wie ook in mei eerste ronde

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door knuffie 23, 20 apr 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kiwi1405

Kiwi1405 Fanatiek lid

17 mei 2012
    1.784
    1
    0
    Wil dat pendelen ook wel. ;)
    @Jandl, hoef je alleen iemand pb te sturen?

2. Kiwi1405

Kiwi1405 Fanatiek lid

17 mei 2012
    1.784
    1
    0
    @babyfotograaf, hoop dat je ongi niet doorzet. Het zal toch niet??
    @ Jandl, ik zal nog eens even kijken naar dat kamertje.. Even terugkijken haha..

3. BabyFG

BabyFG VIP lid

20 feb 2012
    9.071
    1.917
    113
    omgeving Rotterdam
    Zie t pendelforum :)

als je berichtje terug krijgt dat ze t willen doen dan kan je je vraag stellen, dus wanneer je zwanger raakt en welk geslacht t zal zijn.

zegt natuurlijk niets over dat t uitkomt of niet :) maar ik vind t wel grappig :)

probeer anders ook Hilse een PB te sturen, zeg dat je haar naam zag staan bij mij en vraag dan of ze misschien ook voor jou wil pendelen :)

dan ben ik blijkbaar net op tijd geweest bij gesina, ik had PB gestuurd net nadat ze zich had toe laten voegen aan de lijst. Maar t schijnt dat ze overladen worden met pben...lees anders de regels van t forum even ;)

4. BabyFG

BabyFG VIP lid

20 feb 2012
    9.071
    1.917
    113
    omgeving Rotterdam
    @kiwi, nee ik hoop t natuurlijk niet :D ben zo geneigd om vanavond een testje te doen :D, maar denk dat ik t toch even af moet wachten......moeilijk!

ohja, en hongerrrrrr! Haha

ik heb zo'n mazzel, ml koookt altijd :) vind ie leuk :) nou ga je gang hihi

5. Jazz

Jazz Niet meer actief

Ze zullen wel gek worden ;) je weet nooit of het klopt idd maar ik ben daar wel gevoelig voor ;) ik weet ook niet of ik t dan wel wil weten. Denk het niet. Wel grappig dat bij jou 2 pendelaars hetzelfde zeggen: augustus zwanger van een meid :)

6. Mama van Shaun

Mama van Shaun Fanatiek lid

17 okt 2011
    1.820
    0
    0
    Spijkcity
    Ik heb ook laten pendelen bij shaun zou in oktober zwanger raken van een knul en was ook zo.
    Vandaag wezen shoppen (moest echt nieuwe schoenen) en had me een last van mijn linkerzij pfff en mijn borsten doen af en toe zo een pijn

7. Kiwi1405

Kiwi1405 Fanatiek lid

17 mei 2012
    1.784
    1
    0
    Nou ik heb zojuist een pb gestuurd, dus we zullen het zien..

@ babyfotograaf, ik snap wel dat het lastig is, maar ik ga ook echt pas zaterdag weer testen. Hartstikke lastig, maar doe het toch ;)
    Dan heb ik voor mijn gevoel dat het zekerder is, als het wel of niet zo is..

8. BabyFG

BabyFG VIP lid

20 feb 2012
    9.071
    1.917
    113
    omgeving Rotterdam
    ja denk dat daarom een hoop zich van de lijst hebben laten halen....
    ook ws omdat heel veel mensen zich niet aan de regels houden hihi ;)
    ik ben er gelukkig niet zo gevoelig voor, was gewoon heel erg nieuwsgierig wat ze zouden zeggen :)
    en als t in augustus raak is vind ik dat nog snel :)

hihi ik net tegen ml zal ik zo nog even een testje doen? (moest toch plassen :D), waarop ie antwoord hoezo, kan je niet wachten tot morgenochtend
    :D
    nu ook weer even niks te zien trouwens, maar goed, zit nog wel erg korte tijd tussen :D
    zo eerst eens even lekker eten (maag knort verschrikkelijk!), dan ff lekker heet douchen (kalmeert de buik op een of andere manier :D) en dan weer op zp ;) haha

ga zo eens kijken of mn idee van zo'n soort geboortekaartje uberhaupt wel leuk is :D

9. dilara1

dilara1 Bekend lid

25 apr 2012
    896
    1
    0
    hoe kan je iemand eigenlijk vinden om een pb te sturen wil gilse vragen of ze pendelt voor me

10. wonderful

wonderful Niet meer actief

@MamavanShaun, Haha ik zie me al gaan met 2 wagens.. Nee die andere gaat dan weg. Op die stokke kan je dan zon ding bevestigen waar Dean dan op kan staan.

@Babyfotograaf, Ik duim voor een innesteling!

@Gin, Het was ook heel moeilijk we hebben het de meeste tijd over babys gehad hihi zei wil namelijk eind dit jaar stoppen met de pil vroeg ze ook nog of ik al zwanger wilde worden of was heb gezegd
    nee wij hebben altijd gezegd als Dean 1 is stoppen met de pil hihi.

@Zep,Nou mooi klote is dat dan dat je helemaal opnieuw moet beginen. Lijkt me echt zwaar werk de verslavingszorg.

@Jandl, Lekker zo overwachts n middagje vrij. Ja toch maar n nieuwe erg he??

Pendelen, Heb ik ook laten doen de maand klopt iig al.

11. BabyFG

BabyFG VIP lid

20 feb 2012
    9.071
    1.917
    113
    omgeving Rotterdam
    @wonderful, bedankt voor t duimen! Maar ga er eigenlijk gewoon van uit dat t ongi is, even afwachten hoe t zich gaat ontwikkelen :)

pffff ben aan t gas zeg niet normaal :D:D:D:D hele dag opgehouden he dan moet t eruit ;) hahaha
    ik net nog tegen ml hoop je dat t raak is? Hij ja zou ik leuk vinden, maar vind t ook niet erg om er nog een maand tegenaan te gaan :D:D haha lekkerding :D:D hij vind t ook wel spannend hoor nu :)

12. wonderful

wonderful Niet meer actief

haha het is ook super spannend allemaal wanneer ga je testen??

13. Mama van Shaun

Mama van Shaun Fanatiek lid

17 okt 2011
    1.820
    0
    0
    Spijkcity
    Alls het aan haar ligt nu haha

14. Jazz

Jazz Niet meer actief

Zo lekker op de bank na koken, eten, douchen en nu lekker gtst mn dagelijkse soap!

@kiwi wat knap dat je tot zaterdag kan wachten! Als je dat kan is het idd beter. Ik houd me ook voor om evht minstens tot NOD te wachten volgende keer maar ik ken mezelf.. Maar ook omdat ik nooit weet wanneer nou precies mn NOD is dus dan probeer ik een excuus te vinden van maar misschien is het nu wel mn NOD (ondertussen weet ik wel beter:D)

@babyfotograaf lastig he wachten!! Had je nou net toch wel getest? Hoop t zo voor je meid
    @wonderful pff echt knap hoor ik had t niet gekund haha

Nu de pendels bij jullie klopte ben ik toch ook wel erg nieuwsgierig hihi ga straks ff spieken op t pendelforum de regels enzo..

15. dilara1

dilara1 Bekend lid

25 apr 2012
    896
    1
    0
    zo hier ook lekker gekookt gegeten even met de kids buiten geweest en kids en mezelf lekker gewassen :) nu heerlijk op de bank denk dat manlief zo weer voetbal gaat kijken hij vraagt me wel of er iets is wat ik wil doen of kijken maar vind wel dat hij ook mag genieten na het werk :)

16. BabyFG

BabyFG VIP lid

20 feb 2012
    9.071
    1.917
    113
    omgeving Rotterdam
    nou hier is t voetbal aan gezet toen ik stond de douchen, dus de toon is gezet ;) maar vind t niet erg, heb ik lekker de computer tot mn beschikking voor zp! dus meiden, jullie zullen weinig rust hebben vanavond! ;) hahaha
    nee hoor, zal wel meevallen, ga denk ondertussen ff verder met de foto's van vorige week zondag :) kan ik die hopelijk na het weekend opsturen naar ze :) zo leuk, waarschijnlijk gaan ze 1 foto gebruiken voor het geboortekaartje! :)
    zit wel beetje te hyperen.....zucht....hoop dat ik straks lekker snel in slaap val :) morgen een heeeeeeeele lange dag! wel heeeeeeeeeeeel leuk!

ik ga morgenochtend testje wagen, uiteraard op voorwaarde dat er nog nergens bloed te bekennen is ;)

17. swimming

swimming Fanatiek lid

15 apr 2012
    2.985
    3
    38
    Nederland
    Waar kan ik dat pendelen vinden?

18. BellaNoa

BellaNoa Niet meer actief

Als je bovenin op het tablad Forum klikt en dan echt helemaal onderaan.... Ik heb trouwens ook nog een pb gestuurd naar Burningkarma, die doet het ook. Ben benieuwd of ik uberhaupt wat te horen krijg ;)

19. Kiwi1405

Kiwi1405 Fanatiek lid

17 mei 2012
    1.784
    1
    0
    Nou hè Gin! Haha.. Ik moet me wel inhouden, maar ik ga het volhouden. Weet uiteraard niet hoe het eventueel volg. ronde zal zijn ;)

@ babyfotograaf, oh spannend! Ga morgenochtend gelijk kijken of je hebt gepost :)

@ iedereen, beetje off topic.. Maarre wie kookt er bij jullie? Hebben jullie de huishoudelijke taken verdeeld of doe je het allemaal zelf?
    Bij ons is het trouwens goed verdeeld ( hij houdt ook niet van zooi) maar ik kook wel voornamelijk.. Ben ook om half 5 ( dus eerder) klaar met werken.

20. Kiwi1405

Kiwi1405 Fanatiek lid

17 mei 2012
    1.784
    1
    0
    Zeg dat.. Heb zowel Hilse als Gedina een pb gestuurd, dus ik wacht af..

Deel Deze Pagina