Mari slapen gaat wel iets beter heb 3 oktober een echo kan niet wachten tot ik die kleine ga zien en horen ben dan bijna 9 weken dan kan ik als het goed is het hartje horen kloppen Kanshebber hoe voel je je ??? heb je een beetje een goed gevoel? Mari had jij al getest? van het weekend weer last van bruin verlies komt waarschijnlijk door mijn obstipatie waar ik nu last van heb tijdens de zwangerschap. had het vu gebeld vond het best wel eng...die meteen allemaal vragen vroeg en die tot de conclusie kwam dat het door mijn obstipatie kwam, ze legde me uit als je last heb van harde ontlasting en je baarmoedermond vol met aders zitten kan het voorkomen dat je dan een ader kan raken en daardoor bloedingen kan krijgen als je naar de wc bent geweest.pfff en ja hoor paar uur later was alles weer weg kan niet wachten tot de echo om te zien dat alles ok is...
Ladies... Morgen bloedtest. Spannend! Maar ik heb natuurlijk al even getest, gisteravond. Het is zo onwerkelijk, en er kan nog vanalles gebeuren... Maar de test zegt: ZWANGER!! Dit voelt zo raar. Voor t eerst van mijn leven n positeve test... Ik vind t nog onzettend spannend want vanochtend had ik wat bruin bloed. Dus fijn om jouw verklaring te lezen, cashew! Eigenlijk heb ik wel vertrouwen, het voelt goed. Maar dat baseer ik nergens op, dus ik ben wel gespannen voor de komende periode. Ik heb diverse kwaaltjes die dus niet van de utro kwamen! Ik kan t gewoon niet geloven... Zelfs als t verkeerd afloopt, dan nog ben ik dankbaar voor deze ervaring. (bekende zwangerschapskwaal, ben nu al overemotioneel ) Adventure... Hoe is t met jou? Ik hoop zo dat jij ook goed nieuws hebt!
Het zou toch mooi zijn als jij deze maand zo mooi afsluit. O, zie dat Adventure ook nog haar best doet.
@ Loontje.. Meis.. veel sterkte de komende tijd ! @ Kans.. JAAAAAAAAAAAAAAA Gefeliciteerd meid !!! Jippieeee.. @ All, hier vanmoren echo dag 14 gehad.. Viel zowat van die bank af haha.. Mijn bm slijm was al 10 mm, en 1 eitje was al 19 mm !! Dat is vroeg voor mij maar geweldig nieuws ! Ik word vanmiddag gebeld of ik vanavond de pregnyl mag spuiten en als ik mijn piek al heb gehad hoef dat ook nog niet eens !! En dan heb ik maandag, op mijn verjaardag de TP. Een mooier kado kan ik niet krijgen !!
O meiden, ik ben zo nerveus voor de uitslag. Ik voel me al zo zwanger, wat moet ik nou als t tegenvalt? De tranen lopen steeds over mijn wangen, ben misselijk en ik heb behoorlijk buikpijn. Van de zenuwen, van de zwangerschap of vanwege een naderende mislukking? @ firefly: dat zou zeker een mooi cadeau zijn. De kraan ging bij mij al weer open toen ik het las (zucht). Ik hoop dat dit m wordt! @ adventure ????
Wie, wat waar: firefly, Cryo TP icsi 1; umcu ons wondertje, iui behandeling voor een brusje, jette belgië loontje85: Icsi 3, vumc liesje82: Isci 1, mck mari: Intakegesprek cryo, amc 27 juni matroosje: Ivf bronovo/lumc vlinder21: Icsi 1, enschede/zwolle biancaatje1980: Icsi 2 haga zkh/lumc minnie mouse 1974: Icsi 2 aug st. Elisabethe ziekenhuis tilburg kanshebber: Ivf 1 vumc djuuzie: Icsi 1, gelderse vallei ede i.s.m. Umc st radbout nijmegen timon: Cryo tp icsi 2, umcu joontje: Cryo tp icsi 1 jessy: Cryo tp icsi 1, amphia breda icm ez tilburg angelica ivf 2 lumc of uzgent jacky: Icsi lumc mus82: Icsi 2, tilburg Cashewnoot ICSI 1 Vumc Adventure: Ivf 1, Geertgen Wanneer starten: mari: Volgende cyclus begin augustus start cryo behandeling mus82: start 2 augustus minnie mouse 1974: Augustus beginnen met hormonen Timon: 5 augustus ongi en starten djuuzie: Eind augustus/begin september start behandeling punctie Adventure:12 augustus start Deca, 24/8 start gonal Echo/fm afspraken: Punctie: TP: Cashewnoot: 22 Augustus Timon: 25 augustus JackB: 29 augustus Mari: 30 augustus Mus: 1 september Kanshebber: 9 september Adventure: 9 september Firefly: 26 september Testen: Kanshebber: 22 september Adventure: 24 september Firefly: 8 augustus Zwanger: lief! En zelfs zonder hulp. Ladyzorra spontaan!! La femme nikita ( van 2 wondertjes ) KateK Cashewnoot Niet zwanger: MK of MA: Jessy LadyZorra ________________________________________ Heb het lijstje een beetje aangepast.. Niet zwanger lijstje geleegd, we hebben tenslotte nog een kans !
cashew: dat is wel even schrikken, gelukkig is het niks ergs. ik hoop dat je straks een mooi kloppend hartje ziet. die van mij was negatief Kans: alvast een gefeliciteerd! hoop dat ze je straks bellen met het zelfde nieuws! firefly: wat een goed nieuws, en dat is een mooi kado op je verjaardag! ik ga voor je duimen dat alles goed verloopt. hier hebben we dinsdag een gesprek in het amc. ben benieuwd wat ze te zeggen hebben.
Wie, wat waar: firefly, Cryo TP icsi 1; umcu ons wondertje, iui behandeling voor een brusje, jette belgië loontje85: Icsi 3, vumc liesje82: Isci 1, mck mari: Intakegesprek cryo, amc 27 juni matroosje: Ivf bronovo/lumc vlinder21: Icsi 1, enschede/zwolle biancaatje1980: Icsi 2 haga zkh/lumc minnie mouse 1974: Icsi 2 aug st. Elisabethe ziekenhuis tilburg kanshebber: Ivf 1 vumc djuuzie: Icsi 1, gelderse vallei ede i.s.m. Umc st radbout nijmegen timon: Cryo tp icsi 2, umcu joontje: Cryo tp icsi 1 jessy: Cryo tp icsi 1, amphia breda icm ez tilburg angelica ivf 2 lumc of uzgent jacky: Icsi lumc mus82: Icsi 2, tilburg Cashewnoot ICSI 1 Vumc Adventure: Ivf 1, Geertgen Wanneer starten: mari: Volgende cyclus begin augustus start cryo behandeling mus82: start 2 augustus minnie mouse 1974: Augustus beginnen met hormonen Timon: 5 augustus ongi en starten djuuzie: Eind augustus/begin september start behandeling punctie Adventure:12 augustus start Deca, 24/8 start gonal Echo/fm afspraken: Punctie: TP: Cashewnoot: 22 Augustus Timon: 25 augustus JackB: 29 augustus Mari: 30 augustus Mus: 1 september Kanshebber: 9 september Adventure: 9 september Firefly: 26 september Testen: Kanshebber: 22 september Adventure: 24 september Firefly: 8 augustus Zwanger: lief! En zelfs zonder hulp. Ladyzorra spontaan!! La femme nikita ( van 2 wondertjes ) KateK Cashewnoot Kanshebber Niet zwanger: MK of MA: Jessy LadyZorra
Ladiezzzz... ik heb de lijst opgevrolijkt met mijn resultaat! Vanmiddag ben ik gebeld dat ik echt, echt, echt zwanger ben! De HCG-waarde is 254, dat was prima. Ik hoef niet opnieuw te prikken, ik mag gelijk 12 oktober voor de eerste echo. Weet je wat zo gek is? Ik ben blij, maar ik merk nu pas hoe spannend ook deze fase is... Ik voel me zeker over de zwangerschap, maar er zijn nog zoveel dingen die verkeerd kunnen gaan. Pfff... maar ik geniet nu van ieder moment, dit neemt niemand me meer af!
kanshebber GEFELICITEERD we duimen op een mooie plak beebje... Mari sorry dat wist ik ook wel was het vergeten... ik hoop ook dat iedereen goed nieuws krijgt maar helaas in de praktijk gaat dat anders... maar je heb de 27 ste weer een afspraak toch!! Adventure hoe gaat het met jou? Firefly dat zou zeker een mooi cadeau zijn we gaan duimen...
hey lieve meide, even snel een berichtje van mij..ik ben de laatste tijd niet online geweest omdat ik zoooooo moe ben misselijk... ben morgen alweer 6weekjes.. 20sep echo spannend!!!! ik probeer van de week alles bij te lezen.. liefs jacky
hey kanshebber, ja dat zal ik doen.. hoe is het met je?? en.. gefeliciteerd meis.. super!!! hoe voel je je..liefs jacky
wow meiden...toch best wel goed nieuws allemaal hier nog als ik zo deze laatste pagina lees...fijn hoor...
kans super gefeliciteerd!!! geniet ervan! cashew, geeft niet. heb dinsdag een afspraak in het zh. evaluatiegesprek.