Jaa inderdaad dus dat komt wel goed. Het fijne aan de thuiszorg vind ik dat ik maar 5 uur werk per dag dus dat is super te combineren met een gezinnetje wat we graag willen..
♥♥ NOD ♥♥ Juni ♥♥wonderful (25 jaar), Zwanger! 3 juni (2e ronde), 2e kindje. ♥♥marisje1706 (22 jaar), nod: 3 juni, 1e ronde, 1e kindje. ♥♥jandl (25 jaar), nod: 7 juni, 2e ronde, 2e kindje. ♥♥gin (21 jaar), nod: 8 juni, 1e ronde, 1e kindje. ♥♥fiena26 (26 jaar), nod: 11 juni, 1e ronde, 2e kindje. ♥♥wonderwensje (21 jaar), nod: 13 juni, 1e ronde,1e kindje. ♥♥Kiwi1405 (27 jaar), nod: 14 juni, 1e ronde, 1e kindje ♥♥babyfotograaf (24 jaar), nod: 15 juni, 2e ronde, 1e kindje. ♥♥zep (30 jaar), nod: 16 juni, 2e ronde, 1e kindje. ♥♥julia1984 (27 jaar), nod: 19 juni, 2e ronde, 1 kindje ♥♥swimming (26 jaar), nod: 21 juni, 2e ronde, 1e kindje. ♥♥dilara1 (27 jaar), nod: 27 juni, 2e ronde, 3e kindje ♥♥meelanor (23 jaar), nod: 28 juni, 2e ronde, 1e kindje. ♥♥clientje (27 jaar), nod: 29 juni, 2e ronde, 2e kindje. 1 zwanger, 2 ongesteld,1 negatief getest, 1 cyclus "van slag", 9 nog niet bekend @Fiena, @Jandl, wanneer is jullie nieuwe NOD?? dan plak ik er vast een juli lijstje aan
Dat is het zeker, maar vorig jaar november had ik gelukkig al gevraagd hoe of wat dus wist waar ik aan toe was En 5uur per dag is ook lekker zeg! Ik Woon te ver van werk af voor die uren.per dag jammer genoeg..
@werk, ik ben projectadministrateur voor 36 uur pw. als er kindje mag komen wil ik wel minder gaan werken, t liefst 3 dagen, maar als dat financieel net niet haalbaar is dan om te beginnen 3,5 dag ligt ook beetje aan vl of hij na zn afstuderen een goed betaalde baan kan vinden bij een ander bedrijf bedrijf waar ie nu werkt is niet zo gul namelijk... maar hij is in elk geval nu al gewild!
Jammer genoeg ia dat nog geen zekerheid maar wel een goed gevoel om te weten dat hij in ieder geval gewild is! Geeft toch wat meer hoop ...
Ooh dan wist je het al vroeg, fijn! Ik heb nu in juli m'n diploma uitreiking en ook in februari al gevraagd hoe of wat, maar mag ook blijven dus daar ben ik heel blij mee! Nu al een extra taak, leerlingen begeleiden dus erg leuk allemaal! Babyfotograaf, zo'n bedrijf dat niet echt gul is, ik ken het! Vriendlief heeft hetzelfde maar heeft het gewoon super naar zijn zin daar.. Dus dat vind ik ook wel heel belangrijk. Ik werk nu 24 uur en wil het liefst als ik zwanger zou worden na de bevalling 20 uur gaan werken.. Is financieel ook wel haalbaar denk ik. Top dat lijstje, en die kleurtjes zijn ideaal! Hier: enorm gevoelige tepels, borsten verder niet.. Maar als ik er maar in zit Pff! Even gestaan voor de spiegel (haha, moest er zelf wel omlachen dat ik zo stond) maar dr is verder niet iets te zien.. Kan dit ook ontpillen zijn?
hij heeft nu gelukkig ook een vast contract, maar op dit moment voor MBO zit hij al aan zn top.... dat was ook een van zijn grootste beweegredenen om in de avond de HBO opleiding te gaan doen, overal vragen ze HBO-ers, maar t scheelt al minimaal 300 euro aan salaris (basis), ook heeft hij straks veel meer mogelijkheden om door te groeien. maar hij is nu benaderd door een bedrijf (op zn opleiding gastdocent gehad die daar werkt haha), maar dat gaat helaas even niet door, ze moeten te lang op hem wachten hihi. ook is een ander bedrijf geinteresseerd in hem, dus t ziet er allemaal wel goed uit ook waar hij nu werkt heeft hij kansen (is al functie omhoog gegaan), maar hij moet zich nu eerst een jaar in die functie bewijzen voordat ie er ook voor betaald wordt. hij zit in elk geval niet op een schopstoel, dat is wel prettig
♥♥ NOD ♥♥ Juni ♥♥wonderful (25 jaar), Zwanger! 3 juni (2e ronde), 2e kindje. ♥♥marisje1706 (22 jaar), nod: 3 juni, 1e ronde, 1e kindje. ♥♥jandl (25 jaar), nod: 7 juni, 2e ronde, 2e kindje. ♥♥gin (21 jaar), nod: 8 juni, 1e ronde, 1e kindje. ♥♥fiena26 (26 jaar), nod: 11 juni, 1e ronde, 2e kindje. ♥♥wonderwensje (21 jaar), nod: 13 juni, 1e ronde,1e kindje. ♥♥Kiwi1405 (27 jaar), nod: 14 juni, 1e ronde, 1e kindje ♥♥babyfotograaf (24 jaar), nod: 15 juni, 2e ronde, 1e kindje. ♥♥zep (30 jaar), nod: 16 juni, 2e ronde, 1e kindje. ♥♥julia1984 (27 jaar), nod: 19 juni, 2e ronde, 1 kindje ♥♥swimming (26 jaar), nod: 21 juni, 2e ronde, 1e kindje. ♥♥MamavanShaun (29 jaar), nod: 22 juni, 1e ronde, 2e kindje ♥♥dilara1 (27 jaar), nod: 27 juni, 2e ronde, 3e kindje ♥♥meelanor (23 jaar), nod: 28 juni, 2e ronde, 1e kindje. ♥♥clientje (27 jaar), nod: 29 juni, 2e ronde, 2e kindje. 1 zwanger, 2 ongesteld,1 negatief getest, 1 cyclus "van slag", 10 nog niet bekend @Mama van Shaun, je staat erbij hoor!
Zojuist 10min steekjes gehad aan de rechtse kant. Nu voel ik af en toe kleine plopjes in mijn buik. Ben zo benieuwd. Vanavond even klussen. Witte slijm is nog steeds aanwezig, maar wel wat minder! Erg handig dat gekleurde lijstje! Toppie
hoi dames even een vraagje ben net ongesteld geweest na 5 dagen helemaal schoon en gewoon afscheiding weer geklust paar keer was helemaal schoon.nu van ochtend bij het vegen een hele donkere sliert en veegje hele donkere afscheiding wat is dit oud bloed? maar ben net geweest 5 dagen lang.
Grappig, ik weet het niet zeker. Heb een raar gevoel in mijn buik. Vorige keer ook niet echt mijn ei gevoelt. Ik ga er vanuit dat als ik dat slijm heb dat mijn ei wel komt of is geweest. Al vanaf zondag heb ik dat slijm. Dus zal inmiddels wel toch?
@marisje balen van je test!! Hoop dat je ongi nog wel wegblijft, wie weet @werk aangezien ik een tegenvaller had op school en ik in september pas weer mag beginnen heb ik sinds dinsdag ook weer een baantje in een verpleeghuis hier in mijn dorp als ondersteunend personeel op de PG afdeling (dementie) In principe een vakantiebaantje maar als het mij bevalt zou ik wel willen blijven plakken na de vakantie als dat mogelijk is, maar moet ook even kijken of dat dan weer te combineren is met school Succes met klussen hier dames