@ Fiena, ja het is echt rot die tandjes. Ze zijn helaas nog steeds niet door. Eten en drinken gaat daarom ook erg moeilijk pff, af en toe weet ik echt niet hoe ik hem moet helpen, frustrerend! Dingen die uit de koelkast komen en dus koud zijn gaan er wel in zolang het gewoon vloeibaar is. Fruithapje, maar dan echt een potje van 6 mnd hihi en ga vanmiddag maar even yoghurt halen. Dan krijgt ie tenminste nog iets binnen, hij is al zo mager. Diaree heeft ie eigenlijk niet, nooit gehad bij tandjes en schrale billetjes ofzo. Balen dat Féline ook al de hele week snachts wakker is, echt gewoon zomaar, of? @ Slijm, ik kan het eigenlijk ook nooit merken aan het slijm wanneer mijn ei nou is. Maar ik krijg dan gewoon menstruatie buikpijn wanneer mijn ei is, dus dat is wel handig, fijn is anders Maarja, al 2 maanden een teken van mn ei gehad maar niet raak, raar... @ Voorkeur geslacht, ik heb wel altijd een sterk voorkeur naar een meisje gehad, ik was er bij de eerste ook van overtuigd dat het een meisje zou zijn hahaha.. Maar heb een zoontje gekregen en dat is ook echt geweldig! Ik zou het wel leuk vinden om nu een meisje te krijgen, dan krijg je als ouders iets mee van allebei de geslachten maar ik vind het ook super leuk als het weer een jongetje zou worden. Vind het denk ik ook leuker voor Dilan. Maakt me deze keer dus eigenlijk niet uit, heb ook voor beide al namen en kamertjes in mn hoofd hihi. Alleen als ik naar de chinese kalender kijk heb ik alleen deze maand en in augustus kans op een jongen en de rest een meisje, dus ben benieuwd! ML weet zeker dat wij alleen maar jongens krijgen hihi. Bij de eerste had ie dus wel gelijk. @ Gin, hoe was je eerste werkdag? @ Babyfotograaf, gelukkig vannacht doorgeslapen jeeej! Hebben manlief en ik ook eindelijk weer een keer een nachtrust gehad deze week. Al voel ik me nog steeds super gaar! @ Marisje, balen die rode duivels! Hopelijk is het snel weer voorbij en kun je weer aan de slag hihi. @ Lezen, ik hou er niet zo van
Haha ja kan ik ook begrijpen! Hier is alles turquoise van zoonlief en dat komt toch ook wel een beetje mn neus uit!! Gelukkig heb ik nu iets anders leuks gevonden voor als er een tweede zoontje komt. ROOD, met donkerblauw etc... echt super stoer! Maar roze zou ook leuk zijn
hoi dames @geslacht ik heb al een meisje en een jongen heerlijk dus voor ons maakt het niet uit. maar ik ben zelf ontzettend blij met me zussen ze zijn me alles waar ik alles mee deel dus zou heel leuk vinden als me dochter later ook iemand heeft waar ze haar geheimen kwijt kan en nog meer mee kan delen ben er zelf van overtuigd dan jongentjes broers vaak niet met elkaar omgaan en andere vrienden kring hebben dan elkaar vind dat meisjes vaker thuis zijn en vond zelf heerlijk thuis te zijn met me zussen zelfde series kijken elkaar helpen met make up en elkars kleren aan maar nog een zoontje zal ik ook heel blij mee zijn. over een tweeling ben er zelf ook soms bang voor maar zal er toch wel aan kunnen wennen me broer heeft een tweeling van 1 jaar het is geweldig en speciaal.
Bij mijn ex hadden ze thuis 5 kinderen, waarvan 4 broers en 1 zusje (volgens mij zijn ze dus doorgegaan totdat ze een meisje kregen haha) maar de twee oudste broers trokken echt super veel met elkaar op, hadden dezelfde vrienden en waren ook echt 2 vrienden van elkaar, en dat gold ook voor de 2 jongere broers, het zusje viel er eigenlijk een beetje buiten, maar werd vooral veel verwend door der broers
Als wij dus nog een jongen krijgen dan heb ik echt dat beeld voor me dat het zal worden zoals die broers (van mn ex) maar dat hoeft natuurlijk helemaal niet. Want manlief heeft ook een broer, maar eigenlijk niet echt een band met elkaar. Ze zien elkaar eigenlijk wanneer schoonzus en ik wat afspreken Vroeger speelde ze dan wel veel met elkaar, maar zijn broer kreeg al vroeg verkering (waarmee hij nu getrouwd is en een kleintje heeft hihi, vind dat wel mooi!), waardoor hij meer lekker thuis op de bank ging zitten en als zn vriendin er niet was zat ie op zn kamer te studeren. En mijn man was juist veel buiten met vrienden etc. dus waren eigenlijk 2 verschillende kinderen... dat kun je dan ook hebben.
Mijn voorkeur heeft een knul voor Shaun kunnen ze samen ravotten en broers zijn een meisje lijkt min zelf het einde maar zie zo vaak dat je dan een andere band hebt (heb ik zelf ook met mijn broers) maar beide is goed hihi
Zo er is weer flink wat afgeklets! Negatesters balen!! Jandl mooi Menneke en leuke romper! Lezen, heel veel gedaan, sinds de geboorte van Dean eigenlijk helemaal niet meer geen tijd of neem er geen tijd voor hihi. Jongen of meisje, Totaal geen voorkeur. Wel heel benieuwd naar wat het word. Wie wil er weten wat het word? Wij wil het weten..
Wij zijn heeel slecht in dingen geheim houden hihi ik sta er van te kijken dat we nog tegen niemand hebben gezegd dat we zwanger zijn. Nog 2 weekjes dan gaan we het vertellen. We willen voor mijn en zijn ouders een mooi fotolijstje kopen met het gedichtje: Lieve Opa en Oma.. Jullie kunnen mij nog niet horen Jullie kunnen mij nog niet zien Maar als ik in Februarie word geboren Mag ik dan in dit lijstje misschien? Aan mijn zussen + zwager we zijn een weekend naar Texel dus gaan we het zo doen. In de avond als we met zun alle een drankje gaan nuttigen pak ik de kinder champagne voor me eigen en wil ik die blikken wel eens zien dan hou ik de fles omhoog en zeggen we jaa we hebben iets te vieren kijken of ze het door hebben.. Vrienden en de rest van de fam. Bij de meeste doen we Dean een Tshirt aan met op de voorkant Ik ben stoer en op de achterkant Want ik word grote BROER! Of Voorkant: Ik verdien een kusje Achterkant: Want ik krijg een broertje of zusje!
Spannend he wat de reacties zullen zijn Ik vind het ook knap hoor dat je de zwangerschap nog voor je hebt gehouden!
Ja ik hoop het ook dat we het nog even voor ons kunnen houden. Bij de eerste zwangerschap zijn we gelijk na de test met de test naar ouders en schoonouders gegaan om het te vertellen we hadden nog van die leuke dingen verzonnen om te vertellen haha.
Jandl jaa ben al benieuwd naar alle reactie al denk ik dat mijn zussen het al in de gaten hebben heb namelijk precies dezelfde kwaaltjes als de vorige x en dat gaat echt opvallen voor hun we kennen elkaar namelijk door en door.
Wonderful, wat knap dat je het volhoudt zeg! Ik ren ook denk ik meteen naar m'n ouders als ik positief test haha! Heb ook wat verzonnen hoe we het willen vertellen, maar dat heb ik al klaar dus dat is geregeld haha!! Wij willen wel wetenschap het wordt, delen dit alleen met ouders/schoonouders en broertje van vriendlief en mijn zusje.. Ben net terug van de babydump, ben helemaal verliefd op een kamer hoop zo dat ie dr nog is als het bij ons raak zal zijn!
Er valt ook niet tegen aan te lezen hier Gezellig! @jandl, yogurt moet inderdaad wel lukken! Misschien waterijsjes om de pijn iets te verzachten? En anders misschien toch die speciale zalf proberen... misschien helpt het wel. Waarom Féline de hele week al wakker is, is me een raadsel... Ze is zoiezo nogal opstandig de afgelopen twee weken... Meestal gaat het in fases dus verwacht dat het ook vanzelf weer over gaat @wonderful, ik zou er denk ik de grootste moeite mee hebben om het vol te houden om het niet te vertellen Ik ben benieuwd naar de reacties die je zal krijgen... altijd leuk toch, babynieuws! Wij wisten bij de eerste niet wat het zou worden, willen we bij de tweede zeker wel! En dan mag iedereen het ook gewoon weten, alleen de naam zullen we geheim houden... @broertje of zusje, ik heb zelf een broertje 3 jaar jonger en heb ik nauwelijks een band mee.. Manlief heeft een zus, 1 jaar ouder en hebben we helemaal geen contact mee... Het is dus altijd maar afwachten of er een klik ontstaat..
Ik ben ff gaan zoeken, heb hier wel een foto maar is niet super duidelijk.. baby maison - Google zoeken Die man zat al je kan altijd al kopen en nog afketsen.. Maar dat doe ik niet haha!
Heel mooi!! haha nee zou ik ook niet doen, kopen kan altijd! En zo'n grote aankoop zou ik persoonlijk pas na 12 weken doen.. maargoed ieder voor zich natuurlijk Ik moet eerlijk bekennen dat ik bij de eerste het kamertje met 6 weken al af had... achteraf bekeken zou ik dit toch niet meer zo snel doen haha.... hormonen he
Haha nou het was een op=op actie nu, dus als ik posi zou testen zou ik toch wel hem al willen reserveren denk ik.. Vind hem echt zo mooi!