Goede middag meiden, Ik zou graag wat advies en reacties willen. Ik ben ook in Mei opnieuw begonnen. Ik heb in febr 2012 een miskraam gehad bij 7 weken. Dus ik weet een beetje hoe het is om zwanger te zijn en de symptomen daarvan, maar dat is nu ook tegelijk mijn probleem..... Afgelopen zaterdag heb 's middags een bloeding gehad op de wc ( helder rood met donker slijm ), daarna niks meer. Zondag ochtend kreeg ik weer op de wc een bloeding en dit bleef duren tot aan de avond gepaard met krmapen/ steken in onderrug, liezen en onderbuik. Maandag de gehele dag niks, 's avonds lekker intiem geweest en darna opd e wc bruin bloed verlies. Tot aan de dag van vandaag. Alleen heb ik sinds gisteren een ijzige smaak in mijn mond, steken in mijn linker lies en trekjes/ tintelingen achter het schaambot. Verder heel onrustig in mijn benen en moeilij slapen. Wanneer mijn borsten ontspannen zijn, komen mijn tepelhoven ( dat bruin gekleurede ) naar voren en zijn er lichte adres zichtbaar.... Dus vanmorgen een test gedaan, maar deze bleek negatief. wat denken jullie? Graag een reactie > Wel of niet zwanger, Wel of niet te vroeg getets. Heb een test van KV 2 voor 5 gedaan.
@jandl oh shit balen die veeg!! had echt goeie hoop voor je.. Nou maar snel door die ongi racen dan maar.. @babyfotograaf hier geen tekenen van ongi, bij vegen gelukkig niks te zien. Houd elke x mn adem in en tot nu toe steeds opluchting maar het kan zomaar opzetten deze dagen! Weet bijna zeker dat ik zaterdag een witte test in handen heb maarja zolang er geen ongi is is er nog hoop..
@ Babyfotograaf, Ja dat is ook zo haha, een kunstwerk vergt goede voorbereiding toch Zit eigenlijk te denken he, wat zouden jullie doen? Mijn cyclus is best wel kort, en ik heb het een aantal maanden verder laten rekenen in de calculator, juni maakt niet uit, maar stel ik zou ik juli of augustus zwanger raken dan ben ik in beide maanden in april uitgerekend. Mijn zoontje is ook in april geboren en mijn man ook. Ik zit echt te denken om die maanden over te slaan anders word het zo druk in die maand met verjaardagen @ Wonderwensje, is niet meer nodig, ben al ongi geworden. Volgende keer ga ik gewoon weer netjes wachten tot een dag na nod, dan kan ik misschien gewoon de clear blue gebruiken die ik al heb liggen. @ Shygirl, spannend! Ik hoop voor je dat je binnenkort goed nieuws mag ontvangen @ Leeuwtje, ik denk dat je al dat bruinverlies toch als je ongi moet zien.. maar er is nog altijd hoop want lees ook vaak genoeg dat er meiden zijn die zwanger waren en bruinverlies hadden. Als je je zwanger voelt zou ik zeggen test over een paar daagjes weer, wie weet! Veel succes!
Babyfotograaf, vandaag bijna geen slijm meer.. Ik heb moeie benen, dus lekker de poef gepakt haha! Verder eigenlijk niet zoveel, een paar bultjes op m'n tepel. Viel me gisteren ineens op.. Ik heb het gevoel dat ik niet zwanger ben, maar soms ben ik er in de war van hoor.. De 31e had ik die buikpijn helemaal onderin m'n buik en gisteren ineens slijm, dus wanneer m'n ei nou is geweest, weet het me god niet.. Maar ik denk dat ik mezelf ook een beetje voorhoudt dat ik niet zwanger ben, het is pas de 1e maand.. En dan ben ik misschien ook niet zo erg teleurgesteld. Moeilijk moeilijk moeilijk!
@Leeuwtje allereerst een dikke knuf voor jou! staat je banner wel goed? ik zie namelijk staan dat je 4 dagen overtijd zou zijn, dan zou je toch denken dat je niet te vroeg bent geweest met testen...? tja ze zeggen dat als je je adres duidelijk ziet op je borsten dat het een teken kan zijn.... maar als ik het verder zo lees zou ik eigenlijk bijna denken dat dit voor nu even je menstruatie is? (mijn klachten tijdens menstruatie: krampen/steken onderbuik, deze trekken door naar benen waardoor die soort lam aanvoelen, pijn in mn onderrug...) maar ik moet ook eerlijk bekennen dat ik nog niet eerder zwanger ben geweest, dus ik heb geen idee hoe dat voelt.... (of ik moet stiekem nu voor 2e mnd achter elkaar een innesteling voelen, maar dat zal wel niet) ik vind t dus eigenlijk erg moeilijk om te zeggen....anders misschien nog even afwachten hoe het verder gaat? een nieuwe test is natuurlijk zo gedaan... succes! (en sterkte!)
Ja ik hoop dat ik weer zo'n korte ongi heb als vorige maand, 2 dagen Duim, duim! hahaha.. Het ziet er nu in ieder geval naar uit dat het niet erg veel gaat worden, dus misschien ben ik er zaterdag met het EK weer vanaf. En dan nog maar weer een weekje voor mn ei (die ik hoop weer te voelen). Ik ga deze maand in ieder geval eerst bij dat italiaans restaurant eten bij ons in de stad, de pizza carpaccio!! Ik zat er vd week ineens aan te denken dat ik dat nog eerst naar binnen wil werken voordat ik het weer 9 mnd niet mag hahaha
@wonderwensje, ja snap t gevoel van jezelf vertellen dat t toch niet zo is om ergere teleurstelling beetje tegen te gaan. zo krom bij mij ook, ene kant ben ik ervan overtuigs dat het bij mij pas in het najaar komt, maar aan de andere kant heb ik deze ronde toch wel stiekem een gevoel dat t toch best eens zo zou kunnen zijn.....heel gek, maar heb best sterk t gevoel gehad dat we op precies t goede moment "knuffelden", en in t juiste standje (om t maar ff zo te zeggen haha), en alles helemaal goed? maarja, eerst maar eens afwachten, maar ik wordt er wel veel ongeduldiger van! @jandl, wij zouden wat dat betreft december over moeten slaan....we hebben serieus in september elk weekend minimaal 2 verjaardagen, maarja...ergens heb ik dan ook zoiets "wat nou als dat echt je kans is...heb je m laten lopen"...maar snap t idee van t overslaan ja! ben er zelf nog niet over uit
Haha ja lastig! Stel ik zou het niet overslaan, dan zie je altijd maar dat het dan raak is...... ofcoures. Ik zou de verjaardag van de kids dan eventueel gewoon samen kunnen doen. Man zn verjaardag vieren we eigenlijk niet met een feestje ofzo (de mijne ook niet), doen we meestal gewoon met ouders, broers en zussen en dan maken we wat te eten, dus die gewoon apart. Klinkt misschien dom, maar als de tweede dus wel in april zou komen, dan zou ik het wel leuk vinden als het weer een jongetje is haha.. aangezien dan toch ook samen op de kamer komen enzo, samen verjaardag vieren, worden het vast dikke vrienden en kan ik een hele stoere jongens kinderkamer maken whooeehoee..... Hmm misschien dat ik het eigenlijk niet ga overslaan hihi
ik zou het zeker niet overslaan strax duurt het wel wat langer en dan zul je denken ow was ik maar door gegaan dan was het misschien eerder raak is altijd wel leuk verjaardag samen doen ben je er ook in een keer van af
Jaa, dat heb ik ook. Vriendlief en ik hebben om de dag geklust vanaf het moment dat m'n ongi weg was.. 31e die pijn helemaal onder in buik, werd er erg naar van en dat duurde ongeveer 4 uur.. 1,2 en 3 mei niet geklust en nu gaan we weer om de dag.. Dus ja, het zou wel kunnen! Maar ik heb ook niet echt die kwaaltjes die ik bij sommige meiden lees, dus dan denk ik al snel nou, voor mij geen zwangerschap deze maand en dan hoop ik aar dat als ik inderdaad negatief test dat ik woensdag of donderdag ongi wordt. Dan weet ik in ieder geval dat m'n cyclus normaal is..
wij zullen vast dit weekend wel even klussen, maar is puur voor de leuk haha afgelopen weekend en dagen geen tijd/energie gehad ervoor, maar heeft ook geen nut meer gehad ja misschien dat zaterdag nog een goede was geweest, maar ach, denk dat we die dag wel afgedekt hebben donderdag en vrijdag daarna was t eigenlijk al zinloos maar goed, we zullen vast dit weekend wel beetje weer inhalen nu gauw afsluiten en naar huis! tot straks!
Ik was even met de hond aan het lopen haha.. Ook al gegeten Maar ik had het net even alleen maar over mij, (ego) hoe is het met jouw?
Idd net gegeten en zit weer eens bommetje vol op de bank rtl boulevard te kijken vanavond weer Draagmoeder gezocht op ned 1 Vind het zo balen voor fiena en jandl had gehoopt dat we zaterdag met zn 3en posi zouden testen, nu sta ik er alleen voor! Wie gaat er nog meer binnenkort testen?
@wonderwensje, ja met mij gaat t prima hoor, borsten doen minder zeer dan vorige keer, wel zo prettig en krampjes en steekjes zijn ook wat minder heftig zit wel weer beetje verstopt (sorry hihi), maar dat komt wel weer goed en van de week zo leuk gedroomd over een knaltest haha, maar zoek er verder niks achter enne....ongeduldig! Hahaha @gin, volgende week vrijdag binnenkort genoeg? mits ongi dan niet om de hoek is komen kijken
Gin, ik ga maandag of dinsdag testen Babyfotograaf, oké.. Spannend hoor, hier ook verstopping maar ik heb dat toch sneller als het gemiddelde denk ik..
@babyfotograaf oh dat duurt nog wel ff! Nog even geduld dus @wonderwensje voor jou komt t al iets dichterbij. Maar jij denkt ook dat je niet zwanger bent he? Ik voel hier ook echt helemaal niks behalve wat onschuldige steekjes. Daarnaast denk ik ook dat ik te vroeg ben geweest met klussen dus denk dat ik niet helemaal goed getimed heb. Geen pijnlijke borsten niet misselijk helemaal noppes. Afwachten..
Nee ik heb het idee van niet.. Wel om de dag geklust op 1,2 en 3 mei na en we gaan nog door tot ongi maar dit is ook pas na het stoppen met de pil ronde 1 voor ons dus ik verwacht het gewoon niet.. Wil ook niet al teleurgesteld zijn als die negatief is, vind het wel spannend dat wel. Hoop alleen maar als hij negatief is dat ik dan donderdag wel echt ongi wordt en niet moet gaan wachten
@wonderwensje, ik heb pds dus die darmen van mij snappen t nooit haha, hoop wel idd dat als t negatief is je wel gelijk mooie regelmatige cyclus hebt! Net t eten op, zo ff lekker douchen en dan voor t eerst deze week lekker bankhangen! Seizoensfinale game of Thrones kijken kijken jullie trouwens ook naar ons gezin met 18 kinderen? bizar!
Vanmiddag een stuk gekeken ja, echt bizar! En dan is ze ook nog eens zwanger van nr 19! Nog even en dan heeft dr oudste zoon een kind die even oud is als haar 20e kind