Hallo meiden.. Na 2 jaar hormoonbehandelingen en veel tegenslagen, hebben we te horen gekregen dat we 21 juni ons intake gesprek hebben voor ivf (spannend) nu heb ik ook te horen gekregen dat ik aangenomen ben bij mijn nieuwe baan! Hoe ga ik dit nu oplossen?? onze kinderwens is te groot om het op dit moment voorbij te laten gaan maar ik ben pas 23 dus we hebben in principe nog genoeg tijd, op mijn nieuwe werk kan ik niet in mijn proeftijd al vrije dagen op gaan nemen voor punctie's en terugplaatsingen.. zijn er dames die in dit zelfde schuitje hebben gezeten?? Graag hoor ik jullie ervaringen.. Liefs mel1989
oef, een dilemma werk je fulltime of parttime? anders kun je het misschien bespreken met je nieuwe baas en dan kun je mischien afspreken dat je wanneer je een dag niet kunt dat je dat dan een andere dag inhaalt...? moeilijk, om tussen 2 van deze dingen te moeten kiezen, ik hoop dat er een oplossing komt zodat je niet hoeft te kiezen! succes!
Dank je wel voor je reactie.. ik ga 32 uur werken, dus dat is een beetje het probleem mijn manager waar ik alles mee moet bespreken is een jongen van 23 en ik heb nou niet echt het idee dat hij weet waar ik over praat als ik hem dat vertel..ik hoop dat ik met een oplossing kom, of dat er iemand is die het zelfde mee gemaakt heeft en een oplossing voor me weet hihi Liefs
wachten tot de proeftijd erop zit? Is is door de zomer toch een zomerstop mbt ivf in veel ZH...veelal kan je pas in sept/okt starten.
@ panter.. ook bedankt voor jou reactie.. Aangezien pas donderdag onze intake is, wist ik niets van een zomerstop..Toch stiekem wel een beetje blij want dan heb ik mijn proeftijd erop zitten groetjes mel
Je mag zowieso zelf bepalen wanneer je ongeveer wilt starten hoor, dwz of je later wilt starten dan zou kunnen. Je kan gewoon overleggen met ZH dat je bijv na de zomer start. Dit ook ivm vakanties e.d en even energie sparen voor de zware behandelingen. Succes!
Oke dat wist ik echt niet..Heel erg bedankt voor je reactie Je succes zal ik nodig hebben XD groetjes