wie ook in mei eerste ronde

Discussion in 'Zwanger worden clubs' started by knuffie 23, Apr 20, 2012.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Jazz

Jazz Niet meer actief

Vervelend voor jullie meiden! Al die klachtjes.. Ik heb er niet zo'n last van gehad van dat ontpillen eigenlijk. Vanochtend wel baalmomentje: ongesteld:( balen!!! Ookal wist ik heus wel dat het eraan zat te komen, toch is het een teleurstelling. Ook voor vriendlief. Maarja we waren eigenlijk ook nog niet 'echt' begonnen dus volgende eisprong gaan we er wel echt gericht voor. Vind wel lastig te bepalen wanneer mn eisprong is volgende keer want mn cyclus is nog niet echt regelmatig. Vorige keer 37 dagen en dit is de 34e dag dus weet niet waar ik nou vanuit moet gaan.

Nog een paar dagen te gaan voor sommige meiden, spannend! En Liza28 veel plezier in je klustijd en hopen dat t raak is;)

2. Jazz

Jazz Niet meer actief

Ik heb trouwens nog de etos zwanger worden pillen in huis, nog niet eerder gebruikt. Denken jullie dat dit misschien een positieve aanvulling is? Of raakt mn cyclus daar alleen nog maar meer van in de war? Wat denken jullie..

3. clientje

clientje Actief lid

Nov 2, 2010
    124
    0
    0
    Toen ik stopte met de pil had ik ook erg veel last van 't ontpillen. Nu heb ik niets gebruikt sinds de bevalling dus misschien gaat het nu nog wel sneller, maar we zullen zien.
    @gin ik heb weleens gehoord dat die Etos zwanger worden pillen ervoor zorgen dat de cyclus wat minder lang is. Ik heb de kruidvat vitaal zwanger pillen nog liggen dus ga die vanaf vandaag maar weer slikken. Vind het toch wel weer erg spannend als ik eraan denk dat er misschien snel weer een wondertje in me groeit. Had verwacht dat dat bij een 2e misschien wel wat minder zou zijn, maar niet dus.

4. Jazz

Jazz Niet meer actief

Ja opzich wil ik de pillen ook wel gaan proberen. Ben alleen sinds vandaag ongesteld dus kan ik er nu al mee beginnen of moet ik wachten tot na mn menstruatie? :)

5. swimming

swimming Fanatiek lid

Apr 15, 2012
    2,985
    3
    38
    Nederland
    Hier alles rustig. Mijn darmen spelen soms op en een vaag gevoel in mijn onderbuik. Ik heb de kruidvat 2v5 gekocht. Wanneer kan ik een tekstje wagen?

6. julia1984

julia1984 Fanatiek lid

Feb 9, 2012
    2,244
    5
    38
    NULL
    NULL
    Mag ik ook meekletsen?! Wij gaan deze ronde echt van start. Vorige maand nog wat voorzichtig, omdat manlief het nog een spannend idee vond. Ben zo benieuw hoelang wij op ons kleintje moet wachten! Leuk om ervaringen met elkaar te delen.

7. swimming

swimming Fanatiek lid

Apr 15, 2012
    2,985
    3
    38
    Nederland
    @julia natuurlijk mag je mee kletsen! Gezellig.

8. julia1984

julia1984 Fanatiek lid

Feb 9, 2012
    2,244
    5
    38
    NULL
    NULL
    Sommige meiden testen echt heel vroeg. Ik zelf wil pas op mijn NOD testen, mocht ik dan nog niet ongesteld zijn. Maarja begrijp uit veel forums, dat er nogal wat meiden zich niet kunnen inhouden. Je zou het kunnen proberen! Laat het dan wel even weten, ben benieuwd.

9. Ilsetje

Ilsetje Lid

May 1, 2012
    22
    0
    0
    NULL
    NULL
    He dames,

Ooooooh wat spannend zeg allemaal he, Ik heb ook nog steeds vage krampjes in mijn buik... Morgen zou ik mijn NOD hebben als mijn cyclus van 23 dg klopt. Weet dus nog steeds niet of ik meteen ga testen.
    Zoals jullie ook hebben, heb ik het idee zou het gewoon ontpillen zijn wat ik voel. Ik kan toch niet nu al zwanger zijn?! Maar hoop het zo!!! Als ik mijn ongi dinsdag niet heb ga ik zeker testen en laat het jullie uiteraard weten. Jullie ook he?!
    Succes met testen en klussen ;)

10. swimming

swimming Fanatiek lid

Apr 15, 2012
    2,985
    3
    38
    Nederland
    Ik denk dat ik wacht tot vrijdag. Zal moeilijk worden, maar ik zal me beheersen. Ik voel een raar gevoel in mijn onderbuik en opgeblazen. Mmmmm i hope so!

11. meelanor

meelanor Fanatiek lid

Apr 29, 2012
    1,408
    142
    63
    Alphen, NB
    @gin ah balen zeg... Je wil er niet vanuit gaan, maar je blijft toch stiekem hopen dat die eerste keer... Die teleurstelling is toch groter dan je verwacht (bij mij ieg). Maarja bij mij heeft het iets positiefs gebracht een vriend die er ook voor wilde gaan :). En ach dat klussen is zo vervelend nog niet :) hoe en wanneer is bij jullie het moment gekomen dat je er bewust voor gaat? Een gebeurtenis of gewoon ineens?

12. Jazz

Jazz Niet meer actief

Ja het blijft een teleurstelling terwijl we eigenlijk nog niet bewust voor het eggie zijn gegaan. Afgelopen maandag voor het eerst geklust zonder condoom, we wilde er namelijk pas eind deze maand voor gaan maar dat deden we dus maandag al terwijl ik wist dat ik niet meer in mn vruchtbare dagen was. Dus die teleurstelling sloeg nergens op want ik wist dat het niet kon. Dus deze maand gaan we eigenlijk echt gericht klussen rond vruchtbare dagen:)

Vriendlief wilde altijd al graag ervoor gaan, hij moest eerder mij overhalen omdat ik zo'n bangepoeperd ben;)
    Er was niet echt een speciaal moment waarop we zeiden: we willen een kindje. Ik wist dat hij het altijd wel wilde en ik wilde sowieso eerst school afmaken. Wij zijn de enige in onze vriendengroep zonder kindjes dus het gevoel is wel sterker geworden daardoor, we genieten echt van die kleintjes. Ook heb ik een paar maandjes op een kinderdagverblijf gewerkt en daardoor werd het steeds erger haha ben al een jaar iedere dag bezig met mn kinderwens (in mn hoofd) nu ben ik als het goed is deze zomer klaar met school en daarom willen we het nu wel gaan proberen, ookal vind ik het heel spannend!

13. Dinges1989

Dinges1989 Fanatiek lid

May 4, 2012
    1,478
    0
    0
    Gehandicaptenzorg
    West-friesland
    Hallo Allemaal,
    Ik wil me bij jullie aansluiten.. ;)
    Ook voor mij de eerste ronde in mei!!
    3 mei gestopt met de nuvaring en wacht nu op de menstuatie... ik hoop dat het een beetje regelmatig word zodat het makkelijk uit te rekenen is allemaal!

14. swimming

swimming Fanatiek lid

Apr 15, 2012
    2,985
    3
    38
    Nederland
    Wie heeft er ervaring met een strak onderbuik gevoel?

15. knuffie 23

knuffie 23 Bekend lid

Jun 17, 2008
    731
    0
    0
    hey meiden
    wat is er weer veel geschreven zeg pff echt even bijgelezen

marisje1706 welkom kom maar gezellig meekletsen hoor hoe meer meiden hoe beter

gin wat vervelend die teleurstelling snap je helemaal nu maar aan de klus dan en snel hopen een een positest ik snap helemaal wat je bedoeld me schoonzusje is zwanger van de 3e en de oudste is even oud als ons zoontje en de 2e is 11mnd als de 3e geboren word maar geniet zo als hun op visite zijn heerlijk zo kleintje:p

hier alles zijn gangentje vanmorgen geklust:pwas wel spannend vond ik stom he:p
    vanavond slaapt onze zoon voor het eerst op zijn nieuwe kamer morgen is hij jarig word hij 3 jaar gaat zo hard he:p
    straks lekker de boel versieren vind ik altijd zo leuk

waar komen jullie eigenlijk vandaan?ik uit omg rdam/dordrecht

16. knuffie 23

knuffie 23 Bekend lid

Jun 17, 2008
    731
    0
    0
    swimming zelf heb ik er geen ervaring mee sorry

17. Dinges1989

Dinges1989 Fanatiek lid

May 4, 2012
    1,478
    0
    0
    Gehandicaptenzorg
    West-friesland
    Hey knuffie, dank je wel!
    Ik vind het allemaal maar spannend hoor.. maar wel leuk zo om te lezen hoe iedereen alles ervaart

18. Zep

Zep Actief lid

Feb 7, 2012
    446
    83
    28
    Welkom voor de nieuwe mensen!!

Gin, dat is balen..... Ik kan me voorstellen dat je dan toch ergens de hoop hebt dat het toch raak is............

Toen ik stopte met de pil had ik er ook last van, het heeft lang geduurd voordat ik een normale cyclus had. Ik denk wel een jaar. Soms duurde het acht weken voordat ik ongesteld werd, dat is gelukkig allemaal goed gekomen! Dus dames, het heeft even de tijd nodig maar het komt vast helemaal goed!

Hier alles ok, heb vandaag zwangerschapstesten gehaald. Ik heb de 2v5 van de kruidvat gehaald! Vond het best spannend om ze te halen........ Heb de hele tijd een zeurend gevoel in mijn buik en steken in lies... En af en toe misselijk...... Maar goed, we wachten zo rustig mogelijk af:p
    Vandaag in de stad super leuke babyboekjes gezien, bijvoorbeeld een kraambezoek boek waar het bezoek zaken over zichzelf kan invullen en zijn wens voor de baby. Ook allerlei boeken over zwangerschap bekeken en kleertjes gekeken. Bent trots op mezelf dat ik niks heb gekocht:D

19. Dinges1989

Dinges1989 Fanatiek lid

May 4, 2012
    1,478
    0
    0
    Gehandicaptenzorg
    West-friesland
    Zep ik vind het ook altijd moeilijk niets te kopen..! Gelukkig kan ik dan ook nog kijken voor het zoontje van me vriendin waarvoor ik het dan niet kan laten wat mee te nemen

We zitten in mei de eerste ronde maar ik lees dat je al een jaar gestopt bent met de pil, zijn jullie ook al zo'n tijd aan het proberen?
    Succes iniedergeval en laten de positieve testen snel tevoorschijn komen!

20. Jazz

Jazz Niet meer actief

Gefeliciteerd met je zoon knuffie23!:D
    @swimming ik ken het ook niet.. Ik voel altijd wel een trekkerig/zeurend gevoel onderin van menstruatie. Hoop dat t bij jou wat anders is!

@marisje1706 welkom! Leuk dat je erbij bent, spannend he??

Share This Page