Ego.. Hier nog steeds geen ongi. Heb wel hele lichte krampjes en af en toe bij het afvegen wat roze bruin verlies.. Denk dat ik morgen toch nog voor de zekerheid een testje doe. Normaal als ik 1 dag spotting heb word ik wel ongi. Dit duurt nu al 3 dagen.. Liefss
@ firefly: lastig dat het nu zo lang op zich laat wachten. Tenzij... Je totaal onverwacht zwanger blijkt te zijn natuurlijk!
@ kanshebber.. Ja die optie heb ik natuurlijk ook open.. Als schat ik de kans niet hoog in.. Maar goed je zal het net zien dat ik 1 van die gelukkige dames ben.. ... Nee dat is niet mogelijk ...
lieve meiden, vandaag bloedtest van het ziekenhuis positief!! ik ben zwanger joepie.. hcg hormoon 49!! maandag weer bloedtest om te kijken of het verdubbeld is!! ben zo blij!! hoe is het met jullie?? liefs jacky
Ha jacky, gefeliciteerd! Je gevoel was dus juist! Hoi firefly, ik word er altijd moe van als mensen tegen mij zeggen dat ik hoop moet houden op een natuurlijke bevruchting. Wij vrouwen in de mmm weten hoe klein die kans is en dat dat wonder ons zeer waarschijnlijk niet ten deel zal vallen. Mocht dat ooit toch zo zijn... Dan is dat echt een groot wonder. Maar wij weten dat het waarschijnlijker is dat de natuur een loopje met ons neemt. Ben benieuwd hoe het deze keer voor jou uitpakt.
Ik breek even in. Kom zelf van het september/oktober bankje maar wil je even van harte feliciteren!!! Heerlijk!! Geniet ervan!!!!!
wie, wat, waar la femme nikita, cryo tp van 2e ivf, endokrinologikum hamburg (d) firefly, Cryo TP icsi 1; umcu ons wondertje, iui behandeling voor een brusje, jette belgië katek; icsi 2; umcg; 1 cryo's over ladyzorra, cryo tp van 1e ivf, vumc loontje85: Icsi 3, vumc liesje82: Isci 1, mck mari: Intakegesprek cryo, amc 27 juni matroosje: Ivf bronovo/lumc vlinder21: Icsi 1, enschede/zwolle biancaatje1980: Icsi 2 haga zkh/lumc minnie mouse 1974: Icsi 2 aug st. Elisabethe ziekenhuis tilburg kanshebber: Ivf 1 vumc djuuzie: Icsi 1, gelderse vallei ede i.s.m. Umc st radbout nijmegen timon: Cryo tp icsi 2, umcu joontje: Cryo tp icsi 1 jessy: Cryo tp icsi 1, amphia breda icm ez tilburg angelica ivf 2 lumc of uzgent jacky: Icsi lumc mus82: Icsi 2, tilburg Cashewnoot ICSI 1 Vumc Adventure: Ivf 1, Geertgen wanneer starten mari: Volgende cyclus begin augustus start cryo behandeling mus82: start 2 augustus minnie mouse 1974: Augustus beginnen met hormonen Timon: 5 augustus ongi en starten djuuzie: Eind augustus/begin september start behandeling punctie Adventure:12 augustus start Deca, 24/8 start gonal Firefly: Cryo TP in sept echo/fm afspraken punctie la femme nikita: 8 juli jacky:30juni matroosje: 11 juli liesje82: 20 juli Mus: 29 augustus adventure:5 september Kanshebber: 6 september tp Cashewnoot: 22 Augustus Timon: 25 augustus JackB: 29 augustus Mari: 30 augustus Mus: 1 september Kanshebber: 9 september Adventure: 9 september testen Cashewnoot: 2 september Timon: 8 september Pearl: 9 september Mari: 13 september Mus: 15 september Kanshebber: 22 september Adventure: 24 september zwanger lief! En zelfs zonder hulp. Ladyzorra spontaan!! La femme nikita ( van 2 wondertjes ) KateK niet zwanger ons wondertje Liesje82 Firefly Loontje85 Timon Vlinder mk of ma Jessy LadyZorra
@jackb: Super, gefeliciteerd!!! @firefly: Volgens mij had je iets voor mij de punctie en tp toch? Ik ben ook nog niet ongesteld,, en lijkt wel alsof ik heel laat een eisprong heb gehad(tenminste ik voel niets en temp blijft laag) maar dat terwijl ik al wel een paar dagen menstruatie krampen heb.. Nou hopen dat het snel door gaat zetten!! Hier hadden we inderdaad geen cryo's we zijn gister bij de FA geweest en ik mag deze menstruatie starten met de pil en dan 5 oktober starten met deca.. ben blij dat we meteen weer mogen beginnen! Krijg wel fostimon ipv puregon, omdat onze embryo's niet van hele goede kwaliteit waren, en ze hoopt met fostimon dat mijn eitjes wat 'steviger en beter' worden
@ Vlinder: bijna weer beginnen. Ik hoop dat de nieuwe ronde je meer geluk brengt met een mooie plakker en zo niet, met een paar cryo's waar je even mee vooruit kunt. @ Firefly: vannacht nog wat gebeurd? @ Adventure: heb jij al nieuws over je tp? @ All: Hoera! Morgen hebben we de tp, er is bevruchting opgetreden! Hoeveel en hoe goed horen we morgen pas, maar we zijn weer een stapje verder. Vanochtend was ik niet zwaarder maar lichter geworden. Zelfs lichter dan de afgelopen jaren. Dat is alleen maar goed voor de kansen, en ik denk ook dat het gevaar voor overstimulatie daarmee wel geweken is. Ik merk wel dat ik het rustig aan moet doen, links is nog gevoelig. Ik kan bijvoorbeeld ook niet heel goed leegplassen.
Net de brief ontvangen van het ziekenhuis dat van de 8 emmy's die er nog over waren er weer geen een goed genoeg is om in te vriezen....
wie, wat, waar la femme nikita, cryo tp van 2e ivf, endokrinologikum hamburg (d) firefly, Cryo TP icsi 1; umcu ons wondertje, iui behandeling voor een brusje, jette belgië katek; icsi 2; umcg; 1 cryo's over ladyzorra, cryo tp van 1e ivf, vumc loontje85: Icsi 3, vumc liesje82: Isci 1, mck mari: Intakegesprek cryo, amc 27 juni matroosje: Ivf bronovo/lumc vlinder21: Icsi 1, enschede/zwolle biancaatje1980: Icsi 2 haga zkh/lumc minnie mouse 1974: Icsi 2 aug st. Elisabethe ziekenhuis tilburg kanshebber: Ivf 1 vumc djuuzie: Icsi 1, gelderse vallei ede i.s.m. Umc st radbout nijmegen timon: Cryo tp icsi 2, umcu joontje: Cryo tp icsi 1 jessy: Cryo tp icsi 1, amphia breda icm ez tilburg angelica ivf 2 lumc of uzgent jacky: Icsi lumc mus82: Icsi 2, tilburg Cashewnoot ICSI 1 Vumc Adventure: Ivf 1, Geertgen wanneer starten mari: Volgende cyclus begin augustus start cryo behandeling mus82: start 2 augustus minnie mouse 1974: Augustus beginnen met hormonen Timon: 5 augustus ongi en starten djuuzie: Eind augustus/begin september start behandeling punctie Adventure:12 augustus start Deca, 24/8 start gonal Firefly: Cryo TP in sept echo/fm afspraken punctie la femme nikita: 8 juli jacky:30juni matroosje: 11 juli liesje82: 20 juli Mus: 29 augustus adventure:5 september Kanshebber: 6 september tp Cashewnoot: 22 Augustus Timon: 25 augustus JackB: 29 augustus Mari: 30 augustus Mus: 1 september Kanshebber: 9 september Adventure: 9 september testen Cashewnoot: 2 september Timon: 8 september Pearl: 9 september Mari: 13 september Mus: 15 september Kanshebber: 22 september Adventure: 24 september zwanger lief! En zelfs zonder hulp. Ladyzorra spontaan!! La femme nikita ( van 2 wondertjes ) KateK Cashewnoot Jackb niet zwanger ons wondertje Liesje82 Firefly Loontje85 Timon Vlinder mk of ma Jessy LadyZorra Even de recentste zwangeren erbij gezet voor de spirit van degenen die helemaal achteraan lopen...
@ Mus: sh*t... En dat terwijl het er zoveel waren. Wat zul je ervan balen. Kun je bij poging drie (als die nodig is) misschien met andere hormonen werken? Misschien geven die jou sterkere eicellen?
@ mus.. Jeetje.. Wat zonde zeg.. Wat een rot nieuws! @ all.. Hier rood feestjoehoee... Heb 21 sept de eerste echo!! Dus gelukkig geen extra maand wachten. Weet iemand hoeveel dagen na je ei je meestal de tp hebt? En zou iemand mij op de lijst kunnen veranderen. Heb nu alleen internet op mijn mobiel.. Dus die lijst veranderen word lastig. . Alvast bedankt!
wie, wat, waar la femme nikita, cryo tp van 2e ivf, endokrinologikum hamburg (d) firefly, Cryo TP icsi 1; umcu ons wondertje, iui behandeling voor een brusje, jette belgië katek; icsi 2; umcg; 1 cryo's over ladyzorra, cryo tp van 1e ivf, vumc loontje85: Icsi 3, vumc liesje82: Isci 1, mck mari: Intakegesprek cryo, amc 27 juni matroosje: Ivf bronovo/lumc vlinder21: Icsi 1, enschede/zwolle biancaatje1980: Icsi 2 haga zkh/lumc minnie mouse 1974: Icsi 2 aug st. Elisabethe ziekenhuis tilburg kanshebber: Ivf 1 vumc djuuzie: Icsi 1, gelderse vallei ede i.s.m. Umc st radbout nijmegen timon: Cryo tp icsi 2, umcu joontje: Cryo tp icsi 1 jessy: Cryo tp icsi 1, amphia breda icm ez tilburg angelica ivf 2 lumc of uzgent jacky: Icsi lumc mus82: Icsi 2, tilburg Cashewnoot ICSI 1 Vumc Adventure: Ivf 1, Geertgen wanneer starten mari: Volgende cyclus begin augustus start cryo behandeling mus82: start 2 augustus minnie mouse 1974: Augustus beginnen met hormonen Timon: 5 augustus ongi en starten djuuzie: Eind augustus/begin september start behandeling punctie Adventure:12 augustus start Deca, 24/8 start gonal Firefly: Cryo TP in sept echo/fm afspraken Firefly 21 sept punctie la femme nikita: 8 juli jacky:30juni matroosje: 11 juli liesje82: 20 juli Mus: 29 augustus adventure:5 september Kanshebber: 6 september tp Cashewnoot: 22 Augustus Timon: 25 augustus JackB: 29 augustus Mari: 30 augustus Mus: 1 september Kanshebber: 9 september Adventure: 9 september testen Cashewnoot: 2 september Timon: 8 september Pearl: 9 september Mari: 13 september Mus: 15 september Kanshebber: 22 september Adventure: 24 september zwanger lief! En zelfs zonder hulp. Ladyzorra spontaan!! La femme nikita ( van 2 wondertjes ) KateK Cashewnoot Jackb niet zwanger ons wondertje Liesje82 Firefly Loontje85 Timon Vlinder mk of ma Jessy LadyZorra Aangepast op verzoek van Firefly
Succes maar weer Firefly! Ik had de pu op dinsdag en de tp dan op vrijdag. Ik vergelijk de pu maar met een eisprong. Het verschilt wel per zh, sommig zijn een dag sneller, andere een dag langzamer (zoals bij Adventure).
kanshebber: wat fijn dat de punctie mee viel, en als het goed is morgen tp, spannend! heel veel suc-6! adventure: wat fijn dat er 7 in de vriezer zitten, jij ook morgen tp, spannend heel veel suc-6! firefly: wat fijn dat je ongi is doorgekomen! hoop dat de echo 21 sept goed is. heel veel suc-6! JackB: gefeliciteerd zwanger! vlinder: wat fijn dat jullie weer kunnen beginnen, heel veel suc-6! kate: hoe gaat het met jou? Mus: wat ontzettend balen dat de emmy's niet goed waren hier: gisteren een sliertje helder rood bloed verloren erna niks meer. en heb nu af en toe wat buik pijn. pfff...ben zo bang dat het niet geslaagd is deze poging wondertje ik ben benieuwd hoe het bij jou gaat. hoop dat deze poging slaagt. ik duim voor je!
@jackb Gefeliciteerd!! @vlinder Wel fijn dat je meteen weer mag beginnen. Hoop dat de fostimon beter werkt zodat je een paar mooie cryo's over gaat houden, maar nog beter als je die helemaal niet nodig hebt! @kanshebber Ben benieuwd hoeveel bevruchte eitjes je hebt, en hoeveel gaan ze er bij jou terugplaatsen? Wat fijn dat je bent afgevallen en dat de je er minder last van hebt, bij mij zakt de pijn ook. @mus82 wat erg dat al je cryo's niet goed zijn! Ga heel hard voor je duimen dat deze gewoon blijft plakken zodat je ze toch niet nodig hebt. @firefly Fijn dat de ongi er eindelijk is! Zo stom he dat je zo blij kunt zijn dat je ongesteld bent @mari hoop voor jou dat het bloedverlies niks ernstigs betekent kan het geen innestelingsbloeding zijn? @all vannochtend werden we keurig gebeld door het zkh om hoe laat we morgen aan de beurt zijn en dat de eitjes er heel mooi uitzien. Belt mijn vriend een aantal uur later dat ze weer gebeld hadden. Met de vraag waar we bleven? was er dus iets niet helemaal goed gegaan in de communicatie en zaten ze op ons te wachten. Maar tegen ons hebben ze het de hele tijd over vrijdag gehad(ma bij de pu en di toen ze belden). En mijn vriend weet zeker dat ze vanochtend aan de telefoon ook morgen heeft gezegd, maar twijffelt nu ontzettend aan zichzelf. De tp is nu dus gewoon morgen omdezelfde tijd als hij vandaag zou zijn. Word hier een beetje onzeker van allemaal.... Want deze week is er ook tegen ons gezegd als de eitjes het minder goed zouden doen ofzo(het is allemaal nieuw voor ons) zou de TP eerder zijn dan vrijdag.
oqww hier eindelijke goed nieuws naar 30 dagen spuitenn... 225 eh.. vanavond mag ik de prygnyll zetten.. en zaterdag ochtend om 08.30 uur punctie.. en de dinsdag daarop dus as dinsdag terugplaatsing!!!! eindlijke