Wie ook in juni/juli IUI/IVF/ICSI/Cryo tp?

Discussie in 'MMM clubs' gestart door mari, 16 mei 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Stiene

Stiene Lid

6 mei 2011
    26
    0
    0
    Bediende bij het ziekenfonds
    Borgloon, België
    ik ga me hier ook aansluiten.
    na alle tests (sinds oktober) te hebben doorlopen en een mislukte poging met stimulatie achter de rug te hebben mogen wij de 1e juni beginnen met ivf/icsi.
    Ik had wel een eitje (heb het gevoeld ook) maar zijn ventjes waren niet beweeglijk genoeg, hoewel het de keer daarvoor wel goed was.
    Bij ons in het ziekenhuis doen ze naar ik verstaan heb, 50/50 ivf/icsi.
    Vind het nu wel spannend worden...
    wat ik wel raar vond ik mag gewoon beginnen spuiten ook al heb ik mijn menstruatie niet gehad. Maar goed, de dokter zal het wel weten zeker.;)

2. mari

mari Fanatiek lid

9 jun 2007
    1.078
    0
    0
    noord-holland
    stiene, heel veel suc-6! ik hoop dat het straks allemaal goed verloopt

3. Rozerin

Rozerin Actief lid

1 feb 2011
    177
    0
    0
    Sociaal pedagogisch hulpverlener
    Rotterdam
    De dames die rood gezien hebben al balen :( op naar de volgende ronde met volle moed!!!

Degene die spuiten ook veel succes!!

@hier niet veel te melden ik moet wachten op mijn afspraak op 4 juni dan gaan we verder kijken hoe of wat ik heb 6 cryo's in 3 rietjes dus word spannend!!

Ik wens iedereeeeeenn heeeell veeelll HCG!!! Lekker Roze!!

4. mari

mari Fanatiek lid

9 jun 2007
    1.078
    0
    0
    noord-holland
    Rozerin, spannend hoor nog een paar dagen.

ik zat op mn ongi te wachten, moest voor de 6e worden anders loopt het schema weer anders. gisteren geworden, dus moest meteen starten met de pil.

5. Badhairday82

Badhairday82 Actief lid

18 feb 2012
    171
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    Haarlemmermeer
    Hoe gaat het hier met iedereen? Nog een aantal in afwachting denk ik tot het eindelijk midden/eind juni is.
    Voor jou gelukkig al wat sneller rozerin.
    En als het goed is zijn mari en stiene net begonnen. Ik sta al klaar om te duimen :)

Ik sla een maandje over. Eerst even genieten van vakantie :) Kon ik wel gebruiken. Vind de pauze ook niet zo erg, waarschijnlijk omdat ik zo uitkijk naar de vakantie en dan is het niet erg dat daardoor afspraken niet door kunnen gaan, het voelt toch een beetje als een eigen keuze. Even kunnen opladen en dan weer verder.

6. mari

mari Fanatiek lid

9 jun 2007
    1.078
    0
    0
    noord-holland
    moest even zoeken waar dit topic nou gebleven was...

hoe is het met iedereen?
    badhairday hoop dat je van je vakantie kunt genieten en dan fris aan een nieuwe poging kan beginnen.

ik ben inmiddels aan de pil, als het goed is mag ik volgende wk zondag beginnen met de decapeptyl. 26e de uitgangsecho

7. Ddees70

Ddees70 Fanatiek lid

14 okt 2007
    1.247
    0
    36
    Noord-Holland
    Gaat goed Mari. Waar zijn jullie nu onder behandeling? ? ?
    Ik ga duimen dat deze poging gaat lukken. . . .

8. mari

mari Fanatiek lid

9 jun 2007
    1.078
    0
    0
    noord-holland
    hi Ddees, we zitten nog steeds in het amc.
    ik zie dat jij ook met je 3 poging begint?

9. Ddees70

Ddees70 Fanatiek lid

14 okt 2007
    1.247
    0
    36
    Noord-Holland
    Ja in augustus we gaan eerst lekker op vakantie. Ik ben wel al aan het rond kijken waar we na de 3e poging terecht kunnen DD of Gent. Als je geen ingevroren emmies hebt zijn de pogingen snel om.

10. mari

mari Fanatiek lid

9 jun 2007
    1.078
    0
    0
    noord-holland
    geniet van je vakantie! en ik ga heel hard duimen voor je dat je 3e poging gaat slagen!

11. Stiene

Stiene Lid

6 mei 2011
    26
    0
    0
    Bediende bij het ziekenfonds
    Borgloon, België
    goh, ik ben zo druk geweest dat ik geen tijd had om hier nog wat te schrijven...
    Alles was begonnen 4 juni en ook vandaag weer beëindigd.
    Gisteren heb ik PU gehad, 11 follikels (8 links en 3 rechts), dat was niet slecht maar uit die 11 follikels kwam maar 1 eicel...
    Ik mocht gisternamiddag al bellen of die kon gebruikt worden en dat was het geval. Maar vanochtend hebben we t slechte nieuws gehad dat de bevruchting niet gelukt is. Tot zover onze 1e poging...
    ik heb dan maar onmiddelijk een nieuwe afspraak gemaakt, hopelijk kan de gynae ons woensdag er meer over vertellen...
    Hopelijk hebben de andere dames hier beter nieuws?

12. maui78

maui78 Actief lid

3 mei 2011
    280
    0
    0
    militair
    belgië
    hoi dames,
    bezig met IVF 1: 10 follikels, 3 bevrucht.
    1 vers embryo teruggeplaatst: mislukt
    1 cryo: tp normaal gezien binnen de twee weken.

Hoop dat de cryo ontdooit normaal gezien 93 procent kans...dus hoop dat het lukt..Iemand ervaringen met een cryo van 5 dagen?

Alle dames heel veel succes gewenst.

13. Babyliz

Babyliz Fanatiek lid

4 feb 2011
    1.038
    0
    36
    NULL
    @Stiene: Zo wat ontzettend balen zeg :( Succes woensdag bij de gyn.

@maui78: Balen dat je poging mislukt is... Duimen dat de cryo tp wel zal slagen straks!

Hier eindelijk ongesteld geworden op 17dpo. Op naar onze 2e IUI deze ronde! Heel heel hard hopen dat het sperma dit keer wel boven de 1 miljoen zal zitten, anders is het IUI-verhaal voor ons alweer voorbij.

14. Lieke86

Lieke86 Fanatiek lid

16 jun 2012
    4.789
    1
    38
    Zwemonderwijzeres
    Zuid-Holland
    Hoi allemaal,

Ik sluit me graag aan hier..mag nog wel toch ;)

net de eerste IUI behandeling gehad..4 Juni..maar helaas..mislukt..gisteravond ben ik toch nog ongesteld geworden..dus nu op naar de volgende IUI..

Deel Deze Pagina