@Kanshebber, Fijn dat je zon goede emmy aan boord hebt, hopen dat hij lekker blijft zitten! @Adventure, Ook een toppertje, mooi zo! Hoop ook voor jou dat hij lekker blijft zitten! Meiden succes met wachten!! @Loontje85, lekker in Turkije, daar is het vast beter dan hier! Geniet ervan! @Cashewnoot, wat goed, snel een eerste echo plannen, spannend! Voel je je goed? Hier gisteren toch maar een testje gedaan, negatief natuurlijk, maar het was ook nog maar dag 8 na de TP, dus ik zeg maar steeds tegen mezelf dat het nog te vroeg was en houd met maar vast aan positieve verhalen van andere, die later wel positief testen, meer kan ik nu toch niet doen geen bloed geeft moed zullen we maar zeggen!
Ben er weer eens....alles goed meiden?? Adventure, kanshebber en mus82 heel veel succes!! Spannend weer!! Zelf heb ik 20sept mn eerste echo voor een cryo tp....wel vreemd om van te voren niet de spanning van de spuiten en punctie te hebben. Oh, we moeten over naar de september topic
@loontje geniet nog even van je vakantie! @mus Geen bloed geeft moed, mooi gesproken. Volgens mij heb je weer een blikje postiviteit opengetrokken @heros maar ook wel ontzettend fijn geen spuiten en PU, suc-6 alvast! Prettig weekend iedereen!
mus: vervelend he die onzekerheid, wat moet ik nou wel of niet voelen. ik ga hard voor je duimen dat je straks wel een positieve test hebt! kans: wat fijn dat je een mooie emmy aan boord hebt. en dan over 2 weken een positieve test! adventure: wat fijn jij ook een mooie emmy aan boord, hoop jij ook over 2 weken een positieve test! lopen jij en kans gelijk cashew: balen dat je man geen vrij kon krijgen. spannend hoor die echo! Heros: heel veel suc-6 20 sept! hier vannochtend toch een thuistestje gedaan, ik wou dat ik het nooit gedaan had hij was negatief. manlief blijft positief, hij zegt misschien is het gewoon te vroeg, we wachten dinsdag wel af.
@mari hoop dat je hcg vandaag nog gewoon te laag was( het verdubbeld schijnbaar wel per dag) dus het kan dinsdag ineens heel anders zijn. Ik ga in ieder geval weer flink voor je duimen!
@Mari, hoop dat het inderdaad echt nog te vroeg is, wij zitten ongeveer gelijk toch? ik heb gisteren ook negatief getest, we blijven duimen!!
Als je geen bruin- of bloedverlies heb moet je niet te vroeg gaan testen. Het maakt je alleen maar meer verward en dat willen we niet. Lieve Mari en Mus, nog even geduld.
mari en mus ben nog heel hard aan het duimen ik hoop het zo voor jullie... Zag Timon voorbij flitsen hoe gaat ie? Hier een druk weekend achter de rug ben net pas thuis... Verder gaat het met mij goed met vlagen ben ik misselijk m'n borsten zijn gevoelig en in de avond uren is mijn buik lekker aan het rommelen ...Nee niet van de honger Het voelt allemaal zo geweldig ik hoop dat jullie dat ook kunnen ervaren...nou ga maar proberen te slapen trusten....
cashew: wat heerlijk dat het goed gaat. geniet ervan! mus: jij ook negatief hoop dat je straks wel positief hebt. ja, we lopen bijna gelijk. hier helaas vandaag wat bruinverlies ik denk dat het mis is morgen bloedtest doen...
@ Heros, dan lopen we bijna gelijk meid ! Ik heb zelf 21 sept de eerste echo voor de cryo tp.. Dat is volgende week al.. Heb er heel veel zin in. En idd de spanning hebben we niet van het spuiten en punctie ect !! Ik moet er wel aan denken dat ik de pregnyl ophaal 1 deze dagen haha.. Dat zou je zo vergeten @ Mus, meid hoe is het nu bij jou? Weet je al meer? Meid ik duim heeel erg hard voor je hoor ! @ Mari, o nee toch?! Ik hoop dat het erbij hoort meid.. Ook voor jou blijven mijn duimen heel erg hard draaien ! @ Cashew.. Lieverd wat super dat jeje zo goed voelt.. Kan je wel een beetje genieten?! @ All, hier heb ik heel erg veel zin in volgende week. Dan zijn we een stapje dichtbij de TP.. Wel heb ik ook weer angst.. Voor natuurlijk het mislukken van de cryo. Ik denk tjaa bij een verse is het niet gelukt. En bij een cryo heb je minder kans. Dus het is er dubbel. Maar moet niet teveel twijfelen en er gewoon lekker voor gaan ! Denk wel dat ik in het zkh ga vragen of een bloedtest mag ondergaan .. Vind ik zelf toch prettig. Nu hopen dat het UMCU ja zegt.. iemand ervaring?
Mari laten we hopen dat het een innesteling bloeding is..we duimen hard door.. Fire fly oh spannend komt weer dichterbij maar wel fijn geen hormonen prikken we duimen voor een plakkertje. Ik geniet wel hoor maar als ik wat raars voel en het is nog niet bekend bij me dan check ik ff in de wc of het goed gaat .. Vandaag nieuwe afspraak voor een echo gemaakt 3 oktober ga ik mijn topper weer zien.
Mus en mari: ik duim nog voor jullie hoor! Cashew: fijn dat je geniet van alle kleine bijzondere kwaaltjes! Ego: ik ben eindelijk weer echt goed op de been, heb tot gisteren echt wel last gehad van een beurse linker eierstok. Niet continu maar als ik langer dan n half uurtje op pad was. Sinds de tp voel ik mn baarmoeder, dat had ik bij de iui ook altijd. Dat maakt t ook lastig om mijn zinnen te verzetten. Vandaag voelt t echte als n naderende ongi. En vandaag... had ik kleine steekjes in mijn rechter lies gedurende een minuut of 2. Dat heb ik nooit eerder gehad. Ik was er ook niet op bedacht want zat in vergadering, greep naar mijn lies van schrik! Spannend, want rond vandaag zou de innesteling kunnen zijn... Ik heb mijn lieve kleine emmy in gedachten nog even bemoedigend toegesproken om vooral goed te nestelen!
@Cashew, wat fijn dat je je goed voelt (op de misselijkheid na), lekker van genieten hoor! @Mari, o nee, hoop dat het niets ergs is, wat superspannend morgen, heel veel succes, duim voor je!! @Firefly, wat goed he, dat je volgende week al weer kunt beginnen en als een cryo goed ontdooit heb je toch juist iets meer kans? Dat is ons altijd vertelt namelijk! We hopen gewoon dat het gaat lukken, duim voor je hoor! Bij ons is de bloedtest trouwens standaard, zou niet weten waarom ze dat niet zouden doen hoor! @Kanshebber, hoop het zo voor je! Erg he, wachten!! Vanochtend nog getest, maar weer negatief, dacht even een heel licht streepje te zien, maar dat is denk ik alleen omdat ik het zo graag wil zien nog geen bloed, wel iedere keer een ongi gevoel, maar dat is ook snel weer weg .ik weet het gewoon echt niet..o wat duurt wachten toch lang!! Vandaag vroeg trouwens een vertegenwoordiger die bij ons was of ik weer zwanger was was even pijnlijk, zowel voor mij als voor hem Hoop maar dat hij stiekem voorspellende gedachten heeft!!!
Firefly, ik weet niet of ze het doen. Je kan het altijd vragen, desnoods via Fertiportaal. Fijn dat de tp steeds dichterbij komt. Maar laat je niet gek maken, maar wacht af hoe je cryo eruit zal komen. Cashew, heerlijk dat je ruim 5 weekjes bent en je goed voelt. Mari, succes met de bloedtest. Kanshebber, wat enorm vervelend om je zo te voelen na een tp. Het zou mooi zijn als die steek de innesteling zou zijn. Je weet het binnenkort! Hier een teken van leven van voorbij flitsende Timon. (Zie je mij al met een cape om voorbij vliegen? ) Ik ben enorm druk aan verbouwen op het werk. Wel lekker om zo lichamelijk bezig te zijn. De gedachten helemaal op iets anders richten. Over het algemeen gaat het z'n gangetje. Ik zit lekker in mijn vel. Wij zijn over de teleurstelling heen, net als onze ouders. Ze begrijpen heel goed dat we even afstand van de mmm nemen.
@mus: pfff... Pittig hoor, als mensen rechstreeks aan je vragen of je zwanger bent. Toen ik iets zwaarderd was vroeg men het mij ook zo af en toe, dat vond ik niet leuk. @timon: gek he, dat je hierin ook rekening houdt met je ouders? De onze leven ook erg mee. We hebben ervoor gekozen om ze tijdens deze ivf niet te informeren over data en over hoe het gaat. Dat vinden zij volgens mij wel moeilijk. Maar wij willen deze keer geen goedbedoelde telefoontjes en we willen de uitkomst straks eerst zelf verwerken, positief of negatief. Het klinkt iig alsof jullie het goed verwerkt hebben. Gelukkig maar. Als onze poging mislukt liggen onze plannen ook klaar, we gaan 9 weken op reis eind dit jaar. De reisplannen wijzigen als ik zwanger blijk.
Kanshebber zo'n heftige steek heb ik ook gehad, daarna had ik een dag bruinverlies had gebeld met het Vu en gaven toen aan dat het innesteling kon zijn hoop dat die steek bij jou ook innesteling is.hoelang moet je nog wachten voor de bloedtest? Timon ben blij dat je weer beter in je vel zit en lekker aan het ondernemen bent... Mus en Mari hoe gaat het met jullie?