Hoi meiden. Hier gisteren de pregnyl al gespoten. Was erna heel misselijk en draaierig.. Weet niet of dit door die spuit kan komen. Nu gaat het gelukkig weer beter. Maandag tussen 10 en 12 word ik gebeld hoe ons ukkie zich heeft ontdooit.. Ik ben erg nerveus .. Dan krijg ik onze uk in de middag tussen half 2 en 5 uur teruggeplaatst. Spannend weer hoor. Hoeveel dagen na een cryo mag je dan testen? Nu gaan we morgen eerst ff lekker een weekendje weg HEERLIJK! Perfecte timing ook..
@Firefly: Spannend allemaal hoor ! Waarom kom je niet naar het September/Oktober topic ? Alvast een fijn weekend gewenst, lekker om er ff tussenuit te gaan.
He meiden, dank voor jullie felicitaties! Het genieten gaat momenteel gelijk op met de angst voor n miskraam. Ik kan gewoon nog niet geloven dat t goed zou kunnen gaan... Als ik buikpijn heb (zowel bm als darmen doen soms raar) denk ik dat t misgaat, als ik geen pijn heb denk ik dat het over en uit is met de zwangerschap. De meiden die mij zijn voorgegaan en al iets langer dan ik zwanger zijn, herkennen t isschien wel. Ik hoop voor ieder van jullie de nog niet zwanger is, dat t gauw mag gebeuren. Wij vertrekken morgen voor een tripje om even te landen. Adventure, we lezen nog niets van je. Dat doet mij vermoeden dat je minder geluk hebt gehad dan ik. Maar zolang ik niets hoor, duim ik nog hoor!
Kanshebber gefeliciteerd! Wat fijn dat het bij jou wel gelukt is! Ben Een aantal dagen niet online geweest, zijn er even tussenuit gegaan. Heb nu pas voor het eerst internet. Bij ons is het mislukt ben sinds afgelopen zaterdag ongi. Ga morgen proberen bij te lezen.
@ adventure.. Meid een hele dikke knuffel voor jou! Sterkte.. @ kanshebber, ik denk dat ik me hetzelfde zou voelen als jou. Super.blij maar tegelijk ook heel erg onzeker..
firefly, ik had de 29ste aug tp van een 5 cellige cryo. Ik mocht 12 augustus testen. Voor een verse trekken ze meer tijd uit. kanshebber; ik had ook wat last van de darmen etc. je darmen gaan nl plaatsmaken voor je BM. Zo lang je geen hele erge krampen hebt en geen bloed hoef je je nog geen zorgen te maken. Maar ik weet het, het is en blijft spannend. Dat heb ik nu nog gek genoeg..
firefly: wat ontzettend spannend. ik hoop dat hij goed ontdooid. ik ga voor je duimen. adventure: wat ontzettend balen! sterkte! kans: kan me voorstellen dat je wat angstig bent. ik ga duimen dat het allemaal goed verloopt. maar zoals jij je nu voelt had ik bij R. ook
Adventure jeetje balen zeg kanshebber heel herkenbaar ik denk dat ik rustiger ben als ik de echo heb gehad heel fijn weekend alvast.. maar geniet wel een beetje van je ukke puk ondanks alles wat je voelt in je buik...
Adventure, dikke knuffel. Dit was niet je doel. Alle zwangere meiden, probeer te genieten. Ik lees wel, maar ben minder aanwezig. Beetje druk en wat afstand nemen.
Shit zeg, adventure... Ik had zo gehoopt dat we t samen positief zouden afronden... Zwangere meiden: fijn te lezen dat ik niet de enige ben die zo onzeker is. Ik moet nog bijna drie weken op de echo wachten. Ik ben steeds zo bang dat t inmiddels al voorbij is en dat ik alleen door de utro nog niet menstrueer. Van de week gooi ik erf nog maar n testje tegenaan. Op de camping waar ik nu zit gaat dat niet echt.
Hai meiden ! Hier aan het wachten op het telefoontje over het ondooien van onze cryo(s).. Ben behoorlijk zenuwachtig !! Liefs
kans: er groeit vast een heel mooi wondertje in je buik firefly: wat spannend! heel veel suc-6 vandaag! ik heb morgen het gesprek in het amc, ik ben benieuwd.
Ze zouden tussen 10.00 en 12.00 bellen.. Dus dat moet tussen nu en een half uur... Verschrikkelijk zeg. Hoop zo dat ons uk's het goed hebben gedaan !
Uk zit op zijn plek! Het was een 8 cellige en na een uur na ontdooiing ging uk vrolijk verder en rap zei de gyn. Dus positief. Heb nu nog 2 cryo's in de vriezer. Dus ik ben tevreden!