Ja eerst 9 rondes op de eerste zwangerschap, deze ging mis bij 6 wkn en daarna in de 3e ronde (eigenlijk 2de, werd geadviseerd een maand over te slaan na mk) weer zwanger van een mooi en lief zoontje
Ik denk toch echt dat ik het deze ronde kan vergeten Begon gisteravond, veegde lichtbruin af (sorry voor details) en vannochtend weer dus denk dat de ongi vandaag doorzet.... balen!
He meis, lees net terug dat je negatief getest hebt zoland de ongi nog niet doorbreekt misschien over een dag of 2 weer testen?
weet wat ik zo grappig vind, elke keer als we iets vertellen over afscheiding/slijm e.d. bieden we altijd onze excuses aan hihi terwijl ik t eigenlijk nog niet eens zo vies vind zo gedetailleerd is t ook niet hahaha sorry, vind ik ff grappig we zijn gewoon uber beleefd ghehe ik kan nog maar minuutjes of 10 op zp vandaag op t werk....dus ik ga nog even kijken of er foto's zijn om te beoordelen van duidelijke/onduidelijke testen fijne dag allemaal!
Ja ik hoop het ook, maar daarom waren we gestopt met de pil toen Dilan 1 jaar werd, voor het geval we er weer een jaar over doen. Was toen in ieder geval wel heel erg blij dat het weer zo snel raak was
Lees net op een ander forum dat sommige meiden soms wel een paar weken licht en bruin bloedverlies hebben terwijl ze zwanger waren dus ik houd nog heeeeeel even de moed erin totdat het doorbreekt haha
Nou, bij mijn moeder die had posi getest en een dag later kreeg ze bloedverlies, dit hielt 2 dagen aan... Toen belde ze de dokter op dat ze posi had getest maar nu bloed verloor, wat het was. Hij zei dat ze er vanuit moest gaan dat het haar ongi was, dus een mk. Hoefde verder niet op controle want het was toch nog vroeg in de zwangerschap dan. Maar mijn moeder voelde zich nog hartstikke zwanger nadat het bloeden was gestopt en mijn vader heeft echt hemel en aarde moeten bewegen bij die dokter om een echo te krijgen.. Want bloed was niet goed zei de dokter. Uiteindelijk waren ze doorverwezen naar de gyn en daar was ik nog mooi in beeld hahaha verder is het helemaal goed gegaan tijdens de zwangerschap
Wat een verhaal zeg, er dus nog hoop! Al moet ik wel zeggen dan mijn gevoel zegt dat het niet goed is.... voel me ook niet zwanger...
Ben weer terug meiden hoe gaat het hier ik heb me een vage klachten (van het ontpillen denk ik) doorzichtig slijm, hoofdpijn, honger pff eet me suf en gister ineens met wandelen minnhele rug begon onder pijn te doen en daarna hoger en af en toe wat borstenpijn
Dat slijm was het weekend dus heb me best gedaan haha heb mijn banner op 34 dagen gezet omdat ik geen idee heb dus hij kan ook al geweest zij. Ga 20 juni pas testen mocht er dan niks zijn
@mama oohhh dan moet je nog even geduld hebben! zou ik niet kunnen hoor! hoop dat je klachtjes snel wat verminderen (of blijven als je zwanger bent ) succes!
Balen jandl!! Maar zoals ik al vaker langs heb zien gaan geen bloed is moed Maar indd 4drp. Kan het niet zijn dat jij en 2v5 elkaar gewoon niet liggen? Hihi
Goedemorgen meiden! Heb al een razende alles weer zitten lezen. Kan niet zo heel uitgebreid reageren maar toch ff gauw: @jandl shit zeg toch wit!! Maar hey misschien werkt kv gewoon niet bij jou? Misschien kun je een andere test proberen? Het is nog steeds niet verloren zaak hoor @fiena oo ik hoop dat het niet je ongi is!! Vrouwenlichamen zijn zo raar.. Het hoeft dus niet perse ongi te zijn, laten we het hopen Ik hoop vanmiddag nog ff te spieken ik ben de hele dag met mn schoonouders bij mn schoonzus en nichtje. Fijne dag allemaal en hopen op geen ongi !
Hahahha ja zou goed kunnen. Of misschien doe ik wel gewoon veel te weinig, het zijn ook maar iniminie druppels dat ik gewoon niet weet hoe ik zo'n test uit moet voeren haha, in tegenstelling tot een andere test dat je het 5 sec in je urinestraal moet houden, neemt ie toch veeeel meer urine op dan die 4 druppels??
Ja als ik zaterdag nog niet ongi ben probeer ik het gewoon met die clear blue digital die ik nog heb liggen. Ga ik nu niet doen, want ik heb bij die test helemaal het idee dat je eerst een aantal dagen overtijd moet zijn voordat die wat weergeeft. Maar wie weet komt mijn ongi wel gewoon vandaag...
Succes Jandl! Wat een spanning kan dat toch geven. Ik wacht gewoon in spanning, totdat een van jullie een test laat zien met twee dikke strepen laat zien. Leef met jullie allemaal mee! Hopelijk kan ik volgende week ook een test met twe strepen laten zien