wie ook in mei eerste ronde

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door knuffie 23, 20 apr 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ilsetje

Ilsetje Lid

1 mei 2012
    22
    0
    0
    NULL
    NULL
    @ knuffie, zet mij er maar bij want dan ben ik tot nu toe de eerste ;)

2. Jazz

Jazz Niet meer actief

Hoi Ilsetje! Welkom hier. Ga je ook voor je eerste? Voor jou dus nog maar 4 dagen, spannend! Ik heb ook last van lage pijntjes, kan het niet echt krampen noemen maar meer dat het een beetje trekt ofzo. Denk ook dat dit rond eisprong is.

3. Ilsetje

Ilsetje Lid

1 mei 2012
    22
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dankje Gin, ja we gaan idd voor de eerste. Vind het reuze spannend. Volgens mij heb ik vorige week zondag mijn eisprong gehad omdat het toen niet uit te houden was. Hopelijk blijft mijn cyclus zo kort. Meer kansen om zwanger te worden :D

4. Zep

Zep Actief lid

7 feb 2012
    446
    83
    28
    Welkom Ilsetje!

Ik mag ook op het lijsteje Knuffie23, 14 mei is mijn NOD:D

5. knuffie 23

knuffie 23 Bekend lid

17 jun 2008
    731
    0
    0
    lijst wanneer we kunnen testen:p

- swimming:11mei
    - Ilsetje:14mei
    - liza28:21mei
    - knuffie23:26mei

6. knuffie 23

knuffie 23 Bekend lid

17 jun 2008
    731
    0
    0

- Ilsetje:6mei
    - zep:14mei

sorry had het verkeerd gedaan nu goed he:p

7. Liza28

Liza28 Fanatiek lid

24 apr 2012
    1.229
    1
    0
    Marketing & Communicatie
    Brabant
    Spannend allemaal he ladies? Volgens een normale cyclus zou ik zondag mijn eisprong hebben maar aangezien ik nog maar net gestopt ben met de pil kan het alle kanten op ;) Heb gisteren ook een soort menstruatiepijn gehad.. Dus misschien heb ik ook wel een korte cyclus? Of misschien heeft het wel gewoon met ontpillen te maken haha! We hebben niet geklust overigens.. Wij klussen dit weekend wel.. Bij een cyclus van 28 dagen zou dat de vruchtbare periode moeten zijn.. Het is nog een beetje op de gok allemaal want geen idee dus hoe mijn cyclus loopt.. Eigenlijk telt mei dus nog niet echt als 1ste ronde voor ons, maar wie weet hebben we wel heel veel geluk ;)

Vind het allemaal wel heel erg spannend hoor.. Overigens test ik nog niks, enige dat ik doe is foliumzuur slikken, heb verder ook niks in huis.. We gaan het zien!

8. swimming

swimming Fanatiek lid

15 apr 2012
    2.985
    3
    38
    Nederland
    Vandaag misselijk. Ik gaat niet eens weg als ik gegeten heb. Ongi gevoel is weg. Nog wel licht melkachtige afscheiding. En lichte steekjes bij mijn tepels. Hoe is het bij jullie? Voelen jullie wat? Ik vind het zo gek. Ik ben normaal nooit misselijk. Nog een ruime week en ik kan testen. Spannend

9. BellaNoa

BellaNoa Niet meer actief

Hoi meiden hier even vanuit Turkije

Sinds vandaag jeuken mijn tepels ontzettend!! Weet alleen niet of het eventueel een kwaaltje is ik ken namelijke alleen pijnlijke borsten.. Maar Miss komt dat nog ben benieuwd

Hoe is het bij jullie?

Swimming, spannend hoor!

10. Jazz

Jazz Niet meer actief

He Jandl, lekker genieten in turkije? Lekker hoor!
    Bij mij valt er helaas niks te testen deze maand denk ik:( maar voor jullie erg spannend hoor! Ik voel wel wat trekken in mn onderbuik maar zal gewoon ongi zijn.

@swimming bij jou klinkt het allemaal wel spannend vind ik hoor. Al die klachtjes, zou zomaar eens kunnen!

Vriendlief geloofde niet dat je maar een hele korte periode per maand vruchtbaar bent haha hij dacht dat het gewoon altijd kon. Moest de arme schat teleurstellen.. Volgende ecte poging eind vd maand. Bah wat duurt dat lang. Ben nu ook wel iets minder onzeker aan het worden heb ik het gevoel.

11. Liza28

Liza28 Fanatiek lid

24 apr 2012
    1.229
    1
    0
    Marketing & Communicatie
    Brabant
    @Gin Joh misschien valt het mee en kun je wel testen? Ik duim voor je.. En voor mezelf.. Eerste ronde (wat eigenlijk nog niet eens echt een officiele ronde is).. Overigens vind ik het ondanks dat toch wel spannend, ook of ik gewoon ongesteld word en of het allemaal weer functioneert na jaren pilgebruik.. Eigenlijk is alles heel erg spannend he.. Voor jou nog 4 dagen tot de test ;)

12. Ilsetje

Ilsetje Lid

1 mei 2012
    22
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Liza28, Ik begrijp wat je bedoeld met of het allemaal wel goed functioneert. Ik ben nu al wel 1 keer gewoon ongesteld geworden en hopelijk wel een eisprong gehad.

Denk het ook echt gevoeld te hebben maar zoals we allen hebben, we voelen van alles ;) Hier nog steeds rommelige buik. Ik mag dus idd zondag al testen maarja is dat niet te snel met een cyclus van 23 dagen 1 x gehad te hebben?!

Haha Gin, dat verhaal klinkt me bekend. Hier nog zo'n snuggere :p

Veel succes meiden en hopelijk voelen we het toch allemaal goed en blijkt het zo te zijn....

13. Jazz

Jazz Niet meer actief

Ja inderdaad alles is gewoon spannend!!
    Ik heb trouwens het idee dat sinds ik ben gestopt met de pil veel meer een 'zoetekauw' ben geworden:D ik was nooit zo van gebakjes chocolaatjes etc maar nu wel!! Erg moeilijk om te weerstaan ook. Belooft wat als ik zwanger ben :)

Maar het lijkt me een érg kleine kans, heb afgelopen maandag geklust maar had volgens app vorige week maandag eisprong. Week later lijkt me al niet echt hoopvol meer, ookal kan de cyclus wat afwijken. Dus jullie zijn allemaal eerder! :D

Wat betreft mijn zorgen om financien zei mijn schoonzus: je kan gewoon voor een uitzendbureau tijdelijk werk zoekem en ookalmag je niet blijven, je krijgt wel gewoon zwangerschapsverlof + uitkering en dan kan je na de bevalling weer verder solliciteren voor eventueel een andere (vaste) baan. Dit klonk eigenlijk best aanneemlijk en niet onmogelijk waardoor ik me iets minder druk maak op een baan/inkomen. Wat denken jullie? Hebben jullie ook (financiele) onzekerheden?

14. Jazz

Jazz Niet meer actief

Ik zie dat je over 5 dagen je eisprong hebt en ik lees net dat je vanaf 5 dagen voor je eisprong al het beste kunt beginnen :D

15. meelanor

meelanor Fanatiek lid

29 apr 2012
    1.408
    142
    63
    Alphen, NB
    Mag ik er ook bij op het lijstje, er vanuit gaande dat ik ook een cyclus van 28 dagen heb (geen idee) mag ik testen op 16 mei.. maar ik heb drie dagen voor ik echt ongesteld werd bruin bloed/afscheiding gehad. Ik had dat niet mee geteld maar hoorde dat je die wel mee mag tellen. dus ga denk ook maar op 13 mei testen :) ... op moederdag hihi :D ga er niet vanuit maar zou wel leuk zijn toch :)
    Vanavond maar weer eens klussen ;)

16. swimming

swimming Fanatiek lid

15 apr 2012
    2.985
    3
    38
    Nederland
    @gin ik ben wel bang dat mijn lichaam me voor de gek houd!

17. Ilsetje

Ilsetje Lid

1 mei 2012
    22
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ooh zou mooi zijn Gin! Ik heb al 4 jaar een vaste fulltime baan. Maar inderdaad, de tijd is zowieso onzeker. Ik weet zeker dat je het gaat redden. Dan maar met minder toch?!
    Vind die ontpil-zwangerschapskwaaltjes onwijs irritant! Alles lijkt op elkaar dus. Ben zo benieuwd of ik mijn NOD krijg of niet :D Ben er naar mijn zin ook veel te veel mee bezig, maar wel fijn om hier jullie ervaringen te lezen.

18. Jazz

Jazz Niet meer actief

Ik hoop dat het goedkomt! Soms vind ik mezelf super stom dat ik er nu 'al' voor wil gaan terwijl ik geen garantie heb op een baan, maar aan de andere kant kan je nou eenmaal nooit alles perfect gepland hebben. Ik moet er gewoon voor gaan en erop vertrouwen dat het goedkomt!

En die kwaaltjes kunnen je idd goed voor de gek houden he. Geduld is een schone zaak;)

19. knuffie 23

knuffie 23 Bekend lid

17 jun 2008
    731
    0
    0

- Ilsetje:6mei
    - meelanor:13mei
    - zep:14mei

20. knuffie 23

knuffie 23 Bekend lid

17 jun 2008
    731
    0
    0
    hey meiden

wat is er weer een hoop geschreven zeg en iritant he dat je lichaam je zo voor de gek kan houden wat is je lichaam toch raar in mekaar hihi

me ongi is helemaal weg dus vanavond maareens klussen niet bewust voor zwangerschap maar gewoon omdat ik zin heb:p

kwa baan tja das tegenwoordig nooit zeker toch je staat zomaar op straat me man heeft een goede baan gelukkig en ik werk in de avonduren in de schoonmaak mijn contract loopt febr 2013 af maar ga der vanuit dat het gewoon word verlengt want er zijn geen klachten vind dit geen reden om niet aan een tweede te beginnen

vanmiddag in rijswijk wezen winkelen toch ook ff bij prentetal wezen neuzen jeetje wat heb ik alweer leuke dingentjes gezien echt verleidelijk
    wel heb ik al testen gekocht bij kruitvat 2v5 euro die verkopen ze hier niet dus daar maar meegenomen je kan ze maar in huis hebben he:p
    ga nu ff douse en naar me bedje ben best moe
    ook ff heffie dag gehad vandaag we worden gestalkt en das erg vervelend de politie doet er niks aan wel weet ik nu hoe ik nummers moet blokeren dus dan kunnen we iedergeval iets doen maar ik maak me dan gelijk weer druk terwijl me man roept niet op reageren laat gaan :pmaar komt wel goed hoor we weten wie het is dus er hoeft maar iets te gebeuren en dan kunnen we dat weer melden
    trusten voor straks

Deel Deze Pagina