wie ook in juli/augustus'11 iui/ ivf/icsi behandeling of cryo tp?

Discussion in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' started by one of kind, May 12, 2011.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. firefly

firefly Fanatiek lid

Jan 29, 2010
    1,845
    1
    38
    @ Mus, fijn dat het wat duidelijker is geworden in het zkh. Ook goed dat jeje verder laat onderzoeken. Je weet het maar nooit.
    En kwaad kan het denk ik niet..

@ Mus, voor jou geldt eigenlijk hetzelfde.

@ All, hier gaat het goed. Ben best wel nerveus.
    Heb vanaf 2 dagen na tp af en toe en steek. Vooral die 2e dag. 3 flinke steken even na elkaar. Vorige keer niet gehad.
    Ik voel me voor de rest erg goed. Kan alleen niet naar de wc...... Nu al 3 dagen niet .. Auw ..

2. mari

mari Fanatiek lid

Jun 9, 2007
    1,078
    0
    0
    noord-holland
    minnie en mus goed om jullie bloed te laten nakijken.
    zo is tijdens onze mmm ontdekt dat ik een traagwerkende schildklier heb. slik er med voor en moet 1x in de 2/3 maanden bij de internist komen en bloedprikken.

firefly: wat spannend, ik hoop zo dat het raak is!

ik ga nu even afstand nemen van dit gedeelte van zw.pagina over zwanger worden.
    maar als het goed is staan jullie in me vriendenlijstje, dus dan hou ik het wel in de gaten ;)
    en ik heb ook facebook.

3. Kanshebber

Kanshebber Fanatiek lid

Oct 23, 2010
    1,647
    2
    0
    communicatieadviseur
    Randstad
    Tja, het wordt zolangzamerhand tijd om dit topic te sluiten. Maar inderdaad, we volgen elkaar wel!

Ik heb ook problemen met de schildklier gehad. T bleek n ontsteking van tijdelijke aard, maar wel precies tijdens minimaal 1 iui bleek achteraf. Die was daardoor minder kansrijk.
    Acupunctuur hebben zowel mijn partner als ik gedaan. T leverde ons geen zwangerschap op, maar was misschien evengoed wel gezond. Ik heb idd gelezen dat t zou zijn bewezen dat t kansen vergroot.

Mus: dat lijkt mij een goede weg die jullie kiezen. Ik hoor meiden in duitsland ook wel eens over immuunonderzoek. Sommigen slikken ook prednison en worden dan ineens wel zwanger. Bizar, maar er zijn helaas zoveel factoren die moeten meezitten...

Meiden, ik hoop dat jullie allemaal zwanger worden en blijven...

4. Minniemouse1974

Minniemouse1974 Fanatiek lid

May 14, 2011
    3,570
    55
    48
    Er word hier gesproken over facebook...hebben jullie elkaar allemaal op facebook dan??

5. Kanshebber

Kanshebber Fanatiek lid

Oct 23, 2010
    1,647
    2
    0
    communicatieadviseur
    Randstad
    Hoi Minnie,
    Sommige leden van zp spreken elkaar ook op facebook. Ikzelf en veel andere leden doen dat niet. Dat is denk ik maar net wat je zelf wilt. Zelf vind ik het juist fijn om op zp anoniem te zijn, er zijn maar twee vrienden van mij die mijn nickname kennen.

6. Minniemouse1974

May 14, 2011
    3,570
    55
    48
    Oke ik snap het.

7. Minniemouse1974

May 14, 2011
    3,570
    55
    48
    De huisarts belde net. alles is goed met de schildklier.

8. Timon

Timon VIP lid

Sep 4, 2008
    10,015
    0
    0
    Gelderland
    Dat is goed nieuws, Minniemouse!

9. Adventure

Adventure Actief lid

Apr 21, 2011
    256
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ben weer een aantal dagen niet online geweest, maar heb me weer even bijgelezen.( het duurt voor mijn gevoel nog zo lang voor we weer verder kunnen, dus probeer er niet te veel mee bezig te zijn door niet zoveel te lezen hier)

@mari wat een ontzettende rotstreek/ fout van het ziekenhuis om die afspraak met jullie te maken en dan zo kort van te voren af te zeggen. Snap goed dat je even afstand neemt van het forum(misschien lees je dit zelfs niet meer?). Wil je in ieder geval veel sterkte wensen en hoop dat je toch zo snel mogenlijk aan de slag mag( al zal dit nooit snel genoeg zijn.)
    @firefly hoe gaat het bij jou?
    @ kanshebber wanneer heb jij je 1 ste echo? Hoop dat je je al wat minder onzeker voelt....

10. Kanshebber

Kanshebber Fanatiek lid

Oct 23, 2010
    1,647
    2
    0
    communicatieadviseur
    Randstad
    #1610 Kanshebber, Oct 5, 2011
    Last edited: Oct 5, 2011
    @ Minniemouse: fijn dat de schilklier in orde is. Die zou namelijk anders voor veel gedoe kunnen zorgen.

@ Adventure: nou, het idee dat ik zwanger ben, went inmiddels. Ben er eigenlijk niet zo enorm meer mee bezig het grootste deel van de tijd. Maar ben nog wel onzeker, ik leef toe naar die echo (volgende week woensdag). Vanochtend bijvoorbeeld wakker geworden van flinke buikpijn. Het is moeilijk te voelen of het darmen zijn of de baarmoeder. Feit is dat ik al weken obstipatie heb dus dikke kans dat het geen kwaad kan en dat mijn darmen weer lastig deden. Maar ik word er toch onzeker van.
    Moet jij echt lang wachten voor je verderkan? Goed om dan even afstand te nemen en je leven niet alleen hierom te laten draaien. Dat heb je nodig om te kunnen relativeren.

11. firefly

firefly Fanatiek lid

Jan 29, 2010
    1,845
    1
    38
    Meiden !!
    Ik heb een testje geplaats in het testen topic. 10 dagen na tp.
    Willen jullie even kijken?

12. Adventure

Adventure Actief lid

Apr 21, 2011
    256
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ga meteen even kijken!

13. Sammy88

Sammy88 Fanatiek lid

Mar 30, 2011
    3,922
    1
    38
    den haag
    Zwanger! Firefly gefeliciteerd! Is gewoon duidelijke streep hoor! Super leuk voor je geniet er lekker van meid!

14. firefly

firefly Fanatiek lid

Jan 29, 2010
    1,845
    1
    38
    Dank je wel Sammy !!

15. Mus82

Mus82 Actief lid

Aug 2, 2011
    235
    0
    0
    NULL
    NULL
    Gefeliciteerd firefly!!

16. Kanshebber

Kanshebber Fanatiek lid

Oct 23, 2010
    1,647
    2
    0
    communicatieadviseur
    Randstad
    FIREFLY WAT GOOOEEEEDDD!! Hoe voel je je? Merk je al iets?

En nu snel over naar het zwangerschapsforum. Ik vond het heel bijzonder om daar eindelijk naartoe te kunnen overstappen...

En andere meiden: ik hoop jullie daar ook heel snel tegen te komen!

17. Adventure

Adventure Actief lid

Apr 21, 2011
    256
    0
    0
    NULL
    NULL
    @kanshebber die onzekerheid snap ik wel je stapt ook gewoon over naar nog meer wachtweken tot de 12 de week( en daarna?) en hoor dat ook van andere vrouwen hoor die niet eens in de MMM hebben gezeten. Het hele medische traject maakt die onzekerheid wel erger lijkt mij. Hoop dat jou echo van volgende week wat van die onzekerheid weg kan nemen, en dat je dan nog meer kunt gaan genieten van je zwangerschap. Dat heb je wel verdiend vind ik!;)

Moet zelf voor de cryo TP mijn volgende ongi afwachten en dan een nieuwe afspraak maken. Dus hoop dat mijn cyclus gewoon verder gaat zoals het was na al die hormonen. Dus de TP is naar mijn verwachting op zijn vroegst eind oktober en dat duurt me veel te lang:(

18. Cashewnoot

Cashewnoot Actief lid

Aug 4, 2011
    107
    0
    0
    NULL
    Hoofddorp
    Firefly gefeliciteerd meid ga er lekker van genieten :D:D:D

Share This Page