wie ook in mei eerste ronde

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door knuffie 23, 20 apr 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Liza28

Liza28 Fanatiek lid

24 apr 2012
    1.229
    1
    0
    Marketing & Communicatie
    Brabant
    @ilsetje gelukkig! Ben ik niet de enige, hoop dat het zo is ;) duim ook wel heel hard voor jou!

Hier weinig nieuws, deze week klussen we lekker door en vrijdag ga ik samen met mijn vader een weekje naar de zon, daarna komt mijn nod, maar omdat dit eigenlijk nog geen officiële ronde is verwacht ik er weinig van! Volgende maand kunnen we wat gerichter klussen ;)

Succes voor iedereen met wachten, klussen & testen!

2. clientje

clientje Actief lid

2 nov 2010
    124
    0
    0
    @meelanor. Mijn NOD is als het goed is 30 mei, zou je mij erbij willen zetten. Ben nog steeds ongi, nu al een week, hoop dat het gauw over is.

3. petronella86

27 apr 2012
    29
    0
    0
    NULL
    NULL
    Heeey meiden,

Wat leuk om zo open te kunnen kletsen over zwangerschap en alles wat daarmee te maken heeft.

Vrijdag slik ik de laatste pil. Zaterdag slik ik voor het eerst Foliumzuur, dinsdag word ik dan ongesteld en daarna wil ik nog een maand wachten tot dat ik natuurlijk ongesteld wordt. En daarna, denk rond eind juni gaan we het proberen.

Het is wel al spannend als je weet dat de laatste pil geslikt wordt vrijdag.

Groetjes moi

4. Dinges1989

Dinges1989 Fanatiek lid

4 mei 2012
    1.478
    0
    0
    Gehandicaptenzorg
    West-friesland
    Hey petronella, ook voor jou breekt een spannende tijd aan dus! klusze tegen die tijd en hopen dat het snel een positieve test word! :)

5. Dinges1989

Dinges1989 Fanatiek lid

4 mei 2012
    1.478
    0
    0
    Gehandicaptenzorg
    West-friesland
    Ahh spannend dus.. ik heb nu mijn onttrekkingsbloeding.. maar ben blij als dat over is, altijd erg veel last van menstruatieklachten gehad, nu weer pff.. maar goed we weten waar we het voor doen!

6. Esther8

Esther8 Lid

4 mei 2012
    66
    0
    0
    NULL
    NULL
    Eerste kindje voor ons. Ik ben eergisteren gestopt met de pil. Word als het goed is woensdag of donderdag ongi. Morgen foliumzuur tabletten halen. Daarna afwachten wanneer mijn eisprong komt en hoe lang mijn cyclus duurt, al gaan wij al wel gezellig klussen. Lukt het deze ronde niet, dan weten we in ieder geval mijn cyclus een beetje. Lukt het wel, des te beter :).

Veel succes allemaal!

7. Liza28

Liza28 Fanatiek lid

24 apr 2012
    1.229
    1
    0
    Marketing & Communicatie
    Brabant
    @marisje1706 zeker spannend, had bij mijn onttrekkingabloeding niet meer klachten dan normaal tijdens het slikken van de pil.. Vrees wat dat betreft wel voor mijn eerste menstruatie want had voor de pil altijd wel veel klachten.. :(

@ester8 ook jij welkom hier! Ik ben ook sinds stoppen met de pil op 19 april aan de foliumzuur, wij klussen er deze maand maar een beetje op raak.. Niks verwachtend overigens want ken mijn cyclus dus nog helemaal niet ;) ga dus eigenlijk ook hierna pas voor de eerste echte ronde! Spannend hè? Veel succes voor jou en klusplezier alvast!

8. Ilsetje

Ilsetje Lid

1 mei 2012
    22
    0
    0
    NULL
    NULL
    Helaas negatief! Nu wachten op mijn ongi.. nog kleine hoop dat ik te vroeg was...

9. Dinges1989

Dinges1989 Fanatiek lid

4 mei 2012
    1.478
    0
    0
    Gehandicaptenzorg
    West-friesland
    Ahh toch balen zeg! Eerste ronden of niet.. je hoopt zo..
    Op naar ronde 2..

10. Liza28

Liza28 Fanatiek lid

24 apr 2012
    1.229
    1
    0
    Marketing & Communicatie
    Brabant
    @ilsetje Balen zeg! Pfff, maar kop op en weer door naar de volgende ronde, dan duimen we voor meer succes!

11. wonderful

wonderful Niet meer actief

@Liza28, Heerlijk even een weekje naar de zon dat zou ik ook wel willen. Waar ga je naar toe?

@petronella, Dat is zeker spannend! Veel klus plezier en dat je maar snel een posi test in handen mag hebben.

@Marisje, Dat is niet fijn menstruatie klachten. Ik heb er ook altijd veel last van. hoop dat het snel voorbij is.

@Esther8. Welkom! Niet geschoten is altijd mis he. Ik zit nu ook nog op me eerste ongi te wachten naar de stop met de pil. Hebben deze maand ook gewoon goed geklust maar ga er niet vanuit de eerste maand al zal wel erg snel zijn.

@Ilsetje, Das Balen! wanneer is je NOD dan?

Ik had zondag ook een test gedaan die was negetief. Vandaag moet ik ongi worden. Denk ook wel dat mijn ongi eraan zit te komen gisteren erg last van rugpijn en buikkrampen. Maar we wachten af..

Geen bloed geeft moed!! Dat telt ook voor jou Ilsetje!!:D

12. Jazz

Jazz Niet meer actief

@Ilsetje het blijft een teleurstelling he, maar idd wie weet ben je nog te vroeg? En anders met goeie moed de volgende ronde in:)

Succes dames! Ik ga deze maand ook gewoon een beetje op de gok klussen. In ieder geval gewoon lekker op tijd om mn ei niet te missen;)

13. GwoonAn

GwoonAn Fanatiek lid

1 okt 2006
    3.040
    51
    48
    Vrouw
    Verpleegkundige
    NH
    @Ilsetje he jammer ! nja op naar de volgende ronde :D of miss toch te vroeg getest ik duim voor je. :)

Ik heb nu ook mijn ontrekkingsbloeding maar ik slikte voorheen altijd me pil door dus werd nooit echt ongesteld, dus dit is weer even heel erg wennen haha.

14. kimster87

kimster87 Actief lid

18 mrt 2012
    175
    0
    0
    Helemaal klaar voor ons meisje
    tilburg
    balen ilsetje maar wie weet, was het te vroeg!!!

15. Dinges1989

Dinges1989 Fanatiek lid

4 mei 2012
    1.478
    0
    0
    Gehandicaptenzorg
    West-friesland
    @ilsetje we duimen allemaal met je mee! Hopen op een te vroege test. Anders op naar de volgende ronde..

@wonderful ik hoop het ook want dit gevoel is niet prettig.. Maja we hebben het ervoor over :)
    Maar... nog een keer getest?? Misschien een te vroege test? Hopen op goed nieuws en de eerste positieve test !

16. Liza28

Liza28 Fanatiek lid

24 apr 2012
    1.229
    1
    0
    Marketing & Communicatie
    Brabant
    @wonderful Weekje naar Griekenland, vasteland in het zuiden.. Peloponnesos, ken je dat? Samen met mijn vader, wel bijzonder dus.. Mijn moeder is helaas overleden, dus heb een hele goede en sterke band met mijn vader...

Wel goed, ook om even los te komen van het "zwanger raken".. Was er van tevoren altijd zeker van dat ik kids wilde en manlief ook, het tijdstip van stoppen met de pil was dus ook best bijzonder.. Hadden wel afgesproken altijd spontaan te blijven vrijen en de natuur zijn werk te laten doen.. Merk nu toch dat ik er dag en nacht mee bezig ben en dat had ik van tevoren echt NIET verwacht.. Dus kan geen kwaad om er even tussenuit te gaan haha!

17. shar89

shar89 Niet meer actief

Veel succes meiden! Ik moet nog even 4 maandjes wachten voor ik aan mijn eerste ronde begin, eerst nog even lekker op vakantie!

18. Jazz

Jazz Niet meer actief

Lekker hoor Liza28! Kan me voorstellen dat het wel ff lekker is en om het zwanger worden even te laten gaan:)

Wij gaan ook naar Griekenland deze zomer maar dan naar Kos. We gaan 11 september pas. Hopen dat ik dan zwanger ben!! Hoewel het me ook best raar lijkt om op vakantie zwanger te zijn.. Geen drankjes, niet hele dag volop zonnen (balen) maarja misschien ben ik nog niet eens zwanger. Hopelijk wordt de maand mei een letterlijk vruchtbare maand voor ons allen :D

19. Liza28

Liza28 Fanatiek lid

24 apr 2012
    1.229
    1
    0
    Marketing & Communicatie
    Brabant
    @Gin Lekker he! Ik ga nu vrijdag een weekje met mijn vader en dan als ik terug ben 2 weken later weer met manlief, lekker nog 8 dagen naar Kreta.. Hoop ook dat ik dan zwanger ben maar dan zou het nu meteen raak moeten zijn en dat kan ik me niet voorstellen.. Zou te mooi zijn.. Als ik dus niet zwanger ben dan is dat ongeveer onze klus-week.. Dus das ook wel weer gunstig hahaha! Tenminste, als ik meteen een beetje een fatsoenlijk cyclus terugkrijg.. Ook dat is nog even afwachten..

Inderdaad raar, geen wijntje bij het eten en niet in de zon.. Ik hou daar normaal ook altijd wel van hahaha! Maar alles voor het goed doel... ;) Ik duim voor je dat jij in september zwanger op vakantie kunt!

20. Zep

Zep Actief lid

7 feb 2012
    446
    83
    28
    Welkom voor de nieuwe mensen!! Heel veel succes met het zwanger worden!!

Ilsetje, o wat balen....... Ik hoop dat het een te vroege test was!!!

Liza28, heel veel plezier in Griekenland!! Geniet ervan!!

Swimming, hoe is het met jou?

Vandaag behoorlijke kramp in baarmoeder gehad, nu is het weer rustig.....Nog een paar dagen wachten en dan weet ik meer.... Eigenlijk duurt dat best lang, dat wachten. Vinden jullie niet? Pfff....

Deel Deze Pagina