@gin, balen dat je ongesteld bent geworden. Hopen op een goede volgende rond. Hier alles rustig. Ben zo benieuwd.
hier ook eventjes alles rustig dylan vind zijn nieuwe kamer geweldig hij had bij cars geslapen vertelde hij vanmorgen en de slingers waren wou hihi echt schattig vind het zo moeilijk om niet te praten over zwanger willen worden teminste niet met fam want willen het graag als verrassing houden daarom ben ik zo blij met julliekan je iedergeval lekker even kletsen over alle ergenissen en kwaaltjes babywinkeltjes loop ik heel langzaam voorbij vind het zo moeilijk om me in te houden en heb ookal zo coole kinderwagen gezien hihi maar nog eventjes geduld hopelijk testen we allemaal snel positief wie is nu de eerst volgende ik heb nog niet op het lijstje gekeken
ik heb trouwens ook de testen al in huis 2v5 bij kruitvat hier verkopen ze die niet bij onze kruitvat maar was van de week toevallig in rijswijk en daar hadden ze ze wel
@knuf ik vind het ook fijn om hier mijn verhaal en vragen kwijt te kunnen. Wij houden het voor de Fam. ook nog stil. Mijn schoonzusje loopt op het eind en ben donderdag met haar de stad in geweest. Stiekem al een beetje zelf rond kijken. Ik heb al een aantast ideeën hoor. Heb ze ook mijn vriend al verteld en die vind het ook leuk! Maar nog even geduld!
Hallo allemaal, Ik heb alleen deze pagina even terug gelezen. Wilde toch nog even wat van me laten horen. Hoe gaat het met jullie? Is er al iemand die positief heeft getest? Hier gaat het goed, al heb ik niet het idee dat het deze maand raak is. Want ik voel me zeg maar gewoon 'normaal', geen last meer van borsten. Maar aan de andere kant hoef ik natuurlijk niet dezelfde klachten te hebben als bij de eerste zwangerschap. Ik heb wel af en toe klachtjes maar die gaan dan ook weer weg en dan komen ze weer even, niet iets blijvends.. Zoals bijv pijn in onderrug, af en toe steekjes in borsten, jeukende tepels.. Wat ik wel ineens heb is dat ik s nachts hele films droom haha wat ik normaal nooit doe maar dat zegt natuurlijk ook niks. Nog ongeveer een weekje wachten.. Vanaf dinsdag ben ik weer thuis en klets ik weer gezellig met jullie mee Tot dan!!
@gin het is inderdaad erg spannend allemaal.. Toch is het erg prettig met meiden/ vrouwen te kletsen die in het zelfde schuitje zitten. Ik had gister al ongesteld moeten zijn maar het zet niet door, normaalbgesproken was ik het meteen 2dagen erna.. jammergenoeg kan het ook niet raak zijn want ben net gestopt met de nuvaring. @knuffie ik kan me goed voorstellen dat het moeilijk is niks te zeggen, hier ook.. zo moeilijk niet te kunnen vertellen dat je eigenlijk al aan het proberen bent.. maar goed ons best doen tijdens de klus misschien hebben we dan snel geluk en p!sitieve testen!!
Haha ja gezellig toch! Ben nu een weekje op vakantie maar vanaf dinsdag ben ik weer actief Wanneer ben jij gestopt met de pil? Eerste of tweede wondertje?
Ahh lekker een weekje ontspannen.. heerlijk lijkt me dat. Eerste ronde eerste kindje, 3mei gestopt met de nuvaring.. spannend allemaal hoor, bijna klaar met me opleiding, veel zwangere meiden om me heen.. kriebelt alleen maar erger.
Even iets van me afschrijven hoor... Ik vind het namelijk ook erg lastig om niets te zeggen tegen mijn moeder, ik weet dat die in de 7e hemel zou zijn als ik ook maar zeg dat we het aan het proberen zijn. (met de huishoudbeurs zijn we ook even naar de 9 maandenbeurs geweest ze heeft daarna de hele dag lopen fluiten haha ) Ze stond al te twijfelen welk rompertje ze mee moest nemen ik heb haar verteld dat ik eerste maar eens beginnen met stap 1: zwanger worden, en dat dat nog wel minimaal een jaartje ging duren dus mama maar snel van de 9 maandenbeurs mee getrokken want het werd een beetje te gek (wel jammer want had graag willen kijken ) Verder vind ik het lastig omdat ik vermoed dat mijn schoonmoeder het al wel weet . Ze komt hier af en toe spontaan het huis opruimen opzich fijn zul je denken, maar ik vind dat niet fijn want dan komt ze ook alles te weten wat hier rondslingerd... bijv. de zwangerschapstesten... 1 + 1 = 2 toch (of misschien wel 3 haha ) Maar goed vriendlief had vorige week toegestaan dat ze weer even langskwam dus ja die heeft ze 100% zeker gezien omdat ze de testen heeft verplaatst :x. (ps Verder niets dan lof over mijn schoonmoeder hoor ) Maar goed, nu wil ik het dus ook graag aan mijn moeder vertellen anders voelt het niet echt eerlijk ofzo.. Plus ik weet dat ze er heel gelukkig van zou worden... maar dat vind vriendlief weer niet zo leuk... hij zegt dat zijn moeder het nog niet weet omdat ze het niet zo aan elkaar gelinkt krijg yeah wright (hij heeft vast niet door dat zijn moeder ook een vrouw is met een instinct ).hij wil t pas zeggen als we echt zwanger zijn en dat begrijp ik ook wel maar toch voelt het niet eerlijk... What to do? Zo heel verhaal maar dan ben ik dat ook weer een beetje kwijt
Moeilijk moeilijk.. het spijt me maar ik zou gek worden van zo'n shoonmoeder die maar binnen komt lopen, respect dat jij dat verder nog niet word. Verder zou ik eerst proberen te pijlen of ze echt iets weet, zo ja begrijp ik dat je het ook jou moeder graag wil vertellen.
Meelanor, Dat is moeilijk zeg.. ... Ik zou het vertellen tegen je moeder. Dan loop je niet meer met een vervelend gevoel rond. Ik zou het zeggen als dat voor jou goed voelt... Pil, ik slik de pil al een paar jaar niet meer. We hebben andere voorbehoedsmiddelen gebruikt want ik kon niet tegen de pil..... Voelde me er heel erg slecht door. En toen ik stopte met de pil was ik een stuk vrolijker, het voelde als een verlossing. En we zitten nu in ronde 1, heel spannend!!
Zo, ook weer even bijgelezen @Melanoor wat een dilemma, snap je twijfel.. Ik zou er ook niet tegen kunnen als mijn schoonmoeder in mijn spullen zou zitten, hoeft hier sowieso niet te komen opruimen haha.. Zou zeggen: doe waar je je goed bij voelt.. Als je het wilt vertellen dan zou ik dat doen! Succes ermee Hier ook groot geheim rondom het stoppen met de pil.. Enige die het weet is mijn beste vriendinnetje, verder niemand en gaan het verder ook niemand vertellen.. Wij zitten middenin de klustijd, als mijn cyclus klopt haha, en geen probleem met om de dag klussen hahaha! Super spannend en bijzonder, je vrijt toch met een ander gevoel (wordt er trouwens niet minder lekker door haha)... En dan kan het wachten beginnen tot mijn eerste menstruatie of misschien wel... Hoop stiekem natuurlijk dat het meteen raak is, maar wie niet he hahaha! Succes voor de dames die gaan testen!
@Meelanor Ik zou het persoonlijk ook zeggen tegen je moeder. Als jij dat graag wil en een goed gevoel van krijgt dan is dat jouw keuze toch? Ben blij dat mijn moeder het ook weet en het dus gewoon over kan hebben. Soms word ze ook wel gek van me hoor maar ze zou net hartstikke leuk vinden. Mijn schoonmoeder weet wel dat we eind mei voor t eerst gaan proberen volgens mij. Ook zij zou in de wolken zijn. @Marisje1706 jij bent dus ook nog bezig met school? Afstuderen neem ik aan? Hoe is t moment bij jullie gekomen dat jullie ervoor gingen? Ik vond het namelijk erg onzeker omdat ik ook nog aan het afstuderen ben en dus ook nog geen werk heb. Hoe zit dat bij jou? Ik kan niet wachten tot de eerste meiden al gaan testen!!
@Gin ik kan ook niet wachten, hoop zo dat we allemaal geluk hebben en dat het snel zal gaan bij iedereen!
@gin ik ben inderdaad aan het afstuderen, ik moet eind mei mneindopdracht inleveren en 13 juni, 4 dagen voor me verjaardag heb ik mijn eind gesprek.. Wij zijn bij deze keuze gekomen omdat we het liever gister als vandaag hadden gehad.. heb veel problemen met me werk gehad en toen ciel en de toekomst plannen een beetje in duigen. Nu gaat alles heel goed en krijg ik een vast contract als ik me diloma binnen haal.. vandaar dat wij dachen.we zien wel hoe het loopt..
@meelanor ik zou het persoonlijk gelijk tegen mijn moeder vertellen!Ik had het ook met mijn vriend afgesproken dat we niets tegen onze ouders zouden zeggen maar op een x had hij zijn mond voorbij gepraat. Ik heb hem er gelijk op gewezen van als jou ouders het weten vindt ik dat mijn ouders het ook moeten weten! Daar is toch eigenlijk ook niets mis mee? Ow ja mag ik ook bij het lijstje ik kan 20 mei testen
Heya allemaal, Mijn vriend en ik gaan ook beginnen en we zien wel hoe het gaat lopen. Iedereen succes gewenst!