@jandl alvast fijne vakantie!! Geniet er lekker van Wie is nou ookalweer degene die als eerste mag testen. ik typte bijna: wie als eerste mag persen ik kijk namelijk weer one born every minute waar ik dus naar bevallingen zit te kijken hahaha
@ Swimming, nou hier dus ook slijmvorming sinds vanmiddag! Wel toevallig dat we dat allebei hebben. Misschien dat het dan toch bij een bepaalde fase in de cyclus hoort @ Gin, dankjewel! Gaat vast lukken Ik vind het ook wel leuk een lijstje! Ik kan volgens mij 12 mei testen volgens mijn banner
Ook hier slijmvorming, en al een aantal keer gevoel van "ongesteldheidsbuikpijn" ook herkenbaar? Hoort dit misschien bij het 'ontpillen'? Ik weet niet wanneer ik kan testen.. Sowieso moet ik nog de eerste keer "echt" ongesteld worden.. Dus ben nu maar ff uitgegaan van een cyclus van 28 dagen en dan zou het dus vrij snel kunnen.. Komend weekend gaan we wel aan de klus.. "Niet geschoten is altijd mis" Even een vraagje hoe bereken je hoe lang je cyclus duurt? Van de eerste menstruatiedag tot de volgende eerste menstruatiedag? En tel je die dagen zelf dan mee?
@liza Je begint te tellen vanaf de eerste dag van je menstruatie tot en met de eerste dag weer. Blijkbaar lopen we allemaal een beetje gelijk. Wie kan er een lijstje maken? Die slijmvorming hoort er dus bij. Dat omgi gevoel heb ik ook gehad, maar dat was tijdens mijn eisprong. Ik ben zo benieuwd of het bij ons allemaal gaat lukken! Nu rustig afwachten tot volgende week vrijdag
Leuk inderdaad, ben echt heel erg benieuwd.. Loop wel iets achter op jullie maar mag de pret niet drukken! Ook wel benieuwd of alles "normaal" functioneert na vele jaren pilgebruik Wel fijn om hier ervaringen te delen, zo weet je ook dat je niet de enige bent met bepaalde vragen/klachten.. Ik ben ook echt super benieuwd hoe snel het gaat en hoop dat we allemaal snel aan de beurt zijn
Fijne vakantie JANDL!!! Oe , spannend dames!!! Ik duim voor iedereen Ik heb mijn NOD op maandag 14 mei!! Zo spannend............ Leuk idee om een lijstje te maken!! Ik hoop dat er iemand met positief nieuws kan komen!!
Heej meiden, zeker leuk allemaal! hoe wil je dat er een lijstje gemaakt wordt? Vindt ik opzich wel leuk om te doen ! Vandaag kan ik alleen niet meer want ga zo naar de back street boys!! Whahahahahahah..... op mijn ovulatietesten gaf hij vanaf gister al twee dikkere streepjes aan! Mijn vriend en ik hebben dan ook gister avond geklust ! en de komende dagen ook nog even volhouden hihi! Liza28 ik loop ook wat achter op iedereen zitten wij in hetzelfde schuitje Nou meiden tot snel!
Ik heb mijn NOD pas in juni.. Ook in mei wel, maar we hebben nog niet voor het echie geklust in april. Veel plezier Kimster! Leuk hoor! Ik ben over een paar uurtjes ook weg, moet vannacht een nachtje in het ziekenhuis slapen voor onderzoeken. En daar hebben ze geen wifi Vind het eigenlijk wel heel erg spannend!! Echt wel een raar gevoel in mijn buik..
@kimster87 Inderdaad, wij lopen ongeveer gelijk! Leuk, maar kan zomaar anders worden natuurlijk Wij gebruiken geen ovulatietesten, althans nog niet.. Dit weekend op de gok aan de klus.. Dus telt misschien ook nog niet echt als eerste ronde.. Maar je weet natuurlijk nooit!
goedemorgen meiden hoe is het hier allemaal eventjes wel snel bijgelezen want er stond weer zoveel hoe was jullie koninginnedag?hier leuk en wat een mooi weer zeg onze oudste zoon zijn nieuwe kamer is bijna af dus word echt heel mooi zelf vind hij het ook heel erg leuk hoor me ongi is bijna weg dus dan kunnen we er tegen aan een lijstje maken met de testdata is misschien wel leuk wil ik best wel maken hoor vertel ff wanneer jullie mogen testen
Volgens mijn app is mijn NOD op 21 mei (dus mag ik vanaf dan testen?) Overigens zijn mijn data nog niet echt betrouwbaar aangezien ik nog geen normale cyclus gehad heb.. Volgende maand kan ik het beter zien denk ik.. Maar zet 'm daar maar op.. Leuk zo'n lijst!
Hoi meiden! @swimming mijn banner zegt wel dat ik bijna mag testen maar die telt nog niet mee hoor! Want nouja gisteravond hebben we wel voor t eerst 'echt' geklust zonder condoom. Was eigenlijk niet helemaal volgens planning haha want eigenlijk zouden we dat pas eind mei doen en ik durfde eigenlijk nog niet (weet ook niet waarom) maar ben toch overgehaald Maar volgens berekening had ik vorige week mijn eisprong dus voelde me wel enigszins 'veilig'. Maar nu denk ik ineens: stel je voor dat die berekening niet klopte? Heb nog maar 1x echte menstruatie gehad dus weet helemaal niet hoe regelmatig mijn cyclus is. Dus ik dacht misschien was ik wel vruchtbaar maarja ik ga ervan uit van niet anders ga ik dingen hopen die niet zo zijn Als het er echt op aankomt denk ik steeds: o shit wacht kan ik dit wel, ben ik er klaar voor, kunnen we dit echt?! Ineens schieten die onzekerheden voorbij. Echt stom he? Kennen jullie dit?
@gin, ik durfde zelf ook niet te stoppen met de pil. Ik vond het op een of andere manier eng. Maar mijn vriend zei ineens waarom stop je nu niet? Ik stond met grote ogen te kijken. Toen heb ik me ook over laten halen. Grappig zeg. Waar kun je die gevoelige testen kopen? Ik heb nu 3digitale Clearblue testen liggen.
Ja ik ben wel al sinds 21 feb gestopt met de pil, maar we hebben het tot die tijd nog met condoom gedaan en dat wilde we dus tot eind mei doen, maar gisteravond dus ook zonder condoom! Spannend hoor haha ookal was ik dus waarschijnlijk niet eens vruchtbaar. Toch hoop ik stiekem van wel Super spannend hoor swimming nog 10 dagen en dan kan je testen! Kan je die testen niet gewoon in de winkel halen? Anders online?
He hallo, ik wil ook graag mijn ervaringen uitwisselen. Ik ben in maart na 8 jaar gestopt met de pil. Toen nog de bloeding van de pil gehad. Daarna cyclus van 23 dagen. Ik had 8 jaar geleden ook een korte cyclus. Eerste maand nergens last van maar nu heb ik na mijn eisprong (denk ik) heel vaak lage buikkrampen. Klinkt dit bij jullie bekend? Verder geen kwaaltjes. Als de cyclus klopt zou ik a.s. zonder mijn NOD moeten hebben. Spannend allemaal!