wie ook in mei eerste ronde

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door knuffie 23, 20 apr 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. wonderful

wonderful Niet meer actief

Goeiemorgen meiden,

Heb alles bijgelezen ben t ff ook weer kwijt want heb ondertussen zoonlief 3x gewassen en om moeten kleden hij geeft steeds over...

Iedereen bedankt voor de lieve woorden en digi knuffels ivm ons hondje..Iemand vroeg of het in malden was volgens mij swimming? maar dat was niet zo het was in Drunen.
    Hij is 17 jaar geworden en dat is een hele leeftijd!!

Werken, Voor Dean werkte ik 32uur daarna ben ik 16 uur gaan werken wat ik nu doe dus. Als nummer 2 komt denk ik dat ik stop met werken maar ga ik nog even over nadenken het kan financieel iig wel.

babykamer, we zijn eruit. Het word toch een nieuwe babykamer:D Dean zijn kamer blijft hoe die nu is totdat hij zelf kan kiezen of weten wat hij leuk vind;)

Kinderwagen, Wij hebben natuurlijk al n kinderwagen maar ik wil n andere ben verliefd geworden op de stokke...:D
    Google

Uhhmm De rest weet ik ff niet meer sorry:)

2. BabyFG

BabyFG VIP lid

20 feb 2012
    9.071
    1.917
    113
    omgeving Rotterdam
    t vervelende is dat je lijf je zo verschrikkelijk voor de gek kunt houden!
    dat alle tekenen er zijn, en dan toch niet zwanger...
    zo irritant :D
    ik wacht braaf tot donderdag (als ongi dan nog nergens te bekennen is tenminste), dan heb ik tenminste ook tijd om foto te plaatsen voor t geval ie heel licht is, en dan zit ik ook niet te hyperen op t werk haha, lekker vrij donderdag en vrijdag :) ruimte genoeg thuis om te hyperen dus :D

succes meiden met sterk houden ;)

3. BabyFG

BabyFG VIP lid

20 feb 2012
    9.071
    1.917
    113
    omgeving Rotterdam
    he bah meid, beterschap voor je mannetje!! hoop dat ie jou niet aansteekt...

4. wonderful

wonderful Niet meer actief

Dankjewel! Nee ik hoop het ook niet.

Ik ga me spullen bij elkaar pakken 11uur naar de kapster is me nicht dus word gesellie..:D

5. Mama van Shaun

Mama van Shaun Fanatiek lid

17 okt 2011
    1.820
    0
    0
    Spijkcity
    Wonderful jij gaat dus voor 2 wagens hoe ga je dat dan doen als je alleen weg wilt?

6. BabyFG

BabyFG VIP lid

20 feb 2012
    9.071
    1.917
    113
    omgeving Rotterdam
    hey meiden,

hier net opeens een druppie bruinig (sorry :D), denk dat mn ongi er aan zit te komen.
    vanmorgen om uur of 5 zat ik stijf rechtop in bed door een steek in mn buik ofzo, daarna nog maar slecht geslapen want moest eigenlijk heel nodig plassen :D maar ik vertikte t om uit bed te gaan :D (maar ik hoop natuurlijk innestelings"bloeding", ach we zien t wel :D, probeer er niet meer zoveel over na te denken)
    en mn boobs are killing me :(

2 wagens lijkt mij inderdaad ook beetje onhandig als je alleen weg gaat? al is Dean natuurlijk straks ook wel stukje ouder weer, maar dan zal hij vast nog niet heel lange stukken kunnen lopen? geen idee hoor :D

7. Jazz

Jazz Niet meer actief

Hoi dames,

Ook ik wilde weer op van alles reageren maargoed haha gaat snel..

@my86 jeetje wat heftig! Nare situatie zeker met alle rompslomp van zo'n tegenpartij en advocaten etc :( bah hoop dat er snel schot in de zaak komt

@fiena26 wat gaat je man eigenlijk studeren? En houdt hij dan wel zijn baan of krijgt ie een andere? Ik ben het met je eens dat je je aan de situatie aanpast :) zal hier ook wel lukken. Ik moet nog afstuderen en daarna een baantje vinden maar ik ben nu wel (eindelijk) zo ver dat ik kan zeggen dat dat wel gaat lukken !

@kamers weet niet meer wie het was van die denver en dover ofzo maar die vind ik ook helemaal geweldig! Echt mijn smaak. Die wilde ik eigenlijk ook heel graag hebben maarja toch voor het 'koopje' gegaan

@babyfotograaf ik hoop voor je dat t niet je ongi is die eraan zit te komen!!

Spannend voor de bijna testers! Ben de helft ff kwijt maargoed
    Vandaag weer lekker vrij, wasjes draaien, boodschappie doen en beetje tutten.

8. Jazz

Jazz Niet meer actief

Moeilijk om je mond te houden!! :D oo zou t echt niet kunnen joh!

9. Zep

Zep Actief lid

7 feb 2012
    446
    83
    28
    @Wonderful, sterkte met het verlies van het hondje, is echt oud geworden zeg!! Dan heeft hij het vast heel goed gehad!! En beterschap met je mannetje!!

@Babyfotograagf, O, wat kan je lijf je inderdaad voor de gek houden...... O ik hoop echt dat het druppeltje bloed van een innesteling was en dat je ongi niet doorbreekt..

@ Gin, wat een leuk kamertje!! En ik heb inderdaad een paar moeilijke weken gehad..... Ik dacht dat het nu weer wat beter ging maar helaas....... Ik heb vanmorgen gehoord dat mijn opdrachtgever van mijn scriptie zijn baan kwijt is of raakt... Dat betekend voor mij dat ik geen opdrachtgever meer heb en nu helemaal opnieuw kan beginnen aan mijn scriptie........ Ik moet eerst een nieuwe opdrachtgever zoeken en dan weer om de tafel voor onderwerp voor het onderzoek..... Dus ik kan mijn gedane arbeid in de prullenbak gooien:x:(:$

@Werk, ik werk 32 uur per week in de verslavingszorg. Ik heb allemaal verschillende diensten en moet om de week in het weekend werken en ook op de feestdagen. Als we een kleintje krijgen, dan wil ik de eerste jaren stoppen met werken als dat financieel mogelijk is!

10. BabyFG

BabyFG VIP lid

20 feb 2012
    9.071
    1.917
    113
    omgeving Rotterdam
    Inmiddels wat meer bruinige smurrie...dus denk dat t morgen dan toch echt door gaat breken....wel al de hele dag zo'n soort weeige maag, heel irritant, hoop dat dat dan morgen ook gelijk weg is :) ook nog steeds krampjes, maarja die heb ik ook met ongi dus dat zegt op dit moment dus helemaal niks :D

Maar is je opdrachtgever dan echt een persoon? Bij mijn vriend is de opdrachtgever/leerbedrijf toch echt gewoon het bedrijf (feitelijk ongeacht wie er werkt of niet)....maar dat is echt zwaar KUT zeg!!:x je had je scriptie al (zo goed als) af? :(

11. Jazz

Jazz Niet meer actief

:$..... Dit meen je niet!!! O mijn god, wat super KUT! Jeetje meid wat balen allemaal. Ik maar denken dat ik het zo 'zwaar' heb.. Pff. Weer helemaal een nieuwe opdrachtgever en opdracht.. Heb je al enig idee? Via via ofzo of via je werk? En wanneer denk je dan nu klaar te zijn? Ik hopelijk ergens eind van het jaar klaar te zijn.. Heel veel succes meid en geef niet op! Ze zeggen altijd: alles heeft een reden

12. dilara1

dilara1 Bekend lid

25 apr 2012
    896
    1
    0
    hai wat balen hoop dat het niet je ongi is.
    ik kan helaas niet op alles reageren het gaat zo sne hier :)
    @BABYFOTOGRAAF hoe en bij wie kun je laten pendelen ik heb wel gezocht op pagina nix kunnen vinden.

13. Jazz

Jazz Niet meer actief

Ohh balen!! Klinkt als een naderende ongi inderdaad :( zo vreemd dat je lijf eerst andere dingen aangeeft. Nou houd ons op de hoogte

14. BabyFG

BabyFG VIP lid

20 feb 2012
    9.071
    1.917
    113
    omgeving Rotterdam
    @gin, nog steeds half misselijk/weeig gevoel, en veel opboeren, dan wordt t weer wat minder...nog steeds af en toe soort ff licht in mn hoofd, alsof ik sneller beweeg dan mn hersens bij kunnen houden zeg maar, speelt ietwat vertraagd af zegn maar, heel gek. Heb dit wel vaker gehad hoor,maarja...uiteraard opgeblazen buik, al een week ofzo, maarja darmen zitten ook te rommelen...en echt bruine smurrie is t ook weer niet, veel lichter dan vorige keren (sorry voor de details ghehe), dus ja afwachten maar wat morgen brengt...ml heeft wel urinebekers en pipetjes van zn werk mee genomen :D dus als ik weer meer nodig hebb moet ik t vooral zeggen haha, scheelt weer een paar euro ;)

zo stom als je lijf het een lijkt te zeggen, en t andere vervolgens doet :D
    heb de hele dag trek/honger, en als ik dan wat eet heb ik weer buikpijn, maar dit kan ook van mn pds komen...schiet niet op zo :p
    kriebelt heeeeel erg om straks niet toch noog ff testje te wagen, maar ben toch echt bang dat t ongi is :D toch ff mn ongeduld bedwingen ;)

@dilara, volgens mij staan er paar personen genoemd bij de pendel forumregels, je kan hun een privebericht sturen met de vraag of ze voor je willen pendelen en welke gegevens ze daarvoor nodig hebben (doorgaans naam en geb.datum).als ze zin, energie en tijd hebben sturen ze je een berichtje terug. Ik had een oproep geplaatst, mag dus eigenlijk niet dus die was al gesloten, maar Hilse had die gezien en mij een PB gestuurd dat ze wel voor me wilde pendelen :) en ik had zelf gesina een PB gestuurd. Succes!

Ml kan ook pendelen zei ie van de week :D geen idee of ie t voor me wil doen :D haha, maar misschien wordt hij wel te veel beïnvloed haha, ach, vind t gewoon geinig :)

15. BellaNoa

BellaNoa Niet meer actief

@ Kiwi, ik wil nu voor een jongen ook felrood met navy blauw op de babykamer, echt super stoer. Ik had laatst een foto van geplaats, denk dat jij dat dan ook wel een leuke kamer vind! Bij zoonlief hadden we wit/zwart/grijs, maar later vond ik dit toch een beetje saai en hebben we al het textiel nog aangepast met turquoise ;)

@ Wonderful, aahh gerum voor Dean! Beterschap! Toch een nieuwe? Super leuk hihi..

@ Babyfotograaf, super balen joh dat je ongi aan t doorbreken is... had eigenlijk goede hoop bij je :)

@ Zep, klote zeg dat je opnieuw moet beginnen!!! Dat kunnen ze toch eigenlijk niet maken??

Vanmiddag had ik lekker vrij genomen, het was zo rustig op het werk en ik had ook helemaal geeeeeeeen zin! Even op het winkelcentrum geweest met mijn zoontje en 2 leuke pyjama's gescoord die bij zijn 2 nieuwe rompertjes horen :D Zometeen bij mn schoonouders eten en vanavond plof ik weer lekker op de bank met mn laptop en dus ZP jeeuujjj

16. BabyFG

BabyFG VIP lid

20 feb 2012
    9.071
    1.917
    113
    omgeving Rotterdam
    @jandl, haha dus dat wordt weer veel kletsen hier vanavond? ;) dat wordt nog wat :D
    en ja ik had ook hoop hihi, maar goed, geen bloed geeft moed ;)

17. BellaNoa

@ Babyfotograaf, ik wil dat pendelen ook :D Maar hoe kom ik dan bij die mensen?

18. BellaNoa

Oh heb het al gevonden. Gesina pendelt alleen niet meer, dus heb die andere maar een pb gestuurd ;)

19. Jazz

Jazz Niet meer actief

Een avondje ZP haha dat belooft wat jandl!
    Ik ben ook wel benieuwd naar dat pendelen. Dan voorspellen ze wanneer je zwanger wordt en welk geslacht het wordt? Maar stel ze zeggen pas over 10 jaar ofzo dan had ik dat misschien liever niet willen weten? Of werkt dat niet zo haha geen idee:D

Hier twijfel ik nog of we uiteten gaan (sushi!!) of gewoon thuisblijven en koken. Wil eigenlijk thuisblijven maar geen zin om te koken haha..

20. swimming

swimming Fanatiek lid

15 apr 2012
    2.985
    3
    38
    Nederland
    Meiden, dat pendelen klinkt interessant, maar er uitkomt dat het nog 3jaar duurt wik ik het dan wel weten? Lijkt me ergens ook wel eng!

Deel Deze Pagina