wie ook in mei eerste ronde

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door knuffie 23, 20 apr 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jazz

Jazz Niet meer actief

Maar dat denk je al een paar dagen en het komt maar niet :D
    Volgens mij moet ie het wel vanaf nod kunnen doen die CB. En inderdaad ik deed laatst voor het eerst zo'n kv test, ten eerste dacht ik echt jeetje wat een ini mini testje! En ten tweede liep ik ook een beetje te kloten met dat kleine pipetje en 4 mini druppeltjes hihi. Nouja zaterdag maar weer een poging..

2. Kiwi1405

Kiwi1405 Fanatiek lid

17 mei 2012
    1.784
    1
    0
    Jij ook succes Gin!

3. BabyFG

BabyFG VIP lid

20 feb 2012
    9.071
    1.917
    113
    omgeving Rotterdam
    @Gin, spannend spannend spannend! ook nog geen ongi te bekennen dus! duim dat ie weg blijft!

4. BellaNoa

BellaNoa Niet meer actief

Haha ja dat is eigenlijk ook zo! Had mn ongi dinsdag al verwacht ;) Ja die kv test vind ik ook maar irritant om te doen hoor, ga ze denk ik ook niet meer halen, zit er ook steeds mee te prutsen. Ze zijn alleen zo goedkoop, dus als ie dan nega is denk je van tja jammer voor die 2,50 euro hihi.. en voor een andere ben je toch al gauw 10 euro kwijt dan ga je niet even voor de grap kijken of ie al wat aangeeft, dan zou ik nu al 20 euro kwijt zijn geweest voor niks :D

5. BellaNoa

Ja ben er alleen bang voor dat ik het deze maand nog niet ga laten zien ;) Ik hoop volgende week op goed nieuws van jouw kant :D

6. BellaNoa

Oh oh, net weer een rood sliertje precies zoals dinsdag.... Anders moet ik vanavond maar even mn mannetje gebruiken hihi misschien dat het dan doorbreekt als dat dan nog niet gebeurt is

7. Dinges1989

Dinges1989 Fanatiek lid

4 mei 2012
    1.478
    0
    0
    Gehandicaptenzorg
    West-friesland
    Hi hi zo brak het bij mij vorige maand ook door .. nu alleen niet pff

8. madelief123

madelief123 Niet meer actief

nou meiden, geen hoop meer voor mij... zo ongi als maar kan :(
    Dus vandaag eerste dag van de laatse ongi en op naar de volgende ronde! Gelijk maar even mn banner aanpassen...

9. Dinges1989

Dinges1989 Fanatiek lid

4 mei 2012
    1.478
    0
    0
    Gehandicaptenzorg
    West-friesland
    Indd fiena, van de laatste ongi! Volgende ronde is raak!
    Aan de andere kant prettig dat je weet waar je aan toe bent...

10. madelief123

#2030 madelief123, 7 jun 2012
    Laatst bewerkt door een moderator: 7 jun 2012
    Dat is inderdaad een positief puntje... ik heb na 33 dagen na mijn ontrekkingsbloeding mijn eerste echt ongi gekregen dus daar ben ik blij om... bij sommige meiden duurt het zo lang...Dus alsnog balen! Maargoed op naar de volgende ronde!;) jammer dat een maand zo lang duurt haha

11. BellaNoa

Ja dinsdag had ik het ook, dus ik dacht dat het dinsdag wel zou komen... maarja nu inmiddels 2 dagen verder, dus hoop dat dit sliertje meer duidelijkheid gaat brengen ;)

12. BabyFG

BabyFG VIP lid

20 feb 2012
    9.071
    1.917
    113
    omgeving Rotterdam
    @fiena, neee!:( knuf! en vind ook dat t volgende ronde wel raak mag zijn! :)

@jandl, als t nou gewoon bij dat sliertje blijft, en verder niks meer en gewoon zwanger! ;) hoe is t nu met je kwaaltjes??

kan t verder niet gewoon alvast volgende week zijn? :D (stuk ongeduld....), als ongi dan nog niet is gekomen ga ik op vrijdag testje wagen :)

13. madelief123

Dankjewel :)... ik vind ook dat de volgende ronde wel raak mag gaan, ik ga mijn best doen ;) Jij nog een weekje wachten....wat kan dat toch lang duren he... we duimen voor een posi test!!

@jandl, ik duim heeeeeel hard voor je!

14. BellaNoa

Ja als dat zou kunnen dan teken ik ervoor! En ja van mij mag het ook volgende week zijn hoor, dan ik weet alvast wat er hier is ;) haha.. Kwaaltjes, boobs zijn wel wat gevoeliger geworden maar dat zegt dus niets. Al ben ik wel minder moe dan de dagen hiervoor, althans gisteren heb ik geen extra slaapje gedaan en ook niet vroeg naar bed gegaan. Hoofdpijn is ook weg sinds gister avond. Dus ja je zou toch echt zeggen dat mn ongi moet komen toch? Verder nergens last van, behalve mn onderrug

15. Jazz

Jazz Niet meer actief

@fiena oohh neee k*t! :( sorry maar dat is gewoon ff zo. Heel erg balen meis maarja je weet waar je aan toe bent.. Idd jammer dat een maand dan weer zo lang duurt. Als ik ongi word ga ik denk ik mn etos zwanger worden pillen slikken. Dan hoop ik dat mn cyclus wat korter wordt want het duurt altijd zo lang bij mij..

@jandl nog spannend dus.. Ben benieuwd wat dat sliertje bloed nou is? En hier ook wel beetje last van mn rug (echt zo'n ongi klachtje dus)

We wachten af.. Nog 2 nachtjes slapen ;) en dan waarschijnlijk weer een witte test haha

16. Wonderwensje

Wonderwensje Fanatiek lid

12 mei 2012
    1.758
    0
    36
    Thuiszorg
    Meiden, balen van de nega testen!
    Fiena, op naar de volgende ronde en hopen dat het dan raak mag zijn ;)

Jandl, anders bestel je sensitesten? Ik heb veel positieve berichten gelezen hierover (heb ze zelf nu ook alleen nog niet gebruikt) ik had er 6 voor 11,99 ofzo alleen dan nog verzendkosten erbij.. En dan krijg je ze de volgende dag aan huis geleverd met een kortings bon van 5 % voor de volgende bestelling..

17. ShyGirl

ShyGirl Actief lid

13 jan 2010
    264
    0
    0
    Hoi Meiden,

Spannende tijden voor jullie. Ik hoop op en positest voor je Gin ook voor jou Janl (geen slierten meer)!

Hier is het ook spannend. Als het goed is kan ik over 5 dagen testen. Helaas weet ik niet hoe mijn cyclus is. Dit is de 1e ronde na de pil.

Na mijn zwangerschap ben ik gewoon met de pil begonnen, niet mijn 1e ongi afgewacht. Weet dus helemaal niet hoe lang mijn cyclus is enz enz. Voor mijn zwangerschap was deze netjs 28 dgn. Daarom ga ik er nu ook maar vanuit. (maar hoeft dus niet)

Op de 5e dag na mijn eisprong, stond ik misselijk op, kon niet eten en super warm.

Geen idee wat ik kan verwachten. Ik ga er vanuit dat ik nog aan het ontpillen ben.....zeker weten doe ik dat natuurlijk ook niet. Wil niet te veel hopen (errug lastig)

Ik duim voor jullie! Iemand moet toch deze maand geluk hebben!

grtjs
    ShyGirl

18. BellaNoa

Hahaha.. "nog 2 nachtjes slapen... en dan waarschijnlijk weer een witte test :D hahaha.. die is goed! Denk dat mijn ongi er toch echt aankomt, net was het al geen sliertje meer maar een veegje, ja sorry hoor :D Ik ga mn banner alvast opnieuw instellen.. RONDE 3 HERE I COME!! hihi

19. madelief123

Nou laat maar komen dan!! Wij strijden verder haha ;)

20. BabyFG

BabyFG VIP lid

20 feb 2012
    9.071
    1.917
    113
    omgeving Rotterdam
    en laten we eerlijk zijn, zo heel vervelend is al dat geklus nu ook weer niet ;) hihihi
    vriendlief heeft letterlijk gezegd "ik hoop eigenlijk niet dat t gelijk raak is hoor, dan hebben we er maar weinig moeite voor hoeven doen, is toch geen lol aan dan, letterlijk zaad lozen en hoppa zwanger...nou, ik vind t prima om wat meer moeite te doen" :D haha, verder is ie een scheetje hoor ;) maar ergens heeft ie ook wel weer een punt :p

spannend shygirl! ik ga voor je duimen! hou je ons op de hoogte? :)

@jandl, he meid :( knuf ook voor jou! misschien mogen we allemaal volgende ronde! ;) is eind juni helemaal ons moment! ;)

@wonderwensje, hoe is t nu met jou? last van kwaaltjes of voel je helemaal niks? wat zegt je gevoel? (hoe bedoel je, nieuwsgierig ;))

@gin, al tekenen van ongi of voorlopig nog niet? :)

Deel Deze Pagina