wie ook in mei eerste ronde

Discussion in 'Zwanger worden clubs' started by knuffie 23, Apr 20, 2012.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Jazz

Jazz Niet meer actief

Ik ook last van mn buik, zit met een kruikje op de bank:) maar dat zal gewoon door aankomende menstruatie komen. Merk wel dat ik sinds ik ben gestopt met de pil ineens veel meer last heb van menstruatie klachtjes dan toen ik de pil nog slikte. Maar dat is eigenlijk wel logisch want ik slikte de pil altijd door :p

Spannend hoor swimming misschien wel hartstikke raak geklust!! Houd ons op de hoogte;)

2. swimming

swimming Fanatiek lid

Apr 15, 2012
    2,985
    3
    38
    Nederland
    Ik heb je pil ook altijd doorgeslikt, maar ik voel me vandaag echt anders. Raar gevoel in mijn buik enzo! Ff afwachten.

3. petronella86

Apr 27, 2012
    29
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik ga tegen die tijd, of als ik nichtjes of neefjes krijg veel kleding bestellen bij een vriend van mij. Hij werkt op de markt en heeft van die shirtjes met hele aparte teksten erop!!! Hij heeft van alles en ik ben al verliefd alleen al op die kleertjes hahaha. Zwak voor de leuke teksten heb ik zeker dus denk ik dat alles koop hahahaha

4. Jazz

Jazz Niet meer actief

Kan het je eisprong zijn? Ik zie dat je die vandaag hebt. Ben je niet echt onwijs zenuwachtig of het misschien raak is?! Hihi

5. knuffie 23

knuffie 23 Bekend lid

Jun 17, 2008
    731
    0
    0
    nou ben vanacht super ongesteld geworden
    helder rood bloed en enorme buikpijn
    vandaag me verjaardag vieren nou heb echt geen zin bah
    echt ff z'n baaldag vandaag
    maar hopelijk beetje goed weer dat maakt het misschien nog beetje goed

6. kimster87

kimster87 Actief lid

Mar 18, 2012
    175
    0
    0
    Helemaal klaar voor ons meisje
    tilburg
    knuffie23 in ieder geval gefeliciteerd met je verjaardag!
    Ik heb vandaag een trouwerij van een vriendin van me maar het regent dat het giet echt balen!!

Morgen begin ik met ovulatietesten ben benieuwd!

7. knuffie 23

knuffie 23 Bekend lid

Jun 17, 2008
    731
    0
    0
    ok ondanks het weer toch veel plezier he
    hopelijk snapt het op vandaag

ben er best wel beroerd van maarja niks aan te doen hopelijk is het snel weer over en blijft het verlopig weg:p

8. swimming

swimming Fanatiek lid

Apr 15, 2012
    2,985
    3
    38
    Nederland
    Heb je na je eisprong minder slijmvorming? Wanneer is het moment dat je last krijgt van je borsten en verdere kwaaltjes.

Zenuwachtig ben ik niet, maar het is erg spannend. Hoofdpijn, ongi gevoel, diarree, pijnscheutjes!

9. Mamajens

Mamajens Actief lid

Apr 5, 2012
    409
    0
    0
    @swimming, ik heb dat ook, afgezien van de diarree.

@knuffie, veel plezier vandaag en van harte! Meid, neem 2 aspirientjes, misschien voel je je al wat beter!

@kimster, ook veel plezier op de trouwerij!! De regen een beetje vermijden en genieten van het feest vanavond! Maak lol! Fuck THE rain! ;)

Ik heb een beetje een issue, ik heb het idee dat mijn verkering helemaal geen seks wilt.. Wij zijn dan 5 weken geleden bevallen van onze zoon*, en hebben dinsdag ochtend geklust. Nu heb ik donderdag volgens de gyn mijn eisprong gehad. Dus ik zei, nou dat wordt weer klussen dan!! Maar wat ik ook zeg en hoe ik ook mijn best doe om de eerste aanzet te geven, het gebeurd gewoon niet! Ik moet het hier met hem over hebben, maar hoe??? Ik wil hem ook niet voor zijn hoofd stoten omdat er misschien wel een goede reden achter zit terwijl ik steeds denk: jij wilt toch ook een kindje!!! Ik ben dus meer van alle kansen pakken die er zijn.. Ow... What to do???

10. swimming

swimming Fanatiek lid

Apr 15, 2012
    2,985
    3
    38
    Nederland
    @mamajens, de situatie waar jij ins zit lijkt me erg lastig. Jij bekijkt het positief en ziet ook in dat je weer verder moet. Je moet er denk ik inderdaad wel over praten. Misschien zit hij met lastige gevoelens die hij niet graag uit? Of is hij geen binnenvetter?

Klopt het dat na je eisprong de slijmvorming minder wordt?

11. Jazz

Jazz Niet meer actief

Veel plezier vandaag meiden en gefeliciteerd knuffie 23!
    @mamajens ik kan me voorstellen dat jij ermee zit en dat jij zoiets hebt van pakken wat je pakken kan! Maar ik zou er inderdaad eens rustig over praten. Misschien heeft hij wel helemaal geen haast bijvoorbeeld of is hoj bang dat het spontane eraf gaat? Denk dat het wel goed is om het erover te hebben:)

12. Mamajens

Mamajens Actief lid

Apr 5, 2012
    409
    0
    0
    Denk dat je gelijk hebt idd.

Slijmvorming wordt idd minder. Dat slijm zorgt er namelijk voor dat het zaad beter geleid wordt naar de baarmoeder/eileiders en voor het innestellen van het bevruchte ei. Is dit niet het geval, gaat je lichaam zich voorbereiden op de menstruatie. Ik heb gelezen dat het 5 dagen duurt voordat het bevruchte eitje zich innestelt.
    Is het bij jou anders dan?

13. Mamajens

Mamajens Actief lid

Apr 5, 2012
    409
    0
    0
    Ik ga het er zeker ook over hebben! Het spontane zit er niet meer in zoals bij de eerste, komt ook niet meer bij deze ben ik bang. Ik wil en ga t er ook over hebben, maar hoe te beginnen??

14. swimming

swimming Fanatiek lid

Apr 15, 2012
    2,985
    3
    38
    Nederland
    Ik weet niet of het bij mij anders is. Ik heb last van krampjes lage rugpijn hoofdpijn en diarree. Gewoon even afwachten denk ik!

@mamajens hoe je erover moet beginnen geen idee. Lijkt me erg lastig. Konden jullie voorheen altijd overal goed over praten?

15. Zep

Zep Actief lid

Feb 7, 2012
    446
    83
    28
    Mamajens, dat is echt een lastig probleem..... Ik zou er ook rustig over praten.... Vertellen hoe jij je erbij voelt..... Ik hoop dat een gesprek helpt...... Ik kan me voorstellen dat je je machteloos voelt.....

Gisteren echt behoorlijke rugpijn, ik dacht dat mijn ei zou gaan springen vandaag... Vandaag minder rugpijn dus we wachten nog even af.... Mijn ei zou maandag moeten komen.. Vandaag geklust:D Jeetje, wat is dat bijzonder....... Echt bijzonder!! Ik moest zelf een traantje laten:(......... Nu is het opeens heel echt!!

16. Zep

Zep Actief lid

Feb 7, 2012
    446
    83
    28
    Knuffie, Gefeliciteerd!!

17. knuffie 23

knuffie 23 Bekend lid

Jun 17, 2008
    731
    0
    0
    bedankt voor de felicitaties opzich voel ik me nu wel redelijk hoor
    alleen zo moe en ben die ongesteldheid nu al zat:p
    vanavond nog klein beetje vistite en dan zit het er weer op

18. Jazz

Jazz Niet meer actief

@Zep ik kan het me helemaal voorstellen!! Het is inderdaad zo bijzonder. Dus ook jullie zijn druk aan de klus, spannendhoor meiden! Het wordt ineens wel heel echt he, no way back ;) super hoor ik wens iedereen veel plezier en geluk. Hopelijk over paar weekjes poitieve testjes:)

19. Zep

Zep Actief lid

Feb 7, 2012
    446
    83
    28
    Gin, ik hoop ook dat ik over een paar weekjes kan mededelen dat ik zwanger ben!! Ga er trouwens niet van uit.... Maar hoop het natuurlijk wel:D

Hoe is het met de andere meiden?

20. BellaNoa

BellaNoa Niet meer actief

@ Knuffie 23, gefeliciteerd nog met je verjaardag!! Nog een leuke dag gehad (ondanks de ongi)?

@ Swimming, spannend hoor! ik duim voor je dat het raak is. Ik kreeg al 5 of 6 dagen na de eisprong last van mijn borsten.

@ Mamajens, staat je vriend er ook 100% achter om er weer voor te gaan? Misschien dat hij nog wat meer tijd nodig heeft. Anders geef je aan dat je nu in je vruchtbare tijd zit en of hij er al wel voor wil gaan? Omdat je het idee hebt dat het niet zo is en als hij nog wil wachten dat je het dan wel graag wil weten.

@ Nou, die ei zit hier volgens mij wel te draaien. Nog steeds een beetje last van een zeurderige onderbuik en rug. Ik was gisteren eigenlijk bekaf, komt manlief naar me toe gekropen in bed... uuhh jij wilde toch iets van mij vandaag?? Hahaha. Toch nog geklust. Mijn vent is volgens mij wel weer blij met die klusperiodes :p

Share This Page