN: ergens in Juni Lief: eind juli, begin augustus OW: rond 2 juli nod, iui rond 14 a 16 juli Muppet80; 2e helft juli cryo tp LadyZorra: 18 juni 1e dag echo/FM afspraken LadyZorra: 28 juni echo/ FM dag 11 punctie TP La femme Nikita: 21 Juni testen La femme Nikita. 5 Juli zwanger niet zwanger :x MK of MA :x heb mijzelf erbij gezet, vorige maand is de cryo tp mislukt. Dus nu poging 2 met de cryo's van onze 1e IVF waar Gerodi uit geboren is. Iedereen heel veel succes!!
true it is! Hmm... zal zo maar even bezig in huis.. (was opvouwen, stofzuigen..) kom maar niet achter de computer vandaan.. weet ook niet wat ik van het weer moet denken.. Tot later, dan meld ik me wel weer!
wie wat waar La femme Nikita, cryo TP van 2e IVF, Endokrinologikum Hamburg (D) Firefly, intake 04-07 voor start ICSI. Lief, 23 juni intake/uitleg voor eerste IVF MNC, Zwolle Ons wondertje,28 juni intake gesprek voor nieuwe iui behandeling, Jette België Muppet80; ICSI 2; UMCG LadyZorra, cryo TP van 1e IVF, VUmc Loontje85: ICSI 3, VUmc wanneer starten LFN: ergens in Juni Lief: eind juli, begin augustus OW: rond 2 juli nod, iui rond 14 a 16 juli Muppet80; 2e helft juli cryo tp LadyZorra: 18 juni 1e dag Loontje85: 21-6 beginnen met pil echo/FM afspraken LadyZorra: 28 juni echo/ FM dag 11 punctie TP La femme Nikita: 21 Juni testen La femme Nikita. 5 Juli zwanger niet zwanger :x MK of MA :x Ik heb mezelf er even bijgezet
Hoi Meiden, Ik kom me hier ook weer aanmelden. We zijn begonnen aan onze 3e ICSI poging in het VUmc. Ik hoop dat dit hele goede maanden gaan worden, voor ons allemaal ! Ik zal in het begin niet zo heel erg aktief zijn, omdat we eerst een pilmaand hebben en het vakantietijd op me werk is en daarom nog erg druk Ik wens iedereen heel veel succes !!
Loontje lieve meid welkom! Wij kennen elkaar helaas ook van 1.5 jaar geleden . Ik duim heel hard voor je!! Had toen wel een andere naam
@Ons Wondertje: We kennen elkaar inderdaad al van 1,5 jaar geleden. Wat spannend dat jullie voor een brusje gaan !
Had ik ook wel heel erg graag gewild, maar helaas is het ons nog niet gegund. We gaan vol goeie moed poging 3 tegemoet. Alhoewel ik er wel van baal dat we zelfs bij de 3e poging geen 2 emmy's teruggeplaatst krijgen ... dit ivm mijn leeftijd (lees 25 jaar) en diabetes.