Ahhh knuf, ik heb er ook moeite mee dat de cyclus zooo lang duurt maar heb t idee dat die van mij ineens wat korter is. Volgens mij heb ik namelijk mijn eisprong. Gehad terwijl dat eig nog een tijdje hoort te duren. Hopelijk wordt die van jou. Ook korter
Ik lig hier lekker met zoonlief op de bank onder een dekentje Woezel en Pip (z'n favoriet) te kijken. Manlief is werken... Gerum Dilan is zo hangerig vandaag hij wil de hele dag bij mij zitten, wel super lief! Straks het EK, dan gaan we naar mn schoonzus, zwager en nichtje ben benieuwd hoe dat gaat. Zit eraan te denken om hem gewoon in zn joggingpakje mee te nemen, boeiend hoor. Ze hebben een cadeautje voor hem dus hopelijk wordt ie dadelijk wat blijer Verder ben ik hier gewoon mn ongi aan het uitzitten haha, maar nog een weekje en dan kunnen we er weer tegenaan
Ja tuurlijk lekker toch joggingpakje! Heerlijk juist. Sneu voor 'm hoop dat ie snel opknapt! Ik doe met je mee met ongi uitzitten vriendlief zei: kan je ook zwanger zijn als je ongesteld bent? Hij weet natuurlijk wel dat dat normaal gesproken niet zo is maar meer als in de hoop van een uitzondering, of dat wel is ooit is voorgekomen haha oftewel we balen! Maargoed hij is heel positief ingesteld en hij zei we gaan gewoon weer verder waar we gebleven waren en volgende keer is t raak. Laten we het hopen en ook voor de andere meiden!
net nog even gegeten in t winkelcentrum, nu alweer honger? duurt nog wel ff voor we gaan eten we hebben ook nog geen idee wat....we hebben ook nog geen idee waar, of ze hierheen komen of dat wij ergens anders heen gaan...? lekker onhandig... ga morgenochtend testje wagen! net kv 2v5 gehaald, en zo'n urinebekertje geval ben wel benieuwd hoor....ws zal ie wit zijn, maar stiekem hoop ik toch al op een licht streepje! laat t jullie uiteraard even weten!
Spannend hoor! Wel lekker vroeg haha maar wie weet!! Duim voor je. Enne schattig pakje! Ohja mn NOD is waarschijnlijk 10 juli
♥♥ NOD ♥♥ Juni ♥♥wonderful (25 jaar), Zwanger! 14-02-2013 uitgerekend ♥♥marisje1706 (22 jaar), nod: 3 juni, 1e ronde, 1e kindje. ♥♥wonderwensje (21 jaar), nod: 13 juni, 1e ronde,1e kindje. ♥♥Mams26 (26 jaar), nod: 13 juni, 1e ronde, 2e kindje ♥♥Kiwi1405 (27 jaar), nod: 14 juni, 1e ronde, 1e kindje ♥♥babyfotograaf (24 jaar), nod: 15 juni, 2e ronde, 1e kindje. ♥♥zep (30 jaar), nod: 16 juni, 2e ronde, 1e kindje. ♥♥julia1984 (27 jaar), nod: 19 juni, 2e ronde, 1 kindje ♥♥swimming (26 jaar), nod: 21 juni, 2e ronde, 1e kindje. ♥♥MamavanShaun (29 jaar), nod: 22 juni, 1e ronde, 2e kindje ♥♥dilara1 (27 jaar), nod: 27 juni, 2e ronde, 3e kindje ♥♥meelanor (23 jaar), nod: 28 juni, 2e ronde, 1e kindje. ♥♥clientje (27 jaar), nod: 29 juni, 2e ronde, 2e kindje. ♥♥ NOD ♥♥ Juli ♥♥jandl (25 jaar), nod: 1 juli, 3e ronde, 2e kindje. ♥♥fiena26 (26 jaar), nod: 9 juli, 2e ronde, 2e kindje. ♥♥gin (21 jaar), nod: 10 juli, 2e ronde, 1e kindje. 1 zwanger, 1 ongesteld, 1 cyclus "van slag", 13 nog niet bekend @gin, ik heb het aangepast hoor! mn ei is wel eerder gekomen, ws 2 dagen eerder, dus dan zou mn nod 13 juni zijn ipv 15 juni, ach zal t wel zien morgen, hoop op posi!
♥♥ NOD ♥♥ Juni ♥♥wonderful (25 jaar), Zwanger! 14-02-2013 uitgerekend ♥♥marisje1706 (22 jaar), nod: 3 juni, 1e ronde, 1e kindje. ♥♥wonderwensje (21 jaar), nod: 13 juni, 1e ronde,1e kindje. ♥♥Mams26 (26 jaar), nod: 13 juni, 1e ronde, 2e kindje ♥♥Kiwi1405 (27 jaar), nod: 14 juni, 1e ronde, 1e kindje ♥♥babyfotograaf (24 jaar), nod: 15 juni, 2e ronde, 1e kindje. ♥♥zep (30 jaar), nod: 16 juni, 2e ronde, 1e kindje. ♥♥julia1984 (27 jaar), nod: 19 juni, 2e ronde, 1 kindje ♥♥swimming (26 jaar), nod: 21 juni, 2e ronde, 1e kindje. ♥♥MamavanShaun (29 jaar), nod: 22 juni, 1e ronde, 2e kindje ♥♥dilara1 (27 jaar), nod: 27 juni, 2e ronde, 3e kindje ♥♥meelanor (23 jaar), nod: 28 juni, 2e ronde, 1e kindje. ♥♥clientje (27 jaar), nod: 29 juni, 2e ronde, 2e kindje. ♥♥ NOD ♥♥ Juli ♥♥jandl (25 jaar), nod: 1 juli, 3e ronde, 2e kindje. ♥♥fiena26 (26 jaar), nod: 9 juli, 2e ronde, 2e kindje. ♥♥gin (21 jaar), nod: 10 juli, 2e ronde, 1e kindje. 1 zwanger, 0 ongesteld, 1 cyclus "van slag", 14 nog niet bekend misschien handig als ik ook de totalen even aanpas
Hihi ja, ongesteld kun je wel weg laten toch, want wanneer je ongi wordt sta je meteen weer op zwart in het volgende lijstje Dames, ik ben gelukkig bijna weer van mn ongi af zag ik net! Jeeuujjj
@jandl, ja eigenlijk wel ja komt de volgende keer wel jeeej bijna geen ongi meer! weer gezellie aan de klus!
Hier zitten vriendlief en kind aan de buis gekluisterd, kind in zn nederland voetbal outfit en vlaggetjes op zn wangen en handen...
Wat schattig! Hij is er helemaal klaar voor Hier ook voetbal! Maar ben ook geen fan hoor ik val bijna in slaap