Firefly wat goed ga hard duimen dat het een plak beebje gaat zijn... Mari succes morgen met je gesprek hoop voor je dat hij positief gaat zijn. Kanshebber hoe gaat het met jou en je wondertje? Hier is de misselijkheid weg wel raar was er ondertussen aan gewend.
Firefly, wat een goed nieuws, hopen dat je over een week of twee nog een keer zo'n goed nieuws hebt! Mari succes morgen!
@mari succes morgen met het gesprek, hoop dat het een positief gesprek word. @firefly ga voor je duimen meid! Fijn dat er nog cryo's over zijn. Maar hoop dat je die niet nodig gaat hebben. @kans kan het me goed voorstellen dat je je onzeker blijft voelen bij alles wat je voelt daar beneden, probeer er van te genieten en ook van je vakantie. Doe ik ook
Ha ladies, een update van een zwangere Kanshebber. Pfff... dit vind ik zwaarder dan de wachtweken! Eigenlijk zijn het gewoon nieuwe wachtweken, die langer duren. Eerst tot de echo met zeven weken, en daarna ongetwijfeld weer wachten tot de volgende echo... Het beangstigende vind ik dat ik rond NOD allemaal klachten had, die nu grotendeels over zijn. Wel heb ik geregeld buikpijn, en ben al vier (!) dagen niet naar de wc geweest. Nou ja, wel om te plassen hoor . Ik ga straks maar een laxeermiddeltje halen want dit is niet fijn. We genieten wel, praten erover, maar proberen er ook nog niet teveel mee bezig te zijn want er kan nog zoveel gebeuren. Maar ja, gisteravond heb ik mij niet in kunnen houden: ik heb gesurfd voor allerlei babydingen. En zojuist gebeld voor moeders voor moeders. Ik ben het wel aan mijzelf verplicht om daaraan mee te doen, vind ik! Dus jullie lezen het al: lekker dubbele gevoelens allemaal
Hoi kanshebber , ik begrijp precies wát je bedoelt. Vind dit ook veel erger. Ik verlies ook nog is veel bloed en kan er niks aan doen tot die 7 weken echo dan weet ik pas meer. Wát goed dat je je heb aan gemeld. Ik wou het ook doen maar aangezien ik zoveel bloed verlies zacht ik nog maar even
@ Sammy, gefeliciteerd meid met je zwangerschap! @ Kans, ja heeeel begrijpelijk. Ik heb ook een foldertje meegenomen van mvm. Ik vind ook dat ik eraan mee moet doen mocht het zover zijn! @ All, ik mag van het ziekenhuis vandaag na 2 weken testen. Alleen dacht ik dat je eerder mocht testen na een cryo? Hoeveel dagen na tp mochten jullie testen? En mag ik vandaag wel gewoon weer alles doen? Wilde de stad in, mag dit .. Ja toch? Moet morgen ook gewoon weer werken.. Sorry ben een beetje onzeker..
firefly: ja, dat mag gewoon hoor. ga lekker shoppen en rustig aan doen op je werk kans: vervelend he die onzekerheid. ik duim voor je dat je straks ene mooie echo te zien krijgt. mus: jij had vandaag toch ook een gesprek in het zh? hier is hij afgezegd door het amc, ze belden een half uur voordat we zouden vertrekken dat we niet hoefden te komen. want we zijn voorlopig toch niet aan de beurt. we moeten wachten tot volgend jaar
Mari wat erg en dat ze jullie ff afbelt wanneer jullie bijna de deur uit gaan dat hadden ze ook wel eerder kunnen doen :x...wat gaan jullie nu doen? Kanshebber weet precies wat je bedoelt ben de dagen aan het aftellen tot ik de echo krijg...
@ mari: wat n rotstreek. Ik zou nu zeker overwegen om naar t vu over te stappen. Het doorlopen van de onderzoeken heeft bij mij drie maanden geduurd va t moment van aanmelding. Ik weet dat ze daar vaker patienten ontvangen met tesezaad uit n ander zh dus ook voor jullie moet t mogelijk zijn. @ sammy: o wat eng met dat bloedverlies. T hoeft niets te betekenen maar extra spannend is het wel... Ik vind t zonder bloed al zo eng. Wanneer is je echo? @ cashew: ik heb je al gespot bij de mei2012 moeders. Leuk, weer samen in dezelfde club! Sammy, ook wat voor jou of heb ik je over t hoofd gezien?
@Mari, wat kl*te zeg! Ik zou ook echt overwegen om over te stappen dan, vind het echt niet normaal dat ze zo met mensen om gaan! Wat ga je nu doen? Wij hebben vandaag pas gesprek, had me vergist in de datum Wij zijn wel erg aan het twijfelen om over te stappen naar Gent...
Cashewnoot en Kanshebber, geweldig nieuws dat jullie zwanger zijn!! Echt super!! En na zoveel geduld, echt geweldig. Geeft de anderen weer moed... Hier nog een paar daagjes geduld, zo veel mogelijk afleiding zoeken. Zondagochtend terug naar het ziekenhuis voor 2e FM. Dan hoor ik wanneer de punctie is. Zit niet dagelijks op deze site, want dan ben ik er weer teveel mee bezig, en is de teleurstelling straks zo groot. Succes iedereen!! En...Timon, sterkte! ik zie dat jij ook afleiding zoekt. komt allemaal goed!! We houden moed!! X
Minnie...dank voor je felicitatie. Ik word nog elk uur heen en weer geslingerd tussen hoop en vrees... Ik hoop dat t deze keer ook voor jou raak is! Mus, hoe wast gesprek? Firefly, lekker aant broeden?
Minnie thx voelt echt goed maar ik ben geruster als ik mijn 1e echo heb gehad die is 3 okt. ga duimen dat je FM goed is dat je snel je PU heb. Kasnhebber gezellie he als alles goed gaat worden we mei mama's... Mus hoe was je gesprek???
Hai meiden, Gisteren inderdaad gesprek gehad, wel wat wijzer geworden, maar toch ook eigenlijk weer niet  We hebben in ieder geval nu te horen gekregen wat de kwaliteit van de emmys van deze en van vorige keer was, dat was niet super goed, vorige keer is er een 4-cellige redelijk-perfect teruggeplaatst en nu een 7-cellige redelijk. De rest was ook allemaal niet veel bijzonders en dus niet goed genoeg om in te vriezen. Volgens de arts ziet het er op papier allemaal goed uit en ze kon dus ook niet echt een reden geven waarom het niet zou lukken. We hebben het er ook over gehad of we verder nog iets kunnen/moeten onderzoeken, maar zij gaf ook aan dat wat daar uit naar voren zou komen ze daar waarschijnlijk verder ook niks aan kunnen doen. En ik zou zelf ook niet weten wat ze dan zouden moeten onderzoeken?? En dat als er iets zou zijn waarvan zij ook maar zouden denken dat het misschien helpt, ze dat zeker wel zouden doen, want zij willen heel bot gezegd natuurlijk ook gewoon resultaat halen We hebben het er ook al over gehad om naar Gent te gaan, maar twijfelen daar nu toch weer aan, want wat zouden ze in Gent meer kunnen bieden, wie zegt mij dat het daar wel lukt? En dan kom je eerst weer op een wachtlijst, moet je weer opnieuw beginnen en ben je zo weer een half jaar tot een jaar verder en wat als het dan daar ook niet lukt, dan kun je ook niet meer terug naar Tilburg Ik denk dat we uiteindelijk toch de derde poging in tilburg zullen doen en mocht er een vierder poging nodig zijn dat we dan naar Gent gaan kijken, als ik het dan toch zelf moet betalen . Ben nu nog wel een beetje aan het zoeken of er toch niet nog dingen zijn die ik eerst wil laten controleren. Bijvoorbeeld de werking van mijn schildklier, dat kan gewoon door een keer bloed te laten prikken, nou doe dat dan even, dan kan ik dat in ieder geval vast uitsluiten en ik wil ook gaan kijken naar accupunctuur, daar hoor ik veel goede dingen over en baadt het niet dan schaadt het volgens mij ook niet toch? Schijnt trouwens ook een goede behandeling te zijn tegen de endo pijnen, dus wie weet twee vliegen in een klap. Jullie nog tips waar ik nog meer naar zou kunnen (laten) kijken? Hoe is het verder met alle zwangeren onder ons? Blijft toch even spannend natuurlijk maar geniet vooral van het feit dat er een klein mensje in je groeit! Voor de rest dikke knuffels en hoop dat jullie (en onze) tijd ook snel komt! Zag trouwens dat er ook al weer een okt/nov topic was, dus daar ga ik me ook maar aansluiten want als we verder gaan voor de derde poging, zal dat ergens in die periode zijn!
Goedemorgen, Ik zit ook in Tilburg. Ik moet zondagochtend terug voor de 2e FM. Word spannend. Nu gaan we voor 2 terugplaatsingen. Aangezien ik normaal altijd meteen zwanger was ga ik me nu wel een beetje zorgen maken. Stel dat het dit keer weer niet lukt?? Ik heb naar aanleiding van het stukje van Mus meteen de huisarts gebeld, en ik kan vanmiddag al bloedprikken ivm de schildklier. Misschien was het niet nodig, maar ik word er ook wel onzeker van. Bij punctie 1 had ik 6 embryo's die alle 6 keurig aangeslagen waren, en toppers waren.Na invriezen was het niks meer.Ze hebben er ook maar 2 ingevroren, dat vond ik erg raar. Ik had dat ook niet verwacht dat ze niet meer zouden willen delen, en ik had ook echt nog hoop op die 2 cryo's. De ene die teruggeplaatst is die is niet aangeslagen. Terwijl ze alle 6 het prima deden. In het ziekenhuis stonden ze daarvan te kijken, het schijnt bijna nooit voor te komen dat ze allemaal zo goed aanslaan. Daarom was de teleurstelling zo groot dat de cryo's daarna niet meer verder wilden. Nu is volgende week als alles meezit de punctie en de TP. Maar als het weer niet lukt, wil ik ook wel weten waarom het niet lukt. Ik heb ook net het stukje zitten lezen over accupunctuur, maar dat zijn meerdere behandelingen. Eigenlijk zou ik dat ook wel een keer willen doen, maar nu lijkt het me te laat zo vlak voor de punctie. Maar goed, laat ik maar positief denken, dat scheelt ook. Ik ben weer wat gaan sporten, en gezonder aan het eten, hopelijk lukt ICSI 2 wel. (En ik heb me voorgenomen na de TP een paar weken niet te internetten, en alle stress te vermijden). Maar het is wel weer erg spannend moet ik zeggen. Maar goed, dat gevoel kennen we allemaal op dit forum... Groetjesss Minnie Mouse