Ja zo is mijn mannetje ook, hij zegt ook altijd eerst zwanger worden en dan praten we verder mannen he.. Als ik bijv zeg we moeten de babykamer 2 be opruimen of zullen we dit schattige dingetje kopen dan zegt ie nee eerst zwanger! Gelijk heeft ie ook.
wij zitten gewoon veelte veel stresen en denken. we moeten ook het meeste doen hun hoeven alleen de leukste dingen te doen.wij denken aan van alles mannen zijn gewoon in alles makelijker de mijne is gewoon met alles heel makkelijk en nuchter altijd als er iets gebeureren moet ja het komt wel moet ik echt dagen door zeuren en als die het heeft gedaan nou was dit het maakte je je hier nou druk om hoeft toch niet:
Ik en mijn vriend waren er bij de 1e wel meer mee bezig hij zeker nu vind hij het ook leuk maar is niet meer nieuw zeg maar
@vriendlief, hij is best wel betrokken en vind t helemaal niet erg als ik iets vertel, maar ik wil hem niet de oren van t hoofd kletsen erover hihi, denk dat ie dan toch gek van me wordt haha. @testen, net maar even aan VL gevraagd wat hij wil, of hij erbij wil zijn, of dat als t positief is smiddags t boek van Kluun 'help ik heb mn vrouw zwanger gemaakt" in zn handen gedrukt wil krijgen, t liefst wil hij erbij zijn, maar als ik lekker doorslaap en hij is op t werk dan wil ie een foto van de test nouja 1 gelukje, als zijn wekker volgende week gaat moet ik vast wel plassen @mams, ze weet t! Kon t niet meer geheim houden, wilde t haar zooooo graag vertellen! Ze had t al verwacht haha, maar ze vind t heel leuk, en gaat t niet tegen mn stiefpaps zeggen, ze denkt dat dat beter is voor hem haha. Ze is al helemaal enthousiast! Gingen vanmiddag naar de prenatal voor cadeautje voor mn vriendinnetje, heeft ze ook iets voor haar gekocht en ze zei "als t bij jullie zover is ga ik echht heel veel winkelen voor jullie! En hans (stiefpaps) ook! Haha, zo leuk dat ze t helemaal leuk vinden! Zag heeeele mooie kinderwagen, maar duur!!! 900 euro...pfffoeee...zegt ze "nee dan moet je degene kiezen die je wilt hebben en niet naar de prijs kijken!" (we krijgen kinderwagen van hun @testen, kan niet wachten! Ben eigenlijk heel hoopvol deze maand....heb t net ook tegen VL gezegd, en ook hij hoopt stiekem dat ik heel lang mee kan zwangeren met mn vriendin! Ga morgen de KV 2v5 halen, en dan nog zien dat ik t vol kan houden niet te vroeg te testen hihi. En mn mams gaat duimen voor ons @taart, mn mams heeft dr eigen taartbedrijfje, dus we zullen heel mooie taarten eten ze is nu echt begonnen om t op de kaart te zetten want ze is helaas dr baan kwijt geraakt (zat eraan te komen, ze werkte er net, viel behoorlijk lelijk van de trap, en zit eigenlijk sindsdien in de ziektewet....net beter gemeld en hup dr baan kwijt...) @hier, vandaag eindelijk nieuwe bh's gekocht! Wat een ramp vind ik dat toch altijd pfff.... eindelijk weer rustig weekend voor de boeg morgen de heren voetbal kijken en ik ondertussen koken, nog geen idee wat ik ga maken fijne avond allemaal!
@Fiena, zo kort niet nee....bij mij duurt tegenwoordig 5 dagen, en dat is voor mijn begrippen al erg kort ...net met pil gestopt?cyclus misschien beetje van slag?
Oh dat is iets langer Dit is mijn eerste echte ongi sinds ik gestopt ben met de pil... misschien dat het daar aan ligt..Op zich heb ik er geen problemen mee hoor
@babyfotograaf, leuk dat je moeder het weet! Is toch helemaal leuk dat ze enthousiast reageerde en fijn dat je het nu met haar kan delen. Een kinderwagen als cadeau is al helemaal niet verkeerd zeg! Ik zou gewoon lekker testen met vriendlief erbij, ik vond het zo'n bijzonder moment toen ik posi testte en vond het heel fijn dat m'n mannetje erbij was!
Poeh gewoon n uur bijlezen niet normaal whaha denk toch echt dat ik iedere dag wel 1 a 2 x moet lezen wil ik alles bijhouden hihi. Wel gezellig hoor @Fiena, eerste dag van je laatste ongi haha vind hem wel goed fijn dat je er zo positief in staat! Toch balen meid, Succes in de volgende ronde! @Leeuwtje, Ik zie dat je 5 dagen overtijd bent als je banner klopt. Ik denk dat je dan niet zwanger bent meid anders had hij al wel posi geweest denk ik. @Gin, Morgen testen, Spannend!! @Jandl, Balen meid van je ongi! Succes in de volgende ronde! @Meelanor,Veel plezier bij de bruiloft! @Marisje, Balen meid van je negatest! Nog meer geduld pfff.... @MamavanShaun, Klusze vanavond! @Babyfotograaf, Mooi zo dat lijstje lekker overzichtelijk! Is het mss leuk om de uitgerekende datum ipv de nod neer te zetten bij zwanger..? @Swimming, Lekker aan de klus deze dagen denk dat dat je ei is. @Fiena, zo dat is snel voorbij wel fijn!! Ik werk 2 dagen in de week in n supermarkt op de slagerij afdeling als ons 2de kindje er is denk ik dat ik stop met werken en ook fulltime huismoeder word als de kinderen op school zitten wil ik zeker wel weer gaan werken maar echt niet meer op de slagerij denk dat ik een opleiding wil doen voor in de zorg
@Babyfotograaf, Leuk dat je mams het weet leuk is dat he om te vertellen.. Wij hebben ook de kinderwagen van mij ouders gehad. Welke kinderwagen had je in gedachten?
Ja haha die waslijst is wel nodig wil je op iedereen reageren haha kletkoussen Met mij gaat alles goed.. Hoe voel jij je ondanks je ongie?
Prima, baalde wel even flink maargoed was pas de eerste ronde dus ik mag nog niet klagen Heb je al een afspraak bij de VK in de planning staan?
@wonderful geen idee welke t was net even geprobeerd te zoeken op de site van prenatal, maar zie m zo gauw niet staan vond m er in elk geval erg mooi uitzien! sprong echt in t oog @fiena, ja ik vind ook wel t leukst als VL erbij is kunnen we ff samen hyperen en blij zijn en knuffelen etc.! zal zo weer even t lijstje aanpassen
♥♥ NOD ♥♥ Juni ♥♥wonderful (25 jaar), Zwanger! 14-02-2013 uitgerekend ♥♥marisje1706 (22 jaar), nod: 3 juni, 1e ronde, 1e kindje. ♥♥jandl (25 jaar), nod: 7 juni, 2e ronde, 2e kindje. ♥♥gin (21 jaar), nod: 8 juni, 1e ronde, 1e kindje. ♥♥wonderwensje (21 jaar), nod: 13 juni, 1e ronde,1e kindje. ♥♥Kiwi1405 (27 jaar), nod: 14 juni, 1e ronde, 1e kindje ♥♥babyfotograaf (24 jaar), nod: 15 juni, 2e ronde, 1e kindje. ♥♥zep (30 jaar), nod: 16 juni, 2e ronde, 1e kindje. ♥♥julia1984 (27 jaar), nod: 19 juni, 2e ronde, 1 kindje ♥♥swimming (26 jaar), nod: 21 juni, 2e ronde, 1e kindje. ♥♥MamavanShaun (29 jaar), nod: 22 juni, 1e ronde, 2e kindje ♥♥dilara1 (27 jaar), nod: 27 juni, 2e ronde, 3e kindje ♥♥meelanor (23 jaar), nod: 28 juni, 2e ronde, 1e kindje. ♥♥clientje (27 jaar), nod: 29 juni, 2e ronde, 2e kindje. ♥♥ NOD ♥♥ Juli ♥♥fiena26 (26 jaar), nod: 9 juli, 2e ronde, 2e kindje. 1 zwanger, 1 ongesteld,1 negatief getest, 1 cyclus "van slag", 11 nog niet bekend
Hallo dames! Ik ben nieuw hier, dus zal me even voorstellen!! Ben een mama van 26 en ik heb al een zoontje van 4 nu, en we gaan voor nr 2! Heb hiervoor een mirena spiraal gehad, en die 27 april laten verwijderen. Dus nu afwachten!!! Heb wel al licht gevoelige borsten en pijnlijke onderbuik, maar weet niet of het komt door mn naderende ongie, of dat t tussen mn oren zit of???? Vind het in ieder geval leuk dat er hier nog meer dames in hetzelfde schuitje zitten!!
Welkom, gezellig! Het is ondertussen een aardig clubje aan het worden. Nog een paar daagjes zie ik en dan mag je alweer testen, spannend!