Meiden, gister even extra geklust. Omdat we daar zin in hadden. Vandaag pijn rechts onderin mijn rug. Ik ga ervanuit dat dat niet door mijn ei komt. Vandaag bijna geen slijm meer gehad. Ben zo benieuwd of het deze ronde gaat lukken. Dan komt mijn droom wel uit ' met z'n drieën voor het altaar'. Duim duim duim
Gister was dat programma met al die kids pfff ik denk soms zal 2 wel gaan lukken en dan 15 stuks haha. Alweer rugpijn tijdens wandelen geen slijm dus ei is denk ik al geweest
hoi swimming even een vraagje over je cyclus(banner) je vorige cyclus zijn 35 en 40 heb je hem nu kort berekent? want heb zelf voor het eerst 32 cyclus gehad heb de berekening gedaaan met 30 dagen.wist ook niet echt wat ik moest berekenen heb 3 berekingen gedaan heb zowiezo dan eisprong tussen 10 en 15 juni.
mij lukt het echt niet om op dat slijm te letten word er gek van raa het steeds door de war wat ook al weer wat was
Jaa ik dus ook! Dus ben op zoek gegaan vandaag naar een Nederlandse app en heb dr 1 gevonden waar je symptomen in kan bijhouden en of je geknuffeld hebt.. Zo hou ik een goed overzicht! En ook wat dan de vruchtbare dagen zijn, eisprong en wanneer je weer zou moeten (of niet ) menstrueren..
Ja nu wachten we op een positest van jou, babyfotograaf en wonderwensje (sorry als ik iemand vergeten ben haha)!!! Voelen jullie de druk al Ik kijk ook altijd draagmoeder gezocht..... bizarre verhalen.. zit af en toe witheet achter die tv.... Wat vind jij van dat stel die voor het 3e kind een draagmoeder zoeken? Ik vind hun echt zo verschrikkelijk!
o ja en dan dat homostel die in india gewoon een draagmoeder gaan aanwijzen.... ziet er nou niet echt naar uit dat die meisjes dat vrijwillig doen.... vind het soms echt veel te ver gaan...
Ben er ook weer, gekookt, gegeten, opgeruimd, zoonlief naar bed en nu lekker op de bank met mn dekentje! Schoonouders komen zo ook even langs... Althans Bami ophalen die ik nog over had hihi @ Swimming, spannend hoor... ik duim voor je mee!! En Gin, vandaag is jouw nod he, nog niks? @ Draagmoeder, heb m net aangezet ben benieuwd..
Gin en fiena ik test morgen nog een x! Ik weet niet meer wat ik moet denken namelijk.. en denk ook steeds meer zou het? Komt gewoon omdat ik nu op dag 33 zit en het altijd al met 26/27 dagen was... had m al met 28dagen berekend maar nog tekort..
Nee hoor gin ik doe met je mee alleen een dagje eerder maar zoals je al zei morgen gewoon een witte test haha
Ohh hou op, wat een vreselijk wijf! Sorry hoor maar irriteer me echt dood aan haar. Echt een ontvreden moeder ! En inderdaad kreeg ook de kriebels van die vrouwen in India. Gelukkig doen ze het ook niet. Dat andere homostel vind ik wel fantastisch met de tweeling Joris en Eva
Ja vooral die onzekerheid is vervelend... En kwaaltjes... rugpijn zoals menstruatiepijn maar dat heb ik al vanaf zondag.. en als ik moet hoesten of me inspan trekt het helemaal samen onder in me buik plek van me baarmoeder zeg maar.. En.nog steeds me tepels maar alleen me tepel en niet het tepelhof zeg maar.. Misselijkheid ia eindelijk over!
Volgens mn banner heb ik volgens mij morgen mn NOD maar die klopt denk niet. Denk wat later rond as maandag ofzo. Maar ga toch zaterdagochtend weer een testje wagen als ik dan nog niet ongi ben geworden.. @marisje voor jou echt heel onzeker inderdaad. Ben benieuwd morgen! Ik duim voor je
Nou ik ook verschrikkelijk en zo egoistisch! Drie gezonde kinderen en dan overweegt ze gewoon zo'n baarmoederoperatie met alle risico's van dien! Ik denk dan: kijk eens naar wat je hebt! Gelukkig wilde dat ziekenhuis ook niet echt meewerken... Die vrouwen in India... verschrikkelijk. Wat een broedfabriek... Dat andere homostel, inderdaad helemaal leuk om zo te zien! Ik had wel wat moeite om die bevalling te zien. Dat komt meer omdat het zo tegen mijn gevoel in gaat... Ik kan me er helemaal niets bij voorstellen dat je als moeder een kind kan dragen en daarna af kan staan. Hoe graag je ook iets goeds voor een ander wil doen... Raast gewoon tegen al mijn gevoelens in om zoiets te zien...
Daar kun je je inderdaad niks bij voorstellen he? Ze vond het op dat moment volgens mij ook wel lastig, maar ik had wel echt een goed gevoel bij haar. Heel oprecht!
@draagmoeder, kijk t eigenlijk niet...en zo te horen hoeft dat ook niet haha @gezin met 18 kids, kleinzoon zal ca. 5 mnd ouder zijn dan nieuwste baby, serie is uit 2009, maar las vandaag dat kind nr 20 tijdens zwschap was overleden... @druk, nah voel de druk niet zo hoor, vraag me toch steeds meer af "zou t toch?"....ben wel heeeel ongeduldig! Gelukkig vliegt deze week weer snel voorbij @klachten, lag net lekker op mn zij en werd beetje misselijk, terwijl mn eten toch vast wel al wat gezakt is, maar kan van mn darmen komen ook. Wel volledig blauw dooraderde borsten (en niet alleen borsten, ook rest erboven zie je t erg duidelijk!) maar to be fair, kwam net onder de douche vandaan, dus zal zo nog even checken . En t is nu nog wel iets te vroeg al voor misselijk hoor geloof ik, dus t zal allemaal wel weer niks met evt. Zwschap te maken hebben . Ik zal morgn de lijst weer even updaten @morgen testers, succes! Hoop op een mooie streep! Ik ga lekker richting bedje, nog even lekker lezen om mn hoofd leeg te maken en dan vroeg die luikjes dicht, man wat ben ik moe na afgelopen dagen! slaap lekker allemaal en ik verwacht positief bericht liefs