ik zag nog geen nieuw deel van het wie ook... dus begin ik het nieuwe deel alvast. wij zijn bezig voor een brusje, alleen wilde nog niet zo lukken. vorig jr begonnen. 1 cryo nog over van de vorige keer, helaas niet blijven zitten. icsi 1 erg veel pijn bij de punctie, geen tp icsi 2 niet goed geworden en veel bloedverlies na punctie, geen tp. nu gaan we in juni/juli beginnen met icsi 3, de laatste. mijn man krijgt weer een tese, net als de eerste keer. ( TESE halen ze zaad uit de bijbal)
Nieuwe topic over ICSI, wie begint ook net en wie kletst er mee? hier kletsen we sinds een klein poosje, als je zin hebt kan je bij ons mee kletsen hoor, alleen beginenn de meeste net met icsi of net 1ste gehad...
dankje. ik hoop dat hier ook nog wat mee komen kletsen, ik heb ook in de voorgaande topics gezeten van dit onderwerp.
Hoi Mari, Had geen idee dat er telkens een nieuw topic werd gemaakt, ik was in die van februari blijven hangen. Wanneer starten jullie precies voor de 3e ICSI ? Veel succes en sterkte alvast gewenst. Ik val eigenlijk een beetje buiten dit topic (als het een succesje mag worden tenminste), heb morgen een cryo terugplaatsing.
Wij hebben 26 juni eerste uitgangsecho. En 17 juni beginnen met de decapeptyl. Hoe was je tp bhair day?
tp zelf viel wel mee. Ze hadden wel weer een extra hulpstukje nodig, net als bij de eerste keer. Maar eigenlijk stelt het gelukkig weinig voor. Het lange wachten vind ik veeeeeel erger 29 mei een bloedtest en dan 's middags de uitslag. Ik mag gelukkig vroeger naar huis vanaf het werk, zodat ik niet op het werk dat telefoontje moet aannemen. En verder ben ik blij dat ik de ochtend gewoon kan gaan werken, zorgt voor een hoop afleiding. Voor jou nog even wachten lees ik. Ik duim alvast dat deze poging het wordt voor jullie.
1e IUI = februari (ma) 2e IUI = maart (niet gelukt) 3e IUI = 6 april, nu wachten op curretage op woensdag 23 mei (miskraam na 7 weken) Na curretage duurt het 6 tot 8 weken voor menstruatie opgang is dus ergens in juli weer nieuwe poging IUI.
Hoi hoi, Wij beginnen deze maand met 1e poging IUI. Vorige week laatste onderzoek gehad (fertiloscopie) en nu groen licht gekregen. April 2010 gestopt met anticonceptie, januari 2011 vroegtijdige miskraam en nu dus IUI.
hai ik ben nu nog bezig met mijn 2e iui en weet niet zeker of ik een 3e x krijg eind juni hebben we info avond over ivf. weet dus niet zeker of er in juni/juli iets bij me gebeurd maar lees en praat graag mee
Ik klets hier ook graag mee Eerste IUI in eigen cyclus is mislukt. We moeten nu een ronde overslaan en dus waarschijnlijk ergens rond eind juni/begin juli IUI2. Als het sperma dan weer zo slecht is is dat meteen de laatste IUI en moeten we verder praten over IVF/ICSI.
Ik wil hier ook graag meeschrijven. Wij gaan bezig met de 1e cryopoging van de 2e icsi. De vorige x waren 2 niet goed ontdooit, dus wel spannend of het nu wat wordt. We hebben wel 8, dus meer kans. Morgen 1e echo dus zal dan meer schrijven. @mari: wat een pech steeds. Waarom kwam het niet tot een tp? Hoop op meer geluk deze ronde. @babyliz: dat jullie nog iui mochten proberen. Wij moesten met zo'n waarde gelijk al door naar icsi. Hopelijk lukt t toch met iui!
elize: de reden dat er geen tp was omdat er weinig bevrucht was en wat wel bevrucht was ging niet delen. wij denken dat het zaad gewoon te slecht was. laatste keer hebben ze zelfs mijn goede eitjes geinjecteerd met stil liggend zaad...?? Bhairday: spannend ik hoop dat je de 29e positief test. sab.merel: wat vreselijk dat je de curretage moet ondergaan. sterkte. pruts: vreselijk dat je een miskraam hebt gehad. sterkte! summerbloom: heel veel suc-6 met de 2e iui babyliz: ik hoop dat je poging gaat lukken! suc-6 elize: wat ontzettend balen dat het niet goed ontdooid was. ik hoop dat je cryo poging gaat slagen! ik zal ook even een lijstje maken
WIE, WAT, WAAR? Mari: cry tp mislukt, 2x icsi mislukt, nu icsi 3 AMC WANNEER STARTEN Mari: 6 juni pil, ECHO/ FM AFSPRAKEN Mari 26 juni uitgangsecho PUNCTIE Mari: 10 juli TP / IUI TESTEN ZWANGER NIET ZWANGER
Hoi Dames.. Ik klets ook graag mee hier.. Ben 22 jaar sinds 2008 in de mmm.. Ik heb Pcos heb 3 X clomid 4xpuregon rondes gehad.. Eerste TP van IVF was 9 mei ik ben de 20e ongi geworden heb 6 cryo's dus we mogen 4 juni langs by de gyn om te horen hoe of wat.. Alle dames met verschillende behandelingen heeeel veeeel succes!! En. Ik hoop op Roze voor allemaal!!
Hoi allemaal, plots een hoop nieuwe meiden. Ik wilde op iedereen reageren, maar zag dat mari enkele posts eerder eigenlijk al verwoordde wat ik wilde schrijven, ik sluit me dus even bij haar reactie aan. Voor iedereen veel sterkte met de afgelopen tegenslagen en veel succes in de nieuwe ronde. WIE, WAT, WAAR? Mari: cry tp mislukt, 2x icsi mislukt, nu icsi 3 AMC Badhairday: icsi 1, 1e cryo tp WANNEER STARTEN Mari: 6 juni pil, ECHO/ FM AFSPRAKEN Mari 26 juni uitgangsecho PUNCTIE Mari: 10 juli TP / IUI TESTEN Badhairday: bloedtest 29 mei ZWANGER NIET ZWANGER
sluit me hier ook graag bij aan. Gister mijn 1e IUI gehad. 07-06'12 mijn NOD Waarom? Zelf een laag AMH gehalte, 1,1 en vriendlief traag zaad (tja, beetje lomp gezegd) gister had hij echter 8 miljoen goede zaadjes (na bewerking).. dubbele van vorige keer iedereen good luck
@Elize: Vanwege onze leeftijd wilden ze eerst toch IUI gaan proberen. Maar ik heb niet veel hoop dat het met deze aantallen gaat lukken zo. Spannend voor jullie, hopelijk ontdooien de cryo's nu wel goed! @mari: Dankje! Hopelijk komen er snel veel zwangeren op de lijst te staan
Helaas, niks spannend afwachten meer hier. Vandaag ongesteld geworden, cryotje heeft het niet gehaald Al druk aan het schoonmaken in huis om het van me af te zetten. Gelukkig bijna op vakantie, even pauze, even geen ziekenhuis
Rozerin: heel veel suc-6! frida: wat spannend in de wachtweken. hoop dat je positief test. Bhairday: ah, nee! wat ontzettend balen! sterkte.