Hey meiden ik heb nog steeds geen eetlust (ben al 2,5 kg afgevallen in twee weken, opzich welfijn hoor maar wel vreemd. Hihi. De laatste week last van borelde darmen en bol gevoel links onder in mijn buik. En nu al aantal dagen bol/dof gevoel in mijn bm. @werk: Ik werk zelf 40u als trainer bij een robotiserings bedrijf. Moet nog wel gaan kijken hoe ik dat in de toekomst ga doen. @huis: we hebben vier ruime slaapkamers dus ruimte zat nu nog een kindje hihi Gisteravond kwam vriendlief me heel lief knuffelen en zeggen dat ik ook alles tegen hem kan zeggen ipv hier. Echt zo lief en dat doe ik ook wel maar hij kan er niets mee en dan reageerd hij heel ongeintreseerd (weet zich geen houding te geven) daar irriteer ik me dan weer aan. Dus heb ik hem maar zo uitgelegd. Zei hij daarna heel lief, ik ben er voor je hoor! Hihi grote stoere manne kunnen soms echt zo schattig zijn hihi.
Ik zou het niet weten het menselijk(vrouwen)lichaam is momenteel voor mij een groot raadsel. Denk idd oud bloed Zou niet weten wat t anders zo kunnen zijn
Hier hetzelfde, als ik wat zeg tegen hem dan lijkt hij ongeïnteresseerd en dat zei ik toen en toen gaf die ook aan van ja schat, ik weet niet wat ik er op moet zeggen want snap er nog minder van als jij! Haha..
Manlief is bij mij ontzettend nieuwsgierig en behulpzaam. Dat vind ik echt super fijn. Hij vraagt constant wanneer we dan kunnen testen en welke dingen ik elke dag met jullie deel. Hij leest soms ook mee, als ik iets typ... dus meneer is volledig op de hoogte van alle dingen die "zwanger-to-be" vrouwen meemaken. Wij hebben allebei een fulltime baan. Ik wil minder gaan werken (even kijken of dat haalbaar is) en mijn man wil eigenlijk 1 dag in de twee weken ofzo ouderschapsverlof opnemen zodat hij samen met de beeb kan zijn.
@werk, werk 20 uur p.w. als officemanager. Vind het eigenlijk precies goed zo qua aantal uren. Manlief gaat in september weer studeren en zijn huidige baan is niet heel stabiel dus wordt nog een spannende tijd voor ons! M'n mannetje is ook heel geinteresseerd in het zwanger worden enzo... Op sommige dingen weet hij ook niet zo goed hoe hij moet reageren omdat ie er niet zoveel vanaf weet... Maar hij wil wel weten wanneer we kunnen testen enzo...Ook hij was teleurgesteld dat ik weer ongi werd en vond het heel vervelend voor mij... lief toch @meelanor, 2,5 kg in twee weken is aardig veel! vreemd hoor... zou niet weten waardoor het zou kunnen komen...
Ja indd.. als ik het volgende week vrijdag nog niet ben maak ik maandag de 18 e afsprsak bij de dokter.. zit dan op 43 dagen, zal wel moeten wachten maar dan ben ik in ieder geval maar geweest. dit is ook niks
hoi dames. ik probeer zo min mogelijk met me man over te kletsen de belangrijkste dingen heb ik er wel met hem over en hij vraagt ook waneer we kunen testen enzo maar wil niet dat de onderwerp elke keer zwanger worden is. @werk wij hebben een eigen catering bedrijf ik ben meestal huisvrouw maar help ook wel eens manlief is ook wel vaak thuis we hebben werknemes dus wel iets makelijker.manlief is kok en ook gespecialeerd in taart en gebak heb veel van hem geleerd.
Begrijp ik, ik denk inderdaad dat je gewoon moet wachten tot het vanzelf komt en kan soms aardig lang duren. Dat zou ontzettend vervelend zijn dus ik hoop het meest dat je alsnog posi test en anders maar snel die ongi.... dan weet je in ieder geval waar je aan toe bent! vrouwenlichamen
wat vervelend van die lang durende cyclus. er zijn op forum heel veel vrouwen die maanden wachten op ongi. den niet dat de arts er iets aan wil doen hij/zei zal vinden dat het nog te vroeg is denk ik.maar hoop wel voor je dat die je kan helpen.
Ideaal! Jij hebt dus mooie taarten als je kindjes jarig zijn Ik zou het eerlijk gezegd ook niet erg vinden als ik helemaal lekker thuis kon blijven, zeker als ik (hopenlijk) straks meer kindjes heb maar helaas is dat financieel echt onmogelijk! Maar ik heb een leuke baan dus zo heeeel vervelend vind ik het nou ook weer niet
Denk ik ook hoor en denk ook niet dat ze al wat doet maar al zegt ze dat het heel normaal is.. al weet ik dat ook wel maar toch zal dat wel prettig zijn En moet toch weer een verwijzing hebben voor bloedprikken dus agh..
ja zeker hele mooie taartjes op de verjaardagen. ik vind ook niet erg dat ik huis ben want ik vind als ik het zo bekijk huisvrouw zijn een moeilijke baan 7/24 uur zonder vakantie en vind heerlijk als ik overal bij aanweizg kan zijn voor de kids ook op school enz. zie heel veel kindjes die op school worden gebracht 5 min over 8 en ouders haasten zich naar werk voorstellingen sinterklaas kerst zijn ze meestal alleen weet wel zeker dat die ouders daar natuurlijk heel veel moeilijkheden mee hebben en liever anders wouden hebben.dus ben heel blij dat ik die gevoelens niet hoefde mee te maken.
Ja ik werd gek. Ik dacht van 3negatieve testen en nog niet ongi. Het is erg klote, maar het heeft echt te maken met het ontpillen. Ik weet ook niet of ik de volgende keer weer aan de pil ga. Misschien een ander conceptie materiaal. Wat ze vaak zeggen en wat ik echt heb moeten hebben is VEEL geduld. Succes
Hoi meiden, Een lange cyclus is id erg vervelend maar zeker als je net bent gestopt met de pil is dit helaas vrij normaal.. @vriendlief ik moet eerlijk zeggen dat hij soms wel echt gek kan worden van me. Ik wil het altijd graag hebben over zwanger worden/zijn/toekomst met beebje en ik kom altijd met 'wat als wat als' en hij is super nuchter en kan zich echt nergens druk om maken. Ik weet dat hij het heeeel graag wil maar hij reageert ook vaak een beetje 'droog' omdat ie denkt heb je haar weer met dr babypraat haha maar hij zei ook laatst van nog 2 nachtjes.. Dus ik zei ja EK zeker? Ja ook maar ik bedoelde testen. Ahh lief inderdaad alleen vind ik het dan zo sneu omdat ik bijna zeker weet dat ik hem moet teleurstellen.. @marisje hopelijk snel meer duidelijkheid maar ik denk gewoon lange cyclus Vandaag voel ik weer beetje ongi achtige dingen.. Weer last van afscheiding, beetje zeurderige onderrug en buik dus nouja we wachten gewoon af
ja dat is bij ons ook zo ik wil er over later hebben zo doen en dit doen hij is erg droog daarin ook met alles als web.v op vakantie gaan ya zal ik dit zo doen en dat zo dan is die ook zo hetzelfde hij heeft het er wel over op het moment zelf dus als ik zwanger ben dan kunnen we er genoeg over praten vind hij ook.