Ik ben uitgegaan van een kortere cycles. Dan weet ik zeker dat ik mijn ei niet mis. Zelf heb ik al 4dagen last van slijm en sinds nu raar gevoel in mijn onder buik. Mijn vriend en ik hebben nu zoiets van we klussen door tot ik zeker weet dat mijn ei is geweest. Snap je?
Wat een drukte hier allemaal. Jullie kletsen goed door . Ik voel me nu steeds met vlagen misselijk, maar ben niet meer zo moe. Heb t gevoel alsof ik de wereld aankan. Hoezo twee uitersten . Nu nog even klussen en morgen ga ik naar de bruiloft van vrienden slaaplekker!
Ah balen hoor . Zo vervelend dat je lichaam zo'n raadsel is he? . Hopelijk heb je gewoon een late eisprong gehad en test je later wel posi
Als ik een late eisprong heb gehad, de dag wanneer ik zoveel rekbaar slijm had heb ik m gemist was namelijk hardstikke beroerd toen.. Niet geklust dus.. maar dat zou ook beteken eb dat ik pas volgende week do ongi word..
nou Marisje, je houd t wel spannend he... hoop dat je snel duidelijkheid hebt! en balen van je omo test! maar alsnog, geen bloed geeft moed liefs
Hihi ja dat is zo maar als ik echt opdat rekbare slijm af moet gaan word ik het volgende week donderdag. En heb ik me ei sowieso gemist.
Oja aangezien we het vragenlijstje al bijna af hebben, ben ik nog nieuwsgierignaar wat jullie voor werk doen? Ik werk in de gehandicaptenzorg
Marisje, balen! Als je zo zeker bent, hopen dat je ongi donderdag dan ook maar gewoon komt. Ik werk in de thuiszorg, voorheen ook in de gehandicaptenzorg gewerkt..
S wel totaal anders zeg..! Indd! Want dit is ook niks Maja wachten wachten en nog eens wachten.. maar als die pijnen vooral in me rug dan ook eens zouden uitblijven.. Ohh wat leuk! Ben je bewust overgestapt van ghz naar thuiszorg? Is wel totaal anders zeg..
Nee niet echt helemaal bewust. Ik had me diploma gehaald voor MZ opleiding en ik dacht dat de organisatie waar ik werkte een regeling had dat ik 2 jaar moest blijven omdat ze m'n studie hadden betaald, en ik was begonnen met solliciteren binnen die organisatie maar kon niets vinden! Ik ben afgestudeerd op niveau 4 en over het algemeen willen ze altijd dat je eerst ervaring opdoet als begeleider B en ondersteunend naar C en dan kan je doorgroeien en solliciteren naar C. Wanneer ik ging solliciteren waren er weinig vacatures en alleen voor begeleider C en À. Uiteindelijk kwam ik erachter dat m'n organisatie die regeling niet had dat ik moest blijven of studie terug betalen en het enige wat ik had gevonden was een plek op dagbesteding voor 8 maanden, 2 zwangerschapsverloffen.. Maar ik kreeg ook de kans om de VIG opleiding te doen in de thuiszorg en dan had ik meer zekerheid. Want ik zou anders 8 maanden werken op een mcg groep en dat vindt ik geweldig maar duurt het ook wel 2 maanden voor dat je de cliënten een beetje kent.. Dus ik dacht wanneer je je draai hebt gevonden moet je alweer om je heen kijken voor een volgende baan.. Dus toen maar de keuze gemaakt voor VIG en dan wil ik later weer terug naar de gehandicaptenzorg..
Ik heb mij ei vandaag voel elke keer steken in mijn zij en wit slijm vanaaf klussen dus Ik werk nietja voor Shaun bv ben full time huismama
Ohh jeetje dat is nogal wat zeg.. maar indd je moet van zekerheid uit gaan deze tijden en een papiertje extra is ook geen straf natuurlijk.. Ik ben nu nagenoeg klaar met mmz 4 alleen nog eind gesprek volgende week.
Nee is het zeker niet en ik kan dit papiertje ook gebruiken in de gehandicaptenzorg Spannend zeg! Kan je blijven werken op de plek waar je nu zit?