Had al een Topic hierover geopend maar een poll leek me makkelijker om t bij te houden! Dus graag alleen stemmen hoeveel Iui's + vermelden welke hormonen. Alvast bedankt!
Leuk idea meid! Ik heb mijn 6e iui over een week, dus zal wel mooi zijn als ik een paar succes verhalen zien met de laatste iui! B
Ik kon maar 1 optie aanklikken, maar bij mij was het 3e iui met hormonen (puregon, pregnyl en utro). Veel succes allemaal!!
Hai one, Bij mij was de 3e iui raak met Menopur (spuiten) en Pregnyll. Het werd wel een mk... en nu wilt de 4e iui maar niet komen. Lijkt alsof de Menopur ineens niet meer wilt werken. xxx
Nog een keertje, er ging geloof ik wat mis: Bij mij was het dan wel met donor, maar van de 6 rietjes, 4 opgemaakt, en 2 keer zwanger geraakt. Om en om. We hebben nog 2 rietjes over
Hoi allemaal, Ik ben in maart 2010 zwanger geworden dmv IUI. Dit was de 3e IUI poging. Na 2 weken eindigde het in een miskraam. 9 maanden later ben ik weer zwanger geworden. Dit was de laatste IUI poging die we zouden doen, poging nummer 5. Inmiddels bevallen van een dochter. Dames die in dit traject zitten jullie kunnen me altijd mailen. Ik heb ook alles meegemaakt. Het heeft 3 jaar geduurd voordat wij zwanger raakten. Ik heb genoeg ups en downs meegemaakt, maar blijf er in geloven. Het kan!!!